eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola"Dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej stawianej na gruncie Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Zduńskiej Woli"



Ogłoszenie z dnia 2023-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
"Dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej stawianej na gruncie Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Zduńskiej Woli"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zduńskowolski Szpital Powiatowy Sp. z o.o.

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000312515

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Królewska 29

1.4.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.4.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.4.7.) Numer telefonu: 438244182

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital-zdwola.info

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zdwola.info

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120493

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-03

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00107777

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej opisanej audytem instalacji PV o mocy do 50kV opisanej załącznikiem do SWZ, która zostanie zlokalizowana na gruncie przy ul. Królewskiej 29, stanowiącym własność Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.
2. Niniejsze zamówienie ma charakter mieszany - obejmuje obok dostaw również roboty budowlane (instalacyjne, montażowe) oraz usługi pozostające w związku z realizowanymi dostawami, w szczególności uruchomienie zamontowanej instalacji, przeszkolenie pracowników Zamawiającego oraz serwis gwarancyjny.
3. Wykonawca obowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w SWZ, dokumentacji projektowej, dokumentacji audytowej oraz zgodnie ze złożoną ofertą, a w szczególności do:
1) uzyskania wymaganych prawem uzgodnień, decyzji lub pozwoleń;
2) montażu instalacji na gruncie,
3) uruchomienia instalacji,
4) skutecznego zgłoszenia instalacji PV do przyłączenia do sieci energetycznej,
5) wykonanie wszelkich robót ogólnobudowlanych oraz instalacyjnych zgodnie z opracowaną dokumentacja projektową,
6) przeszkolenie pracowników Zamawiającego,
7) świadczenie usług serwisu gwarancyjnego,
8) wykonania dokumentacji powykonawczej w formie papierowej oraz elektronicznej.
4. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SWZ.
5. Wszystkie dostarczone materiały i urządzenia muszą być nieużywane i fabrycznie nowe, pierwszej klasy jakości i wolne od wad fabrycznych, pochodzić z seryjnej produkcji z uwzględnieniem opcji konfiguracyjnych przewidzianych przez producenta dla danego modelu sprzętu, pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji na rynek polski oraz muszą posiadać niezbędne atesty i deklaracje zgodności.
6. Zamawiający wymaga aby panele fotowoltaiczne dostarczone na miejsce montażu miały datę produkcji nie wcześniejszą (nie starszą) niż 1 rok wstecz od daty dostawy.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostarczenia sprzętu będącego prototypem, a zastosowana technologia, jak i jej poszczególne elementy, powinny być sprawdzone w praktyce eksploatacyjnej. Do zadań Wykonawcy należy wykonanie badań i sprawdzeń obligatoryjnych w świetle obowiązujących przepisów prawa.
8. Wykonawca dostarczy wszelkie urządzenia składające się na przedmiot zamówienia do miejsca montażu we własnym zakresie i na własny koszt.
9. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia, w tym roboty budowlane, instalacyjne, montażowe, w oparciu o dokumentację projektową w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, polskimi normami, obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną oraz zaleceniami Zamawiającego.
10. Wykonawca zobowiązany jest m.in.:
1) wykonywać przedmiot zamówienia w sposób niezakłócających funkcjonowania Zamawiającego, jako podmiotu leczniczego,
2) utrzymywać miejsca wykonywanych prac w stanie wolnym od przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne materiały, narzędzia i sprzęt (dźwigi, rusztowania, pojazdy, składy materiałowe itp.) odpady, śmieci, które nie są już potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia,
3) postępować z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
11. Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dochować staranności wynikającej z zawodowego charakteru prowadzonej przez niego działalności gospodarczej oraz jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót.
12. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji robót zamiennych w stosunku do robót opisanych w dokumentacji projektowej, jeżeli ich wykonanie jest konieczne dla realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. Wykonanie robót zamiennych poprzedzone zostanie sporządzeniem Protokołu konieczności wykonania tych robót.
13. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na następujące elementy:
1) panele fotowoltaiczne - 25 lat
2) inwertery, optymalizatory, automatykę zabezpieczeń i telemechanikę - 15 lat
3) pozostałe urządzenia i instalacje, roboty budowlane - 5 lat
14. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, w przypadku gdy nie będzie samodzielnie wykonywał przedmiotu zamówienia, oraz poda nazwy podwykonawców, jeżeli są już znani.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej opisanej audytem instalacji PV opisanej załącznikiem do SWZ, która zostanie zlokalizowana na gruncie przy ul. Królewskiej 29, stanowiącym własność Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.
2. Niniejsze zamówienie ma charakter mieszany - obejmuje obok dostaw również roboty budowlane (instalacyjne, montażowe) oraz usługi pozostające w związku z realizowanymi dostawami, w szczególności uruchomienie zamontowanej instalacji, przeszkolenie pracowników Zamawiającego oraz serwis gwarancyjny.
3. Wykonawca obowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w SWZ, dokumentacji projektowej, dokumentacji audytowej oraz zgodnie ze złożoną ofertą, a w szczególności do:
1) uzyskania wymaganych prawem uzgodnień, decyzji lub pozwoleń;
2) montażu instalacji na gruncie,
3) uruchomienia instalacji,
4) skutecznego zgłoszenia instalacji PV do przyłączenia do sieci energetycznej,
5) wykonanie wszelkich robót ogólnobudowlanych oraz instalacyjnych zgodnie z opracowaną dokumentacja projektową,
6) przeszkolenie pracowników Zamawiającego,
7) świadczenie usług serwisu gwarancyjnego,
8) wykonania dokumentacji powykonawczej w formie papierowej oraz elektronicznej.
4. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SWZ.
5. Wszystkie dostarczone materiały i urządzenia muszą być nieużywane i fabrycznie nowe, pierwszej klasy jakości i wolne od wad fabrycznych, pochodzić z seryjnej produkcji z uwzględnieniem opcji konfiguracyjnych przewidzianych przez producenta dla danego modelu sprzętu, pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji na rynek polski oraz muszą posiadać niezbędne atesty i deklaracje zgodności.
6. Zamawiający wymaga aby panele fotowoltaiczne dostarczone na miejsce montażu miały datę produkcji nie wcześniejszą (nie starszą) niż 1 rok wstecz od daty dostawy.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostarczenia sprzętu będącego prototypem, a zastosowana technologia, jak i jej poszczególne elementy, powinny być sprawdzone w praktyce eksploatacyjnej. Do zadań Wykonawcy należy wykonanie badań i sprawdzeń obligatoryjnych w świetle obowiązujących przepisów prawa.
8. Wykonawca dostarczy wszelkie urządzenia składające się na przedmiot zamówienia do miejsca montażu we własnym zakresie i na własny koszt.
9. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia, w tym roboty budowlane, instalacyjne, montażowe, w oparciu o dokumentację projektową w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, polskimi normami, obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną oraz zaleceniami Zamawiającego.
10. Wykonawca zobowiązany jest m.in.:
1) wykonywać przedmiot zamówienia w sposób niezakłócających funkcjonowania Zamawiającego, jako podmiotu leczniczego,
2) utrzymywać miejsca wykonywanych prac w stanie wolnym od przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne materiały, narzędzia i sprzęt (dźwigi, rusztowania, pojazdy, składy materiałowe itp.) odpady, śmieci, które nie są już potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia,
3) postępować z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
11. Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dochować staranności wynikającej z zawodowego charakteru prowadzonej przez niego działalności gospodarczej oraz jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót.
12. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji robót zamiennych w stosunku do robót opisanych w dokumentacji projektowej, jeżeli ich wykonanie jest konieczne dla realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. Wykonanie robót zamiennych poprzedzone zostanie sporządzeniem Protokołu konieczności wykonania tych robót.
13. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na następujące elementy:
1) panele fotowoltaiczne - 25 lat
2) inwertery, optymalizatory, automatykę zabezpieczeń i telemechanikę - 15 lat
3) pozostałe urządzenia i instalacje, roboty budowlane - 5 lat
14. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, w przypadku gdy nie będzie samodzielnie wykonywał przedmiotu zamówienia, oraz poda nazwy podwykonawców, jeżeli są już znani.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
* Wzór oferty na dostawy
* Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy)
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
* Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
* Wadium
Dokument potwierdzający wniesienie wadium
* Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom

Po zmianie:
* Wzór oferty na dostawy
* Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy)
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
* Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
* Wadium
Dokument potwierdzający wniesienie wadium
* Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
* Dokument potwierdzający odbycie wizji lokalnej

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-03-06 09:00

Po zmianie:
2023-03-09 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-03-06 09:15

Po zmianie:
2023-03-09 09:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-04-02

Po zmianie:
2023-04-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.