Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00052415/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121975 z dnia 2021-07-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym w swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej (jednostka POZ)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350712318
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kapelanka 60
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-347
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cmj.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmj.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.cmj.org.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym w swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej (jednostka POZ)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-047c5f97-b236-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121975
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00029438/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 przeprowadzenie indywidualnej opieki w jednostkach poz na terenie całego kraju w zakr. przygot. jedn.do wdrożenia stand. akredyt. POZ-ocena wstępna ex-ante, przygot. raportu wstępnego, konsultacje
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki”, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014–2020 (PO WER)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: POZ-271-11/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym w swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej (jednostka POZ) : Z.POZ-0701-001/21 Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Miejska w Józefowie, Przychodnia Miejska, Józefów4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212300-6 - Usługi audytu ustawowego
79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym wswej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ) : POZ.POZ-0701-002/21 NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "BIAŁY PRĄDNIK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, PRZYCHODNIA BIAŁY PRĄDNIK , Kraków
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212300-6 - Usługi audytu ustawowego
79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym wswej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ) : POZ.POZ-0701-003/21 Puls Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , Przychodnia Lekarska, Mrozy
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212300-6 - Usługi audytu ustawowego
79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym wswej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ): POZ.POZ-0701-004/21 CENTRUM MEDYCZNE KORMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, KORMED CENTRUM MEDYCZNE , Lubaczów
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212300-6 - Usługi audytu ustawowego
79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym wswej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ): POZ.POZ-0701-005/21 BOŻENA NOWICKA, EWA SOSIŃSKA-DOBRZYŃSKA, TADEUSZ BRYŃSKI NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "MEDYK" SPÓŁKA JAWNA, NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "MEDYK" SP.J. Warta
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212300-6 - Usługi audytu ustawowego
79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym wswej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ) : POZ.POZ-0701-006/21 5 WOJSKOWY SZPITAL KLINICZNY Z POLIKLINIKĄ-SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KRAKOWIE, 5 WSzKzP SPZOZ -POLIKLINIKA, Kraków
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212300-6 - Usługi audytu ustawowego
79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym wswej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ): POZ.POZ-0701-007/21 CM UNIMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ , CM UNIMED, Kraków
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212300-6 - Usługi audytu ustawowego
79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym wswej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ) :POZ.POZ-0701-008/21 Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska , Koszalin
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212300-6 - Usługi audytu ustawowego
79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym wswej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ) : POZ.POZ-0701-010/21 WOJSKOWA SPECJALISTYCZNA PRZYCHODNIA LEKARSKA SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ, PRZYCHODNIA PRZY ULICY PUŁASKIEGO, Gdynia
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212300-6 - Usługi audytu ustawowego
79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym wswej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ) : POZ.POZ-0701-012/21 Przychodnia Kopernika Sp. z o.o., Przychodnia Kopernika , Grudziądz
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212300-6 - Usługi audytu ustawowego
79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym wswej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ) : POZ.POZ-0701-013/21 PRZYCHODNIA ZDROWIA NA ŁĄKOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, PRZYCHODNIA ZDROWIA NA ŁĄKOWEJ, Białystok
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212300-6 - Usługi audytu ustawowego
79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym wswej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ) : POZ.POZ-0701-014/21 PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO Centrum Medyczne Żmigród
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212300-6 - Usługi audytu ustawowego
79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym wswej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ) : POZ.POZ-0701-015/21 GRUPA ZDROWIE ŁOMŻA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, GRUPA ZDROWIE ŁOMŻA
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212300-6 - Usługi audytu ustawowego
79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym wswej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ): POZ.POZ-0701-016/21 JAGIELLOŃSKIE CENTRUM MEDYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ JAGIELLONSKIE CENTRUM MEDYCZNE SP. Z O.O., Kraków
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212300-6 - Usługi audytu ustawowego
79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym wswej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ): POZ.POZ-0701-017/21 GRUPA ZDROWIE MNISZEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, GRUPA ZDROWIE MNISZEW
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212300-6 - Usługi audytu ustawowego
79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym wswej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ) : POZ.POZ-0701-018/21 NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MEDICUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej MEDICUS , Lipce Reymontowskie
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212300-6 - Usługi audytu ustawowego
79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym wswej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ) : POZ.POZ-0701-019/21 CENTRUM MEDYCZNE PUŁAWSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, CMP Ursynów , Warszawa
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212300-6 - Usługi audytu ustawowego
79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym wswej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ) : POZ.POZ-0701-020/21 Grupazdrowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, GRUPAZDROWIE , Warszawa
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212300-6 - Usługi audytu ustawowego
79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym wswej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ) : POZ.POZ-0701-021/21 GRUPA ZDROWIE SUSZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, GRUPA ZDROWIE SUSZ , Susz
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212300-6 - Usługi audytu ustawowego
79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym wswej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ): POZ.POZ-0701-022/21 GRUPA ZDROWIE CHMIELIŃSKI KRAJEWSKA LEKARSKA SPÓŁKA PARTNERSKA, NIEPUBLICZNY ZAKŁAD PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ "MEDYK" , Poznań
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212300-6 - Usługi audytu ustawowego
79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym wswej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ) : POZ.POZ-0701-024/21 Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie, Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212300-6 - Usługi audytu ustawowego
79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym wswej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ) : POZ.POZ-0701-025/21 "PROMED" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , NZOZ "PROMED" - PRZYCHODNIA REJONOWO-SPECJALISTYCZNA NR1 , Będzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212300-6 - Usługi audytu ustawowego
