Ogłoszenie z dnia 2021-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00084851/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121296 z dnia 2021-07-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup serwera wraz z dostawą oraz usługą przeniesienia danych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego, zakup drukarek sieciowych wraz z dostawą dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRODZISKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11a
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 300-85-23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.walczak@powiat-grodziski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup serwera wraz z dostawą oraz usługą przeniesienia danych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego, zakup drukarek sieciowych wraz z dostawą dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee49bc24-ce7f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121296
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084851/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 81999,98 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 66666,65 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obudowa Typu Rack, o wysokości maks. 2U, pozwalająca na zainstalowanie min. 12 dysków twardych 3,5” bez konieczności dokupowania/doposażania serwera o dodatkowe komponenty, wraz z dołączonymi szynami montażowymi umożliwiającymi wysuwanie serwera w celach serwisowych.Płyta główna Umożliwiająca zamontowanie 2 procesorów po 22 rdzenie fizyczne każdy, posiadająca min. 12 slotów przeznaczonych na pamięć RAM
Procesor 1 Procesor 8 rdzeniowy/16 wątkowy, o bazowej szybkości taktowania min. 2,1GHz, wyposażony w min, 11MB pamięci Cache, osiągający w konfiguracji 2 procesorowej w teście SPEC CPU®2017 dla oferowanego serwera wynik SPECspeed2017_int_base minimum 7,80
Wynik testu musi być opublikowany na stronie https://www.spec.org/cpu2017/results/ z datą nie późniejszą niż na dzień składania przetargu
Pamięć RAM Zainstalowane min. 96GB DDR4 2933MHz (2Rx4 1.2V) RDIMM. Minimum 3 sloty dedykowane dla ww. procesora muszą pozostawać nieobsadzone.
Kontroler RAID Wyposażony w co najmniej 4GB pamięci Cache z zabezpieczeniem typu Flash przed utratą danych, obsługujący poziomy RAID 0/1/10/5/50/6/60 oraz JBOD, obsługujący co najmniej 12 dysków twardych z interfejsami SAS oraz SATA typu HDD, SSD oraz SED.
Dyski twarde Serwer musi być wyposażony w minimum:
- 2x dysk SSD 480GB Hot Swap
- 4x dysk SATA 2TB Hot Swap
6 miejsc przeznaczonych na dyski 3,5” musi pozostawać wolnych.
Dodatkowo serwer musi być wyposażony w:
- 2x dysk SSD 128GB SATA 6Gbps, niezajmujące miejsc na dyski 3,5” i posiadające możliwość skonfigurowania RAID typu 0 oraz 1.
Sloty rozszerzeń Serwer musi być wyposażony w min. 3 aktywne sloty PCI-E x8, z czego co najmniej 2 z nich muszą pozostawać nieobsadzone kartami PCI-E
Karty sieciowe Serwer musi być wyposażony w co najmniej 4 porty 1Gb/s Eth (RJ-45)
Dodatkowo serwer musi być wyposażony w co najmniej 1 port 1Gb/s dedykowany dla systemu zarządzania serwerem
Bezpieczeństwo Wbudowany moduł TPM 2.0
Zasilanie 2x zasilacz hot swap o mocy min. 750W klasy Platinium w celu zapewnienia redundancji zasilania
Porty Serwer musi posiadać:
Minimum 3 porty USB 3.0 (jeden z przodu, dwa z tyłu serwera)
Minimum 2 porty VGA (jeden z przodu, drugi z tyłu serwera)
System zarządzania Serwer musi być wyposażony w niezależny od systemu operacyjnego system zarządzania wraz z dedykowanym do tego celu portem 1GbE pozwalający na minimum:
- Zbieranie i przeglądanie informacji o systemie i inwentaryzacji
- Monitorowanie stanu i kondycji systemu
- obsługę alertów i powiadomień
- Rejestrowanie zdarzeń
- Konfigurowanie łączności sieciowej
- Konfigurowanie zabezpieczeń
- Aktualizację oprogramowania firmware
- Monitorowanie zużycia energii w czasie rzeczywistym
- Zdalne sterowanie zasilaniem serwera (włączanie, wyłączanie, ponowne uruchamianie)
- Przekierowanie konsoli szeregowej przez IPMI
- Przechwytywanie zawartości ekranu wideo po wykryciu stanu zawieszenia systemu operacyjnego
- Zdalne przeglądanie wideo w następujących rozdzielczościach graficznych:
Do 1600x1200 w 23 bit;
lub
Do 1920x1200 w 15 bit
- Zdalny dostęp do serwera za pomocą klawiatury i myszy ze zdalnego klienta
- Zdalne wdrażanie systemu operacyjnego
- Przekierowanie konsoli szeregowej przez SSH
- Wyświetlanie grafiki w czasie rzeczywistym i historycznych danych dotyczących zużycia energii i temperatury
- (power capping) Ograniczanie zużycia energii
- Mapowanie plików ISO i plików obrazów znajdujących się na lokalnym kliencie jako dysków wirtualnych do użytku przez serwer
- Montowanie zdalnych plików ISO i obrazów przez HTTPS, SFTP, CIFS i NFS
- komunikację poprzez: Intelligent Platform Management Interface (IPMI); Simple Network Management Protocol (SNMP);
Redfish REpresentational State Transfer (REST) API
Przeglądarkę www z HTML5
Command-line interface (CLI)
Gwarancja/wsparcie Serwer musi być objęty min. 5 letnią gwarancją producenta realizowaną w miejscu użytkowania sprzętu, z obsługą zgłoszeń serwisowych w trybie 24 x7 i gwarantowanym czasem naprawy w ciągu 24 godzin.
