eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mys³owiceTERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PO£O¯ONEZGO W MYS£OWICACH PRZY UL. ROBOTNICZEJ 3



Og³oszenie z dnia 2021-07-21


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00122798 z dnia 2021-07-21

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PO£O¯ONEZGO W MYS£OWICACH PRZY UL. ROBOTNICZEJ 3

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Mysowice

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Miejski Zarz±d Gospodarki Komunalnej w Mys³owicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271570799

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 21

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 317-43-00

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzgk@mzgk.myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://mzgk.myslowice.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PO£O¯ONEZGO W MYS£OWICACH PRZY UL. ROBOTNICZEJ 3

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-80819815-ea28-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00122798

2.6.) Wersja og³oszenia: 02

2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00012819/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.7 Termomodernizacja budynku po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Robotniczej 3

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Inwestycja realizowana jest w ramach projektu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej pn. „Ograniczenie niskiej emisji poprzez poprawê efektywno¶ci energetycznej w budynkach mieszkalnych na terenie Miasta Mys³owice – etap IV” w ramach poddzia³ania POIS.01.07.01 Wspieranie efektywno¶ci energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie ¶l±skim.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://mzgk.nowybip.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania).

Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: mzgk@mzgk.myslowice.pl, za wyj±tkiem oferty, która powinna zostaæ z³o¿ona za po¶rednictwem wskazanych w Sekcji IX i Sekcji XII narzêdzi do komunikacji elektronicznej (zob. tak¿e: pkt 9 niniejszej sekcji).

Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany powy¿ej adres email.

Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.

Zamawiaj±cy jest obowi±zany udzieliæ wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

Je¿eli zamawiaj±cy nie udzieli wyja¶nieñ w terminie, o którym mowa w pkt. 6 przed³u¿a termin sk³adania ofert o czas niezbêdny do zapoznania siê wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyja¶nieniami niezbêdnymi do nale¿ytego przygotowania i z³o¿enia ofert. W przypadku gdy wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ nie wp³yn±³ w terminie, o którym mowa w pkt. 6 Zamawiaj±cy nie ma obowi±zku udzielania wyja¶nieñ SWZ oraz obowi±zku przed³u¿enia terminu sk³adania ofert.

Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiaj±cy - Miejski Zarz±d Gospodarki Komunalnej w Mys³owicach - informuje, ¿e:

administratorem danych osobowych jest Miejski Zarz±d Gospodarki Komunalnej w Mys³owicach, ul. Partyzantów 21, 41-400 Mys³owice – reprezentowane przez Dyrektora

dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego,

odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; ponadto dane osobowe mog± zostaæ przekazane na zasadach wynikaj±cych z ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej.

dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres obowi±zywania Umowy, a nastêpnie przez 2 lata licz±c od dnia 31 grudnia nastêpuj±cego po z³o¿eniu zestawienia wydatków do Komisji Europejskiej, w którym ujêto ostatecznie wydatki dotycz±ce zakoñczenia projektu. Termin ten mo¿e zostaæ wyd³u¿ony w uzasadnionych przypadkach przez IZ. Okresy te dotycz± równie¿ wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi wykonawcami Umowy).

obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych osób fizycznych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;

w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

osoba fizyczna posiada:

na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;

na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych;

na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy RODO;

osobie fizycznej nie przys³uguje:

w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;

prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

W przypadku, gdy dla nale¿ytej realizacji zamówienia, konieczne bêdzie przetwarzanie danych osobowych, Strony zachowaj± w tym zakresie wszelkie wymagania wynikaj±ce z przepisów prawa polskiego oraz z przepisów bezpo¶rednio stosowanego prawa Unii Europejskiej w tym z przepisów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781). Jednocze¶nie w przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim Strony zawartych Umów zawr± dodatkowe umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych wykonawcy i podwykonawców bez dodatkowego (tj. wykraczaj±cego poza wskazane w zawartych Umowach) wynagrodzenia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego usytuowanego w Mys³owicach przy ul. Robotniczej 3 wraz z remontem klatek schodowych w obiekcie.

Obiekt, w którym bêd± wykonywane prace to budynek mieszkalny wielorodzinny zrealizowany w technologii tradycyjnej murowanej, wybudowany w 1925r. zlokalizowany przy ul. Robotniczej 3 w Mys³owicach. Ilo¶æ kondygnacji- 5 nadziemnych, 1 podziemna. Powierzchnia zabudowy 401m2. Kubatura brutto 4800,4 m3. Budynek jest obecnie zamieszka³y, w obiekcie znajduj± siê 32 lokale mieszkalne.

