eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówIndywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym w swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej (jednostka POZ)



Ogłoszenie z dnia 2021-07-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121975 z dnia 2021-07-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym w swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej (jednostka POZ)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350712318

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kapelanka 60

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-347

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cmj.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmj.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.cmj.org.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym w swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej (jednostka POZ)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-047c5f97-b236-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121975

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00029438/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 przeprowadzenie indywidualnej opieki w jednostkach poz na terenie całego kraju w zakr. przygot. jedn.do wdrożenia stand. akredyt. POZ-ocena wstępna ex-ante, przygot. raportu wstępnego, konsultacje

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki”, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014–2020 (PO WER)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: POZ-271-11/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym w swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej (jednostka POZ) : Z.POZ-0701-001/21 Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Miejska w Józefowie, Przychodnia Miejska, Józefów

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79212300-6 - Usługi audytu ustawowego

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym w
swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ) : POZ.POZ-0701-002/21 NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "BIAŁY PRĄDNIK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, PRZYCHODNIA BIAŁY PRĄDNIK , Kraków

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79212300-6 - Usługi audytu ustawowego

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym w
swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ) : POZ.POZ-0701-003/21 Puls Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , Przychodnia Lekarska, Mrozy

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79212300-6 - Usługi audytu ustawowego

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym w
swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ): POZ.POZ-0701-004/21 CENTRUM MEDYCZNE KORMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, KORMED CENTRUM MEDYCZNE , Lubaczów

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79212300-6 - Usługi audytu ustawowego

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym w
swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ): POZ.POZ-0701-005/21 BOŻENA NOWICKA, EWA SOSIŃSKA-DOBRZYŃSKA, TADEUSZ BRYŃSKI NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "MEDYK" SPÓŁKA JAWNA, NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "MEDYK" SP.J. Warta

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79212300-6 - Usługi audytu ustawowego

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym w
swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ) : POZ.POZ-0701-006/21 5 WOJSKOWY SZPITAL KLINICZNY Z POLIKLINIKĄ-SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KRAKOWIE, 5 WSzKzP SPZOZ -POLIKLINIKA, Kraków

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79212300-6 - Usługi audytu ustawowego

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym w
swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ): POZ.POZ-0701-007/21 CM UNIMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ , CM UNIMED, Kraków

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79212300-6 - Usługi audytu ustawowego

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym w
swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ) :POZ.POZ-0701-008/21 Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska , Koszalin

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79212300-6 - Usługi audytu ustawowego

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym w
swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ) : POZ.POZ-0701-010/21 WOJSKOWA SPECJALISTYCZNA PRZYCHODNIA LEKARSKA SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ, PRZYCHODNIA PRZY ULICY PUŁASKIEGO, Gdynia

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79212300-6 - Usługi audytu ustawowego

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym w
swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ) : POZ.POZ-0701-012/21 Przychodnia Kopernika Sp. z o.o., Przychodnia Kopernika , Grudziądz

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79212300-6 - Usługi audytu ustawowego

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym w
swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ) : POZ.POZ-0701-013/21 PRZYCHODNIA ZDROWIA NA ŁĄKOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, PRZYCHODNIA ZDROWIA NA ŁĄKOWEJ, Białystok

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79212300-6 - Usługi audytu ustawowego

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym w
swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ) : POZ.POZ-0701-014/21 PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO Centrum Medyczne Żmigród

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79212300-6 - Usługi audytu ustawowego

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym w
swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ) : POZ.POZ-0701-015/21 GRUPA ZDROWIE ŁOMŻA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, GRUPA ZDROWIE ŁOMŻA

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79212300-6 - Usługi audytu ustawowego

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym w
swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ): POZ.POZ-0701-016/21 JAGIELLOŃSKIE CENTRUM MEDYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ JAGIELLONSKIE CENTRUM MEDYCZNE SP. Z O.O., Kraków

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79212300-6 - Usługi audytu ustawowego

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym w
swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ): POZ.POZ-0701-017/21 GRUPA ZDROWIE MNISZEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, GRUPA ZDROWIE MNISZEW

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79212300-6 - Usługi audytu ustawowego

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym w
swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ) : POZ.POZ-0701-018/21 NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MEDICUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej MEDICUS , Lipce Reymontowskie

