eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej nr 14 w Krakowie przy ul. Bartla 29 (I)



Ogłoszenie z dnia 2021-07-20

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121029 z dnia 2021-07-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej nr 14 w Krakowie przy ul. Bartla 29 (I)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000553621

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ułanów 9a

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-450

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl3@mcoo.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mcoo.krakow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej nr 14 w Krakowie przy ul. Bartla 29 (I)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6d07a69-e3cf-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121029

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001112/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Budowa Szkoły Podstawowej na os. Kliny w Krakowie - I wyposażenie - meble do sal lekcyjnych, szatni, pomieszczeń administracyjnych,biblioteki i stołówki (I)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113643/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki m.in. w sytuacji, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lub 5 ustawy, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający przeprowadził w 2021r. postepowanie w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy (numer postepowania: MCOO/ZP/R/15/21), w którym dopuścił możliwość składania ofert częściowych. W części odpowiadającej zamówieniu (w tym również w zakresie warunków zamówienia), którego dotyczy niniejsze ogłoszenie postępowanie zostało unieważnione, gdyż wszystkie złożone na tę część oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy. Reasumując, spełnione są przesłanki uprawniające do udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie z art. 305 pkt. 2 ustawy.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: MCOO/ZP/R/15/21 (część 1)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MCOO/ZP/R/25/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 250605,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pierwszego wyposażenia, w tym mebli szkolnych, mebli biurowych, zwanego dalej „wyposażeniem”, do budynku Szkoły Podstawowej nr 14 w Krakowie przy ul. Bartla 29 wraz z montażem (- jeśli dotyczy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299114,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299114,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299114,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6761013717

7.3.3) Ulica: Polskiej Organizacji Wojskowej 25

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-248

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299114,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy pkt.: "Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej": Uzupełnienie informacji: Termin dostawy: maksymalnie do 25 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
2021-07-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.