eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jakubowice MurowaneRealizacja zajęć dodatkowych dla dzieci przedszkolnych z ZSP w Pliszczynie oraz w Turce - dokończenie cyklu zajęć.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja zajęć dodatkowych dla dzieci przedszkolnych z ZSP w Pliszczynie oraz w Turce - dokończenie cyklu zajęć.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wólka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jakubowice Murowane 8

1.5.2.) Miejscowość: Jakubowice Murowane

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 478 17 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wolka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-902d7e3e-a7ab-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja zajęć dodatkowych dla dzieci przedszkolnych z ZSP w Pliszczynie oraz w Turce - dokończenie cyklu zajęć.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-902d7e3e-a7ab-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123800

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022738/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w przedszkolu w Pliszczynie i Turce - dokończenie cyklu zajęć

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pt. „Kosmiczne Przedszkole dla Kosmicznych Przedszkolaków z Pliszczyna i Turki” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00087513

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 158954,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 63101,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia - Zajęcia rytmiczno – taneczne.
Łącznie 26 godzin (z podziałem na 2 grupy, 1 godz.=60minut). Dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat. Pojedyncza grupa obejmuje maksymalnie 25 dzieci. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przygotowanie programu zajęć do akceptacji Zamawiającego dostosowanego do odbiorców (dzieci w przedziale wiekowym 3-6 lat) zgodnie z założeniami projektu „Kosmiczne Przedszkole dla Kosmicznych Przedszkolaków z Pliszczyna i Turki”;
- zapewnienie materiałów niezbędnych do realizacji zajęć;
- przeprowadzenie zajęć zgodnie z przepisami oraz zasadami BHP, sprawowanie opieki nad uczestnikami podczas zajęć, a także opieka nad pomieszczeniami udostępnionymi przez Zamawiającego do prowadzenia zajęć;
- przeprowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym przez Zamawiającego harmonogramem;
- prowadzenie dziennika zajęć i listy obecności na zajęciach zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego;
- sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć na zakończenie zajęć dla każdej grupy;
- zajęcia będą odbywały się w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Pliszczynie (Kolonia Pliszczyn 100, 20-258 Kolonia Pliszczyn) oraz w Zespole Szkolno-Przedszkolny w Turce (Turka 294, 20-258 Turka);

Zajęcia muszą być realizowane przez osobę spełniającą jednocześnie warunki:
- posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w realizacji zajęć dla dzieci w wieku 3-6lat, rozumiane jako przeprowadzenie co najmniej 10 godzin zegarowych zajęć w placówkach oświatowych (podlegających pod Prawo światowe) z dziećmi przedszkolnymi w wieku 3-6 lat w ciągu kolejnych 365 dni z okresu ostatnich trzech lat licząc wstecz od terminu składania ofert, przy czym godziny mogą być sumowane w ramach różnych umów;
- która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSPTS).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2314,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia - Warsztaty naukowe.
Łącznie 174 godzin (z podziałem na 9 grup, 1 godz.=60minut). Dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat. Pojedyncza grupa obejmuje maksymalnie 20 dzieci. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przygotowanie programu zajęć do akceptacji Zamawiającego dostosowanego do odbiorców (dzieci w przedziale wiekowym 3-6 lat) zgodnie z założeniami projektu „Kosmiczne Przedszkole dla Kosmicznych Przedszkolaków z Pliszczyna i Turki”;
- zapewnienie materiałów niezbędnych do realizacji zajęć;
- przeprowadzenie zajęć zgodnie z przepisami oraz zasadami BHP, sprawowanie opieki nad uczestnikami podczas zajęć, a także opieka nad pomieszczeniami udostępnionymi przez Zamawiającego do prowadzenia zajęć;
- przeprowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym przez Zamawiającego harmonogramem;
- prowadzenie dziennika zajęć i listy obecności na zajęciach zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego;
- sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć na zakończenie zajęć dla każdej grupy;
- zajęcia będą odbywały się w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Pliszczynie (Kolonia Pliszczyn 100, 20-258 Kolonia Pliszczyn) oraz w Zespole Szkolno-Przedszkolny w Turce (Turka 294, 20-258 Turka).
Zajęcia muszą być realizowane przez osobę spełniającą jednocześnie warunki:
- posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w realizacji zajęć dla dzieci w wieku 3-6lat, rozumiane jako przeprowadzenie co najmniej 10 godzin zegarowych zajęć w placówkach oświatowych (podlegających pod Prawo światowe) z dziećmi przedszkolnymi w wieku 3-6 lat w ciągu kolejnych 365 dni z okresu ostatnich trzech lat licząc wstecz od terminu składania ofert, przy czym godziny mogą być sumowane w ramach różnych umów;
- która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSPTS).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

