Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00041529/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ROPS.DO.3321.1.2022 - Wybór osób realizujących usługi szkoleniowe organizowane przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276761699
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modelarska 10
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-142
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 730 68 72
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zmowienia@rops-katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip-slaskie.pl/rops1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROPS.DO.3321.1.2022 - Wybór osób realizujących usługi szkoleniowe organizowane przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-332fc043-8273-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121742
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014103/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wybór osób realizujących usługi szkoleniowe w ramach projektu Doskonalenie kompetencji kadr systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny w ramach projektu pod nazwą: Doskonalenie kompetencji kadr systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROPS.DO.3321.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia pod nazwą Budowanie autorytetu wychowawcy. Szkolenie ma trwać 16 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe, następujące po sobie). Liczba grup szkoleniowych: 1, licząca nie więcej niż 20 osób. Uczestnikami szkolenia będą wychowawcy z placówek wsparcia dziennego, placówek opiekuńczo-wychowawczych i regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych z terenu województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający. Celem szkolenia jest wzmocnienie kompetencji uczestników w zakresie budowania własnego autorytetu wśród wychowanków.4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 2880 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia pod nazwą Diagnoza i procedury postępowania w przypadku zaniedbań opiekuńczo-wychowawczych wobec dziecka: Szkolenie składa się z dwóch modułów: Rozpoznawanie zaniedbań opiekuńczo-wychowawczych wobec dzieci – zasady diagnozy i postępowania i Sytuacja dziecka krzywdzonego – skuteczna interwencja. Każdy z modułów ma trwać 24 godziny dydaktyczne (3 dni szkoleniowe, następujące po sobie). Liczba grup szkoleniowych: 1, licząca nie więcej niż 20 osób. Zatem łącznie do realizacji jest 48 godzin dydaktycznych (6 dni szkoleniowych, 3 + 3) dla łącznie maksymalnie 20 osób. Uczestnikami szkolenia będą osoby pracujące bezpośrednio z dzieckiem i rodziną oraz służby współpracujące i współtworzące system wspierania rodziny i pieczy zastępczej z terenu województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający. Celem szkolenia jest wzmocnienie kompetencji uczestników w obszarze umiejętności wykorzystania narzędzi diagnostycznych w pracy z rodziną oraz stosowania procedur w przypadku stwierdzenia zaniedbań opiekuńczo-wychowawczych.4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 8640 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia pod nazwą Interwencja kryzysowa w pracy z rodziną. Szkolenie jednomodułowe dla każdej z grup. Szkolenie ma trwać 16 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe, następujące po sobie). Liczba grup szkoleniowych: 2, licząca nie więcej niż 20 osób. Zatem łącznie do realizacji są 32 godziny dydaktyczne (4 dni szkoleniowe, 2 + 2 ) dla łącznie maksymalnie 40 osób. Uczestnikami szkolenia będą osoby pracujące bezpośrednio z dzieckiem i rodziną oraz służby współpracujące i współtworzące system wspierania rodziny i pieczy zastępczej z terenu województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy oraz kompetencji w zakresie interwencji kryzysowej w pracy z rodziną.4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 5973,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia pod nazwą Kurs II stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Szkolenie składa się z czterech modułów: Rozwój osobisty terapeuty TSR – praca na zasobach, Specyfika pracy z różnymi grupami klientów, Warsztat pracy terapeuty TSR i Superwizja grupowa. Każdy z modułów ma trwać 32 godziny dydaktyczne (4 dni szkoleniowe, następujące po sobie). Liczba grup szkoleniowych: 1, licząca nie więcej niż 20 osób. Zatem łącznie do realizacji jest 128 godzin dydaktycznych (16 dni szkoleniowych, 4 + 4 + 4 + 4) dla łącznie maksymalnie 20 osób. Uczestnikami szkolenia będą osoby pracujące bezpośrednio z dzieckiem i rodziną w obszarze systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej, przedstawiciele innych służb pracujących z dziećmi i rodzinami biologicznymi oraz osobami sprawującymi pieczę zastępczą z terenu województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający. Celem szkolenia jest wzmocnienie wiedzy uczestników z zakresu prowadzenia spotkań z klientem w nurcie TSR.4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 26453,33 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia pod nazwą Rodziny zastępcze – pozyskiwanie rodzin zastępczych, budowanie relacji i efektywna