Prace termomodernizacyjne w obiekcie obejmuj±, miêdzy innymi, ocieplenia ¶cian zewnêtrznych, ocieplenia ¶cian piwnic i ¶cian zag³êbionych w gruncie (¶ciany przyziemia i coko³owe), wymianê okien drewnianych oraz okien piwnicznych na okna PVC, ocieplenie dachu, naprawê spêkañ na ¶cianach zewnêtrznych, prze³o¿enie tablic informacyjnych (gaz, woda, adres budynku), roboty budowlane w zakresie remontu klatek schodowych, naprawê uszkodzonych nadpro¿y wewn±trz budynku w kondygnacji piwnic.

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ – Dokumentacja Techniczna.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261200-6 - Wykonywanie pokryæ dachowych i malowanie dachów

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ

45262110-5 - Demonta¿ rusztowañ

45262120-8 - Wznoszenie rusztowañ

45262310-7 - Zbrojenie

45262600-7 - Ró¿ne specjalne roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331200-8 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45442100-8 - Roboty malarskie

45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami:

L.p.

Kryterium

Znaczenie procentowe kryterium

Maksymalna ilo¶æ punktów jakie mo¿e otrzymaæ oferta za dane kryterium

1.

Cena oferty (C)

60%

60

2.

Gwarancja (G)

20%

20

3.

Termin realizacji robót (T)

20%

20

Cena ofert (C)

W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z przybli¿eniem dziesiêtnym ilo¶æ punktów wynikaj±c± z dzia³ania:





Oferta z najni¿sz± cen±

------------------------------------- x 60 pkt.

Cena oferty badanej

Przez „cenê” nale¿y rozumieæ cenê w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i us³ug (Dz. U. z 2019 r., poz. 178)

Wyd³u¿enie okresu gwarancji (G)

W przypadku kryterium "wyd³u¿enie okresu gwarancji" do oceny bêdzie brana pod uwagê gwarancja zadeklarowana przez wykonawcê w Formularzu ofertowym - Za³±cznik nr 3 do SWZ.

Ka¿dy z wykonawców zobowi±zany jest do udzielenia minimum 48 miesiêcy gwarancji.

Zamawiaj±cy przyzna punkty za wyd³u¿enie okresu gwarancji w nastêpuj±cy sposób:

G = 0, je¿eli wykonawca zaoferuje 48 miesiêcy gwarancji (termin minimalny wymagany),

G = 10, je¿eli wykonawca zaoferuje 54 miesiêcy gwarancji,

G = 20, je¿eli wykonawca zaoferuje 60 miesiêcy gwarancji.

W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje gwarancjê, pomiêdzy przedzia³ami okre¶lonymi powy¿ej zamawiaj±cy przyzna punkty w ilo¶ci odpowiadaj±cej dolnej warto¶ci przedzia³u (np. w przypadku zaoferowania 25 miesiêcy gwarancji wykonawca otrzyma 0 pkt, w przypadku zaoferowania 37 miesiêcy gwarancji wykonawca otrzyma 10 pkt, 49 i powy¿ej 20 pkt)

Do umowy przyjêty zostanie okres gwarancji faktycznie zaoferowany przez wykonawcê w ofercie. Niewpisanie ¿adnego okresu gwarancji spowoduje uznanie, ¿e okres gwarancji bêdzie zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w SWZ.

Termin realizacji robót (T)

W przypadku kryterium "termin realizacji robót" do oceny bêdzie brany pod uwagê termin zadeklarowany przez wykonawcê w Formularzu ofertowym - Za³±cznik nr 3 do SWZ. Ka¿dy z wykonawców zobowi±zany jest do wykonania robót w maksymalnym terminie 7 miesiêcy od dnia podpisania Umowy.

Zamawiaj±cy przyzna punkty za skrócenie terminu realizacji robót w nastêpuj±cy sposób:

T = 0, je¿eli wykonawca zaoferuje 7 miesiêcy (termin maksymalny wymagany),

T = 10, je¿eli wykonawca zaoferuje 6,5 miesi±ca,

T = 20, je¿eli wykonawca zaoferuje 6 miesiêcy,

Zamawiaj±cy nie dopuszcza wskazywania terminów realizacji robót innych ni¿ wskazane powy¿ej. Wykonawca, który zaoferuje inne ni¿ wskazane powy¿ej warto¶ci, otrzyma 0 punktów w niniejszym kryterium.

W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty z³o¿onej na wykonanie zamówienia w powi±zaniu z przedstawionymi wy¿ej kryteriami zamawiaj±cy pos³u¿y siê nastêpuj±cym wzorem:

PO = C + G + T

gdzie:

PO – liczba punktów przyznanych ofercie

C – liczba punktów w kryterium „cena oferty”

G – liczba punktów w kryterium „gwarancja”

T – liczba punktów w kryterium „termin”

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji robót

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, wyka¿e, ¿e:

a) wykona³ nale¿ycie i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej:

- dwie roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu docieplenia ¶cian czynnego obiektu budowlanego – o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 800 000,00 z³ brutto ka¿da.

