Ogłoszenie z dnia 2025-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00107711/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
- 2025/BZP 00136767/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-07
- 2025/BZP 00138920/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-10
- 2025/BZP 00146731/01 - Wynik z dnia 2025-03-14
- 2025/BZP 00147476/01 - Wynik z dnia 2025-03-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Utworzeniu Branżowego Centrum Umiejętności
w Tomaszowie Mazowieckim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TOMASZOWSKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648451
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. św. Antoniego 41
1.4.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.4.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-tomaszowski.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-tomaszowski.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00123763
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-02-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00107711
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Utworzeniu Branżowego Centrum Umiejętności
w Tomaszowie Mazowieckim
Po zmianie:
Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności
w Tomaszowie Mazowieckim
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Utworzeniu Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim” poprzez pełne zaprojektowanie i kompleksową budowę budynku Branżowego Centrum Umiejętności wraz z zagospodarowaniem terenu i uzyskaniem decyzji administracyjnych, w tym ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
4.2. Na przedmiot zamówienia składa się:
1) Opracowanie pełnej Dokumentacji Projektowej dla całej inwestycji zgodnie
z PFU, SWZ, umową, obowiązującymi przepisami,
2) Budowa budynku nowego zgodnie z wykonaną dokumentacją oraz PFU, SWZ, umową, obowiązującymi przepisami.
3) Wykonanie robót budowlanych w istniejącym budynku H szkoły
w zakresie niezbędnym dla połączenia z nowym obiektem zgodnie z wykonaną dokumentacją oraz PFU, SWZ, umową, obowiązującymi przepisami,
4) Zagospodarowanie terenu zgodnie z wykonaną dokumentacją oraz PFU, SWZ, umową, obowiązującymi przepisami,
5) Dostawę i montaż pierwszego wyposażenia nowego budynku zgodnie
z wykonaną dokumentacją oraz PFU, SWZ, umową, obowiązującymi przepisami.
6) Wyposażenie obiektu w elementy identyfikacji wizualnej zgodnie z wykonaną dokumentacją oraz PFU, SWZ, umową, obowiązującymi przepisami,
w szczególności: logo wewnętrzne i zewnętrzne, tablice informacyjne i przydrzwiowe, piktogramy, plany tyflograficzne, pylon.
7) Pozostałe obowiązki Wykonawcy:
a) Zapewnienie sprawowania nadzoru autorskiego przez wszystkich projektantów oraz wypełniania przez nich pozostałych obowiązków zgodnie z ustawą Prawo budowlane i niniejszą umowa,
b) Ustanowienie i zapewnienie wykonywania obowiązków kierownika budowy w rozumieniu przepisów art. 22 ustawy Prawo budowlane oraz branżowych kierowników robót.
c) Opracowanie wszelkich niezbędnych dokumentów, uzyskanie wszelkich niezbędnych: stanowisk, opinii, decyzji, ekspertyz, etc., w celu doprowadzenia całej inwestycji do użytkowania i uzyskania pozwolenia na użytkowanie wraz z uzyskaniem w imieniu zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (decyzja z klauzulą ostateczności).
d) Opracowanie i przekazanie Zmawiającemu dokumentacji powykonawczej – 2 kpl + wersja elektroniczna.
e) Na każdym etapie projektowania i budowy Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim Wykonawca ma obowiązek zapewnić zgodność z dokumentem Zgodność przedsięwzięć finansowanych ze środków Unii Europejskiej, w tym realizowanych w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, z zasadą „nie czyń znaczącej szkody” - zasadą DNSH PODRĘCZNIK DLA BENEFICJENTA",
f) Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i wykonania obiektu w pełni dostosowanego dla osób niepełnosprawnych i ze szczególnymi potrzebami – wg obowiązujących przepisów, w tym ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w szczególności art. 6 – Wykonawca musi wypełnić zapisy zawarte w Ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, w szczególności Wykonawca spełni minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (o których mowa w art. 6 ww. ustawy). W przypadku stwierdzenia braku możliwości zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej, należy odnieść się do zapisów zawartych w art. 7 ww. ustawy,
g) wykonanie zamówienia w pełnej zgodności z Wytycznymi Technicznymi DNSH, w szczególności budowa nowych budynków musi być zgodna ze standardem budynków o niemal zerowym zużyciu energii, określonym w dyrektywie w sprawie charakterystyki energetycznej – co Wykonawca niniejszym gwarantuje, że wypełni i uzyska/osiągnie.
4.3. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy
(dalej zwany również: „PFU”) wraz z załącznikami oraz Projekt umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ, a w zakresie wykonywanych robót opracowana dokumentacja projektowa.