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79212300-6 - Usługi audytu ustawowego

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym w
swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ) : POZ.POZ-0701-019/21 CENTRUM MEDYCZNE PUŁAWSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, CMP Ursynów , Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79212300-6 - Usługi audytu ustawowego

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym w
swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ) : POZ.POZ-0701-020/21 Grupazdrowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, GRUPAZDROWIE , Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79212300-6 - Usługi audytu ustawowego

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym w
swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ) : POZ.POZ-0701-021/21 GRUPA ZDROWIE SUSZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, GRUPA ZDROWIE SUSZ , Susz

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79212300-6 - Usługi audytu ustawowego

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym w
swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ): POZ.POZ-0701-022/21 GRUPA ZDROWIE CHMIELIŃSKI KRAJEWSKA LEKARSKA SPÓŁKA PARTNERSKA, NIEPUBLICZNY ZAKŁAD PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ "MEDYK" , Poznań

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79212300-6 - Usługi audytu ustawowego

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym w
swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ) : POZ.POZ-0701-024/21 Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie, Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79212300-6 - Usługi audytu ustawowego

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym w
swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ) : POZ.POZ-0701-025/21 "PROMED" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , NZOZ "PROMED" - PRZYCHODNIA REJONOWO-SPECJALISTYCZNA NR1 , Będzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79212300-6 - Usługi audytu ustawowego

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym w
swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ): POZ.POZ-0701-026/21 NZOZ SALUS C.PIOTROWSKA SPÓŁKA JAWNA , NZOZ "SALUS" , Uniejów

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79212300-6 - Usługi audytu ustawowego

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ) : POZ.POZ-0701-028/21 SILESIA MEDICAL CARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SANA MEDICAL CARE , Katowice

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79212300-6 - Usługi audytu ustawowego

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym w swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej (jednostka POZ): POZ.POZ-0701-029/21 Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku , Poradnie Specjalistyczne , Białystok

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79212300-6 - Usługi audytu ustawowego

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5350 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Jankowska Zduńczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230201286

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teresa Walczak-Czuba Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441089962

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-349

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5250 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Jankowska Zduńczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230201286

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy PZP unieważnia postępowanie z uwagi na fakt, że w tej części postępowania nie złożono żadnej oferty

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Jankowska Zduńczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230201286

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teresa Walczak-Czuba Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441089962

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-349

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teresa Walczak-Czuba Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441089962

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-349

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5590 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5590 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5590 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Dorota Adamarek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551562307

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-497

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5590 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5590 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5590 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5590 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Dorota Adamarek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551562307

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-947

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5590 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy PZP unieważnia postępowanie z uwagi na fakt, że w tej części postępowania nie złożono żadnej oferty

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2490 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2490 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2490 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Rybińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy

7.3.4) Miejscowość: Brańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 17-120

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2490 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z uchyleniem się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w części nr 12 tj. przez wykonawcę Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Dorota Adamarek, ul. Himalajska 26/2, 71-497 Szczecin oraz brakiem innych ofert w zakresie tej części postępowania, zgodnie z art. 263 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części nr 12.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Rybińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy

7.3.4) Miejscowość: Brańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 17-120

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teresa Walczak-Czuba Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441089962

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-349

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy PZP unieważnia postępowanie z uwagi na fakt, że w tej części postępowania nie złożono żadnej oferty

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy PZP unieważnia postępowanie z uwagi na fakt, że w tej części postępowania nie złożono żadnej oferty

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Rybińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy

7.3.4) Miejscowość: Brańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 17-120

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Rybińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy

7.3.4) Miejscowość: Brańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 17-120

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy PZP unieważnia postępowanie z uwagi na fakt, że w tej części postępowania nie złożono żadnej oferty

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5590 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5590 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5590 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Dorota Adamarek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551562307

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-497

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5590 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5590 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5590 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5590 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Dorota Adamarek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551562307

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-497

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5590 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teresa Walczak-Czuba Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441089962

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-349

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Jankowska Zduńczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230201286

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 24)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teresa Walczak-Czuba Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441089962

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-349

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 24)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni

Część 25

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 25)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2490 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2490 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2490 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 25)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Rybińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy

7.3.4) Miejscowość: Brańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 17-120

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 25)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2490 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni

2021-07-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.