Ogłoszenie z dnia 2022-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00073992/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
- 2022/BZP 00078070/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim–modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem–CKZiU Cześć nr1-obiekt przy ul.Staszica27 Część nr2-obiekt przy ul.Ogrodowej4A
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kwidzyński- Starostwo Powiatowe w Kwidzynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644760
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 29B
1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatkwidzynski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatkwidzynski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl; www.bip.powiatkwidzynski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim–modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem–CKZiU Cześć nr1-obiekt przy ul.Staszica27 Część nr2-obiekt przy ul.Ogrodowej4A2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90362a92-9ac0-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125004
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003062/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim- modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem - CKZiU
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073992/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ORIV.272.06.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 80000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Część nr 1 – obiekt przy ul. Staszica 271) wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego „Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim - modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem – CKZiU” – obiekt przy ul. Staszica 27 w Kwidzynie.
2) Powyższa dokumentacja zostanie wykonana przez Wykonawcę w zakresie:
- wykonanie projektu budowlanego i wykonawczych,
- sporządzenie kosztorysu inwestorskiego,
- sporządzenie przedmiaru robót,
- sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
- uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę,
- pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji.
W zakres prac objętych przedmiotową dokumentacją wchodzi:
- budowa dźwigu osobowego,
- montaż instalacji fotowoltaicznej na połaci dachowej o mocy zaspokajającej potrzeby budynku.
Przedmiot umowy musi być wykonany we współpracy z Zamawiającym i użytkownikiem obiektu CKZiU przy ul. Staszica 27 w Kwidzynie z uwzględnieniem niezbędnych prac dotyczących obecnej infrastruktury, w szczególności stanu technicznego konstrukcji więźby dachowej i posadowienia budynku.
3) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia w pięciu egzemplarzach w formie papierowej oraz w dwóch egzemplarzach w wersji elektronicznej, w tym 1 egzemplarz umożliwiający kopiowanie i pobieranie plików ( PDF), 1 egzemplarz umożliwiający modyfikację.
4) Wersja elektroniczna dokumentacji musi być tożsama z wersją papierową, a pliki musza odpowiadać zakresowi wyszczególnionemu w ust. 2 niniejszego paragrafu.
5) Zakres prac wyszczególnionych w pkt. 2 Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności w oparciu o wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego z dnia 20 grudnia 2021 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454).
Lokalizację inwestycji przedstawia mapa stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
b) Część nr 2 – obiekt przy ul. Ogrodowej 4A1) wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego „Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim - modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem – CKZiU” – obiekt przy ul. Ogrodowej 4A w Kwidzynie.
2) Powyższa dokumentacja zostanie wykonana przez Wykonawcę w zakresie:
- wykonanie projektu budowlanego i wykonawczych,
- sporządzenie kosztorysu inwestorskiego,
- sporządzenie przedmiaru robót,
- sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
- uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę,
- pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji.
W zakres prac objętych przedmiotową dokumentacją wchodzi:
- dobudowa 3 boksów garażowych do istniejącego budynku, z uwzględnieniem wymiany poszycia dachowego na istniejącym budynku,
- instalacja elektroenergetyczna (24V, 230V, 400V), alarmowa i monitoring dla projektowanego budynku,
- wentylacja grawitacyjna/mechaniczna pomieszczeń i wentylacja odprowadzenia spalin, system ostrzegania przed nadmiarem CO2 i gazów spalinowych z automatycznym włączaniem wentylatorów,
- instalacja sprężonego powietrza,
- instalacja wewnętrzna co,
- instalacje wodna i kanalizacyjna sanitarna i deszczowa,
-instalacji fotowoltaicznej na dachu projektowanego budynku o mocy zaspokajającej potrzeby szkoły,
-budowa dźwigu osobowego w istniejącym budynku szkoły.
Przedmiot umowy musi być wykonany we współpracy z Zamawiającym i użytkownikiem obiektu CKZiU przy ul. Ogrodowej 4A w Kwidzynie z uwzględnieniem niezbędnych prac dotyczących obecnej infrastruktury. Dobudowany obiekt będzie pełnił funkcję warsztatów naprawy samochodów osobowych.
3) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia w pięciu egzemplarzach w formie papierowej oraz w dwóch egzemplarzach w wersji elektronicznej, w tym 1 egzemplarz umożliwiający kopiowanie i pobieranie plików ( PDF), 1 egzemplarz umożliwiający modyfikację.
4) Wersja elektroniczna dokumentacji musi być tożsama z wersją papierową, a pliki musza odpowiadać zakresowi wyszczególnionemu w ust. 2 niniejszego paragrafu.
5) Zakres prac wyszczególnionych w pkt. 2 Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności w oparciu o wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego z dnia 20 grudnia 2021 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454).
Lokalizację inwestycji przedstawia mapa stanowiąca załącznik nr 2 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36285,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36285,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Usług Projektowych Janusz Winnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811414330
7.3.3) Ulica: Kopernika 3
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO USŁUG PROJEKTOWYCH JANUSZ WINNICKI
jakie przetargi wygrała firma
BIURO USŁUG PROJEKTOWYCH JANUSZ WINNICKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36285,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 111 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214020,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMS Pracownia Projektowa Maciej Sywula
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782267635
7.3.3) Ulica: Myśliwska 63a/1
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-238
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AMS PRACOWNIA PROJEKTOWA MACIEJ SYWULA
jakie przetargi wygrała firma
AMS PRACOWNIA PROJEKTOWA MACIEJ SYWULA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 81 dni
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu kwidzyńskiego.
- Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na obszarze powiatu kwidzyńskiego.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ścieżki pieszo-rowerowej w przebiegu DW 518 na odcinku Mareza-Podzamcze
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w ramach zadania: Poprawa efektywności energetycznej szkół podstawowych w Kwidzynie
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie hydroforu w budynku przy ul. Nowokościelnej 27"
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej budynku "D" Zespołu Szkół Rolniczo-Budowlanych w Lesznie
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Opracowanie wariantowej koncepcji i dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa ul. Harcerskiej w Wejherowie" z opcjami
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Izolacja termiczna połaci dachowej budynku przy ul. Browarowej 4"
- Opracowanie Studium Wykonalności dla zadania polegającego na : Modernizacji i rozbudowie sortowni odpadów komunalnych i kompostowni materiałów biologicznie przetwarzanych na terenie składowiska...
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.