Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00049020/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
- 2022/BZP 00056121/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-14
- 2022/BZP 00062438/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-18
- 2022/BZP 00065055/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-22
- 2022/BZP 00073718/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa obiektów inżynierskich na terenie miasta Zabrze z podziałem na części. Część 7: Wiadukt w ciągu ul. Hermisza nad DK88 i torami PKP.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242783530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kasprowicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-803
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.miastozabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.miastozabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.mzd.miastozabrze.pl/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa obiektów inżynierskich na terenie miasta Zabrze z podziałem na części. Część 7: Wiadukt w ciągu ul. Hermisza nad DK88 i torami PKP.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a449d389-87fd-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120661
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028832/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa obiektów inżynierskich na terenie miasta Zabrze z podziałem na części. Część 7: Wiadukt w ciągu ul. Hermisza nad DK88 i torami PKP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049020/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DR.260.3.2022.AZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2425828,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi robota budowlana polegająca na przebudowie wiaduktu ciągu ul. Hermisza nad DK 88 i torami PKP w Zabrzu.
Zakres zamówienia obejmuje: rozbiórkę i odbudowę płyty zespolonej przęsła nad DK88, wzmocnienie dźwigara stalowego, przebudowę przyczółków oraz podpory pośredniej, wykonanie płyt przejściowych, zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej wiaduktu, wykonanie nowych kap chodnikowych oraz nawierzchni drogowej wraz z dylatacjami, wykonanie odwodnienia obiektu oraz schodów skarpowych, przebudowę kabli elektroenergetycznych.
Zakres robót w szczególności obejmuje:
- roboty przygotowawcze (przygotowanie zaplecza budowy)
- roboty rozbiórkowe
- roboty ziemne
- roboty antykorozyjne stali
- roboty konstrukcyjne zbrojarsko - betoniarskie
- roboty wykończeniowe (zasypki, izolacja, ekrany przeciwporażeniowe, schody skarpowe)
- roboty drogowe
- roboty branży elektroenergetycznej (przebudowa kabli SN)
- wykonanie docelowej organizacji ruchu
- opracowanie dokumentacji powykonawczej
W ramach całego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
- zorganizowania i utrzymania zaplecza budowy;
- wykonania robót przygotowawczych (obsługa geodezyjna, uzgodnienia z gestorami sieci), rozbiórkowych i tymczasowych;
- wykonania robót konstrukcyjnych;
- wykonania robót wykończeniowych;
- odtworzenia terenów zielonych naruszonych podczas wykonywania robót;
- zagospodarowania odpadów - Wykonawca jest zobowiązany do wywozu i utylizacji gruzu budowlanego, odpadów powstałych podczas prowadzonych robót budowlanych na legalne składowisko, zgodnie z Ustawą o odpadach. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów transportu, utylizacji gruzu i odpadów;
- likwidacja zaplecza budowy;
- wprowadzenie i utrzymanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (wraz z wykonaniem i uzgodnieniem projektu tymczasowej organizacji ruchu)
- wykonanie i wprowadzenie docelowej organizacji ruchu;
- dostawy materiałów niezbędnych do wykonania robót;
- przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla wykonanych budowli;
- opracowania dokumentacji powykonawczej;
- opracowania dokumentów związanych z oddaniem wybudowanych budowli do użytkowania i dokonanie zgłoszenia zakończenia budowy właściwym organom;
- stosowanie się do zapisów wszystkich uzgodnień oraz warunków dokumentacji projektowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 na który składają się następujące dokumenty:
• Decyzja nr 12/20/K udzielającą pozwolenia na budowę,
• Dokumentacja Projektowa,
• Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
• Przedmiar robót (do wypełnienia)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2641952,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3997294,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2641952,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROVIA Polska S.A.;
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6350000127
7.3.3) Ulica: ul. Irysowa 1
7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie, 55-040 Kobierzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2641952,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
- Dostawę zastawek aortalnych samorozprężalnych do zabiegów TAVI
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zabrzu.
- Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.