UWAGA: W przypadku, gdy warto¶æ zamówieñ wykazanych przez wykonawcê celem potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ na walutê polsk± w oparciu o ¶redni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczêcia postêpowania. Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania.

UWAGA: W przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych bêdzie stanowi³ czê¶æ robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowi±zany jest wyodrêbniæ rodzajowo i kwotowo roboty, o których mowa powy¿ej.

b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ i skieruje do realizacji zamówienia:

- co najmniej 1 osobê w roli kierownika budowy - posiadaj±c± uprawnienia bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upowa¿niaj± uprawnienia budowlane w tej specjalno¶ci.

UWAGA: W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza siê kwalifikacje równowa¿ne do zdobytych w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane.

UWAGA: Zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane, podstawê do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, w drodze decyzji, do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a ustawy Prawo budowlane oraz – zgodnie z odrêbnymi przepisami wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, potwierdzony za¶wiadczeniem wydanym przez tê izbê, z okre¶lonym w nim terminem wa¿no¶ci.

c) posiada ¶rednioroczne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, w wysoko¶ci co najmniej 25 pracowników.

UWAGA: Przez zatrudnienie rozumie siê stosunek pracy zdefiniowany w art. 22 §. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy

Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o z³o¿one dokumenty i o¶wiadczenia.

W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca mo¿e polegaæ na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp. Podmiot trzeci, na potencja³, którego wykonawca powo³uje siê w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz 109 ust.1 pkt 4) ustawy Pzp

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na podstawie art. 273 Ustawy Pzp zamawiaj±cy ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie:
braku podstaw do wykluczenia
spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu
Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale VI ust. 1 i VII ust. 1 SWZ – Za³±cznik nr 4. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe, wskazane w ust. 6 niniejszego rozdzia³u.
O¶wiadczenie sk³adane jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zamawiaj±cy ocenia, czy podjête przez wykonawcê czynno¶ci s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, uwzglêdniaj±c wagê i szczególne okoliczno¶ci czynu wykonawcy, a je¿eli uzna, ¿e nie s± wystarczaj±ce, wyklucza wykonawcê.
Zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy Pzp, zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Dokument winien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
od wykonawcy, który powo³uje siê na zasoby podmiotów trzecich, przedstawienia, w odniesieniu do tych podmiotów, podmiotowych ¶rodków dowodowych okre¶lonych w ust. 6 pkt 1) powy¿ej oraz spe³nienia - w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - warunki udzia³u w postêpowaniu – je¿eli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 5 do SWZ;
wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych/uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 6 do SWZ;
o¶wiadczenie na temat wielko¶ci ¶redniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy w ostatnich 3 latach, a w przypadku, gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – za³±cznik nr 7 do SWZ.
o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym Wykonawc±,(...)– wzór stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, wyka¿e, ¿e:

a) wykona³ nale¿ycie i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej:

- dwie roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu docieplenia ¶cian czynnego obiektu budowlanego – o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 800 000,00 z³ brutto ka¿da.

UWAGA: W przypadku, gdy warto¶æ zamówieñ wykazanych przez wykonawcê celem potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ na walutê polsk± w oparciu o ¶redni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczêcia postêpowania. Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania.

UWAGA: W przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych bêdzie stanowi³ czê¶æ robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowi±zany jest wyodrêbniæ rodzajowo i kwotowo roboty, o których mowa powy¿ej.

b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ i skieruje do realizacji zamówienia:

- co najmniej 1 osobê w roli kierownika budowy - posiadaj±c± uprawnienia bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upowa¿niaj± uprawnienia budowlane w tej specjalno¶ci.

UWAGA: W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza siê kwalifikacje równowa¿ne do zdobytych w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane.

UWAGA: Zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane, podstawê do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, w drodze decyzji, do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a ustawy Prawo budowlane oraz – zgodnie z odrêbnymi przepisami wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, potwierdzony za¶wiadczeniem wydanym przez tê izbê, z okre¶lonym w nim terminem wa¿no¶ci.

c) posiada ¶rednioroczne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, w wysoko¶ci co najmniej 25 pracowników.

UWAGA: Przez zatrudnienie rozumie siê stosunek pracy zdefiniowany w art. 22 §. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

-

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

-

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci: 22 000 z³

2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:

1) pieni±dzu;

2) gwarancjach bankowych;

3) gwarancjach ubezpieczeniowych;

4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z

dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z

2020 r. poz. 299).

