eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawno"Wzrost efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Drawnie-przetarg II"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wzrost efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Drawnie-przetarg II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRAWNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967001

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 3

1.5.2.) Miejscowość: Drawno

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-220

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957682031

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@drawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.drawno.pl/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wzrost efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Drawnie-przetarg II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f7c8447-9b99-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120597

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036435/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Wzrost efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Drawnie: termodernizacja budynku Szkoły Podstawowej oraz budynku Przedszkola Miejskiego w Drawnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076368/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIOŚ.271.2.2022.MP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Wzrost efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Drawnie- przetarg II”.
2. Ogólny zakres robót:
Budynki wykorzystywane są do realizacji zdań związanych z edukacją powszechną. Kompleksowa termomodernizacja budynku szkoły o powierzchni użytkowej 2726,21 m2 w celu doprowadzenia obiektu do standardu o jak najniższej emisji CO2 (ograniczenie o 73,11 t/rok wg danych z audytu) oraz polegające na ociepleniu stropodachu przedszkola. Cel: redukcja emisji CO2, poprawienie bezpieczeństwa w tym zdrowotnego i komfortu 550 os. korzystających z obiektów. Zadanie dot. zwalczania skutków społeczno-gospodarczych covid 19. Posiadana gotowość inwestycyjna do całego wnioskowanego zakresu.
3. Zasadniczymi pracami związanymi:
3.1. z termomodernizacją szkoły będą:
roboty w budynku Szkoły Podstawowej w Drawnie (o kubaturze 2726,21 m2) w celu doprowadzenia obiektu do standardu "pasywnego" lub " prawie zeroemistyjnego".
Prace obejmą:
a) w zakresie robót budowlanych: prace rozbiórkowe, ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachów, wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, montaż nowych parapetów zewnętrznych, montaż in-stalacji odgromowej podtynkowej, częściowa wymiana stolarki otwo-rowej, wykonanie opaski odwadniającej wokół budynku, renowacja elementów stalowych, demontaż i ponowny montaż rynien i rur spu-stowych, skucie nierówności w elewacji, wykończenie cokołu, prace wykończeniowe wewnątrz pomieszczeń;
b) w zakresie branży sanitarnej: modernizację kotłowni gazowej poprzez wymianę 2 kotłów gazowych na 2 kotły kondensacyjne o mocy 90 i 110 kW, wymiana naczynia przeponowego do instalacji c.o., wymiana całej armatury i urządzeń, wymiana Aktywnego Systemu Bezpieczeń-stwa instalacji gazowej, wymiana przewodu spalinowego, częściowa wymiana instalacji c.w.u.
c) w zakresie branży elektrycznej: instalacji oświetleniowa (wymiana opraw), instalacje uziemień ochronnych i połączeń wyrównawczych, montaż tablic rozdzielczych, montaż instalacji fotowoltaicznej, instalacja kotłowni, instalacja. odgromowa, prace kontrolno-pomiarowe.
3.2. z ociepleniem stropodachu przedszkola będą:
a) zerwanie papy na całej powierzchni dachu budynku Przedszkola Miej-skiego w Drawnie wraz z jej utylizacją – powierzchnia dachu 981,75 m2;
b) wywóz i utylizacja papy w ilości 9,818 m3;
c) rozebranie obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku w ilości 160 m2;
d) rozbiórka i wymiana i uzupełnienie deskowania dachu w ilości 490,88 m2;
e) krycie dachów warstwą papy podkładowej oraz wierzchniej na całej powierzchni dachu – 981,75 m2.
f) montaż obróbki blacharskiej w ilości 160 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45261910-6 - Naprawa dachów

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262520-2 - Roboty murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3988302,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4844926,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3988302,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe LIDEX Andrzej Polak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5940000062

7.3.3) Ulica: Bohaterów Warszawy 9a

7.3.4) Miejscowość: Choszczno

7.3.5) Kod pocztowy: 73-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3988302,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.