Ogłoszenie z dnia 2021-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00066800/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00123694 z dnia 2021-07-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie gminy Zaleszany w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZALESZANY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409146
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 16
1.5.2.) Miejscowość: Zaleszany
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-415
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158459420
1.5.8.) Numer faksu: 158459424
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zaleszany.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaleszany.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.zaleszany.biuletyn.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie gminy Zaleszany w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e50b19bd-bdf1-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123694
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066800/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKM.272.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 876274,54 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont dróg gminnych na terenie gminy Zaleszany w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.Część I – Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej Zaleszany ul. Spółdzielcza, na dz. nr ewid. 363, 329, 338 od km 0+000 do km 0+640 w miejscowości Zaleszany,
Część I – zakres prac:
Zakresem prac odcinka drogi gminnej Zaleszany ul. Spółdzielcza objęto ustalenie stanu istniejącego na drodze będącej w eksploatacji, zaprojektowanie wzmocnienia istniejącej podbudowy poprzez wykonanie warstwy bitumicznej wiążącej gr. 5cm oraz warstwy bitumicznej ścieralnej gr. 4 cm, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego obustronnych o szerokości 75 cm i grubości 15 cm. Przewiduje się także w początkowym odcinku drogi chodnik przy jezdni o szerokości 2,0 m. Zjazdy na posesje w ciągu chodnika zaniżone do rzędnej projektowanej nawierzchni asfaltowej.
- klasa techniczna drogi – droga wewnętrzna;
- prędkość projektowa – 30km/h;
- przekrój szlakowy, uliczny;
- szerokość jezdni projektowana, od 4,0-5,0 mb;
- szerokość poboczy z kruszywa - 0,75 m;
- dopuszczalny nacisk osi 80kN/oś przy przebudowie;
- obciążenie ruchem – ruch lekki – kategoria KR-1;
- nośność podłoża G-1.
Zakres prac obejmuje:
- roboty pomiarowe,
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (rozebranie nawierzchni z kostki i płyt betonowych, rozebranie podbudowy, rozebranie obrzeży i krawężników oraz ław pod krawężniki, frezowanie nawierzchni bitumicznej 575,00 m2, ścinanie poboczy 780,00 m2, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem 2 950,00 m2, wywiezienie gruzu, korytowanie 262,00 m2,, rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe 131,00 m),
- roboty związane z budową chodnika (ławy pod krawężniki 19,65 m3, krawężniki betonowe 131,00 m, obrzeża betonowe 131,00 m, warstwy odcinające gr. 10 cm, podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm, warstwy podsypkowe gr. 4 cm, chodniki z kostki brukowej betonowej szarej grubości 8 cm – 262,00 m2),
- nawierzchnie – wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 2 950,00 m2, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 2 950,00 m2),
- pobocza (wykonanie poboczy obustronnych utwardzonych szerokości 75 cm – kruszywo 0-31,5 - 15 cm),
- oznakowanie pionowe i poziome, urządzenia BRD (słupki do znaków 4 szt., przymocowanie tablic znaków drogowych 5 szt., oznakowanie poziome jezdni 127,00 m2).
2. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.
3. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń, koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy, koszty związane z wykonaniem projektu oznakowania i organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniem, zakupem, ustawieniem i utrzymaniem oznakowania.
Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni stałą przejezdność przez przebudowywane i remontowane odcinki dróg gminnych. Zamawiający nie przewiduje możliwości całkowitego zamknięcia dróg.
Wykonawca podczas wykonywania zamówienia zapewni nieprzerwane funkcjonowanie sieci uzbrojenia podziemnego.
3.1. Zakres robót nie ujęty w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, które należy uwzględnić w cenie ofertowej (dotyczy robót budowlanych):
1) koszt przygotowania terenu budowy,
2) budowa, utrzymanie i rozbiórka zaplecza budowy,
3) zabezpieczenie i ochrona placu budowy,
4) uporządkowanie placu budowy po zakończeniu robót,
5) zabezpieczenie mienia zgromadzonego na placu budowy,
6) wykonanie zasilania placu budowy w energię elektryczną, wodę, ciepło i inne niezbędne media do wykonania zamówienia wraz z ponoszeniem kosztów ich poboru dla potrzeb budowy, w tym również kosztów odprowadzenia nieczystości stałych i ciekłych na rzecz dostawców mediów w okresie realizacji zadania,
7) uzyskanie wszelkich pozwoleń, decyzji i dokumentów koniecznych dla zamawiającego do użytkowania obiektu,
8) wykonanie innych robót i czynności, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, wynikających z Prawa Budowlanego, Polskich Norm, zasad wiedzy i sztuki budowlanej,
9) usunięcie powstałych w czasie wykonywania robót odpadów w sposób zgodny z zapisami Ustawy o Odpadach oraz Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
10) koszt prac geodezyjnych.
4. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania i uzyskania niezbędnych pozwoleń (o ile będą wymagane). Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie prób, sprawdzeń i badań, uzyskiwanie warunków, zgód i opinii niezbędnych do wykonywania robót.
5. Materiały uzyskane w trakcie robót i ziemia (humus) przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. Rozebrane słupki i tarcze znaków drogowych do przewiezienia i przekazania do Zamawiającego. Materiały z frezowania nawierzchni do wywiezienia i wbudowania przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 15 km. Materiały brukarskie przedstawiające wartość użytkową należy oczyścić, posegregować, ułożyć na palety - palety zabezpiecza wykonawca, ofoliować i dostarczyć w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 15 km.
6. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę wyłonionego w przetargu. Harmonogram będzie wymagał uzgodnienia z inspektorem nadzoru i zatwierdzenia przez Zamawiającego.
7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 60 miesięcy i nie dłuższy niż 96 miesięcy. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia zamawiającemu przed podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości.
8. Wykonawca wykona prace budowlane objęte niniejszym zamówieniem w sposób kompleksowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, normatywami, instrukcjami oraz innymi przepisami dotyczącymi wykonawstwa, w tym zgodnie min. z:
1) przepisami zawartymi w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202);
2) przepisami zawartymi w Obwieszczeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 07 czerwca 2019 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2019 r., poz. 1065 z późniejszymi zmianami);
3) wszystkimi przepisami i normami mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania zadania oraz docelowe bezpieczeństwo użytkowania wraz z trwałością.
4) współczesną wiedzą techniczną oraz w sposób zapewniający właściwą jakość tych prac.
9.Lokalizacja inwestycji:
1) droga gminna dz. nr ewid. 363, 329, 338 od km 0+000 do km 0+640 w miejscowości Zaleszany,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 317356,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont dróg gminnych na terenie gminy Zaleszany w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.Cześć II – Remont drogi gminnej 101504R, 101514R na dz. nr ewid. 483, 498, 490/3 od km 0+000 do km 1+308 w miejscowości Motycze Szlacheckie.
Część II – zakres prac:
Zakresem prac remontu odcinka drogi gminnej 101504R, 101514R objęto ustalenie stanu istniejącego na drodze będącej w eksploatacji, zaprojektowanie poprzez odtworzenie warstwy bitumicznej wiążącej gr. 5 cm oraz warstwy bitumicznej ścieralnej gr. 4 cm, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego obustronnych o szerokości 75 cm w miejscu istniejących poboczy z kruszywa łamanego.
- klasa techniczna drogi „L”;
- prędkość projektowa – 30km/h;
- przekrój szlakowy,
- szerokość jezdni istniejąca, od 4,0 do 5,0 mb;
- dopuszczalny nacisk osi 80kN/oś przy przebudowie;
- obciążenie ruchem – ruch lekki – kategoria KR-1;
- nośność podłoża G-1;
Zakres prac obejmuje:
- roboty pomiarowe;
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (ścinanie poboczy 1 962,00 m2, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem 6 317,00 m2);
- nawierzchnia – wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 6 317,00 m2, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 6 317,00 m2);
- pobocza (wykonanie poboczy obustronnych utwardzonych szerokości 75 cm – kruszywo 0-31,5 - 15 cm);
- oznakowanie pionowe i poziome, urządzenia BRD (słupki do znaków 2 szt., przymocowanie tablic znaków drogowych 6 szt., oznakowanie poziome jezdni 265,00 m2, dostawa i montaż progów zwalniających wyspowych 4 szt.);
- wymiana istniejących opraw sodowych wzdłuż drogi na oprawy typu LED 22 szt. wraz z badaniem skuteczności ochrony.
2. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.
3. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń, koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy, koszty związane z wykonaniem projektu oznakowania i organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniem, zakupem, ustawieniem i utrzymaniem oznakowania.
Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni stałą przejezdność przez przebudowywane i remontowane odcinki dróg gminnych. Zamawiający nie przewiduje możliwości całkowitego zamknięcia dróg.
Wykonawca podczas wykonywania zamówienia zapewni nieprzerwane funkcjonowanie sieci uzbrojenia podziemnego.
3.1. Zakres robót nie ujęty w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, które należy uwzględnić w cenie ofertowej (dotyczy robót budowlanych):
1) koszt przygotowania terenu budowy,
2) budowa, utrzymanie i rozbiórka zaplecza budowy,
3) zabezpieczenie i ochrona placu budowy,
4) uporządkowanie placu budowy po zakończeniu robót,
5) zabezpieczenie mienia zgromadzonego na placu budowy,
6) wykonanie zasilania placu budowy w energię elektryczną, wodę, ciepło i inne niezbędne media do wykonania zamówienia wraz z ponoszeniem kosztów ich poboru dla potrzeb budowy, w tym również kosztów odprowadzenia nieczystości stałych i ciekłych na rzecz dostawców mediów w okresie realizacji zadania,
7) uzyskanie wszelkich pozwoleń, decyzji i dokumentów koniecznych dla zamawiającego do użytkowania obiektu,
8) wykonanie innych robót i czynności, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, wynikających z Prawa Budowlanego, Polskich Norm, zasad wiedzy i sztuki budowlanej,
9) usunięcie powstałych w czasie wykonywania robót odpadów w sposób zgodny z zapisami Ustawy o Odpadach oraz Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
10) koszt prac geodezyjnych.
4. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania i uzyskania niezbędnych pozwoleń (o ile będą wymagane). Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie prób, sprawdzeń i badań, uzyskiwanie warunków, zgód i opinii niezbędnych do wykonywania robót.
5. Materiały uzyskane w trakcie robót i ziemia (humus) przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. Rozebrane słupki i tarcze znaków drogowych do przewiezienia i przekazania do Zamawiającego. Materiały z frezowania nawierzchni do wywiezienia i wbudowania przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 15 km. Materiały brukarskie przedstawiające wartość użytkową należy oczyścić, posegregować, ułożyć na palety - palety zabezpiecza wykonawca, ofoliować i dostarczyć w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 15 km.
6. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę wyłonionego w przetargu. Harmonogram będzie wymagał uzgodnienia z inspektorem nadzoru i zatwierdzenia przez Zamawiającego.
7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 60 miesięcy i nie dłuższy niż 96 miesięcy. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia zamawiającemu przed podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości.
8. Wykonawca wykona prace budowlane objęte niniejszym zamówieniem w sposób kompleksowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, normatywami, instrukcjami oraz innymi przepisami dotyczącymi wykonawstwa, w tym zgodnie min. z:
1) przepisami zawartymi w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202);
2) przepisami zawartymi w Obwieszczeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 07 czerwca 2019 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2019 r., poz. 1065 z późniejszymi zmianami);
3) wszystkimi przepisami i normami mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania zadania oraz docelowe bezpieczeństwo użytkowania wraz z trwałością.
4) współczesną wiedzą techniczną oraz w sposób zapewniający właściwą jakość tych prac.
9.Lokalizacja inwestycji:
– droga gminna Nr 101504R, Nr 101514R, dz. nr ewid. 483, 498, 490/3 od km 0+000 do km 1+308 w miejscowości Motycze Szlacheckie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 558917,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227413,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370718,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227413,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661734677
7.3.3) Ulica: Towarowa 44
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227413,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 408423,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 528570,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 408423,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661734677
7.3.3) Ulica: Towarowa 44
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 408423,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
2021-07-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI ZALESZANY
- Rozwój gospodarki ściekowej na terenie gminy Zaleszany" w procedurze "zaprojektuj wybuduj"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn: "Modernizacja i rozwój systemu zaopatrzenia w wodę na terenie Gminy Zaleszany"
więcej: przetargi ZALESZANY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.