współpraca. Szkolenie składa się z dwóch modułów: Poszukiwanie rodzin zastępczych, nawiązywanie współpracy i Budowanie relacji i efektywna współpraca z rodzinami zastępczymi. Każdy z modułów ma trwać 24 godziny dydaktyczne (3 dni szkoleniowe, następujące po sobie). Liczba grup szkoleniowych: 1, licząca nie więcej niż 20 osób. Zatem łącznie do realizacji jest 48 godzin dydaktycznych (6 dni szkoleniowych, 3 + 3) dla łącznie maksymalnie 20 osób. Uczestnikami szkolenia będą pracownicy ośrodków pomocy społecznej, powiatowych centrów pomocy rodzinie, przedstawiciele organizatora rodzinnej pieczy zastępczej oraz inne osoby odpowiedzialne za tworzenie i koordynację rodzinnych form pieczy zastępczej z terenu województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający. Celem szkolenia jest wzmocnienie kompetencji uczestników w zakresie metod poszukiwania rodzin zstępczych oraz umiejętności nawiązywania z nimi efektywnej, długofalowej współpracy.4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 8640 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia pod nazwą Skuteczna komunikacja w sytuacjach trudnych w pracy z rodziną –rozwiązywanie konfliktów, techniki negocjacyjne. Szkolenie składa się z dwóch modułów: Zasady efektywnej komunikacji w pracy z rodziną i Przyczyny i skutki konfliktów – sposoby radzenia sobie w sytuacjach trudnych, techniki negocjacyjne. Każdy z modułów ma trwać 32 godziny dydaktyczne (4 dni szkoleniowe, 2 + 2). Liczba grup szkoleniowych: 2, każda licząca nie więcej niż 20 osób. Zatem łącznie do realizacji są 64 godziny dydaktyczne (8 dni szkoleniowych, 2 + 2 i 2 + 2) dla łącznie maksymalnie 40 osób. Uczestnikami szkolenia będą osoby pracujące bezpośrednio z dzieckiem i rodziną oraz służby współpracujące i współtworzące system wspierania rodziny i pieczy zastępczej z terenu województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający. Celem szkolenia jest wzmocnienie kompetencji uczestników szkolenia w obszarze efektywnej komunikacji w pracy z rodziną, ze szczególnym uwzględnieniem technik negocjacyjnych i metod rozwiązywania konfliktów.4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 11520 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia pod nazwą Specyfika pracy z rodzeństwem umieszczonym w pieczy zastępczej. Szkolenie ma trwać 16 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe, następujące po sobie). Liczba grup szkoleniowych: 1, licząca nie więcej niż 20 osób. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający. Uczestnikami szkolenia będą koordynatorzy rodzinnej pieczy zastępczej, rodzice zastępczy, opiekunowie, osoby prowadzące rodzinne domy dziecka, wychowawcy z placówek wsparcia dziennego, placówek opiekuńczo wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych, przedstawiciele organizatora rodzinnej pieczy zastępczej i powiatowych centrów pomocy rodzinie oraz służby współpracujące i współtworzące system wspierania rodziny i pieczy zastępczej pracujące bezpośrednio z dziećmi z terenu województwa śląskiego. Celem szkolenia jest doskonalenie kompetencji uczestników w zakresie pracy z rodzeństwem przebywającym w pieczy zastępczej.4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 2880 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia pod nazwą Trauma i PTSD u dziecka – rozpoznanie i formy wsparcia. Szkolenie składa się z dwóch modułów: Rozpoznawanie traumy i PTSD u dziecka – wstępna diagnoza i Praca z dzieckiem z doświadczeniem traumy i PTSD. Każdy z modułów ma trwać 24 godziny dydaktyczne (3 dni szkoleniowe). Liczba grup szkoleniowych: 2, każda licząca nie więcej niż 20 osób. Zatem łącznie do realizacji jest 96 godzin dydaktycznych (12 dni szkoleniowych, 3 + 3 i 3 + 3) dla łącznie maksymalnie 40 osób. Uczestnikami szkolenia będą osoby pracujące bezpośrednio z dzieckiem i rodziną z terenu województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z problematyką traumy i PTSD u dzieci wraz z omówieniem dostępnych narzędzi diagnostycznych i form wsparcia.4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 18560 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia pod nazwą Trener Treningu Umiejętności Społecznych. Szkolenie składa się z trzech modułów: Trening umiejętności społecznych – wprowadzenie do metody, Prowadzenie treningu umiejętności społecznych w praktyce – metody i narzędzia i Warsztat pracy trenera treningu umiejętności społecznych. Zajęcia dla każdej z grup mają trwać 72 godziny dydaktyczne (9 dni szkoleniowych, 3 x 3 dni). Liczba grup szkoleniowych: 2, każda licząca nie więcej niż 20 osób. Zatem łącznie do realizacji jest 144 godzin dydaktycznych (18 dni szkoleniowych) dla łącznie maksymalnie 40 osób. Uczestnikami szkolenia będą przedstawiciele ośrodków pomocy społecznej, pracownicy powiatowych centrów pomocy rodzinie, przedstawiciele organizatora rodzinnej pieczy zastępczej, pracownicy placówek wsparcia dziennego, placówek opiekuńczo-wychowawczych i regionalnych placówek opiekuńczo- terapeutycznych a także służby współpracujące i współtworzące system wspierania rodziny i pieczy zastępczej z terenu województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego przeprowadzenia treningu umiejętności społecznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 27840 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia pod nazwą Zaburzenia więzi i przywiązania. Szkolenie ma trwać 32 godziny dydaktyczne (4 dni szkoleniowe). Liczba grup szkoleniowych: 2, każda licząca nie więcej niż 20 osób. Zatem łącznie do realizacji są 64 godziny dydaktyczne (8 dni szkoleniowych 4 + 4 ) dla łącznie maksymalnie 40 osób. Uczestnikami szkolenia będą osoby pracujące bezpośrednio z dzieckiem i rodziną a także służby współpracujące i współtworzące system wspierania rodziny i pieczy zastępczej z terenu województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający. Celem szkolenia jest wzmocnienie wiedzy uczestników w obszarze zagadnień związanych z problematyką zaburzeń więzi i przywiązania u dzieci młodzieży, a także wzrost wsparcia i form terapii rekomendowanych w pracy z dziećmi i młodzieżą u których zdiagnozowano zaburzenia więzi i przywiązania.4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 11946,67 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia pod nazwą Zarządzanie zasobami ludzkimi w jednostkach systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej. Szkolenie ma trwać 24 godziny dydaktyczne (3 dzień szkoleniowe). Liczba grup szkoleniowych: 1, licząca nie więcej niż 20 osób. Zatem łącznie do realizacji są 24 godziny dydaktyczne (3 dni szkoleniowe następujące po sobie) dla łącznie 20 osób. Uczestnikami szkolenia będzie kadra zarządzająca w jednostkach systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej z terenu województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający. Celem szkolenia jest wzmocnienie kompetencji uczestników w obszarze sprawdzonych form, metod i narzędzi przydatnych w zarządzaniu zasobami ludzkimi w jednostkach systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej.4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 4320 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia pod nazwą Dokumentacja koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej. Szkolenie ma trwać 8 godzin dydaktycznych (1 dzień szkoleniowy). Liczba grup szkoleniowych: 1, licząca nie więcej niż 20 osób. Zatem łącznie do realizacji jest 8 godzin dydaktycznych (1 dzień szkoleniowy dla 20 osób. Uczestnikami szkolenia będą koordynatorzy rodzinnej pieczy zastępczej z terenu województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający. Celem szkolenia jest omówienie dokumentacji prowadzonej przez koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej podczas realizacji obowiązków zawodowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 1413,33 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia pod nazwą Opracowywanie lokalnego systemu wspierania rodziny. Szkolenie ma trwać 8 godzin dydaktycznych (1 dzień szkoleniowy). Liczba grup szkoleniowych: 1, licząca nie więcej niż 20 osób. Uczestnikami szkolenia będą przedstawiciele ośrodków pomocy społecznej, powiatowych centrów pomocy rodzinie, pracownicy placówek wsparcia dziennego, placówek opiekuńczo – wychowawczych, przedstawiciele organizatora rodzinnej pieczy zastępczej, koordynatorzy rodzinnej pieczy zastępczej, pracownicy ośrodków adopcyjnych, regionalnych placówek opiekuńczo – terapeutycznych, służby pracujące z rodzinami biologicznymi, w tym: pracownicy wymiaru sprawiedliwości, oświaty i służby zdrowia oraz inne osoby odpowiedzialne za opracowywanie lokalnych systemów wspierania rodziny z terenu województwa śląskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 1413,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3312 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A&M Firma eventowo-szkoleniowa Małgorzata Robaczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381538610
7.3.3) Ulica: Platynowa 26
7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś Malborska
7.3.5) Kod pocztowy: 82-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
A&M Firma eventowo-szkoleniowa Małgorzata Robaczek
jakie przetargi wygrała firma
A&M Firma eventowo-szkoleniowa Małgorzata Robaczek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-28 do 2022-03-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9456 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3840 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5971,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3840 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Profilktyki i Reedukacji Atelier
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121426900
7.3.3) Ulica: Krasickiego 27/1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-513
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3840 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-23 do 2022-05-24Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24320 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24320 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24320 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Moc Wsparcia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 24316234
7.3.3) Ulica: Plac Kościuszki 5
