eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZalewoRewitalizacja Starego Miasta w Zalewie ( plac im. Jana Pawła II )



Ogłoszenie z dnia 2023-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja Starego Miasta w Zalewie ( plac im. Jana Pawła II )

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZALEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743634

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Zalewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-230

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 897588377

1.5.8.) Numer faksu: 897588272

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zalewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zalewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zalewo.logintrade.net/zapytania_email,117253,f0e6f69f590b527e37dcb8c5cf82abed.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja Starego Miasta w Zalewie ( plac im. Jana Pawła II )

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee73a3be-ac3a-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122577

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032897/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rewitalizacja Starego Miasta (plac im. Jana Pawła II)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096842

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RL.271.1.1.2023.AG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja Starego Miasta w Zalewie (plac im. Jana Pawła II)” obejmujący swoim zakresem w szczególności: remont i przebudowę nawierzchni dróg, placów i chodników, remont i przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągowej i deszczowej, budowę oświetlenia ulicznego, zagospodarowanie terenu z wykonaniem i rekultywacją zieleni oraz montażem elementów małej architektury.
Określenie istniejącego stanu zagospodarowania:
Teren przeznaczony na inwestycje stanowi plac i ulice miejskie z zieleńcami. Nawierzchnie na placu i ulicach są asfaltowe oraz brukowe, znacznie wyeksploatowane. Na placu jest fontanna w złym stanie technicznym i estetycznym oraz kamienne murki i przerośnięta roślinność. Chodniki przy ulicach są zniszczone lub nie występują. Teren jest uzbrojony w sieci wod-kan, energetyczne, oraz wyeksploatowane oświetlenie. Obszar znajduje się w centrum miasta i przylega do drogi wojewódzkiej. Na terenie znajdują się drzewa i krzewy. Obszar inwestycji znajduje się na terenie układu urbanistycznego Starego Miasta wpisanym do rejestru zabytków w 1959r. pod nr rejestru A-515, oraz nawarstwień kulturowych Starego Miasta wpisanych do rejestru w 1993r. pod nr c-174.
Projektuje się rewitalizację Starego Miasta o niżej wymienionych parametrach technicznych:
Obszar inwestycji - 14310m2
a) Powierzchnia basenu fontanny - 64m2
b) Powierzchnia projektowanych utwardzeń:
Skwer - 1202m2
Ulice z bruku istniejącego - 904m2
Ulice brukowane - 2883m2
Chodniki - 1908m2
Ścieżka pieszo-rowerowa - 790m2
Parkingi - 859m2
c) Powierzchnia biologicznie czynna: 5700m2 – 39,8%,
w tym powierzchnia placu zabaw 1137m2
d) Powierzchnia innych części terenu niezbędnych do sprawdzenia zgodności z decyzja o lokalizacji celu publicznego
- powierzchnia fontanny od 50-150m2 - projektowana - 64m2
- powierzchnia zieleni - 5700m2
Inwestycja znajduje się na terenie układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków oraz nawarstwień kulturowych wpisanych do rejestru zabytków archeologicznych.

2. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej: projekt budowlany, projekt wykonawczy, projekt zieleni, projektach technicznych, opinii geotechnicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych oraz w przedmiarach robót budowlanych. Dokumentacja ta stanowi zał. nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 255 pkt 3) zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości 6.800.000,00 zł. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8051300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12970205,09 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.