Ogłoszenie z dnia 2021-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00059814/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
- 2021/BZP 00065213/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120273 z dnia 2021-07-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania i utrzymania czystości/ 2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 633 08 15
1.5.8.) Numer faksu: 44 633 08-19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@eko-region.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.eko-region.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sprzątania i utrzymania czystości/ 20212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-350f2933-b7bd-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120273
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059814/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i utrzymaniu w nich czystości wraz z utrzymaniem czystości i sprzątaniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
załączniku nr 1 do umowy- miejsce realizacji usługi, zakres usługi, zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności Wykonawcy;
załączniku nr 2 do umowy - karta czasu pracy.
3. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę odpowiedniej ilości osób dla poszczególnych lokalizacji.
4. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenia umownego: środki czystości i dezynfekcji, środki konserwacji, środki i materiały niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz środki wyposażenia toalet i kuchni – mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe, środki zapachowe, płyn do mycia naczyń, kostki toaletowe, gąbki do mycia naczyń itp. oraz wyposaża w ramach wynagrodzenia umownego osoby sprzątające w profesjonalny sprzęt niezbędny do realizacji usługi (odkurzacze, mopy, miotły oraz środki czystości, itp.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 93700,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i utrzymaniu w nich czystości wraz z utrzymaniem czystości i sprzątaniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
załączniku nr 1 do umowy- miejsce realizacji usługi, zakres usługi, zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności Wykonawcy;
załączniku nr 2 do umowy - karta czasu pracy.
3. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę odpowiedniej ilości osób dla poszczególnych lokalizacji.
4. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenia umownego: środki czystości i dezynfekcji, środki konserwacji, środki i materiały niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz środki wyposażenia toalet i kuchni – mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe, środki zapachowe, płyn do mycia naczyń, kostki toaletowe, gąbki do mycia naczyń itp. oraz wyposaża w ramach wynagrodzenia umownego osoby sprzątające w profesjonalny sprzęt niezbędny do realizacji usługi (odkurzacze, mopy, miotły oraz środki czystości, itp.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 93700,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i utrzymaniu w nich czystości wraz z utrzymaniem czystości i sprzątaniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
załączniku nr 1 do umowy- miejsce realizacji usługi, zakres usługi, zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności Wykonawcy;
załączniku nr 2 do umowy - karta czasu pracy.
3. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę odpowiedniej ilości osób dla poszczególnych lokalizacji.
4. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenia umownego: środki czystości i dezynfekcji, środki konserwacji, środki i materiały niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz środki wyposażenia toalet i kuchni – mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe, środki zapachowe, płyn do mycia naczyń, kostki toaletowe, gąbki do mycia naczyń itp. oraz wyposaża w ramach wynagrodzenia umownego osoby sprzątające w profesjonalny sprzęt niezbędny do realizacji usługi (odkurzacze, mopy, miotły oraz środki czystości, itp.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 93700,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i utrzymaniu w nich czystości wraz z utrzymaniem czystości i sprzątaniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
załączniku nr 1 do umowy- miejsce realizacji usługi, zakres usługi, zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności Wykonawcy;
załączniku nr 2 do umowy - karta czasu pracy.
3. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę odpowiedniej ilości osób dla poszczególnych lokalizacji.
4. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenia umownego: środki czystości i dezynfekcji, środki konserwacji, środki i materiały niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz środki wyposażenia toalet i kuchni – mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe, środki zapachowe, płyn do mycia naczyń, kostki toaletowe, gąbki do mycia naczyń itp. oraz wyposaża w ramach wynagrodzenia umownego osoby sprzątające w profesjonalny sprzęt niezbędny do realizacji usługi (odkurzacze, mopy, miotły oraz środki czystości, itp.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 93700,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i utrzymaniu w nich czystości wraz z utrzymaniem czystości i sprzątaniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
załączniku nr 1 do umowy- miejsce realizacji usługi, zakres usługi, zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności Wykonawcy;
załączniku nr 2 do umowy - karta czasu pracy.
3. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę odpowiedniej ilości osób dla poszczególnych lokalizacji.
4. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenia umownego: środki czystości i dezynfekcji, środki konserwacji, środki i materiały niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz środki wyposażenia toalet i kuchni – mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe, środki zapachowe, płyn do mycia naczyń, kostki toaletowe, gąbki do mycia naczyń itp. oraz wyposaża w ramach wynagrodzenia umownego osoby sprzątające w profesjonalny sprzęt niezbędny do realizacji usługi (odkurzacze, mopy, miotły oraz środki czystości, itp.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 11800,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i utrzymaniu w nich czystości wraz z utrzymaniem czystości i sprzątaniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
załączniku nr 1 do umowy- miejsce realizacji usługi, zakres usługi, zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności Wykonawcy;
załączniku nr 2 do umowy - karta czasu pracy.
3. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę odpowiedniej ilości osób dla poszczególnych lokalizacji.
4. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenia umownego: środki czystości i dezynfekcji, środki konserwacji, środki i materiały niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz środki wyposażenia toalet i kuchni – mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe, środki zapachowe, płyn do mycia naczyń, kostki toaletowe, gąbki do mycia naczyń itp. oraz wyposaża w ramach wynagrodzenia umownego osoby sprzątające w profesjonalny sprzęt niezbędny do realizacji usługi (odkurzacze, mopy, miotły oraz środki czystości, itp.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 11800,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i utrzymaniu w nich czystości wraz z utrzymaniem czystości i sprzątaniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
załączniku nr 1 do umowy- miejsce realizacji usługi, zakres usługi, zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności Wykonawcy;
załączniku nr 2 do umowy - karta czasu pracy.
3. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę odpowiedniej ilości osób dla poszczególnych lokalizacji.
4. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenia umownego: środki czystości i dezynfekcji, środki konserwacji, środki i materiały niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz środki wyposażenia toalet i kuchni – mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe, środki zapachowe, płyn do mycia naczyń, kostki toaletowe, gąbki do mycia naczyń itp. oraz wyposaża w ramach wynagrodzenia umownego osoby sprzątające w profesjonalny sprzęt niezbędny do realizacji usługi (odkurzacze, mopy, miotły oraz środki czystości, itp.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 4700,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i utrzymaniu w nich czystości wraz z utrzymaniem czystości i sprzątaniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
załączniku nr 1 do umowy- miejsce realizacji usługi, zakres usługi, zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności Wykonawcy;
załączniku nr 2 do umowy - karta czasu pracy.
3. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę odpowiedniej ilości osób dla poszczególnych lokalizacji.
4. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenia umownego: środki czystości i dezynfekcji, środki konserwacji, środki i materiały niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz środki wyposażenia toalet i kuchni – mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe, środki zapachowe, płyn do mycia naczyń, kostki toaletowe, gąbki do mycia naczyń itp. oraz wyposaża w ramach wynagrodzenia umownego osoby sprzątające w profesjonalny sprzęt niezbędny do realizacji usługi (odkurzacze, mopy, miotły oraz środki czystości, itp.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 6300,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i utrzymaniu w nich czystości wraz z utrzymaniem czystości i sprzątaniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
załączniku nr 1 do umowy- miejsce realizacji usługi, zakres usługi, zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności Wykonawcy;
załączniku nr 2 do umowy - karta czasu pracy.
3. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę odpowiedniej ilości osób dla poszczególnych lokalizacji.
4. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenia umownego: środki czystości i dezynfekcji, środki konserwacji, środki i materiały niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz środki wyposażenia toalet i kuchni – mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe, środki zapachowe, płyn do mycia naczyń, kostki toaletowe, gąbki do mycia naczyń itp. oraz wyposaża w ramach wynagrodzenia umownego osoby sprzątające w profesjonalny sprzęt niezbędny do realizacji usługi (odkurzacze, mopy, miotły oraz środki czystości, itp.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 4700,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i utrzymaniu w nich czystości wraz z utrzymaniem czystości i sprzątaniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
załączniku nr 1 do umowy- miejsce realizacji usługi, zakres usługi, zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności Wykonawcy;
załączniku nr 2 do umowy - karta czasu pracy.
3. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę odpowiedniej ilości osób dla poszczególnych lokalizacji.
4. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenia umownego: środki czystości i dezynfekcji, środki konserwacji, środki i materiały niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz środki wyposażenia toalet i kuchni – mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe, środki zapachowe, płyn do mycia naczyń, kostki toaletowe, gąbki do mycia naczyń itp. oraz wyposaża w ramach wynagrodzenia umownego osoby sprzątające w profesjonalny sprzęt niezbędny do realizacji usługi (odkurzacze, mopy, miotły oraz środki czystości, itp.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 1600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110552,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110552,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110552,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ODNOWA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542779851
7.3.3) Ulica: ul. Koraszewskiego 8-16
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-011
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110552,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84117,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122508,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84117,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZA-TA SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712876904
7.3.3) Ulica: UL. ŻABIA 15
7.3.4) Miejscowość: Piotrków trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84117,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena ofert przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena ofert przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena ofert przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena ofert przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty
2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Dostawa substancji i utensyliów recepturowych
- Dostawa immunoglobuliny ludzkiej do programu lekowego - leczenie immunoglobulinami chorób neurologicznych
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Oddziałów Urologii i Chirurgii Ogólnej z przeznaczeniem na Blok Operacyjny
- Rozbudowa i przebudowa ZSP w Kurnosie Drugim
- Przebudowa strefy obsługi klienta w budynku Urzędu Miasta pod względem dostosowania do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami w ramach realizacji projektu "Dostępny Urząd Miasta Bełchatowa"
- Budowa stacji CNG wraz z bazą transportową, zapleczem socjalno administracyjnym oraz instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi/ 2025
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Sprzątanie miejsc noclegowych w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni Letnisko w 2025 roku - II postępowanie
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku i na terenie posesji Filharmonii Zielonogórskiej oraz pielęgnacji zieleni na posesji Filharmonii
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Kompleksowa obsługa Kwatery Myśliwskiej w Borowcu oraz usługi cateringowe
- Utrzymanie czystości w pomieszczeniach Oddziału I, II,III oraz Oddziału V SP PZOL w Celejowie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.