3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego PKO S.A. 55 1240 4315 1111 0000 5295 8180 z opisaniem przelewu: „Wadium – ZP.271.2.8.2021” lub “Wadium – ZP.271.2.8.2021 - Robotnicza 3”. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.

UWAGA: Wadium w tej formie uwa¿a siê za wniesione w sposób prawid³owy, gdy ¶rodki pieniê¿ne wp³yn± na konto Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adnia ofert.

4. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:

1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie PZP.

2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;

3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;

4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);

5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;

6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Miasto Mys³owice – Miejski Zarz±d Gospodarki Komunalnej w Mys³owicach.

5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy PZP zostanie odrzucona.

6. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 Ustawy PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy ustala siê na 5% ceny ca³kowitej oferty. (§ 11 ust 1 Za³±cznika nr 2 do Umowy)

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszystkie okoliczno¶ci i zakres zmian umowy: § 16 Za³±cznika nr 2 do SWZ

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach i na warunkach:

zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w nastêpstwie:

zmiany stawki podatku od towarów i us³ug – (bêd±cej skutkiem dzia³añ organów pañstwowych, ustawowa zmiana obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug). Do faktur wystawianych po wej¶ciu w ¿ycie zmiany stawki podatku VAT naliczana bêdzie nowa stawka;

wyst±pienia przypadku robót zaniechanych tj. rezygnacji z wykonania pewnych robót przewidzianych w Umowie. W takim przypadku Zamawiaj±cy zap³aci wynagrodzenie z tytu³u wykonania czê¶ci przedmiotu umowy;

zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (t.j. Dz.U. 2018 poz. 2177 ze zm.);

zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne;

Wykonawca bêdzie musia³ wykazaæ, ¿e zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca w terminie 30 dni od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian musi przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu dowody (dokumenty) okre¶laj±ce wynagrodzenia pracowników zatrudnionych na umowê o pracê i wykonuj±cych przedmiot umowy. Je¿eli wynagrodzenia te by³y na minimalnym poziomie, to koszty us³ugi mog± wzrosn±æ o ró¿nicê pomiêdzy kwot± minimalnego wynagrodzenia po jego podwy¿szeniu, a kwot± wcze¶niejsz±. Je¿eli pracownicy otrzymywali wynagrodzenia wy¿sze ni¿ minimalne, to wzrost minimalnego wynagrodzenia nie mo¿e byæ przes³ank± do wzrostu wynagrodzenia za realizacjê przedmiotu niniejszej umowy. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca przed³o¿y³ w tym celu szczegó³ow± kalkulacjê wraz z za³±czeniem dowodów w postaci kopii umów o pracê i/lub umów cywilnoprawnych. Ciê¿ar dowodu spoczywa na Wykonawcy.

zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w nastêpstwie:

dzia³ania organów administracji lub innych podmiotów:

gdy pomimo wyst±pienia o wydanie decyzji administracyjnej lub innego dokumentu niezbêdnego do prawid³owej realizacji przedmiotu umowy w terminie ustawowo przewidzianym dla danej czynno¶ci organ administracji publicznej lub inna upowa¿niona instytucja nie wyda³a stosowanego dokumentu lub decyzji – tylko w zakresie przed³u¿enia terminu realizacji inwestycji i tylko o okres trwania tych czynno¶ci organów administracji publicznej lub instytucji przekraczaj±cy termin ustawowo przewidziany dla danej czynno¶ci;

gdy pozyskiwanie stosownych uzgodnieñ z gestorami sieci, z innymi podmiotami lub osobami, których opinia lub zgoda bêdzie wymagana przepisami prawa i przekroczy terminy zwyczajowo przyjête dla danych czynno¶ci – tylko w zakresie przed³u¿enia terminu realizacji zamówienia i tylko o okres trwania tych czynno¶ci przekraczaj±cych termin zwyczajowo przyjêty dla danej czynno¶ci;

konieczno¶æ przesuniêcia terminu przekazania terenu budowy - tylko o okres przesuniêcia,

zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego,

z przyczyn technicznych niezale¿nych od Stron niniejszej Umowy,

si³y wy¿szej

zawieszenia przez Zamawiaj±cego wykonania robót z przyczyn technicznych;

wyst±pienia wad lub braków dokumentacji projektowej;

konieczno¶ci wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej;

koniczno¶ci wykonania robót dodatkowych;

zmiany, rezygnacji, b±d¼ wprowadzenia Podwykonawcy w trakcie realizacji umowy, je¿eli zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-09 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-09 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-09-07

2021-07-21 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.