Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00070952/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121625 z dnia 2021-07-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja systemu ciepłowniczego miasta Pyskowice - podgrupa SWC - etap II
- zabudowa węzłów cieplnych i przyłączy w budynkach Matejki 5 oraz Szopena 8
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyskowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 3
1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmpyskowice@pyskowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.pyskowice.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja systemu ciepłowniczego miasta Pyskowice - podgrupa SWC - etap II- zabudowa węzłów cieplnych i przyłączy w budynkach Matejki 5 oraz Szopena 8
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffd00680-c299-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121625
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000066/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Modernizacja systemu ciepłowniczego miasta Pyskowice - podgrupa SWC -etap II - zabudowa węzłów cieplnych i przyłączy w budynkach Matejki 5 oraz Szopena 8
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070952/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.018.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 328919,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zabudowie 2 indywidualnych węzłów cieplnych w budynkach przy ul. Matejki 5 i Szopena 8 (po jednym w każdym z budynków) oraz wykonanie przyłącza ciepłowniczego do każdego z tych budynków. Niniejsze prace są elementem inwestycji pn. „Modernizacja systemu ciepłowniczego miasta Pyskowice - podgrupa SWC etap II”, która uzyskała w 2021 r. dofinansowanie z Górnośląsko - Zagłębiowskiej Metropolii w ramach Programu „Metropolitalny Fundusz Solidarności” oraz w ramach Programu działań na rzecz ograniczenia niskiej emisji.
2. Zakres zamówienia:
Prace objęte niniejszym postępowaniem obejmują:
- wykonanie przyłączy ciepłowniczych na wysoki parametr z rur preizolowanych do budynku Matejki 5 (długość przyłącza: 68,20 m) oraz Szopena 8 (długość przyłącza: 34,50 m)
- wykonanie robót budowlano-montażowych, mających na celu przygotowanie pomieszczeń pod wymiennikownie oraz zabudowę 2 kompaktowych, indywidualnych, jednofunkcyjnych węzłów cieplnych wraz z wykonaniem elektryki i AKPiA w 2 budynkach wielorodzinnych: Matejki 5, Szopena 8
- wykonanie przepięcia technologicznego w komorze w obrębie budynku przy ul. Konopnickiej 2, umożliwiającego połączenie sieci ciepłowniczej preizolowanej wysokiego parametru z siecią ciepłowniczą preizolowaną (przystosowaną do pracy w wysokim parametrze), która dotychczas pracowała w niskim parametrze. Przepięcie technologiczne w komorze umożliwi utrzymanie dostaw niskiego parametru do budynków połączonych z siecią w sposób bezpośredni.
Obecnie budynek przy ul. Matejki 5 zasilany jest bezpośrednio z sieci niskiego parametru. Z uwagi na konieczność zmiany pomieszczenia piwnicy przewidzianego pod wymiennikownie, koniecznym stało się wykonanie nowego przyłącza.
Budynek przy ul. Szopena 8 nie jest podłączony do sieci miejskiej centralnego ogrzewania. W bieżącym roku w budynku przy ul. Szopena 8 zostanie wykonana instalacja wewnętrzna centralnego ogrzewania (nie jest to elementem niniejszego postępowania). Zamawiający po zamontowaniu niniejszych węzłów cieplnych zamierza uruchomić sieć wysokiego parametru (uruchomienie nastąpi w 2021 r.).
Zakres prac:
• wykonanie przyłączy ciepłowniczych:
a) roboty przygotowawcze, pomiary geodezyjne, trasowanie przebiegu sieci
b) roboty ziemne, wykonanie wykopów
c) zabezpieczenie obcego uzbrojenia na trasie przyłączy cieplnych
d) wykonanie podsypki piaskowej z zagęszczeniem
e) montaż rurociągów
f) badanie spoin, wykonanie próby szczelności, wykonanie płukania
g) wykonanie połączeń instalacji alarmowej w mufach
h) montaż muf i izolacji termicznej
i) wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych
j) wykonanie zasypki piaskiem z zagęszczeniem
k) ułożenie taśmy ostrzegawczej
l) zasypanie wykopu i przywrócenie do stanu pierwotnego nawierzchni,
• zabudowa węzłów ciepłowniczych
b) demontaże,
c) roboty budowlane i instalacyjne w obrębie pomieszczenia wymiennikowni,
d) zabudowa indywidualnych jednofunkcyjnych węzłów cieplnych
e) roboty związane z zasileniem węzła cieplnego w energię elektryczną, wykonanie instalacji AKPiA
f) podłączenie węzłów do sieci ciepłowniczej wysokoparametrowej oraz do wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania w budynkach
g) próby szczelności, uruchomienie węzłów cieplnych
h) wykonanie dokumentacji powykonawczej branży sanitarnej oraz elektrycznej w tym dokumentacji odbiorowej naczynia wzbiorczego dla Urzędu Dozoru Technicznego oraz dokonanie zgłoszenia do UDT. Wykonawca przedstawi pisemne oświadczenie dotyczące pozytywnego odbioru urządzeń przez Inspektora UDT.
