Ogłoszenie z dnia 2021-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00092281/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-23
- 2021/BZP 00100024/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-30
- 2021/BZP 00101887/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00124658 z dnia 2021-07-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia IT w projekcie „Informatyka dla Rolnika"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ROLNICZYCH IM. WINCENTEGO WITOSA W OSTRÓDZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000705410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Czarnieckiego 69
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 896467226
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rolnik.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rolnik.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zp.rolnik.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia IT w projekcie „Informatyka dla Rolnika"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f9c1887-d01c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124658
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011888/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wyposażenia IT w projekcie „Informatyka dla Rolnika”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Informatyka dla Rolnika” - Regionalny Program Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 2 KADRY DLA GOSPODARKI Działanie 2.4. Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego Poddziałanie 2.4.1 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego – projekty konkursowe2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092281/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSR.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 326278,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie polega na:
Dostawie sprzętu IT do Zespołu Szkół Rolniczych w Ostródzie.
Działy:
1) Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Pracowni projektowania i administrowania sieciami informatycznymi.
2) Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Pracowni grafiki i modelowania 3D.
3) Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Pracowni diagnostyki i montażu urządzeń techniki komputerowej.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia wraz z montażem do poniższych pracowni Zamawiającego, tj.:
I. Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Pracowni projektowania i administrowania sieciami informatycznymi:
1. Wyposażenie serwerowni - dostawa serwera z system operacyjnym: 1 szt.
2. Wyposażenie serwerowni - dostawa UPS do serwera: 1 szt.
3. Wyposażenie serwerowni - dostawa urządzenia NAS: 1 szt.
4. Dostawa zestawów komputerowych typu desktop (PC) z system operacyjnym: 21 szt.
5. Dostawa monitorów: 21 szt.
6. Dostawa laptopa wraz z system operacyjnym: 1 szt.
7. Instalacja światłowodowa: 1 kpl.
8. Wyposażenie - dostawa projektora i ekranu: 1 szt.
9. Komponenty sieciowe - szafa RACK mobilna: 1 kpl.
10. Wyposażenie - Spawarka światłowodowa: 1 szt.
II. Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Pracowni grafiki i modelowania 3D:
1. Dostawa zestawów komputerowych typu desktop (PC) z system operacyjnym: 21 szt.
2. Dostawa monitorów: 21 szt.
3. Dostawa laptopa wraz z system operacyjnym: 1 szt.
4. Instalacja światłowodowa: 1 kpl.
5. Wyposażenie - dostawa projektora i ekranu: 1 szt.
III. Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Pracowni diagnostyki i montażu urządzeń techniki komputerowej:
1. Dostawa zestawów komputerowych typu desktop (PC) z system operacyjnym: 21 szt.
2. Dostawa monitorów: 21 szt.
3. Instalacja światłowodowa: 1 kpl.
4. Wyposażenie - dostawa projektora i ekranu: 1 szt.
5. Wyposażenie - spawarka światłowodowa: 1 kpl.
6. Stanowiska serwisowe ESD: 1 kpl.
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w SWZ, wzorze umowy wraz załącznikami.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i obowiązującymi przepisami prawa wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30213100-6 - Komputery przenośne
30231320-6 - Monitory dotykowe
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
38652120-7 - Projektory wideo
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
39160000-1 - Meble szkolne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48820000-2 - Serwery
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314497,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314497,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 314497,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogólnopolska Grupa IT Danuta Walczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791326774
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 3/161
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-072
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OGÓLNOPOLSKA GRUPA IT Danuta Walczak
jakie przetargi wygrała firma
OGÓLNOPOLSKA GRUPA IT Danuta Walczak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 314497,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
2021-07-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 153121N
- Sukcesywna dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do badań w zakresie hematologii.
- Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul oraz miejsc dla pojazdów osób niepełnosprawnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie w roku 2025
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie pracowni Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie" w ramach projektu pn.: "ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów" - III
- Dostawa systemu łączności bezprzewodowej
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Mławie poprzez zakup systemów teleinformatycznych, oprogramowania i rozwiązań ciągłego monitorowania bezpieczeństwa (SIEM)
- Przygotowanie, produkcja i realizacja sceniczna międzynarodowej konferencji "PISM Strategic Ark" odbywającej się w 2025 roku w Warszawie
- Montaż systemu zdalnego odczytu zużycia wody wraz z wymianą istniejącego opomiarowania na przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w miejscowościach na terenie gminy Filipów.
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.