Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00193682/01 - Wynik z dnia 2022-06-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej przez medycynę pracy nad pracownikami i kandydatami do pracy w Urzędzie Statystycznym w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD STATYSTYCZNY W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331524
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Sierpnia 21
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-134
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniauswaw@stat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://stat.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej przez medycynę pracy nad pracownikami i kandydatami do pracy w Urzędzie Statystycznym w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f48304f7-b972-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121277
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00075815/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi z zakresu medycyny pracy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-warszawie/zamowienia-publiczne/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 344). 2. Środkami komunikacji elektronicznej w postępowaniu są: 1) miniPortal dostępny pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl, 2) Elektroniczna Skrzynka Podawcza Zamawiającego, znajdująca się na platformie ePUAP pod adresem (https://epuap.gov.pl/wps/portal), 3) poczta elektroniczna:
zamowieniauswaw@stat.gov.pl 3. Pozostałe informacje o środkach komunikacji elektronicznej opisane zostały w rozdz. III SWZ. 4. Adres strony miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu systemów miniPortal i ePUAP opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie
ePUAP. Regulaminy te (w wersji aktualnej w okresie prowadzenia niniejszego postępowania) stanowią integralną część niniejszej SWZ w zakresie, w jakim określają zasady oraz wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały opisane w rozdz. I SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zostały opisane w rozdz. I SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WAW-WA.271.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 164000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej przez medycynę pracy nad pracownikami i kandydatami do pracy w Urzędzie Statystycznym w Warszawie ul. 1 sierpnia 21, 02-134 Warszawa, będzie realizowane w zakresie określonym w art. 6.1 pkt 2 ustawy o służbie medycyny pracy, w szczególności poprzez: 1) wykonywanie badań wstępnych (przed podjęciem pracy), zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy, 2) wykonywanie badań okresowych (zgodnie z zaleceniami lekarza medycyny pracy oraz z zaleceniami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy, zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy, 3) wykonywanie badań kontrolnych – w przypadku niezdolności do pracy spowodowanej chorobą, trwającej dłużej niż 30 dni, zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy, 4) udziału lekarza medycyny pracy w posiedzeniach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy, powołanej w trybie określonym w art. 237 (12) Kodeksu pracy.
4.2.5.) Wartość części: 80200 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając ofertom w każdym z
kryteriów odpowiednią liczbę punktów, a następnie zsumuje liczby przyznanych punktów zasadniczych w każdej ofercie i dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, która otrzyma największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność dla osób niepełnosprawnych uwzględniająca potrzeby osób z upośledzeniami narządów: ruchu, słuchu lub wzroku
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość placówki wykonawcy od siedziby zamawiającego
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej przez medycynę pracy nad pracownikami i kandydatami do pracy w Urzędzie Statystycznym w Warszawie Oddział w Ciechanowie, ul. Nadrzeczna 1, 06-400 Ciechanów, będzie realizowane w zakresie określonym w art. 6.1 pkt 2 ustawy o służbie medycyny pracy, w szczególności poprzez: 1) wykonywanie badań wstępnych (przed podjęciem pracy), zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy, 2) wykonywanie badań okresowych (zgodnie z zaleceniami lekarza medycyny pracy oraz z zaleceniami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami
oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy, zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy, 3) wykonywanie badań kontrolnych – w przypadku niezdolności do pracy spowodowanej chorobą, trwającej dłużej niż 30 dni, zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy.
4.2.5.) Wartość części: 9460 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając ofertom w każdym z
kryteriów odpowiednią liczbę punktów, a następnie zsumuje liczby przyznanych punktów zasadniczych w każdej ofercie i dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, która otrzyma największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność dla osób niepełnosprawnych uwzględniająca potrzeby osób z upośledzeniami narządów: ruchu, słuchu lub wzroku
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej przez medycynę pracy nad pracownikami i kandydatami do pracy w Urzędzie Statystycznym w Warszawie Oddział w Ostrołęce, ul. Insurekcyjna 3, 07-410 Ostrołęka, będzie realizowane w zakresie określonym w art. 6.1 pkt 2 ustawy o służbie medycyny pracy, w szczególności poprzez: 1) wykonywanie badań wstępnych (przed podjęciem pracy), zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy, 2) wykonywanie badań okresowych (zgodnie z zaleceniami lekarza medycyny pracy oraz z zaleceniami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy, zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy, 3) wykonywanie badań kontrolnych – w przypadku niezdolności do pracy spowodowanej chorobą, trwającej dłużej niż 30 dni, zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy.
