eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuszecRemont pomieszczeń na 1 piętrze Ośrodka Zdrowia w Suszcu - adaptacja pomieszczeń na Klub Seniora w ramach realizacji projektu "Usługi społeczne w Gminie Suszec"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00122697 z dnia 2021-07-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń na 1 piętrze Ośrodka Zdrowia w Suszcu - adaptacja pomieszczeń na Klub Seniora w ramach realizacji projektu „Usługi społeczne w Gminie Suszec”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258345

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Suszec

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 032 449 30 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suszec.iap.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.suszec.iap.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń na 1 piętrze Ośrodka Zdrowia w Suszcu - adaptacja pomieszczeń na Klub Seniora w ramach realizacji projektu „Usługi społeczne w Gminie Suszec”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d9c31f2-d84f-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122697

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001876/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remont pomieszczeń na 1 piętrze Ośrodka Zdrowia w Suszcu - adaptacja pomieszczeń na Klub Seniora w ramach realizacji projektu „Usługi społeczne w Gminie Suszec”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097477/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.1.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 300249,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „REMONT POMIESZCZEŃ NA 1 PIĘTRZE OŚRODKA ZDROWIA W SUSZCU - ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA KLUB SENIORA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU „USŁUGI SPOŁECZNE W GMINIE SUSZEC”, zwanego dalej zamówieniem lub przedmiotem zamówienia.
Na realizację w/w zamówienia Zamawiający zawarł umowę o dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

Przedmiot zamówienia obejmuje remont i przebudowę części pomieszczeń 1 piętra budynku Ośrodka Zdrowia przy ul. Wyzwolenia 2 w Suszcu – adaptacja pomieszczeń na Klub Seniora.
Zakres robót obejmuje m. in.:
– wyburzenie ścianek,
– skucie płytek ceramicznych,
– demontaż stolarki okiennej,
– demontaż metalowych ościeżnic wraz ze skrzydłem drzwiowym,
– poszerzenie otworów drzwiowych w celu dostosowania szerokości drzwi do obowiązujących przepisów – dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych,
– demontaż istniejącej instalacji c.o.,
– demontaż ściennych baterii umywalkowych,
– montaż prefabrykowanych nadproży drzwiowych,
– montaż drzwi wraz z regulowanymi ościeżnicami,
– montaż stolarki okiennej,
– zamurowanie otworów drzwiowych,
– tynkowanie ścian i sufitów (na powierzchniach powstałych po zamurowaniu otworów),
– wymurowanie ścianek działowych z cegły,
– przygotowanie ścian i sufitów do malowania (usunięcie odpadających elementów ze ścian, uzupełnienie ubytków gipsem, zagruntowanie),
– malowanie ścian, sufitów,
– ułożenie płytek ceramicznych na ścianach i gresowych na podłogach,
– montaż glazury wraz z bateriami,
– roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne,
– roboty instalacyjne elektryczne,
– roboty instalacyjne gazowe,
– roboty instalacyjne c.o.,
– regulacja stolarki okiennej.

W ofercie należy uwzględnić również:
- zabezpieczenie istniejącego budynku Ośrodka Zdrowia i terenu budowy w trakcie prowadzenia robót,
- odtworzenie wszystkich naruszonych elementów zagospodarowania, np. chodniki, place, drogi, elementy budynku, itp.
- opłatę za wymagane kontrole, przeglądy, pomiary wymagane właściwymi przepisami, niezbędne w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia,
- koszty związane z uruchomieniem instalacji,
- koszty związane z utrzymaniem gwarancji udzielonej przez wykonawcę na wykonane roboty budowlane objęte niniejszym przedmiotem zamówienia (w tym zamontowane urządzenia, materiały, instalacje) i związane z tym niezbędne przeglądy przez osoby uprawnione,
- koszty ewentualnych nadzorów branżowych.

Koszty związane z realizacją w/w zakresu przedmiotu zamówienia, wymienione powyżej, jak również w pkt. 15.3 SWZ, należy skalkulować w cenie ofertowej.

WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY UDZIELIĆ GWARANCJI NA WYKONANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZGODNIE Z PONIŻSZYMI POSTANOWIENIAMI:
- Wykonawca udzieli jednolitej gwarancji na roboty budowlane, urządzenia, materiały, produkty, wyroby, systemy i instalacje, objęte zakresem niniejszego przedmiotu zamówienia, na okres min. 36 miesięcy (w ramach kryterium oceny ofert), niezależnie od rękojmi, licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez wad;
- Wykonawca będzie przeprowadzać w udzielonym okresie gwarancyjnym, BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO, co najmniej 1 raz w każdym roku gwarancyjnym, w ramach wynagrodzenia umownego, wymagane przeglądy gwarancyjne i kompletne czynności konserwacyjne (serwisowe), niezbędne do utrzymania gwarancji udzielonej na kompletny przedmiot zamówienia, w tym m.in. na dostarczone, zamontowane lub zainstalowane w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia urządzenia, materiały, produkty, wyroby, systemy i instalacje. W związku z powyższym, w cenie ofertowej Wykonawca winien uwzględnić koszty przeglądów, koszty wszystkich części i materiałów eksploatacyjnych potrzebnych do przeprowadzenia przeglądów gwarancyjnych i serwisowych itp., z wyłączeniem kosztów części podlegających zużyciu w trakcie eksploatacji;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w pkt. 4 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352856,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352856,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 352856,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIEBIORSTWO PROJEKTOWO - BUDOWLANE HERMAN JAROSŁAW

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472339393

7.3.3) Ulica: PRZYLEGŁA 4

7.3.4) Miejscowość: POŁOMIA

7.3.5) Kod pocztowy: 44-323

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 352856,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.