Og³oszenie z dnia 2023-03-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00188771/01 - Wynik z dnia 2023-04-24
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku remizy stra¿ackiej w Lisewie Malborskim w gminie Lichnowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina LIchnowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747840
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Tczewska 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lichnowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-224
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stachowiak@lichnowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.lichnowy.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa budynku remizy stra¿ackiej w Lisewie Malborskim w gminie Lichnowy
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-63ca2f62-bcc4-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00123977
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00066774/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Przebudowa budynku remizy OSP w Lisewie Malborskim
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gminalichnowy.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminalichnowy.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy https://gminalichnowy.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
3. Rejestracja konta Wykonawcy nastêpuje automatycznie poprzez:
a) podpisanie siê pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)
lub
b) kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
c) je¿eli u¿ytkownik nie podpisze siê na wniosku ani nie skontaktuje siê telefonicznie.
Konto zostanie aktywowane w ci±gu maksymalnie 6 godzin roboczych.
5. Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê ich datê wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.
6. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa tel. +48 22 257 22 23, (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
7. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
b) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
8. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) W³±czona obs³uga JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
9. Zamawiaj±cy zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia, okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
10. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
a) plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
11. W przypadku wnoszenia wadium w formie porêczenia lub gwarancji:
12. Sk³adaj±c ofertê w postaci elektronicznej orygina³ dokumentu wadium (porêczenia lub gwarancji) opatrzonego podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia, Wykonawca sk³ada za³±czaj±c na Platformie w zak³adce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): a) administratorem danych osobowych przetwarzanych w UG Lichnowy jest Wójt Gminy Lichnowy z siedzib± przy ul. Tczewskiej 6, 82-224 Lichnowy, tel. 55 271 27 23, email: sekretariat@lichnowy.pl
b) w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz przys³uguj±cymi uprawnieniami mo¿na kontaktowaæ siê w Urzêdzie Gminy Lichnowy z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych email: iod@lichnowy.pl
c) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO, oraz ustaw± z dnia 11.09.2019 r. Pzp w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie ww. zamówienia publicznego
d) Administrator nie planuje dalej przetwarzaæ danych osobowych w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane, jednak w razie powziêcia takich planów przed dalszym przetwarzaniem informuje, o innym celu oraz udzieli wszelkich innych stosownych informacji, w szczególno¶ci o okresie przechowywania danych oraz przys³uguj±cych prawach
e) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; upowa¿nieni pracownicy Gminy Lichnowy oraz spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzib± w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisan± do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000041441, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Lichnowy prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: https://gminalichnowy.ezamawiajacy.pl
f) dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego/organizacji miêdzynarodowej
g) dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres ten obejmuje ca³y czas trwania umowy oraz nie krócej ni¿ przez okres przewidziany w obowi±zuj±cych w tym zakresie przepisach
h) obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp
i) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
j) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO
k) w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust.1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
l) Podanie danych osobowych jest warunkiem ustawowym. Jest siê zobowi±zanym do ich podania a konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie brak mo¿liwo¶ci realizacji zadania na³o¿onego ustaw± na Administratora. Nie dotyczy to podania danych w celu zawarcia i wykonania umowy. W tym wypadku niepodanie danych uniemo¿liwi jej zawarcie i wykonanie. W zakresie danych dodatkowych, takich jak email, telefon – ich podanie jest z regu³y dobrowolne
m) nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³niania, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGI.271.4.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa budynku remizy stra¿ackiej w Lisewie Malborskim obejmuje swym zakresem:
a) rozbudowê i nadbudowê (powiêkszenie czê¶ci gara¿owej oraz sk³adowej w celu utworzenia dwóch gara¿y),
b) przebudowê (przebudowa wnêtrza czê¶ci istniej±cej – utworzenie czê¶ci socjalnej) budynku remizy stra¿ackiej,
c) roboty zewnêtrzne elewacyjne w budynku istniej±cej remizy,
d) roboty zewnêtrzne dachowe w istniej±cym budynku,
e) prze³o¿enie istniej±cej nawierzchni (placu i dojazdu do budynku remizy) z p³ytek betonowych sze¶ciok±tnych tzw. trylinka z ewentualn± wymian± uszkodzonych elementów (przyjmuje siê oko³o 25% wymiany trylinki).