4.2.5.) Wartość części: 17360 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając ofertom w każdym z
kryteriów odpowiednią liczbę punktów, a następnie zsumuje liczby przyznanych punktów zasadniczych w każdej ofercie i dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, która otrzyma największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność dla osób niepełnosprawnych uwzględniająca potrzeby osób z upośledzeniami narządów: ruchu, słuchu lub wzroku
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej przez medycynę pracy nad pracownikami i kandydatami do pracy w Urzędzie Statystycznym w Warszawie Oddział w Płocku, ul. Otolińska 21, 09-407 Płock, będzie realizowane w zakresie określonym w art. 6.1 pkt 2 ustawy o służbie medycyny pracy, w szczególności poprzez: 1) wykonywanie badań wstępnych (przed podjęciem pracy), zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy, 2) wykonywanie badań okresowych (zgodnie z zaleceniami lekarza medycyny pracy oraz z zaleceniami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy, zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy, 3) wykonywanie badań kontrolnych – w przypadku niezdolności do pracy spowodowanej chorobą, trwającej dłużej niż 30 dni, zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy.
4.2.5.) Wartość części: 18150 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając ofertom w każdym z
kryteriów odpowiednią liczbę punktów, a następnie zsumuje liczby przyznanych punktów zasadniczych w każdej ofercie i dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, która otrzyma największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność dla osób niepełnosprawnych uwzględniająca potrzeby osób z upośledzeniami narządów: ruchu, słuchu lub wzroku
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej przez medycynę pracy nad pracownikami i kandydatami do pracy w Urzędzie Statystycznym w Warszawie Oddział w Radomiu, ul. Planty 39/45, 26-600 Radom, będzie realizowane w zakresie określonym w art. 6.1 pkt 2 ustawy o służbie medycyny pracy, w szczególności poprzez: 1) wykonywanie badań wstępnych (przed podjęciem pracy), zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy, 2) wykonywanie badań okresowych (zgodnie z zaleceniami lekarza medycyny pracy oraz z zaleceniami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy, zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy, 3) wykonywanie badań kontrolnych – w przypadku niezdolności do pracy spowodowanej chorobą, trwającej dłużej niż 30 dni, zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy.
4.2.5.) Wartość części: 20530 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając ofertom w każdym z
kryteriów odpowiednią liczbę punktów, a następnie zsumuje liczby przyznanych punktów zasadniczych w każdej ofercie i dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, która otrzyma największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność dla osób niepełnosprawnych uwzględniająca potrzeby osób z upośledzeniami narządów: ruchu, słuchu lub wzroku
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej przez medycynę pracy nad pracownikami i kandydatami do pracy w Urzędzie Statystycznym w Warszawie Oddział w Siedlcach, ul. Kazimierza Pułaskiego 19/21, 08-110 Siedlce, będzie realizowane w zakresie określonym w art. 6.1 pkt 2 ustawy o służbie medycyny pracy, w szczególności poprzez: 1) wykonywanie badań wstępnych (przed podjęciem pracy), zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy, 2) wykonywanie badań okresowych (zgodnie z zaleceniami lekarza medycyny pracy oraz z zaleceniami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy, zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy, 3) wykonywanie badań kontrolnych – w przypadku niezdolności do pracy spowodowanej chorobą, trwającej dłużej niż 30 dni, zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy.
4.2.5.) Wartość części: 19244 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając ofertom w każdym z
kryteriów odpowiednią liczbę punktów, a następnie zsumuje liczby przyznanych punktów zasadniczych w każdej ofercie i dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, która otrzyma największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność dla osób niepełnosprawnych uwzględniająca potrzeby osób z upośledzeniami narządów: ruchu, słuchu lub wzroku
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a. posiadanie wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, utworzonego na podstawie ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2021 r. poz. 711) i rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 1 kwietnia 2019 r. w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz. U. z 2019 r., poz. 605, z późn. zm.),b. posiadanie przez cały okres realizacji umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. zapewnienie udzielania świadczeń: Warszawa, Ciechanów, Ostrołęka, Płock, Radom i Siedlce,
c. zapewnienie dostępności miejsc (placówek), w których wykonywane będą usługi medycyny pracy dla osób niepełnosprawnych,
