Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00068199/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Brukarz z obsługą zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110259460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Niepodległości 1
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825627697
1.5.8.) Numer faksu: 825627668
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: luch@praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chelm.praca.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.pupchelm.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Brukarz z obsługą zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75cf6bc8-9615-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122302
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038819/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Szkolenie "Brukarz z obsługą zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie chełmskim i mieście Chełm (VI)” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 -2020, Oś Priorytetowa I, Działanie 1.1, Poddziałanie 1.1.1.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068199/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA.381.3.5.2022.WK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkolenia pt.: „Brukarz z obsługą zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych” realizowanego w ramach projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie chełmskim i mieście Chełm (VI)” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 -2020, Oś Priorytetowa I, Działanie 1.1, Poddziałanie 1.1.1. Źródło finansowania: szkolenie w całości finansowane jest ze środków publicznych, realizowane w ramach projektu pt.: „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie chełmskim i mieście Chełm (VI)” realizowanym w ramach POWER 2014 - 2020, Oś Priorytetowa I, Działanie 1.1, Poddziałanie 1.1.1. Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników szkolenia kwalifikacji zawodowych brukarza po otrzymaniu przez nich pozytywnego wyniku egzaminu czeladniczego i przygotowanie ich do wykonywania pracy w tym zawodzie. Ponadto szkolenie ma przygotować uczestników szkolenia do nabycia wiedzy i umiejętności praktycznych operatora zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych. Liczba osób do przeszkolenia: ogółem 20 osób tj. 1 grupa 20 osobowa. Podczas realizacji zajęć praktycznych uczestnicy szkolenia winni być podzieleni na co najmniej
2 podgrupy 10 osobowe. Czas trwania szkolenia: Zajęcia praktyczne dla wszystkich uczestników danego szkolenia winny odbywać się w tym samym czasie z założeniem, że każda podgrupa 10 osobowa winna realizować zajęcia praktyczne pod nadzorem co najmniej 1 instruktora i mieć zapewnioną co najmniej 1 zagęszczarkę, 1 ubijak wibracyjny. Liczba godzin szkolenia: 200 godz. na każdego uczestnika, z czego udział zajęć praktycznych do ogółu zajęć stanowić ma minimum 80%. Termin realizacji przedmiotu umowy: 3 miesiące, rozpoczęcie szkolenia trwającego 2 miesiące - marzec 2022 r. Miejsce realizacji szkolenia: preferowane miasto Chełm lub powiat chełmski. Przy założeniu, że zajęcia teoretyczne oraz zajęcia praktyczne będą realizowane poza Miastem Chełm, Wykonawca winien zapewnić i pokryć koszty transportu uczestników szkolenia z Chełma do miejsca realizacji zajęć teoretycznych, praktycznych i z powrotem. Uczestnikami szkolenia będą m.in. osoby bezrobotne zamieszkałe w różnych miejscowościach powiatu chełmskiego, dlatego też wyjazd z Chełma winien być zapewniony ok. godz. 8.00 zaś powrót do Chełma do godz. 18.00.
Na uczestnika szkolenia powinno przypadać max. 34 dni szkolenia+ egzamin czeladniczy. Wykonawca winien opisać sposób organizacji transportu uczestników każdego szkolenia, przy założeniu, że wszyscy uczestnicy danego szkolenia realizują program szkolenia w tym samym czasie (dotyczy zarówno zajęć teoretycznych jak i praktycznych) – w przypadku realizacji szkolenia, egzaminów poza miastem Chełm. Program szkolenia składający się z dwóch modułów powinien obejmować tematykę obowiązującą na egzaminie czeladniczym w zawodzie brukarz zgodnie ze standardami wymagań będących podstawą przeprowadzania egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe oraz tematykę zgodną z opisem zawodu operatora zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych. Każdy uczestnik szkolenia musi mieć zapewnioną realizację wszystkich tematów określonych w programie szkolenia.
Wykonawca winien dołączyć informację opisową o sposobie organizacji zajęć praktycznych szkolenia tj. określić sposób podziału na podgrupy uczestników szkolenia wraz z podaniem liczebności podgrup, nazwisk opiekunów podgrup i w sposób szczegółowy wymienić liczbę zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych, sprzętu, narzędzi i liczbę instruktorów niezbędnych do zrealizowania zajęć praktycznych dla każdej podgrupy. Realizacja szkolenia powinna odbyć się według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu na każdego uczestnika szkolenia, w dni powszednie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni świątecznych w godzinach 8.00-18.00 (co najmniej 5 godzin zegarowych zajęć dziennie, nie więcej niż 8 godzin).
Godzina zegarowa szkolenia obejmuje 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwy.
Każda osoba powinna otrzymać na własność: co najmniej jeden podręcznik dotyczący zakresu szkolenia przygotowujący uczestnika szkolenia do zdania egzaminu zewnętrznego, brulion w twardej oprawie A4/96 kartek, teczkę do przechowywania i transportu dokumentów, długopis, kolorowy zakreślacz, odzież roboczą tj.: obuwie, rękawice, spodnie, bluzę lub koszulę z długim rękawem, kamizelki odblaskowe niezbędnych do realizacji zajęć praktycznych.
Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia podczas trwania szkolenia: serwis kawowy /kawa, herbata, napoje, ciastka/,
materiały do zapewnienia bezpieczeństwa sanitarno-epidemiologicznego w związku z panującą pandemią COVID19 niezbędne do realizacji zajęć m.in.: środki do dezynfekcji rąk lub rękawiczki jednorazowe, maseczki jednorazowe, środki do dezynfekcji sprzętu. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca winien zorganizować egzaminy wewnętrzne, a następnie egzamin zewnętrzny przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Izbę Rzemieślniczą i pokryć koszty egzaminu zewnętrznego.
Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o terminie i miejscu w/w egzaminów oraz o ich wynikach. Każdy uczestnik szkolenia ma przystąpić do egzaminów wewnętrznych i zewnętrznego. Egzamin zewnętrzny przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Izbę Rzemieślniczą powinien zostać zorganizowany bezpośrednio po zakończeniu szkolenia.
Szkolenie winno gwarantować 100% zdawalność. W przypadku uzyskania przez uczestników szkolenia negatywnego wyniku egzaminu przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Izbę Rzemieślniczą, Wykonawca zobowiąże się do koordynowania działań dotyczących ustalenia poprawkowego egzaminu zewnętrznego w terminie najpóźniej do 3 tygodni od dnia zakończenia szkolenia oraz poinformowania uczestników i Zamawiającego o terminie egzaminu. Pomieszczenia, dokumentacja szkoleniowa, materiały i zaświadczenia szkoleniowe powinny być oznakowane zgodnie z odpowiednimi logotypami, które będą określone w umowie szkoleniowej. Wyżej wymienione szkolenie winno zakończyć się otrzymaniem: świadectw czeladniczych, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zawierające elementy określone w § 71 ust.4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014r. poz. 667) w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy z informacją, że szkolenie realizowane było w ramach projektu pt.: „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie chełmskim i mieście Chełm (VI)” realizowanym w ramach PO WER 2014 - 2020, Oś Priorytetowa I, Działanie 1.1, poddziałanie 1.1.1.
Dysponują potencjałem technicznym:
- w przypadku zajęć teoretycznych: zajęcia teoretyczne winny być prowadzone w lokalu przestronnym i przewiewnym, który posiada dostęp do pomieszczeń sanitarnych oraz winien gwarantować w trakcie zajęć wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p.poż. w tym zakresie. Ponadto sala wykładowa powinna być wyposażona w pomoce dydaktyczne i sprzęt /stoliki, krzesła, tablicę, sprzęt multimedialny/, umożliwiający prawidłową realizację kształcenia będącego przedmiotem zamówienia,
- w przypadku zajęć praktycznych: podczas zajęć praktycznych winny być zapewnione materiały, sprzęt, narzędzia, jakie będą wykorzystywane podczas zajęć praktycznych oraz podczas egzaminu czeladniczego zgodne ze standardami wymagań będących podstawą przeprowadzania egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe w zawodzie brukarz. Dodatkowo winny być zapewnione co najmniej 2 zagęszczarki i ubijaki wibracyjne spełniające wymagania bhp, p.poż. uregulowane w odrębnych przepisach.
Stanowiska do pracy winne być wyposażone m.in. w materiały tj. kostka brukowa granitowa lub bazaltowa, obrzeża, krawężniki granitowe lub bazaltowe, kostka brukowa, obrzeża, krawężniki z betonu wibroprasowanego, osiewki kamienne, posypka piaskowa, narzędzia i sprzęt: młotki gumowe, gilotyna mechaniczna do cięcia kostki, piła elektryczna tarczowa do cięcia kostki, nosidła do obrzeży trawnikowych i krawężników, płyty wibracyjne, przybory pomiarowe: poziomnica, wąż wodny lub niwelator, taśma miernicza, łata drewniana, przymiar liniowy, przymiar składany. Podczas realizacji zajęć praktycznych uczestnicy szkolenia winni być podzieleni na co najmniej 2 podgrupy 10 osobowe. Zajęcia praktyczne dla wszystkich uczestników danego szkolenia winny odbywać się w tym samym czasie z założeniem, że każda podgrupa 10 osobowa winna realizować zajęcia praktyczne pod nadzorem co najmniej 1 instruktora i mieć zapewnioną co najmniej 1 zagęszczarkę, 1 ubijak wibracyjny.
Dysponują kadrą dydaktyczną:
- w przypadku zajęć teoretycznych - co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie minimum średnie techniczne oraz doświadczenie zawodowe w przeprowadzeniu szkoleń będących przedmiotem zamówienia – minimum 2 szkolenia,
- w przypadku zajęć praktycznych - w przypadku zajęć: co najmniej 2 instruktorów posiadających doświadczenie zawodowe w przeprowadzeniu szkoleń będących przedmiotem zamówienia – minimum 2 szkolenia.
W przypadku, gdy uczestnikami szkolenia są osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności, Wykonawca winien zrealizować usługę szkoleniową dostosowując się do wymagań ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (art.4 ust. 3 i art. 5 ust. 2 ustawy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Lublinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120104912
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W LUBLINIE
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W LUBLINIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Podstawowa opieka zdrowotna dla osób umieszczonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców PSG Biała Podlaska w 2025r.
- Badania lekarskie cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w Białej Podlaskiej, Chełmie, Włodawie, Lublinie, Hrubieszowie, Tomaszowie Lubelskim, Zamościu w 2025 roku
- Zapewnienie jednego gorącego posiłku składającego się z dwóch dań i napoju dla uczniów/dzieci objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie w 2025 roku."
- Lecznictwo szpitalne i ambulatoryjne dla osób umieszczonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców PSG Biała Podlaska w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Miasta Chełm w 2025 r.
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Przeprowadzenie kursu - wózki widłowe (jezdniowe)
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.