Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00107777/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
- 2023/BZP 00126005/01 - Wynik z dnia 2023-03-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
"Dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej stawianej na gruncie Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Zduńskiej Woli"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zduńskowolski Szpital Powiatowy Sp. z o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000312515
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Królewska 29
1.4.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.4.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.4.7.) Numer telefonu: 438244182
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital-zdwola.info
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zdwola.info
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120493
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00107777
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej opisanej audytem instalacji PV o mocy do 50kV opisanej załącznikiem do SWZ, która zostanie zlokalizowana na gruncie przy ul. Królewskiej 29, stanowiącym własność Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.
2. Niniejsze zamówienie ma charakter mieszany - obejmuje obok dostaw również roboty budowlane (instalacyjne, montażowe) oraz usługi pozostające w związku z realizowanymi dostawami, w szczególności uruchomienie zamontowanej instalacji, przeszkolenie pracowników Zamawiającego oraz serwis gwarancyjny.
3. Wykonawca obowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w SWZ, dokumentacji projektowej, dokumentacji audytowej oraz zgodnie ze złożoną ofertą, a w szczególności do:
1) uzyskania wymaganych prawem uzgodnień, decyzji lub pozwoleń;
2) montażu instalacji na gruncie,
3) uruchomienia instalacji,
4) skutecznego zgłoszenia instalacji PV do przyłączenia do sieci energetycznej,
5) wykonanie wszelkich robót ogólnobudowlanych oraz instalacyjnych zgodnie z opracowaną dokumentacja projektową,
6) przeszkolenie pracowników Zamawiającego,
7) świadczenie usług serwisu gwarancyjnego,
8) wykonania dokumentacji powykonawczej w formie papierowej oraz elektronicznej.
4. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SWZ.
5. Wszystkie dostarczone materiały i urządzenia muszą być nieużywane i fabrycznie nowe, pierwszej klasy jakości i wolne od wad fabrycznych, pochodzić z seryjnej produkcji z uwzględnieniem opcji konfiguracyjnych przewidzianych przez producenta dla danego modelu sprzętu, pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji na rynek polski oraz muszą posiadać niezbędne atesty i deklaracje zgodności.
6. Zamawiający wymaga aby panele fotowoltaiczne dostarczone na miejsce montażu miały datę produkcji nie wcześniejszą (nie starszą) niż 1 rok wstecz od daty dostawy.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostarczenia sprzętu będącego prototypem, a zastosowana technologia, jak i jej poszczególne elementy, powinny być sprawdzone w praktyce eksploatacyjnej. Do zadań Wykonawcy należy wykonanie badań i sprawdzeń obligatoryjnych w świetle obowiązujących przepisów prawa.
8. Wykonawca dostarczy wszelkie urządzenia składające się na przedmiot zamówienia do miejsca montażu we własnym zakresie i na własny koszt.
9. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia, w tym roboty budowlane, instalacyjne, montażowe, w oparciu o dokumentację projektową w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, polskimi normami, obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną oraz zaleceniami Zamawiającego.
10. Wykonawca zobowiązany jest m.in.:
1) wykonywać przedmiot zamówienia w sposób niezakłócających funkcjonowania Zamawiającego, jako podmiotu leczniczego,
2) utrzymywać miejsca wykonywanych prac w stanie wolnym od przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne materiały, narzędzia i sprzęt (dźwigi, rusztowania, pojazdy, składy materiałowe itp.) odpady, śmieci, które nie są już potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia,
3) postępować z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
11. Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dochować staranności wynikającej z zawodowego charakteru prowadzonej przez niego działalności gospodarczej oraz jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót.
12. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji robót zamiennych w stosunku do robót opisanych w dokumentacji projektowej, jeżeli ich wykonanie jest konieczne dla realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. Wykonanie robót zamiennych poprzedzone zostanie sporządzeniem Protokołu konieczności wykonania tych robót.
13. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na następujące elementy:
1) panele fotowoltaiczne - 25 lat
2) inwertery, optymalizatory, automatykę zabezpieczeń i telemechanikę - 15 lat
3) pozostałe urządzenia i instalacje, roboty budowlane - 5 lat
14. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, w przypadku gdy nie będzie samodzielnie wykonywał przedmiotu zamówienia, oraz poda nazwy podwykonawców, jeżeli są już znani.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej opisanej audytem instalacji PV opisanej załącznikiem do SWZ, która zostanie zlokalizowana na gruncie przy ul. Królewskiej 29, stanowiącym własność Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.
2. Niniejsze zamówienie ma charakter mieszany - obejmuje obok dostaw również roboty budowlane (instalacyjne, montażowe) oraz usługi pozostające w związku z realizowanymi dostawami, w szczególności uruchomienie zamontowanej instalacji, przeszkolenie pracowników Zamawiającego oraz serwis gwarancyjny.