• Wykonanie przepięcia technologicznego w komorze
a) demontaże istniejącego orurowania
b) wykonanie orurowania wraz z kształtkami stalowymi do wspawania
c) montaż zaworów odcinających
d) wykonanie izolacji
e) dokumentacja geodezyjna powykonawcza
Uwaga:
Wykonawca wraz ze zgłoszeniem zakończenia całości robót dostarczy Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą, oświadczenie dotyczące pozytywnego odbioru urządzeń przez inspektora UDT oraz mapę geodezyjną powykonawczą z potwierdzeniem Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej o jej zgłoszeniu celem wpisania do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Szczegółowy zakres robót określają:
• projekty budowlano - wykonawcze stanowiące załącznik nr 5
• przedmiary robót stanowiące załącznik nr 6
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót montażowo – instalacyjnych oraz budowlanych węzła cieplnego stanowiące załącznik nr 7
Przedmiar robót ma charakter informacyjno – pomocniczy, z uwagi na przyjętą formę wynagrodzenia ryczałtowego. Jeżeli w SWZ Zamawiający posługuje się przedmiarem robót, to dokument ten ma jedynie na celu łatwiejsze skalkulowanie wynagrodzenia Wykonawcy.
Uwagi:
1. Wykonawca zobowiązany jest na 7 dni przed rozpoczęciem prac związanych z przepięciem technologicznym w komorze, poinformować pisemnie Gestora sieci oraz Zarządcę budynku przy ul. Matejki 4 tj. MZBM TBS Sp. z o.o. o planowanych pracach, które spowodują przerwę w dostawie ciepłej wody użytkowej.
2. Niniejsze zamówienie nie obejmuje prac budowlanych, o których mowa w rozdziale 3.6 dokumentacji projektowej budynku przy ul. Szopena 8. Prace te wykona wspólnota mieszkaniowa na własny koszt.
3. Przed wbudowaniem materiałów, Wykonawca zobligowany jest do przedłożenia ich wraz z obliczeniami, certyfikatami, deklaracjami użytkowymi itp. i uzyskania akceptacji Inspektora Nadzoru powołanego przez Zamawiającego.
4. Zamawiający nie wymaga opracowania Programu Zapewnienia Jakości, o którym mowa w pkt 5 STWiOR.
5. Zadaniem Wykonawcy prac jest również prawidłowe zabezpieczenie placu budowy, dokonanie wszelkich niezbędnych uzgodnień z właścicielami i administratorami uzbrojenia podziemnego oraz opracowanie BIOZ.
6. Przy realizacji zadania wszystkie sprawy dotyczące możliwości dojazdu sprzętem i materiałami na budowę Wykonawca winien uzgodnić z właścicielami terenu, z którego będzie korzystał.
7. Wykonawca odpowiada za właściwą eksploatację węzłów cieplnych do dnia odbioru końcowego potwierdzonego protokołem odbioru końcowego bez uwag.
8. Przed zakończeniem prac, Wykonawca umieści na drzwiach wymiennikowni trwałą tabliczkę o treści: „Pomieszczenie węzła cieplnego” Numer telefonu zostanie wskazany Wykonawcy na etapie realizacji zadania.
9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był obecny na terenie inwestycji w dniu uruchomienia i puszczenia ciepła do odbiorców.
Gwarancja będzie zgodna z ofertą, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 5 lat licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09323000-9 - Węzeł cieplny lokalny
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45231112-3 - Instalacja rurociągów
45232141-2 - Roboty grzewcze
45232142-9 - Roboty budowlane w zakresie stacji przesyłu ciepła
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 335000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: eTermo-Inwest M.Kurkiewicz-Klęk, P.Purzyński, G. Klęk Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241050600
7.3.3) Ulica: Bojkowska 37
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-101
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
jakie przetargi wygrała firma
ETERMO-INWEST M. KURKIEWICZ-KLĘK, P. PURZYŃSKI, G. KLĘK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z PYSKOWIC
- Zakup i montaż windy w Ośrodku Rozwiązywania Problemów Uzależnień przy ul. Kościelnej 13 w Pyskowicach
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego o pojemności 18m3 na potrzeby MZBM-TBS Sp. z o.o. w Pyskowicach
- Opróżnianie ulicznych koszy na odpady w 2025r.
więcej: przetargi w Pyskowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
więcej: Węzeł cieplny lokalny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.