4.5.5.) Wartość części: 15486,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia - Arteterapia.
Łącznie 177 godzin (z podziałem na 9 grup, 1 godz.=60minut). Dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat. Pojedyncza grupa obejmuje maksymalnie 20 dzieci. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przygotowanie programu zajęć do akceptacji Zamawiającego dostosowanego do odbiorców (dzieci w przedziale wiekowym 3-6 lat) zgodnie z założeniami projektu „Kosmiczne Przedszkole dla Kosmicznych Przedszkolaków z Pliszczyna i Turki”;
- zapewnienie materiałów niezbędnych do realizacji zajęć;
- przeprowadzenie zajęć zgodnie z przepisami oraz zasadami BHP, sprawowanie opieki nad uczestnikami podczas zajęć, a także opieka nad pomieszczeniami udostępnionymi przez Zamawiającego do prowadzenia zajęć;
- przeprowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym przez Zamawiającego harmonogramem;
- prowadzenie dziennika zajęć i listy obecności na zajęciach zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego;
- sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć na zakończenie zajęć dla każdej grupy;
- zajęcia będą odbywały się w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Pliszczynie (Kolonia Pliszczyn 100, 20-258 Kolonia Pliszczyn) oraz w Zespole Szkolno-Przedszkolny w Turce (Turka 294, 20-258 Turka).
Zajęcia muszą być realizowane przez osobę spełniającą jednocześnie warunki:
- posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w realizacji zajęć dla dzieci w wieku 3-6lat, rozumiane jako przeprowadzenie co najmniej 10 godzin zegarowych zajęć w placówkach oświatowych (podlegających pod Prawo światowe) z dziećmi przedszkolnymi w wieku 3-6 lat w ciągu kolejnych 365 dni z okresu ostatnich trzech lat licząc wstecz od terminu składania ofert, przy czym godziny mogą być sumowane w ramach różnych umów;
- która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSPTS).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 15753,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 zamówienia - Bajkoterapia.
Łącznie 175 godzin (z podziałem na 9 grup, 1 godz.=60minut). Dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat. Pojedyncza grupa obejmuje maksymalnie 20 dzieci. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przygotowanie programu zajęć do akceptacji Zamawiającego dostosowanego do odbiorców (dzieci w przedziale wiekowym 3-6 lat) zgodnie z założeniami projektu „Kosmiczne Przedszkole dla Kosmicznych Przedszkolaków z Pliszczyna i Turki”;
- zapewnienie materiałów niezbędnych do realizacji zajęć;
- przeprowadzenie zajęć zgodnie z przepisami oraz zasadami BHP, sprawowanie opieki nad uczestnikami podczas zajęć, a także opieka nad pomieszczeniami udostępnionymi przez Zamawiającego do prowadzenia zajęć;
- przeprowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym przez Zamawiającego harmonogramem;
- prowadzenie dziennika zajęć i listy obecności na zajęciach zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego;
- sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć na zakończenie zajęć dla każdej grupy;
- zajęcia będą odbywały się w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Pliszczynie (Kolonia Pliszczyn 100, 20-258 Kolonia Pliszczyn) oraz w Zespole Szkolno-Przedszkolny w Turce (Turka 294, 20-258 Turka).
Zajęcia muszą być realizowane przez osobę spełniającą jednocześnie warunki:
- posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w realizacji zajęć dla dzieci w wieku 3-6lat, rozumiane jako przeprowadzenie co najmniej 10 godzin zegarowych zajęć w placówkach oświatowych (podlegających pod Prawo światowe) z dziećmi przedszkolnymi w wieku 3-6 lat w ciągu kolejnych 365 dni z okresu ostatnich trzech lat licząc wstecz od terminu składania ofert, przy czym godziny mogą być sumowane w ramach różnych umów;
- która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSPTS).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 15575,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 zamówienia - Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne.
Łącznie 5 godzin (z podziałem na 5 grup, 1 godz.=60minut). Dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat. Pojedyncza grupa obejmuje maksymalnie 20 dzieci. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przygotowanie programu zajęć do akceptacji Zamawiającego dostosowanego do odbiorców (dzieci w przedziale wiekowym 3-6 lat) zgodnie z założeniami projektu „Kosmiczne Przedszkole dla Kosmicznych Przedszkolaków z Pliszczyna i Turki”;
- zapewnienie materiałów niezbędnych do realizacji zajęć;
