Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00048263/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Karpaczu wraz z infrastrukturą towarzyszącą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KARPACZ
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Karpacz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821552
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 54
1.5.2.) Miejscowość: Karpacz
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-540
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757619150
1.5.8.) Numer faksu: 757619224
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_karpacz@karpacz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.karpacz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7149451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Karpaczu wraz z infrastrukturą towarzyszącą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d88f5ac-98ba-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123954
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027352/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Karpaczu wraz z infrastrukturą towarzyszącą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGN.7013.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 487804,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na kompleksowym pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Karpaczu wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
2. Nadzór inwestorski obejmuje branże: konstrukcujno - budowlaną, drogową, elektryczną, sanitarną, telekomunikacyjną, a także nadzorowanie prac przy terenach zielonych. Inspektorem wiodącym, koordynującym prace związane z nadzorem inwestorskim oraz prowadzącym rady budowy będzie inspektor nadzoru branży konstrukcujno -budowlanej. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie branże wynikające z opracowanej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
3. Szczegółowa dokumentacja projektowa dotycząca inwestycji dostępna jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/686224
4. Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane lub wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
5. Obszar inwestycji położony jest w granicy wpisu układu urbanistycznego do rejestru zabytków.
6. Prace budowlane zostaną wykonane według dokumentacji projektowej:
1) pierwotna dokumentacja, na podstawie której uzyskano pozwolenie na budowę, wykonana przez firmę: Anoval Arkadiusz Depczyński wraz z projektem wykonawczym oraz STWiOR;
2) aktualizacja dokumentacji projektu budowlanego wykonana przez firmę: Biuro Architektoniczno-Consultingowe „BIARCO”.
7. Na zadanie uzyskano decyzję pozwolenia na budowę nr 527/2016 z dnia 14.10.2016 r. wydane przez Starostę Jeleniogórskiego.
8. Szczegółowy opis zakresu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 12 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387327,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Projektowania i Usług Inwestycyjnych PROBUDEX-Jan Leszczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930773334
7.3.3) Ulica: Kusztelana 6
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-021
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
JAN LESZCZYŃSKI "PROBUDEX" ZAKŁAD PROJEKTOWANIA I USŁUG INWESTYCYJNYCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-31INNE PRZETARGI KARPACZ
- Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem na potrzeby MZGK Sp. z o.o. w Karpaczu w formie leasingu operacyjnego
- Remonty cząstkowe nawierzchni jezdni i chodników ulic Miasta Karpacz w 2025 r.
więcej: przetargi KARPACZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż instalacji fotowoltaicznej w ramach projektu "Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń"
- Utworzeniu Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja Oczyszczalni Ścieków Praszka
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa DW nr 190 na odc. od skrzyżowania z DW nr 188 w miejscowości Krajenka do skrzyżowania z DK nr 10 - etap I odcinek Podróżna-Bądecz
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa infrastruktury drogowej w gminie Janów Podlaski"
- Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa, rozbudowa i budowa dróg gminnych gruntowych na terenie miasta Marki - Budowa drogi gminnej ulicy Jagiełły.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.