79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym wswej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki
zdrowotnej (jednostka POZ): POZ.POZ-0701-026/21 NZOZ SALUS C.PIOTROWSKA SPÓŁKA JAWNA , NZOZ "SALUS" , Uniejów
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212300-6 - Usługi audytu ustawowego
79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opiekizdrowotnej (jednostka POZ) : POZ.POZ-0701-028/21 SILESIA MEDICAL CARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SANA MEDICAL CARE , Katowice
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212300-6 - Usługi audytu ustawowego
79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualna Opieka rówieśnika zawodowego (IOP) w Podmiocie Leczniczym posiadającym w swej strukturze Zakład Leczniczy udzielający świadczeń z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej (jednostka POZ): POZ.POZ-0701-029/21 Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku , Poradnie Specjalistyczne , Białystok4.5.3.) Główny kod CPV: 79212200-5 - Usługi audytu wewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212300-6 - Usługi audytu ustawowego
79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5350 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Jankowska Zduńczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230201286
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
AGAMED/ SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA AGNIESZKA JANKOWSKA-ZDUŃCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teresa Walczak-Czuba Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441089962
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-349
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
TERESA WALCZAK-CZUBA INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5250 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Jankowska Zduńczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230201286
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
AGAMED/ SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA AGNIESZKA JANKOWSKA-ZDUŃCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy PZP unieważnia postępowanie z uwagi na fakt, że w tej części postępowania nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Jankowska Zduńczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230201286
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teresa Walczak-Czuba Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441089962
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-349
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
AGAMED/ SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA AGNIESZKA JANKOWSKA-ZDUŃCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teresa Walczak-Czuba Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441089962
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-349
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
TERESA WALCZAK-CZUBA INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5590 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5590 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5590 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Dorota Adamarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551562307
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-497
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
TERESA WALCZAK-CZUBA INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5590 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5590 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5590 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5590 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Dorota Adamarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551562307
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-947
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA DOROTA BARBARA ADAMAREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5590 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy PZP unieważnia postępowanie z uwagi na fakt, że w tej części postępowania nie złożono żadnej oferty
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2490 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2490 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2490 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Rybińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: Brańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 17-120
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA DOROTA BARBARA ADAMAREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2490 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z uchyleniem się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w części nr 12 tj. przez wykonawcę Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Dorota Adamarek, ul. Himalajska 26/2, 71-497 Szczecin oraz brakiem innych ofert w zakresie tej części postępowania, zgodnie z art. 263 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części nr 12.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Rybińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: Brańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 17-120
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teresa Walczak-Czuba Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441089962
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-349
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy PZP unieważnia postępowanie z uwagi na fakt, że w tej części postępowania nie złożono żadnej oferty
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy PZP unieważnia postępowanie z uwagi na fakt, że w tej części postępowania nie złożono żadnej oferty
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Rybińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: Brańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 17-120
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Rybińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: Brańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 17-120
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy PZP unieważnia postępowanie z uwagi na fakt, że w tej części postępowania nie złożono żadnej oferty
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5590 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5590 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5590 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Dorota Adamarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551562307
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-497
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
TERESA WALCZAK-CZUBA INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5590 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5590 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5590 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5590 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Dorota Adamarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551562307
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-497
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5590 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teresa Walczak-Czuba Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441089962
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-349
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Jankowska Zduńczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230201286
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 24)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teresa Walczak-Czuba Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441089962
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-349
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 24)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 25)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2490 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2490 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2490 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 25)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Rybińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: Brańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 17-120
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 25)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2490 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni
2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Generator wysokiego napięcia (200kV) do transmisyjnego mikroskopu elektronowego FEI Tecnai F20 - DE-dzp.272-678/24
- dostawa 1 szt. tabletu wraz z etui dla WGGiOŚ -DE-dzp.272-691/24
- Usługi medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników RON w 2025r.
- Urządzenie do pomiarów parametrów rozproszenia obwodów elektronicznych w zakresie fal milimetrowych dla WIEiT - DE-dzp.272-667/24
- dostawa specjalistycznego pieca rurowego dla WEiP - DE-dzp.272-679/24
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb jednostek AWF w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.