- przeprowadzenie zajęć zgodnie z przepisami oraz zasadami BHP, sprawowanie opieki nad uczestnikami podczas zajęć, a także opieka nad pomieszczeniami udostępnionymi przez Zamawiającego do prowadzenia zajęć;
- przeprowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym przez Zamawiającego harmonogramem;
- prowadzenie dziennika zajęć i listy obecności na zajęciach zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego;
- sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć na zakończenie zajęć dla każdej grupy;
- zajęcia będą odbywały się w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Pliszczynie (Kolonia Pliszczyn 100, 20-258 Kolonia Pliszczyn).
Zajęcia muszą być realizowane przez osobę spełniającą jednocześnie warunki:
- posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w realizacji zajęć dla dzieci w wieku 3-6lat, rozumiane jako przeprowadzenie co najmniej 10 godzin zegarowych zajęć w placówkach oświatowych (podlegających pod Prawo światowe) z dziećmi przedszkolnymi w wieku 3-6 lat w ciągu kolejnych 365 dni z okresu ostatnich trzech lat licząc wstecz od terminu składania ofert, przy czym godziny mogą być sumowane w ramach różnych umów;
- która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSPTS).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 445,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 zamówienia - Zajęcia ruchowe (sztuki walki).
Łącznie 152 godzin (z podziałem na 9 grup, 1 godz.=60minut). Dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat. Pojedyncza grupa obejmuje maksymalnie 20 dzieci. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przygotowanie programu zajęć do akceptacji Zamawiającego dostosowanego do odbiorców (dzieci w przedziale wiekowym 3-6 lat) zgodnie z założeniami projektu „Kosmiczne Przedszkole dla Kosmicznych Przedszkolaków z Pliszczyna i Turki”;
- zapewnienie materiałów niezbędnych do realizacji zajęć;
- przeprowadzenie zajęć zgodnie z przepisami oraz zasadami BHP, sprawowanie opieki nad uczestnikami podczas zajęć, a także opieka nad pomieszczeniami udostępnionymi przez Zamawiającego do prowadzenia zajęć;
- przeprowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym przez Zamawiającego harmonogramem;
- prowadzenie dziennika zajęć i listy obecności na zajęciach zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego;
- sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć na zakończenie zajęć dla każdej grupy;
- zajęcia będą odbywały się w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Pliszczynie (Kolonia Pliszczyn 100, 20-258 Kolonia Pliszczyn) oraz w Zespole Szkolno-Przedszkolny w Turce (Turka 294, 20-258 Turka).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 13528,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty na tą część zamówienia

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty na tą część zamówienia

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22677,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22677,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22677,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973

7.3.3) Ulica: ul. Radwańska 27/2U,

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22677,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-01 do 2023-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty na tą część zamówienia

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty na tą część zamówienia

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 17-02-2023r. do godziny 10:00 wpłynęła jedna oferta na część szóstą zamówienia (Zajęcia ruchowe) złożona przez wykonawcę: BPR Consulting Paulina Rydz, ul. Radwańska 27/2U, 90-540 Łódź.
Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy BPR Consulting Paulina Rydz, ul. Radwańska 27/2U, 90-540 Łódź, dla części szóstej zamówienia, ze względu na niezłożenie w przewidzianym terminie przedmiotowych środków dowodowych (art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c Pzp).
Wykonawca miał obowiązek w terminie składania ofert złożyć razem z ofertą przedmiotowe środki dowodowe. Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do prowadzenie zajęć z dziećmi, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zawodowego i niekaralności, niezbędnych do potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy i kryteria oceny ofert oraz dołączył do nich referencje na część trzecią zamówienia i część piątą zamówienia natomiast nie złożył wykazu osób ani referencji dla części szóstej zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.