Wykonawca zobowi±zany jest przygotowaæ obiekt z niezbêdnymi dokumentami do uzyskania decyzji pozwolenia na u¿ytkowanie wraz z dokumentacj± powykonawcz± do dokonania odbioru koñcowego przez Zamawiaj±cego.
Wykonawca (kierownik budowy) bêdzie mia³ obowi±zek uczestniczyæ w kontroli Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dopuszczaj±cego obiekt do u¿ytkowania.
Fizyczne parametry przedmiotu zamówienia oraz jego zakres okre¶la dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar, które stanowi± za³±czniki nr 8-9 do SWZ.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zastosowania materia³ów równowa¿nych.
Je¿eli w SWZ lub dokumentacji technicznej pojawi± siê wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to okre¶laj± one minimalny standard jako¶ci przyjêtego sprzêtu i materia³ów. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zaoferowania przez Wykonawcê materia³ów równowa¿nych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materia³y musz± byæ równowa¿ne jako¶ciowe tym podanym w SWZ. Ciê¿ar udowodnienia równowa¿no¶ci zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
W zakres zamówienia wchodz± wszystkie prace, us³ugi i materia³y konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z niniejsz± SWZ, jak równie¿ us³ugi nie ujête w dokumentacji technicznej, a których wykonanie jest niezbêdne dla prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia, jak np. koszty robót przygotowawczych, koszty utrzymania porz±dku w trakcie realizacji robót, koszt zorganizowania placu budowy, wszelkie op³aty, narzuty, podatki, c³a itp., koszty wykonania dokumentacji powykonawczej, wykonanie niezbêdnych prób, badañ, uzgodnieñ, wpiêæ, sprawdzeñ, opinii, ubezpieczenie budowy, zajêcie pasa drogowego, itp.
Dodatkowo przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ zaprojektowanie i monta¿ instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 6 kWp, max. 6,5 kWp:
a) wykonanie dokumentacji projektowej na instalacjê fotowoltaiczn± z uwzglêdnieniem specyfikacji jej konstrukcji oraz przy³±cza dla nieruchomo¶ci,
b) monta¿ urz±dzeñ i instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 6 kWp, max. 6,5 kWp wykorzystanej do czê¶ciowego pokrycia zapotrzebowania na energiê elektryczn± w obiekcie u¿yteczno¶ci publicznej i jej uruchomienie,
c) budowa infrastruktury niezbêdnej do przy³±czenia urz±dzeñ do ¼ród³a sieci,
d) przebudowa lub rozbudowa dystrybucyjnej sieci elektroenergetycznej wy³±cznie celem przy³±czenia do niej ¼róde³ produkuj±cych energie z OZE.
e) dostarczenie Zamawiaj±cemu instrukcji obs³ugi poszczególnych urz±dzeñ w jêzyku polskim,
f) przeprowadzenie szkolenia (wskazanego pracownika Urzêdu Gminy Lichnowy) obs³ugi zamontowanych urz±dzeñ oraz dostarczenie podpisanego o¶wiadczenia o dokonaniu takiego szkolenia,
g) z³o¿enie w imieniu Urzêdu Gminy Lichnowy wniosku do ENERGA OPERATOR SA o przy³±czenie do sieci elektroenergetycznej niskiego napiêcia ¼róde³ wytwórczych (o wydanie warunków technicznych na monta¿ instalacji) wraz z niezbêdnymi za³±cznikami oraz monitorowanie przebiegu realizacji zlecenia a¿ do momentu podpisania umowy zarz±dcy budynku z ENERGA OPERATOR SA.,
Urz±dzenia wchodz±ce w sk³ad instalacji powinny:
a) byæ fabrycznie nowe, rok produkcji nie starszy ni¿ 2022,
b) posiadaæ gwarancjê na panele fotowoltaiczne udzielane przez producenta paneli obejmuj±ce wszystkie wady i b³êdy produkcyjne na minimum 12 lat
c) posiadaæ gwarancjê na sprawno¶æ na minimum 25 lat,
d) posiadaæ gwarancjê na falownik udzielan± przez producenta na minimum 5 lat,
e) posiadaæ gwarancjê na wykonanie us³ugi monta¿u przez instalatora systemu fotowoltaicznego, obejmuj±c± wszystkie usterki robocze na minimum 10 lat.
f) posiadaæ instrukcjê obs³ugi i u¿ytkowania w jêzyku polskim.