d. badania wstępne i okresowe, wraz z wydaniem orzeczenia lekarza medycyny pracy, powinny być wykonane nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia Wykonawcy konieczności przebadania kandydata do pracy czy pracownika. W przypadku konieczności wykonania badań dodatkowych, zleconych przez lekarza medycyny pracy, okres ten może wynosić do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia Wykonawcy konieczności przebadania kandydata do pracy czy pracownika. Badania kontrolne wykonywane po długotrwałym zwolnieniu lekarskim i kontrolne okulistyczne, wraz z wydaniem orzeczenia lekarza medycyny pracy, powinny być wykonane w dniu zgłoszenia konieczności przebadania pracownika – o ile zgłoszenie nastąpi do godz. 10.00 lub w ciągu 1 dnia roboczego od zgłoszenia – o ile zgłoszenie nastąpi po godz. 10.00.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziałach 7 i 8 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert. W przypadku wykonawcy występującego samodzielnie oświadczenie zawarte jest w Formularzu oferty. W innym przypadku należy do oferty dołączyć dodatkowe oświadczenia. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. 2. Oświadczenie składają odrębnie: 1) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; 2) podmiot trzeci, na którego
potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy; 3) podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak
podstaw wykluczenia podwykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania. Warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym pozwala zamawiającemu na identyfikację podmiotu występującego w postępowaniu, a w szczególności ustalenie, czy podmiot występujący jako np. spółka handlowa jest wpisany do odpowiedniego rejestru. Chodzi przede wszystkim o Krajowy Rejestr Sądowy (KRS), do którego powinny być wpisane podmioty prowadzące działalność gospodarczą w określonej formie prawnej i Centralną Ewidencję i Informację o Działalności Gospodarczej (CEIDG), czyli spis przedsiębiorców będących osobami fizycznymi. Osoby fizyczne, nieprowadzące działalności gospodarczej, które w świetle art. 7 pkt 30 ustawy Pzp, mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego są zwolnione z tego warunku.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli jest on do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, utworzonego na podstawie ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 o działalności leczniczej (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 633) i rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2019 r. w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 402).
3) Zdolności techniczne lub zawodowe:
W okresie realizacji umowy wykonawca zobowiązany jest dysponować lub zapewnić dysponowanie zapleczem organizacyjno-technicznym, tj., co najmniej jedną stałą placówką w miastach wyszczególnionych w OPZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Zobowiązanie podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku gdy występuje. 2. Oświadczenie o dostępności dla osób niepełnosprawnych (składane wraz z Formularzem Oferty)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: 1) wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; 2) wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wysokość cen jednostkowych, o których mowa w ust. 1 na wniosek wykonawcy może być waloryzowana raz w roku. Waloryzacja będzie dokonywana w każdym roku obowiązywania umowy (w miesiącu lutym). Podstawą waloryzacji będzie „średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem w danym roku” ogłaszany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za rok poprzedni, z dokładnością do pełnych złotych przy zaokrąglaniu w górę, przy czym, jeżeli „średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem w danym roku” będzie ujemny, Strony przyjmują, że wynosi 0 (zero).. Zmiany wysokości cen jednostkowych nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do Umowy. Pierwsza waloryzacja może zostać przeprowadzona w roku 2024 w oparciu o wskaźnik za 2023 r.2. W przypadku zmiany prawa skutkującej zmianą obciążeń publicznoprawnych dla Wykonawcy, w wymiarze innym niż obowiązujący w dniu podpisania niniejszej Umowy, ceny jednostkowe mogą być zmieniane o wartość tychże obciążeń, o ile w terminie do 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów strona Umowy zwróci się do drugiej strony z umotywowanym wnioskiem o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany cen. Zmianę wysokości cen jednostkowych Wykonawcy należy rozumieć jako możliwość zarówno jego zwiększenia, jak i zmniejszenia. Zwaloryzowane ceny jednostkowe będą obowiązywać od daty wejścia w życie nowych przepisów prawa.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-27 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-26
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
1) kryterium cenowe - cena brutto oferty; 2) kryterium funkcjonalne - dostępność dla osób niepełnosprawnych uwzględniająca potrzeby osób z upośledzeniami narządów: ruchu, słuchu lub wzroku; 3) dodatkowo dla części 1- sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej przez medycynę pracy nad pracownikami i kandydatami do pracy w Urzędzie Statystycznym w Warszawie ul. 1 Sierpnia 21, 02-134 Warszawa – odległość punktu medycyny pracy od siedziby przy ulicy 1 Sierpnia 21, w Warszawie.INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie opieki medycznej dla pracowników Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych.
- Wykonywanie badań profilaktycznych dla pracowników Oddziału, rezydentów, kandydatów do pracy, stażystów oraz innych osób kierowanych przez ZUS Oddział w Szczecinie
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania badań do celów sanitarno-epidemiologicznych studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy oraz dodatkowych usług medycznych na rzecz pracowników spółki InnoBaltica Sp. z o.o.
- "Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie należącym do zadań lekarza POZ - pediatry w SZPZLO Warszawa Praga-Północ"
więcej: Usługi ochrony zdrowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.