Ogłoszenie z dnia 2021-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00045481/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120257 z dnia 2021-07-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych dla 12 grup skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w jednostkach podległych OISW w Łodzi w ramach projektu "POWER" 2014-2020.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUŻBY WIĘZIENNEJ W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471403954
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Smutna 21
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-729
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 0426750020
1.5.8.) Numer faksu: 0426750002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oisw_lodz@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.sw.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych dla 12 grup skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w jednostkach podległych OISW w Łodzi w ramach projektu "POWER" 2014-2020.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd67f952-aca0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022294/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 Przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych dla 12 grup skazanych w ramach projektu POWER 2014-2020 dla OISW w Łodzi.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności” finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045481/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OI/KI.2230.1.2021.AR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 323672,24 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” – AŚ Piotrków Trybunalski, ZK Łowicz , ZK Sieradz – ilość grup 3, ilość uczestników po 12 kursantów (łącznie36)4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 83200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Elektryk” – AŚ Łódź, AŚ Piotrków Trybunalski, – ilość grup 2, ilość uczestników po 13 kursantów(łącznie 26)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 57590,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Brukarz” – ZK Łowicz, ZK Nr 1 w Łodzi – ilość grup 2, ilość uczestników po 12 kursantów (łącznie 24))4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 53928 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Krawcowa” – ZK Nr 1 w Łodzi – ilość grup 1, ilość uczestników 12 kursantów (łącznie 12)4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 26616,67 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Malarz” – ZK Garbalin – ilość grup 1, ilość uczestników 12 kursantów (łącznie 12)4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 24221,49 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Monter mebli” – ZK Garbalin – ilość grup 1, ilość uczestników 12 kursantów (łącznie 12)4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 23334,56 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Posadzkarz” – AŚ Łódź – ilość grup 1, ilość uczestników 12 kursantów (łącznie 12)4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 27420,67 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych” – ZK Sieradz – ilość grup 1, ilość uczestników 13 kursantów (łącznie 13)4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 19350,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84902,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84902,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84902,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej Mazovia
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PEPEBE Włocławek Przedsiębierstwo Państwowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222967596
7.3.3) Ulica: ul. Kocjana 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-473
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
jakie przetargi wygrała firma
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84902,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58894,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58894,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58894,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej Mazovia
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PEPEBE Włocławek Przedsiębiorstwo Państwowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222967596
7.3.3) Ulica: ul. Kocjana 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-473
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
jakie przetargi wygrała firma
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58894,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54384,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54384,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54384,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej Mazovia
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PEPEBE Włocławek Przedsiębiorstwo Państwowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222967596
7.3.3) Ulica: ul. Kocjana 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-473
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
jakie przetargi wygrała firma
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54384,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22828,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22828,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22828,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej Mazovia
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PEPEBE Włocławek Przedsiębiorstwo Państwowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222967596
7.3.3) Ulica: ul. Kocjana 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-473
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
jakie przetargi wygrała firma
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22828,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej Mazovia
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PEPEBE Włocławek Przedsiębiorstwo Państwowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222967596
7.3.3) Ulica: ul. Kocjana 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-473
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
jakie przetargi wygrała firma
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25097,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25097,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25097,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej Mazovia
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PEPEBE Włocławek Przedsiębiorstwo Państwowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222967596
7.3.3) Ulica: ul. Kocjana 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-473
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
jakie przetargi wygrała firma
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25097,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28155,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28155,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28155,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej Mazovia
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PEPEBE Włocławek Przedsiębiorstwo Państwowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222967596
7.3.3) Ulica: ul. Kocjana 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-473
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
jakie przetargi wygrała firma
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28155,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23010,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23010,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23010,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej Mazovia
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PEPEBE Włocławek Przedsiębiorstwo Państwowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222967596
7.3.3) Ulica: ul. Kocjana 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-473
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
jakie przetargi wygrała firma
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23010,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa transportu próbek biologicznych na potrzeby realizacji niekomercyjnych badań klinicznych
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, pn. "Zieleńsza Skrzywana I", w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Remont kompleksu placów spacerowych budynków OPA i OPB w Areszcie Śledczym w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- wykonanie usług (korepetycje) w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków EFS plus
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Zarządzanie w pielęgniarstwie dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu odnawialnych źródeł energii oraz światłowodów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.