3. Wykonawca obowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w SWZ, dokumentacji projektowej, dokumentacji audytowej oraz zgodnie ze złożoną ofertą, a w szczególności do:
1) uzyskania wymaganych prawem uzgodnień, decyzji lub pozwoleń;
2) montażu instalacji na gruncie,
3) uruchomienia instalacji,
4) skutecznego zgłoszenia instalacji PV do przyłączenia do sieci energetycznej,
5) wykonanie wszelkich robót ogólnobudowlanych oraz instalacyjnych zgodnie z opracowaną dokumentacja projektową,
6) przeszkolenie pracowników Zamawiającego,
7) świadczenie usług serwisu gwarancyjnego,
8) wykonania dokumentacji powykonawczej w formie papierowej oraz elektronicznej.
4. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SWZ.
5. Wszystkie dostarczone materiały i urządzenia muszą być nieużywane i fabrycznie nowe, pierwszej klasy jakości i wolne od wad fabrycznych, pochodzić z seryjnej produkcji z uwzględnieniem opcji konfiguracyjnych przewidzianych przez producenta dla danego modelu sprzętu, pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji na rynek polski oraz muszą posiadać niezbędne atesty i deklaracje zgodności.
6. Zamawiający wymaga aby panele fotowoltaiczne dostarczone na miejsce montażu miały datę produkcji nie wcześniejszą (nie starszą) niż 1 rok wstecz od daty dostawy.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostarczenia sprzętu będącego prototypem, a zastosowana technologia, jak i jej poszczególne elementy, powinny być sprawdzone w praktyce eksploatacyjnej. Do zadań Wykonawcy należy wykonanie badań i sprawdzeń obligatoryjnych w świetle obowiązujących przepisów prawa.
8. Wykonawca dostarczy wszelkie urządzenia składające się na przedmiot zamówienia do miejsca montażu we własnym zakresie i na własny koszt.
9. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia, w tym roboty budowlane, instalacyjne, montażowe, w oparciu o dokumentację projektową w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, polskimi normami, obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną oraz zaleceniami Zamawiającego.
10. Wykonawca zobowiązany jest m.in.:
1) wykonywać przedmiot zamówienia w sposób niezakłócających funkcjonowania Zamawiającego, jako podmiotu leczniczego,
2) utrzymywać miejsca wykonywanych prac w stanie wolnym od przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne materiały, narzędzia i sprzęt (dźwigi, rusztowania, pojazdy, składy materiałowe itp.) odpady, śmieci, które nie są już potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia,
3) postępować z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
11. Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dochować staranności wynikającej z zawodowego charakteru prowadzonej przez niego działalności gospodarczej oraz jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót.
12. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji robót zamiennych w stosunku do robót opisanych w dokumentacji projektowej, jeżeli ich wykonanie jest konieczne dla realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. Wykonanie robót zamiennych poprzedzone zostanie sporządzeniem Protokołu konieczności wykonania tych robót.
13. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na następujące elementy:
1) panele fotowoltaiczne - 25 lat
2) inwertery, optymalizatory, automatykę zabezpieczeń i telemechanikę - 15 lat
3) pozostałe urządzenia i instalacje, roboty budowlane - 5 lat
14. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, w przypadku gdy nie będzie samodzielnie wykonywał przedmiotu zamówienia, oraz poda nazwy podwykonawców, jeżeli są już znani.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
* Wzór oferty na dostawy
* Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy)
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
* Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
* Wadium
Dokument potwierdzający wniesienie wadium
* Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
Po zmianie:
* Wzór oferty na dostawy
* Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy)
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
* Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
* Wadium
Dokument potwierdzający wniesienie wadium
* Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
* Dokument potwierdzający odbycie wizji lokalnej
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-03-06 09:00
Po zmianie:
2023-03-09 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-03-06 09:15
Po zmianie:
2023-03-09 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-04-02
Po zmianie:
2023-04-07
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2025 r.
- Odnawialne źródła energii w budynkach użyteczności publicznej Powiatu Zduńskowolskiego w zakresie instalacji fotowoltaicznej
- Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich w obrocie krajowym dla Urzędu Miasta Zduńska Wola na okres 12 miesięcy.
- Zakup i dostawie tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych dla potrzeb Powiatu Zduńskowolskiego
- Sukcesywny zakup paliw płynnych dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Zduńskiej Woli
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja części mieszkalnej budynku szkoły w Sadurkach
- Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Gminnym Klubie Malucha pod adresem: Tyble 50A, 98 - 420 Sokolniki
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Olszewnicy Starej
- Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 26 w Wałbrzychu
- Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 400kWp na oczyszczalni ścieków Karkoszka II w Wodzisławiu Śląskim oraz instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy ok. 100 kWp na przepompowniach ścieków
- Dostawa i montaż urządzeń aktywnej sieci komputerowej LAN i systemów zarządzania i nadzoru dla Zakładu Usług Medycznych w Nadarzynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.