Og³oszenie z dnia 2025-02-27
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa budynku szko³y w zakresie ochrony przeciwpo¿arowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 5 IM. A.MICKIEWICZA W TCZEWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190958997
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Obroñców Westerplatte 18
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp5@tczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sp5tczew.edupage.org/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku szko³y w zakresie ochrony przeciwpo¿arowej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-35f8e55f-003e-4ba6-8151-d66892671cf8
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00123181
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00081019/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Przebudowa budynku szko³y w zakresie ochrony przeciwpo¿arowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35f8e55f-003e-4ba6-8151-d66892671cf83.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35f8e55f-003e-4ba6-8151-d66892671cf8
4. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
5. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-35f8e55f-003e-4ba6-8151-d66892671cf8
6. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
7. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa nr 5 im. Adama Mickiewicza w Tczewie;
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Przebudowê budynku szko³y w zakresie ochrony przeciwpo¿arowej, prowadzonym w trybie podstawowym;
3. dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8. nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa nr 5 im. Adama Mickiewicza w Tczewie;
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Przebudowê budynku szko³y w zakresie ochrony przeciwpo¿arowej, prowadzonym w trybie podstawowym;
3. dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8. nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa budynku szko³y w zakresie ochrony przeciwpo¿arowej.
2. Zamawiaj±cy wyznacza dobrowoln± wizjê lokaln± terenu, na którym bêdzie wykonywana inwestycja, aby uzyskaæ informacje, które mog± okazaæ siê konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Zamawiaj±cy wyznacza wizjê lokaln± w nastêpuj±cym terminie 04.03.2025 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiaj±cego. Osob± do kontaktu z ramienia jest dyrektor Gabriela Makaæ
3. Wykonawca nie mo¿e wykorzystywaæ b³êdów lub braków wystêpuj±cych w dokumentacji zamówienia, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomiæ Zamawiaj±cego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek.
4. Dane okre¶lone w dokumentacji zamówienia bêd± uwa¿ane za warto¶ci docelowe, w których dopuszczalne s± zmiany w ramach uzgodnieñ z Zamawiaj±cym.
5. Ustala siê rozliczenie zamówienia w formie rycza³towej, która bêdzie stanowi³a ostateczne wynagrodzenie przyjmuj±cego zamówienie z tytu³u wykonania ca³o¶ci Przedmiotu zamówienia, niezale¿nie od tego, jakie nak³ady bêdzie musia³ on ponie¶æ w celu osi±gniêcia zamierzonego przez strony rezultatu. Tym samym Wykonawca zobowi±zany jest do uwzglêdnienia w ofercie wszelkich ryzyk i kosztów, w tym takich, które mog± wyst±piæ na terenie obiektu, jakim jest szko³a.
6. Realizacja czê¶ci przedmiotu zamówienia odbywaæ siê mo¿e w czynnym obiekcie szkolnym. Ze wzglêdu na odbywaj±ce siê zajêcia lekcyjne lub egzaminy, uci±¿liwe i ha³a¶liwe prace budowlane, mog± byæ prowadzone poza godzinami zajêæ. Nale¿y siê liczyæ z konieczno¶ci± przerywania prac w ci±gu dnia. W zwi±zku z tym technologiê i harmonogram rzeczowo – finansowy robót nale¿y uzgodniæ z Zamawiaj±cym. Utrudnienia oraz przerwy w pracach nale¿y uwzglêdniæ w harmonogramie rzeczowo – finansowym robót i przy szacowaniu kosztów realizacji.
7. Wykonawca zobowi±zany jest posiadaæ przez ca³y okres obowi±zywania Umowy oraz przez okres trzech miesiêcy po jej zakoñczeniu ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej na sumê nie mniejsz± ni¿ 1000000 z³. Zakres polisy okre¶la § 16 wzoru umowy, stanowi±cej Za³±cznik nr 3 do SWZ.
8. Szczegó³owy opis i ilo¶æ przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych ze szkolnictwem
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-22
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
zdolno¶ci technicznej i zawodowejWarunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
1). w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, wykona³ nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej 2 roboty budowlane obejmuj±ce zakres przedmiotu zamówienia o warto¶ci zamówienia (umowy) nie mniejszej ni¿ 750 000,00 z³ brutto ka¿da.