Po zmianie:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim” poprzez pełne zaprojektowanie i kompleksową budowę budynku Branżowego Centrum Umiejętności wraz z zagospodarowaniem terenu i uzyskaniem decyzji administracyjnych, w tym ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
4.2. Na przedmiot zamówienia składa się:
1) Opracowanie pełnej Dokumentacji Projektowej dla całej inwestycji zgodnie
z PFU, SWZ, umową, obowiązującymi przepisami,
2) Budowa budynku nowego zgodnie z wykonaną dokumentacją oraz PFU, SWZ, umową, obowiązującymi przepisami.
3) Wykonanie robót budowlanych w istniejącym budynku H szkoły
w zakresie niezbędnym dla połączenia z nowym obiektem zgodnie z wykonaną dokumentacją oraz PFU, SWZ, umową, obowiązującymi przepisami,
4) Zagospodarowanie terenu zgodnie z wykonaną dokumentacją oraz PFU, SWZ, umową, obowiązującymi przepisami,
5) Dostawę i montaż pierwszego wyposażenia nowego budynku zgodnie
z wykonaną dokumentacją oraz PFU, SWZ, umową, obowiązującymi przepisami.
6) Wyposażenie obiektu w elementy identyfikacji wizualnej zgodnie z wykonaną dokumentacją oraz PFU, SWZ, umową, obowiązującymi przepisami,
w szczególności: logo wewnętrzne i zewnętrzne, tablice informacyjne i przydrzwiowe, piktogramy, plany tyflograficzne, pylon.
7) Pozostałe obowiązki Wykonawcy:
a) Zapewnienie sprawowania nadzoru autorskiego przez wszystkich projektantów oraz wypełniania przez nich pozostałych obowiązków zgodnie z ustawą Prawo budowlane i niniejszą umowa,
b) Ustanowienie i zapewnienie wykonywania obowiązków kierownika budowy w rozumieniu przepisów art. 22 ustawy Prawo budowlane oraz branżowych kierowników robót.
c) Opracowanie wszelkich niezbędnych dokumentów, uzyskanie wszelkich niezbędnych: stanowisk, opinii, decyzji, ekspertyz, etc., w celu doprowadzenia całej inwestycji do użytkowania i uzyskania pozwolenia na użytkowanie wraz z uzyskaniem w imieniu zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (decyzja z klauzulą ostateczności).
d) Opracowanie i przekazanie Zmawiającemu dokumentacji powykonawczej – 2 kpl + wersja elektroniczna.
e) Na każdym etapie projektowania i budowy Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim Wykonawca ma obowiązek zapewnić zgodność z dokumentem Zgodność przedsięwzięć finansowanych ze środków Unii Europejskiej, w tym realizowanych w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, z zasadą „nie czyń znaczącej szkody” - zasadą DNSH PODRĘCZNIK DLA BENEFICJENTA",
f) Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i wykonania obiektu w pełni dostosowanego dla osób niepełnosprawnych i ze szczególnymi potrzebami – wg obowiązujących przepisów, w tym ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w szczególności art. 6 – Wykonawca musi wypełnić zapisy zawarte w Ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, w szczególności Wykonawca spełni minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (o których mowa w art. 6 ww. ustawy). W przypadku stwierdzenia braku możliwości zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej, należy odnieść się do zapisów zawartych w art. 7 ww. ustawy,
g) wykonanie zamówienia w pełnej zgodności z Wytycznymi Technicznymi DNSH, w szczególności budowa nowych budynków musi być zgodna ze standardem budynków o niemal zerowym zużyciu energii, określonym w dyrektywie w sprawie charakterystyki energetycznej – co Wykonawca niniejszym gwarantuje, że wypełni i uzyska/osiągnie.
4.3. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy
(dalej zwany również: „PFU”) wraz z załącznikami oraz Projekt umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ, a w zakresie wykonywanych robót opracowana dokumentacja projektowa.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2024 r., poz. 507 z późn. zm.).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
1)Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) co najmniej dwa zamówienia, z których każde:
− wykonano w formule ,,zaprojektuj i wybuduj”,
− polegało na wykonaniu dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę oraz wykonaniu
na jej podstawie robót budowlanych obejmujących budowę budynku
o minimum dwóch kondygnacjach nadziemnych i o kubaturze brutto minimum 4000 m3 i w zakres, którego wchodziło wykonanie minimum instalacji: wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, elektrycznej i zaprojektowanie zastosowania minimum jednego odnawialnego źródła energii
− o wartości minimum 7 000 000,00 zł brutto (siedem milionów złotych),
lub
b1) co najmniej dwa zamówienia, z których każde polegało na wykonaniu dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę na realizację inwestycji obejmującej budowę budynku o minimum dwóch kondygnacjach nadziemnych i o kubaturze brutto minimum 4000 m3 i w zakres, którego wchodziło zaprojektowanie minimum instalacji: wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, elektrycznej i zaprojektowanie zastosowania minimum jednego odnawialnego źródła energii,
oraz
b2) co najmniej dwa zamówienia, z których każde:
− polegało na wykonaniu robót budowlanych obejmujących budowę budynku o minimum dwóch kondygnacjach nadziemnych
i o kubaturze brutto minimum 4000 m3 i w zakres, którego
wchodziło wykonanie minimum instalacji: wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, elektrycznej i minimum jednego odnawialnego źródła energii,
− miało wartość minimum 7 000 000,00 zł brutto (siedem milionów złotych).