Uszkodzone dyski twarde pozostają u właściciela.
Certyfikaty i standardy Serwer musi posiadać deklarację zgodności z CE,
Producent serwera musi posiadać wdrożony system ISO 9001:2015 lub równoważny
Oprogramowanie systemowe 1. System operacyjny Windows Server Standard 2019 lub równoważny w ilości licencji pokrywającej wszystkie procesory/rdzenie spełniający parametry cech równoważności *
*CECHY RÓWNOWAŻNOŚCI DLA SYSTEMU OPERACYJNEGO:
a) Instalacja i użytkowanie aplikacji 32-bit. i 64-bit na dostarczonym systemie operacyjnym;
b) Ilość obsługiwanych przez system fizycznych rdzeni procesorów w ramach dostarczonej licencji co najmniej 16szt.;
c) Pojemność obsługiwanej pamięci RAM w ramach jednej instancji systemu operacyjnego min. 4GB;
d) Praca w roli klienta domeny Active Directory;
e) Możliwość uruchomienia roli kontrolera domeny Active Directory;
f) Możliwość uruchomienia roli serwera DHCP;
g) Możliwość uruchomienia roli serwera DNS;
h) Możliwość uruchomienia roli klienta i serwera czasu (NTP);
i) Możliwość uruchomienia roli serwera usług informacyjnych WWW;
j) Możliwość uruchomienia roli serwera usług pulpitów zdalnych dla klientów;
k) Możliwość uruchomienia roli serwera plików z uwierzytelnieniem i autoryzacją dostępu w domenie Active Directory;
l) Możliwość uruchomienia roli serwera wydruku z uwierzytelnieniem i autoryzacją dostępu w domenie Active Directory;
m) Możliwość uruchomienia serwera usługi aktualizacji systemu Windows Server (WSUS);
n) Prawo do instalacji i użytkowania systemu operacyjnego na 2 instancjach wirtualnych w ramach jednego serwera fizycznego;
o) 17. Usługa migracji magazynu.
2. Licencja dostępowa CAL dla urządzenia połączonego z oferowanym systemem operacyjnym w ilości min. 80 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 48823000-3 - Serwery plików
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
4.5.5.) Wartość części: 65000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Technologia druku LaserowaFunkcje i parametry podstawowe Druk czarno-biały, automatyczne drukowanie dwustronne, wydajność drukowania min. 36 str./min (format A4),
Maksymalna rozdzielczość wydruku min. 1200x1200dpi,
Wydajność tonera standardowego min 3000 stron A4
(5% pokrycie strony)
Wydajność tonera wysokowydajnościowego (powiększonego)
min 9000 stron A4 (5% pokrycie strony)
Szybkość procesora Min 1200 Mhz
Standardowa pojemność pamięci Min 128 MB pamięci DRAM
Obsługa nośników Ilość pojemników na papier min. 2
Pojemność głównego podajnika papieru min 250 arkuszy
Obsługa nośników A4, A5, A6, B5, C5
Maksymalna gramatura papieru min 175 g/m2
Odbiornik papieru na min 150 arkuszy
Wyświetlacz Dwuwierszowy panel sterowania z podświetleniem
Języki i Emulacje PCL 6 , PostScript 3
Komunikacja USB high-speed 2.0, RJ45
Okres gwarancji Min 12 miesięcy
Wymagania Systemowe Windows 7, 8.1, 10, Windows Server 2000, Server 2003, Server 2008, Server 2008 R2, Server 2012
Zasilanie rodzaj zasilania sieciowe AC (220-240V)
Certyfikat Energy Star
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 16999,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51411,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51795,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51411,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: System Data Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172031249
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 42
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41411,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20053,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20053,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20053,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nbit Jarosław Jenczmionka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312681102
7.3.3) Ulica: Plebańska
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NBIT JAROSŁAW JENCZMIONKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NBIT JAROSŁAW JENCZMIONKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20053,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- "Dostawa paliwa gazowego do budynków będących własnością Powiatu Grodziskiego przy ulicy Dalekiej 11A w Grodzisku Mazowieckim i przy ulicy Piasta 30 w Milanówku, w okresie 01.01.2025 do 31.12.2025"
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia Powiatowego Zarządu Dróg w Grodzisku Mazowieckim, zlokalizowanego na bazie materiałowo-sprzętowej w Kozerkach w 2025 roku.
- Dostawa paliwa - benzyny bezołowiowej i oleju napędowego
- Zakup mebli i wyposażenia, w tym laboratorium magazynowego w ramach przedsięwzięcia pn. "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Adamowiźnie i ZSP nr 1 w Grodzisku Mazowieckim
- Schronienie dla osób bezdomnych skierowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Grodzisku Mazowieckim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Zakup sprzętu komputerowego dla KWP w Opolu oraz CBZC - część 3
- Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem oraz drukarek
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Zakup sprzętu informatycznego w ramach przedsięwzięcia pn. "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie elektromobilności w Zespole Szkół nr 2"
- Zakup urządzeń sieciowych oraz serwera NAS w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.