Przez roboty budowlane obejmuj±ce zakres przedmiotu zamówienia nale¿y rozumieæ roboty polegaj±ce na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku w zakresie ochrony przeciwpo¿arowej
2). skieruje do realizacji zamówienia nastêpuj±ce osoby:
a) Kierownika Budowy/ kierownik robót (1 osoba), posiadaj±c±:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej w zakresie kierowania robotami budowlanymi, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j., Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.), dalej jako „Prawo budowlane”
lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa polskiego lub odpowiednie uprawnienia przys³uguj±ce na podstawie odrêbnych przepisów prawa polskiego i wspólnotowego – w szczególno¶ci kwalifikacje zawodowe uznane na podstawie art. 12a Prawa budowlanego lub prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu, o którym mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa (t.j., Dz. U. z 2019 r., poz. 1117) oraz w ustawie
z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j., Dz.U. z 2021 r., poz. 710 ze zm.) oraz
- co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe, jako Kierownik Budowy.
UWAGA! Przez uprawnienia budowlane rozumie siê uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie Prawa budowlanego mu lub inne wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa
lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, uznanych przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r.
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 78) i nadaj±ce takie same uprawnienia jak okre¶lone wy¿ej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego – wed³ug wzoru nr 9 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. wykaz robót budowlanych – wed³ug wzoru za³±cznika nr 5 do SWZ - wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów,
na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czenie dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest
w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
2. wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia – wed³ug wzoru za³±cznika nr 8 do SWZ – w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy, poza mo¿liwo¶ci± zmiany zawartej umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp, przewiduje równie¿mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano
wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
1) zmiana terminów wykonania umowy:
1.1) zmiany wynikaj±ce z warunków atmosferycznych, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez
Wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci:
a) klêsk ¿ywio³owych,
b) wyst±pienia wyj±tkowo niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie prac lub robót
bêd±cych Przedmiotem umowy, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac lub robót w tym okresie, przeprowadzania prób i sprawdzeñ oraz dokonywania odbiorów nie jest nastêpstwem
okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ;
c) Wyj±tkowo niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne, o których mowa w lit. b) powy¿ej to takie warunki, które ³±cznie:
- bior±c pod uwagê wymogi re¿imów technologicznych determinuj±cych wykonanie poszczególnych robót skutkuj±
wstrzymaniem prowadzenia tych¿e robót lub prac,
- ilo¶æ dni wystêpowania w danym miesi±cu kalendarzowym czynników klimatycznych takich jak temperatura, intensywno¶æ
opadów deszczu, ¶niegu czy gradu skutkuj±ca przeszkodami, o których mowa powy¿ej jest wiêksza od ¶redniej z ostatniego
piêciolecia licz±c od daty sk³adania ofert wstecz;
1.2) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, które
spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci:
a) wyst±pienie w trakcie prowadzenia robót klêsk ¿ywio³owych,
b) natrafienie w trakcie prowadzenia robót na niewypa³y i niewybuchy,
c) konieczno¶æ wykonania wykopalisk archeologicznych,
d) wyst±pienie odmiennych od przyjêtych w Dokumentacji warunków geologicznych,
e) wyst±pienie odmiennych od przyjêtych w Dokumentacji warunków terenowych, w szczególno¶ci istnienie
niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych lub podziemnych urz±dzeñ, instalacji lub
obiektów infrastrukturalnych;
1.3) zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, które spowodowa³y niezawinione i
niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci:
a) wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego,
b) konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w Dokumentacji lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót,
Pozosta³e zapisy w tym zakresie znajduj± siê w par 17 Za³±czika nr 3 do SWZ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-13 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nalezy sk³adaæ za po¶rednictwem platformy e zamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-13 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-11
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Przebudowa budynku szko³y w zakresie ochrony przeciwpo¿arowej
- REALIZACJA KURSÓW ZAWODOWYCH - ETAP I W RAMACH PROJEKTU PN. "POSTAW NA DOBRY ZAWÓD - PODNIESIENIE JAKO¦CI EDUKACJI ZAWODOWEJ W POWIECIE TCZEWSKIM - ETAP II"
- Wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz budowlanych fragmentu murów obronnych przy ul. Wodnej i Podmurnej w Tczewie
- Sporz±dzenie projektu uchwa³y w sprawie planu ogólnego miasta Tczewa
- ¦wiadczenie us³ug sprz±tania powierzchni biurowych w budynkach S±du Rejonowego w Tczewie wraz z terenem zewnêtrznym
- Modernizacja kanalizacji deszczowej w rejonie ulicy Kusociñskiego i Bema w Tczewie
wiêcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Wykonanie prac konserwacyjnych, przy zabytkowej kamiennej fontannie - studni Kronthala
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego O¶rodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wroc³awiu
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i czê¶ci ulicy Boles³awa Chrobrego w Z³otoryi".
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.