Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00121277/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej przez medycynę pracy nad pracownikami i kandydatami do pracy w Urzędzie Statystycznym w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD STATYSTYCZNY W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331524
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Sierpnia 21
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-134
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniauswaw@stat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://stat.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-warszawie/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej przez medycynę pracy nad pracownikami i kandydatami do pracy w Urzędzie Statystycznym w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f48304f7-b972-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00075815/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi z zakresu medycyny pracy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121277/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WAW-WA.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 164000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 134923,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej przez medycynę pracy nad pracownikami i kandydatami do pracy w Urzędzie Statystycznym w Warszawie ul. 1 sierpnia 21, 02-134 Warszawa, będzie realizowane w zakresie określonym w art. 6.1 pkt 2 ustawy o służbie medycyny pracy, w szczególności poprzez: 1) wykonywanie badań wstępnych (przed podjęciem pracy), zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy, 2) wykonywanie badań okresowych (zgodnie z zaleceniami lekarza medycyny pracy oraz z zaleceniami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy, zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy, 3) wykonywanie badań kontrolnych – w przypadku niezdolności do pracy spowodowanej chorobą, trwającej dłużej niż 30 dni, zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy, 4) udziału lekarza medycyny pracy w posiedzeniach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy, powołanej w trybie określonym w art. 237 (12) Kodeksu pracy.4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 80200 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej przez medycynę pracy nad pracownikami i kandydatami do pracy w Urzędzie Statystycznym w Warszawie Oddział w Ciechanowie, ul. Nadrzeczna 1, 06-400 Ciechanów, będzie realizowane w zakresie określonym w art. 6.1 pkt 2 ustawy o służbie medycyny pracy, w szczególności poprzez: 1) wykonywanie badań wstępnych (przed podjęciem pracy), zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy, 2) wykonywanie badań okresowych (zgodnie z zaleceniami lekarza medycyny pracy oraz z zaleceniami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikamioraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy, zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy, 3) wykonywanie badań kontrolnych – w przypadku niezdolności do pracy spowodowanej chorobą, trwającej dłużej niż 30 dni, zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 9460 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej przez medycynę pracy nad pracownikami i kandydatami do pracy w Urzędzie Statystycznym w Warszawie Oddział w Ostrołęce, ul. Insurekcyjna 3, 07-410 Ostrołęka, będzie realizowane w zakresie określonym w art. 6.1 pkt 2 ustawy o służbie medycyny pracy, w szczególności poprzez: 1) wykonywanie badań wstępnych (przed podjęciem pracy), zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy, 2) wykonywanie badań okresowych (zgodnie z zaleceniami lekarza medycyny pracy oraz z zaleceniami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy, zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy, 3) wykonywanie badań kontrolnych – w przypadku niezdolności do pracy spowodowanej chorobą, trwającej dłużej niż 30 dni, zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy.4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 17360 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej przez medycynę pracy nad pracownikami i kandydatami do pracy w Urzędzie Statystycznym w Warszawie Oddział w Płocku, ul. Otolińska 21, 09-407 Płock, będzie realizowane w zakresie określonym w art. 6.1 pkt 2 ustawy o służbie medycyny pracy, w szczególności poprzez: 1) wykonywanie badań wstępnych (przed podjęciem pracy), zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy, 2) wykonywanie badań okresowych (zgodnie z zaleceniami lekarza medycyny pracy oraz z zaleceniami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy, zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy, 3) wykonywanie badań kontrolnych – w przypadku niezdolności do pracy spowodowanej chorobą, trwającej dłużej niż 30 dni, zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy.4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 18150 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej przez medycynę pracy nad pracownikami i kandydatami do pracy w Urzędzie Statystycznym w Warszawie Oddział w Radomiu, ul. Planty 39/45, 26-600 Radom, będzie realizowane w zakresie określonym w art. 6.1 pkt 2 ustawy o służbie medycyny pracy, w szczególności poprzez: 1) wykonywanie badań wstępnych (przed podjęciem pracy), zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy, 2) wykonywanie badań okresowych (zgodnie z zaleceniami lekarza medycyny pracy oraz z zaleceniami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy, zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy, 3) wykonywanie badań kontrolnych – w przypadku niezdolności do pracy spowodowanej chorobą, trwającej dłużej niż 30 dni, zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy.4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 20530 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej przez medycynę pracy nad pracownikami i kandydatami do pracy w Urzędzie Statystycznym w Warszawie Oddział w Siedlcach, ul. Kazimierza Pułaskiego 19/21, 08-110 Siedlce, będzie realizowane w zakresie określonym w art. 6.1 pkt 2 ustawy o służbie medycyny pracy, w szczególności poprzez: 1) wykonywanie badań wstępnych (przed podjęciem pracy), zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy, 2) wykonywanie badań okresowych (zgodnie z zaleceniami lekarza medycyny pracy oraz z zaleceniami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy, zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy, 3) wykonywanie badań kontrolnych – w przypadku niezdolności do pracy spowodowanej chorobą, trwającej dłużej niż 30 dni, zakończonych wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy.4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 19244 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77944 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89785,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89366 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Żoliborz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252138611
7.3.3) Ulica: Karola Szajnochy 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-637
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Badania psychotechniczne kierowców - Pracownia Psychologiczna Agnieszka Topolewska, ul. Wojciecha Korfantego 8 w Warszawie.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89366 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10620 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11426 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10620 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELBIT MED. Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272898437
7.3.3) Ulica: Wolska 44/41
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-187
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonywanie badań lekarskich okulistycznych wymagających wystawienia recepty na okulary - Prywatny Gabinet Okulistyczny Ewa Sobolewska-Ostaszewska, ul. 11 Pułku Ułanów Legionowych 26 w Ciechanowie.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10620 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17560 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17560 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17560 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582010430
7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 120 A
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Badania laboratoryjne - ALAB Laboratoria Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 120A, Ostrołęka.
2. Badania psychologiczne - Agata Demska Gabinet Psychologiczny, ul. Cicha 10, Ostrołęka.
jakie przetargi wygrała firma
MAZOWIECKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.DR.JÓZEFA PSARSKIEGO W OSTROŁĘCE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17560 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu na wskazaną część nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17630 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17630 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17630 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Zdrowie S.A/PZU Zdrowie S.A/Oddział Centra Medyczne w Radomiu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272663852
7.3.3) Ulica: ul. Konstruktorska 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-673
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Badania laboratoryjne - Centrum Medyczne 1905 Roku., ul. 1905 Roku 20 w Radomiu
2. Badania psychologiczne - Pracownia Psychologiczna EGO, ul. Biznesowa 2/1 w Radomiu
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17630 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na wskazaną część w postępowaniu złożono jedną ofertę, która została odrzucona.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie opieki medycznej dla pracowników Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych.
- Wykonywanie badań profilaktycznych dla pracowników Oddziału, rezydentów, kandydatów do pracy, stażystów oraz innych osób kierowanych przez ZUS Oddział w Szczecinie
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania badań do celów sanitarno-epidemiologicznych studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy oraz dodatkowych usług medycznych na rzecz pracowników spółki InnoBaltica Sp. z o.o.
- "Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie należącym do zadań lekarza POZ - pediatry w SZPZLO Warszawa Praga-Północ"
więcej: Usługi ochrony zdrowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.