eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrołękaWymiana oświetlenia ulicznego w ul. Henryka Sienkiewicza w Ostrołęce w ramach zadania pn.: "Poprawa efektywności energetycznej poprzez modernizację oświetlenia ulicznego".



Ogłoszenie z dnia 2023-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana oświetlenia ulicznego w ul. Henryka Sienkiewicza w Ostrołęce w ramach zadania pn.: „Poprawa efektywności energetycznej poprzez modernizację oświetlenia ulicznego”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ostrołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. gen. Józefa Bema 1

1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297654271

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.ostroleka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroleka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ostroleka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana oświetlenia ulicznego w ul. Henryka Sienkiewicza w Ostrołęce w ramach zadania pn.: „Poprawa efektywności energetycznej poprzez modernizację oświetlenia ulicznego”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79a20112-9bcb-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123692

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052988/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana oświetlenia ulicznego w ul. Henryka Sienkiewicza w Ostrołęce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00061140

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KPZ.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 376215,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
a) Demontaż istniejących opraw z wysięgników (69 szt. opraw),
b) Demontaż wysięgników i słupów stalowych wraz z fundamentami (58 szt. słupów i wysięgników),
c) Montaż słupów aluminiowych i wysięgników w miejsce demontowanych stalowych (58 szt. słupów i 58 szt. wysięgników) w tym: (47 szt. wysięgników pojedynczych oraz 11 szt. wysięgników dwuramiennych),
d) Montaż opraw oświetleniowych na nowo ustawionych słupach i wysięgnikach (69 szt. opraw na 58 wysięgnikach),
e) Likwidacja podwieszonych przewodów oświetleniowych (patrz załącznik graficzny) pomiędzy numerami posesji 16 i 18 oraz 18 i 24 w ul. Henryka Sienkiewicza. Przewody przechodzą nad chodnikiem od latarni ulicznych do latarni oświetlających okolice bloków (podwieszone przewody od słupa do słupa należy ułożyć w gruncie, niezbędne zatem będzie wykonanie przewiertów mechanicznych i wykopów otwartych. Do prawidłowej wyceny ww. robót wymagana jest wizja w terenie),
f) Wykonanie opisów na kablach z tabliczkami grawerowanymi w słupach,
g) Wykonanie schematu ideowego z naniesionymi numerami słupów, kierunków kabli oraz układu zasilania w dokumentacji powykonawczej oraz w SO,
h) Kontrolne badania i pomiary w zakresie rezystancji izolacji i ochrony przeciwporażeniowej (w przypadku wykrycia/stwierdzenia uszkodzonej izolacji kabla należy doprowadzić do jego naprawy po uprzednim zgłoszeniu konieczności wykonania robót dodatkowych oraz udokumentowania i potwierdzenia konieczności ich wykonania, co nie rodzi obowiązku zlecenia ich przez Zamawiającego. Sposób rozliczenia robót zamiennych i dodatkowych został opisany w umowie wykonania w § 8).
Szczegółowy zakres zamówienia ujęty jest w SWZ cz. II opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348090,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450698,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367032,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSBUD Sylwia Olszwska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8631622057

7.3.3) Ulica: Bielna 6g Giełczyn

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367032,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.