eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaLikwidacja barier transportowych w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym (dalej SOSW) w Szymanowie poprzez zakup autobusu 20 osobowego dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2025-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Likwidacja barier transportowych w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym (dalej SOSW) w Szymanowie poprzez zakup autobusu 20 osobowego dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Ostródzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.ostroda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/powiat-ostrodzki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Likwidacja barier transportowych w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym (dalej SOSW) w Szymanowie poprzez zakup autobusu 20 osobowego dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec0cce57-654b-4235-b538-86e2df074190

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124764

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038093/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup 20 osobowego autobusu dla SOSW w Szymanowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00084855

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AN.272.1.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest likwidacja barier transportowych w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym (dalej SOSW) w Szymanowie poprzez zakup autobusu 20 osobowego dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, zgodnie z parametrami technicznymi oraz innymi wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) stanowiącym zał. nr 4 do SWZ oraz zgodnie z projektem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
1) Przekazanie fabrycznie nowego autobusu Zamawiającemu odbędzie się w siedzibie Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Szymanowie.
2) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie ofertowej koszt dostawy fabrycznie nowego autobusu zgodnego z wymaganiami określonymi w zał. nr 4 do SWZ, do miejsca jego odbioru wskazanego w pkt 1.
3) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie ofertowej koszt oznakowania autobusu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym oraz wymaganiami Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (dalej PFRON), w szczególności koszt oklejenia samochodu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych oraz koszt wyposażenia samochodu w ostrzegawcze kierunkowskazy dachowe.
4) Wykonawca udzieli gwarancji na:
a) zespoły elektryczne, elektroniczne i mechanizmy (łącznie z układem jezdnym, przeniesienia napędu i zawieszeniem) w okresie nie krótszym niż 24 miesiące;
b) trwałość lakieru w okresie nie krótszym niż 36 miesięcy;
c) perforację blach nadwozia w okresie nie krótszym niż 60 miesięcy,
licząc od daty protokólarnego bezusterkowego odbioru końcowego autobusu przez Zamawiającego.
5) Wraz z przekazaniem autobusu, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu:
a) wyciąg z aktualnego świadectwa homologacji typu WE uzyskanego dla oferowanego pojazdu samochodowego, przedmiotu jego wyposażenia lub części, w tym na rampę manualną z siłownikami zamontowaną z tyłu pojazdu do wprowadzania wózków inwalidzkich, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1251 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,
b) książkę serwisową,
c) instrukcję obsługi pojazdu.
6) Zamawiający dopuszcza możliwość rejestracji pojazdu zgodnie z homologacją fabryczną jako kompletnego 20 – osobowego pojazdu samochodowego (19 miejsc siedzących dla pasażerów+ kierowca), a następnie zmianę przeznaczenia zarejestrowanego pojazdu na samochód przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych (poszerzone badanie techniczne po pierwszej rejestracji), uzyskując homologację typu WE na pojazd przystosowany do przewozu jednocześnie 2-ch osób na wózkach inwalidzkich.
7) Wykonawca musi zapewnić świadczenie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego w autoryzowanej przez producenta autobusu stacji obsługi, oddalonej od siedziby użytkownika samochodu wskazanego w pkt 1, nie dalej niż o 100 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 425580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470967,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 425580,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRUCK IMPORT – EXPORT WYNAJEM SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388189940

7.3.3) Ulica: Żurawia nr 43/201

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-680

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 425580,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.