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24320 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-07 do 2022-07-07Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9216 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A&M Firma eventowo-szkoleniowa Małgorzata Robaczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381538610
7.3.3) Ulica: Platynowa 26
7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś Malborska
7.3.5) Kod pocztowy: 82-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-03 do 2022-06-15Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7680 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18176 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8256 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGNIESZKA KOT-CIENKOSZ OFICYNA PROFILAKTYCZNA SBC SZKOLENIA BADANIA CONSULTING
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122935236
7.3.3) Ulica: Dworcowa 9A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-556
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
A&M Firma eventowo-szkoleniowa Małgorzata Robaczek
jakie przetargi wygrała firma
A&M Firma eventowo-szkoleniowa Małgorzata Robaczek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8256 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-16 do 2022-04-28Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2880 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A&M Firma eventowo-szkoleniowa Małgorzata Robaczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381538610
7.3.3) Ulica: Platynowa 26
7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś Malborska
7.3.5) Kod pocztowy: 82-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-03 do 2022-03-04Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono w związku z art. 255 ust. 6 z uwagi na fakt, iż postępowanie w tej części obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11520 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20064 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Pierwszy wybrany Wykonawca nie przesłał w wyznaczonym terminie oświadczeń Wykonawców zgodnie z art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z informacją o podstawie tymi osobami. W związku z tym na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit.c Zamawiający odrzucił ofertę. Druga z ofert jaka wpłynęła w tej części postępowania przewyższała kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z tym, unieważniono w tej części postępowanie zgodnie z art. 255 pkt. 3 Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17280 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33984 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7680 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13440 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9152 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowo-Terapeutyczne Self Tomasz Kobylański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180512967
7.3.3) Ulica: Unii Lubelskiej 6/8
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-016
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
A&M Firma eventowo-szkoleniowa Małgorzata Robaczek
jakie przetargi wygrała firma
A&M Firma eventowo-szkoleniowa Małgorzata Robaczek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9152 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-06 do 2022-06-30Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2880 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4320 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1160 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1160 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1160 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Motywator Rozowju. Katarzyna Słupińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 242781062
7.3.3) Ulica: GROMADZKA 6
7.3.4) Miejscowość: SOSNOWIEC
7.3.5) Kod pocztowy: 41-214
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1160 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-10 do 2022-05-06Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 960 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1736 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1112 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOTYWATOR ROZWOJU.KATARZYNA SŁUPIŃSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 242781062
7.3.3) Ulica: GROMADZKA 6
7.3.4) Miejscowość: SOSNOWIEC
7.3.5) Kod pocztowy: 41-214
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1112 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-10 do 2022-06-03INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- KWP w Katowicach - modernizacja budynków A, B i C - KWP w Katowicach przy ul. Lompy 19 - I etap - przystosowanie do przepisów przeciwpożarowych - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
- Dostawa ekranu holograficznego
- Dostawa punktów dostępu bezprzewodowego
- Dostawa systemu teleinformatycznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach"
- Dostawa czasopism zagranicznych w roku 2025
- Dostawa do pracowni transportu kolejowego w postaci symulatora pojazdu kolejowego oraz wyposażenia symulatora ruchu kolejowego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.