Dokumentacja techniczna powinna zawieraæ:
a) opis techniczny,
b) czê¶æ graficzn±,
c) kosztorys inwestorski,
d) opisy i rysunki niezbêdne do realizacji robót, sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami,
e) symulacjê pracy instalacji odnawialnych ¼róde³ energii,
f) wszelkie niezbêdne pozwolenia na realizacje zadania.
Dokumentacjê techniczn± nale¿y wykonaæ w 2 egzemplarzach w formie pisemnej i 1 egzemplarzu w formie elektronicznej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów stra¿y po¿arnej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
71314100-3 - Us³ugi elektryczne
71323100-9 - Us³ugi projektowania systemów zasilania energi± elektryczn±
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê pos³ugiwa³
nastêpuj±cymi obliczeniami: A = (najni¿sza cena /cena ocenianej oferty) x 60
Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê pos³ugiwa³ nastêpuj±cymi obliczeniami:
kryterium A - cena - 60%
A = (najni¿sza cena/cena ocenianej oferty) x 60
kryterium B – okres gwarancji - 40 %
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesi±ce.
Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê pos³ugiwa³ nastêpuj±cymi obliczeniami:
B = (o¶wiadczenie Wykonawcy B1 albo o¶wiadczenie Wykonawcy B2 albo o¶wiadczenie Wykonawcy B3) x 40%
B1 –okres gwarancji 60 miesiêcy i wiêcej – 100 pkt.
B2 –okres gwarancji 48 miesiêcy – 50 pkt.
B3 – okres gwarancji 36 miesi±ce – 0 pkt
Uwaga!
W przypadku nie zaznaczenia ¿adnej z pozycji lub zaznaczenie kilku pozycji dotycz±cych kryterium „okres gwarancji” przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy przyzna 0 pkt. w tym kryterium i przyjmuje okres gwarancji 36 miesi±ce.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿eskierowanie do realizacji zamówienia publicznego w powy¿szym zakresie osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi co najmniej:
1.1. jednej osoby, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy przy realizacji ww. zadania, posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ;
1.2. jednej osoby, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika robót przy realizacji ww. zadania, posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych w ograniczonym zakresie;
1.3. jednej osoby, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika robót przy realizacji ww. zadania, posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych w ograniczonym zakresie,
1.4. jednej osoby, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika robót przy realizacji ww. zadania, posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej w ograniczonym zakresie.
1.5. jedn± osobê posiadaj±c± aktualny certyfikat wydany przez Urz±d Dozoru Technicznego potwierdzaj±cy posiadanie kwalifikacji do instalowania systemów fotowoltaicznych i systemów s³onecznych.;
Dopuszcza siê ³±czenie funkcji z pkt 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 i 1.5 tj. jedna osoba mo¿e posiadaæ wszystkie wy¿ej wymienione uprawnienia.
Zamawiaj±cy sprawdzi spe³nienie tego warunku na podstawie za³±cznika nr 6 do SWZ.
Uprawnienia, osób o których mowa wy¿ej powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r. poz.2351) lub wa¿ne odpowiadaj±ce im kwalifikacje, nadane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów upowa¿niaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objêtym niniejszym zamówieniem.
W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza siê równie¿ kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art.12 a ustawy Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. 2021, poz. 1646).
2. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca ubiegaj±cy siê o zamówienie wykona³ przed up³ywem terminu do sk³adania ofert, w ci±gu ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotê polegaj±c± na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku na kwotê nie mniejsz± ni¿ 350 000,00 z³ brutto albo 2 roboty polegaj±ce na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku na ³±czn± kwotê nie mniejsz± ni¿ 350 000,00 z³ brutto i przedstawi dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie. Zamawiaj±cy sprawdzi spe³nienie tego warunku na podstawie za³±cznika nr 5 do SWZ – wykazu robót budowlanych.
Ww. warunek udzia³u w postêpowaniu powinien spe³niæ w ca³o¶ci jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
W przypadku przedstawienia przez Wykonawcê, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, dokumentów, w których wystêpuje waluta inna ni¿ polski z³oty (PLN), Zamawiaj±cy dokona przeliczenia walut obcych na z³ote (PLN) przyjmuj±c do przeliczenia ¶redni kurs Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, a je¿eli w tym dniu kursu nie og³oszono, do ww. przeliczenia zastosowany bêdzie ostatni og³oszony kurs przed tym dniem.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji,
b) w zakresie okre¶lonym w art. 109 ust.1 pkt 4 – odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem - Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz
danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ,
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie – zgodnie z za³±czonym wzorem, który stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Opcjonalnie: pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie osoby do reprezentowania wykonawcy, je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.Opcjonalnie: pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie.
Opcjonalnie: zobowi±zanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – je¿eli Wykonawca polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów.
Opcjonalnie: o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: pieni±dzu, gwarancjach bankowych lub gwarancjach ubezpieczeniowych, porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. 2019, poz. 310, 836 i 1572).Wadium w wysoko¶ci 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100)
sk³adane w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem przed up³ywem terminu sk³adania ofert na konto Zamawiaj±cego BS Malbork o/Szymankowo nr 89 8303 0006 0060 0600 0837 0012. Wniesienie wadium oznacza uznanie kwoty wadium przez Zamawiaj±cego. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniê¿nej, Wykonawca przekazuje orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniê¿nej, w zwi±zku z mo¿liwo¶ci± wyst±pienia zdarzenia uzasadniaj±cego zatrzymanie wadium w ostatnim dniu wa¿no¶ci gwarancji wadialnej, termin wa¿no¶ci gwarancji wadialnej musi byæ przed³u¿ony o co najmniej 3 dni od ostatniego dnia terminu zwi±zania z ofert± albo nale¿y wprowadziæ do tre¶ci gwarancji wadialnej postanowienia jednoznacznie wskazuj±ce, ¿e zg³oszenie roszczeñ jest dopuszczalne w okre¶lonym terminie po up³ywie terminu jej wa¿no¶ci, je¿eli tylko zdarzenie uzasadniaj±ce zatrzymanie wadium mia³o miejsce przed up³ywem terminu zwi±zania z ofert±.
W przypadku braku ww. zapisów wadium w formie gwarancji nie stanowi skutecznego z³o¿enia wadium w rozumieniu przepisów Pzp, w zwi±zku z czym oferta takiego Wykonawcy podlega odrzuceniu.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy po wyborze oferty ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przed³o¿enia kopii umowy, porozumienia lub innego dokumentu reguluj±cego wspó³pracê podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, potwierdzaj±cego zawarcie konsorcjum/spó³ki cywilnej, podpisanego przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zosta³o zawarte konsorcjum nie mo¿e byæ krótszy ni¿termin realizacji zamówienia. Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna byæ podpisana przez ka¿dego partnera lub ustanowionego pe³nomocnika. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce niepodleganie wykluczeniu sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-22 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gminalichnowy.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-22 12:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-20
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI LICHNOWY
wiêcej: przetargi LICHNOWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ci±giem pieszo - jezdnym, o¶wietleniem oraz niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwa³ki
- Wymiana pod³o¿a i urz±dzeñ terenowych stanowi±cych wyposa¿enie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnêtrznym Ogólnokszta³c±cej Szko³y Muzycznej w Gdañsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków bêd±cych w zarz±dzie Nadle¶nictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analiz± rzeczowo-finansow± dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostk± betonow± alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileñskiej w Ole¶nicy
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.