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia
i skierują do jego realizacji:
a) w zakresie projektowania:
− min. jedną osobę, która będzie pełniła funkcję projektanta,
a także głównego projektanta budowy/projektanta koordynującego, wg ustawy Prawo budowlane i posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej, których zakres uprawnia ją do projektowania robót objętych przedmiotem zamówienia, która w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert pełniła w specjalności architektonicznej funkcję projektanta w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane przy opracowaniu minimum jednego projektu budowlanego obejmującego budowę nowego budynku o kubaturze brutto min. 4000 m3 i minimum dwóch kondygnacjach nadziemnych.
− min. jedną osobę, która będzie pełniła funkcję projektanta
w rozumieniu ustawy Prawo budowlane i posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia go do projektowania robót objętych przedmiotem zamówienia, która w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert
pełniła w specjalności konstrukcyjno-budowlanej funkcję projektanta w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane przy opracowaniu minimum jednego projektu budowlanego obejmującego budowę nowego budynku o kubaturze brutto min. 4000 m3 i minimum dwóch kondygnacjach nadziemnych.
− min. jedną osobę, która będzie pełniła funkcję projektanta w branży drogowej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej, których zakres uprawnia ją do projektowania robót objętych przedmiotem zamówienia,
− min. jedną osobę, która będzie pełniła funkcję projektanta w branży sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, których zakres uprawnia ją do projektowania robót objętych przedmiotem zamówienia,
− min. jedną osobę, która będzie pełniła funkcję projektanta w branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, których zakres uprawnia ją do projektowania robót objętych przedmiotem zamówienia.
Dopuszcza się spełnianie powyższego w pełnym lub częściowym zakresie przez tę samą osobę. Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby projektanta do pełnienia więcej niż funkcji wskazanej w tiret 1-5 powyżej, o ile dana osoba posiada wymagane uprawienia i doświadczenie.
b) w zakresie wykonywania robót:
− min. jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy w rozumieniu ustawy Prawo budowlane i posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia ją do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia, która w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert minimum raz pełniła w specjalności konstrukcyjno-budowlanej funkcję kierownika budowy przy realizacji robót budowlanych obejmujących budowę nowego budynku o kubaturze brutto min. 4000 m3 i minimum dwóch kondygnacjach nadziemnych,
− min. jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót w branży drogowej i posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, których zakres uprawnia ją do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia,
− min. jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót w branży sanitarnej i posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, których zakres uprawnia ją do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia,
− min. jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót w branży elektrycznej i posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia.
Dopuszcza się spełnianie powyższego w pełnym lub częściowym zakresie przez tę samą osobę. Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby kierownika do pełnienia więcej niż funkcji wskazanej w tiret 1-4 powyżej, o ile dana osoba posiada wymagane uprawienia i doświadczenie.
Po zmianie:
6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
1)Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) co najmniej dwa zamówienia, z których każde:
− wykonano w formule ,,zaprojektuj i wybuduj”,
− polegało na wykonaniu dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę oraz wykonaniu
na jej podstawie robót budowlanych obejmujących budowę budynku
o minimum dwóch kondygnacjach nadziemnych i o kubaturze brutto minimum 4000 m3 i w zakres, którego wchodziło wykonanie minimum instalacji: wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, elektrycznej i zaprojektowanie zastosowania minimum jednego odnawialnego źródła energii
− o wartości minimum 7 000 000,00 zł brutto (siedem milionów złotych),
lub
b1) co najmniej dwa zamówienia, z których każde polegało na wykonaniu dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę na realizację inwestycji obejmującej budowę budynku o minimum dwóch kondygnacjach nadziemnych i o kubaturze brutto minimum 4000 m3 i w zakres, którego wchodziło zaprojektowanie minimum instalacji: wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, elektrycznej i zaprojektowanie zastosowania minimum jednego odnawialnego źródła energii,
oraz
b2) co najmniej dwa zamówienia, z których każde:
− polegało na wykonaniu robót budowlanych obejmujących budowę budynku o minimum dwóch kondygnacjach nadziemnych
i o kubaturze brutto minimum 4000 m3 i w zakres, którego
wchodziło wykonanie minimum instalacji: wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, elektrycznej i minimum jednego odnawialnego źródła energii,
− miało wartość minimum 7 000 000,00 zł brutto (siedem milionów złotych).
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia
i skierują do jego realizacji:
a) w zakresie projektowania:
min. jedną osobę, która będzie pełniła funkcję projektanta, a także głównego projektanta budowy/projektanta koordynującego, wg ustawy Prawo budowlane i posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej, których zakres uprawnia ją do projektowania obiektu budowlanego i robót objętych przedmiotem zamówienia, która w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert pełniła w specjalności architektonicznej funkcję projektanta w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane przy opracowaniu minimum jednego projektu budowlanego obejmującego budowę budynku o kubaturze brutto min. 4000 m3 i minimum dwóch kondygnacjach nadziemnych,
- min. jedną osobę, która będzie pełniła funkcję projektanta w rozumieniu ustawy Prawo budowlane i posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia go do projektowania obiektu budowlanego i robót objętych przedmiotem zamówienia, która w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert pełniła w specjalności konstrukcyjno-budowlanej funkcję projektanta w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane przy opracowaniu minimum jednego projektu budowlanego obejmującego budowę budynku o kubaturze brutto min. 4000 m3 i minimum dwóch kondygnacjach nadziemnych,
min. jedną osobę, która będzie pełniła funkcję projektanta w branży drogowej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej, których zakres uprawnia ją do projektowania obiektu budowlanego i robót objętych przedmiotem zamówienia,
min. jedną osobę, która będzie pełniła funkcję projektanta w branży sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, których zakres uprawnia ją do projektowania obiektu budowlanego i robót objętych przedmiotem zamówienia,
min. jedną osobę, która będzie pełniła funkcję projektanta w branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, których zakres uprawnia ją do projektowania obiektu budowlanego i robót objętych przedmiotem zamówienia.
Dopuszcza się spełnianie powyższego w pełnym lub częściowym zakresie przez tę samą osobę. Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby projektanta do pełnienia więcej niż funkcji wskazanej w tiret 1-5 powyżej, o ile dana osoba posiada wymagane uprawienia i doświadczenie.
b) w zakresie wykonywania robót:
− min. jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy w rozumieniu ustawy Prawo budowlane i posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia ją do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia, która w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert minimum raz pełniła w specjalności konstrukcyjno-budowlanej funkcję kierownika budowy przy realizacji robót budowlanych obejmujących budowę budynku o kubaturze brutto min. 4000 m3 i minimum dwóch kondygnacjach nadziemnych,
− min. jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót w branży drogowej i posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, których zakres uprawnia ją do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia,
− min. jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót w branży sanitarnej i posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, których zakres uprawnia ją do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia,
− min. jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót w branży elektrycznej i posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia.
Dopuszcza się spełnianie powyższego w pełnym lub częściowym zakresie przez tę samą osobę. Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby kierownika do pełnienia więcej niż funkcji wskazanej w tiret 1-4 powyżej, o ile dana osoba posiada wymagane uprawienia i doświadczenie.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.5. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.6. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-03-07 10:00
Po zmianie:
2025-03-10 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-03-07 11:00
Po zmianie:
2025-03-10 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-04-05
Po zmianie:
2025-04-08
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na V części
- Usługi w zakresie gospodarki przestrzennej - sporządzanie decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustalenie lokalizacji celu publicznego oraz zmian decyzji w roku 2025
- Wykonanie dokumentacji projektowej zamiennej dla inwestycji pn "Modernizacja budynku I/ZUS Bełchatów" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Sukcesywne dostawy materiałów do utrzymania zakładu w ruchu
- Wykonanie garaży blaszanych wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Polnej 23A w Tomaszowie Mazowieckim
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczenia na funkcję archiwum zakładowego w budynku Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Mazowieckim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie
- Opracowanie dokumentacji budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1569K Korzenna - Krużlowa w km ok. 0+000-2+200 w m. Korzenna
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w piwnicy budynku szkoły.
- Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych w ramach zadania Termomodernizacji budynków Szpitala Kardiologicznego oraz Uzdrowiskowego Szpitala"Olszówka" w Rabce Zdrój
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1567K Nowy Sącz - Wojnarowa - Wilczyska w miejscowościach: Trzycierz, Korzenna i Niecew
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.