eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UjsołyPrzebudowa trzech dróg leśnych i mostu na drodze leśnej w Nadleśnictwie Ujsoły.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00125066 z dnia 2021-07-23

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa trzech dróg leśnych i mostu na drodze leśnej w Nadleśnictwie Ujsoły.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO UJSOŁY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 071001978

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętego Huberta 2

1.5.2.) Miejscowość: Ujsoły

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-371

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 33 864 73 52

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ujsoly@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ujsoly.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa trzech dróg leśnych i mostu na drodze leśnej w Nadleśnictwie Ujsoły.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-237b61a3-eb88-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125066

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00123829/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa trzech dróg leśnych i mostu na drodze leśnej w Nadleśnictwie Ujsoły

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ujsoly.katowice.lasy.gov.pl/aktualnosci/-/asset_publisher/bRlZGfoXFwr9/content/przetarg-przebudowa-trzech-drog-lesnych-i-mostu-na-drodze-lesnej-w-nadlesnictwie-ujsoly

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy
Zamawiającym a Wykonawcami, w tym w szczególności składanie oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty
elektronicznej e-mail: ujsoly@katowice.lasy.gov.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje
wyłącznie za pośrednictwem miniPortalu.
Strona internetowa postępowania na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści niniejszej specyfikacji warunków zamówienia („SWZ”) oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem:
https://ujsoly.katowice.lasy.gov.pl/aktualnosci/-/asset_publisher/bRlZGfoXFwr9/content/przetarg-przebudowa-trzech-drog-lesnych-i-mostu-na-drodze-lesnej-w-nadlesnictwie-ujsoly

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania i wycofania ofert):
1) Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: ujsoly@katowice.lasy.gov.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie za pośrednictwem miniPortalu.
2) We wszelkiej korespondencji Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania wskazanym w SWZ, tj.: S.270.7.2021.
3) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektroniczne kopie dokumentów stworzonych w postaci papierowej) składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail ujsoly@katowice.lasy.gov.pl
4) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej jako załączniki do wiadomości e-mailowej.
5) Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego e-mail: ujsoly@katowice.lasy.gov.pl.
2. Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3. Wykonawca zobowiązany jest w składanym Formularzu Oferty (załącznik nr 3 do SWZ) podać adres e-mail, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
4. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o wszelkiej zmianie adresu poczty elektronicznej podanego w ofercie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: S.270.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Przebudowa drogi leśnej nr 16 w leśnictwie Gawłowskie
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie odcinka istniejącej drogi o nawierzchni tłuczniowej o długości 65,0 m. na nawierzchnię z płyt żelbetowych typu YOMB.
2) Odcinek drogi przeznaczonej do przebudowy zlokalizowana jest na łuku istniejącej drogi na terenie działki nr 17915 w leśnictwie Gawłowskie obręb Złatna, na terenie Gminy Ujsoły, powiat żywiecki, województwo śląski. W/w działka stanowi własność Skarbu Państwa.
3) Przedmiotowy odcinek drogi w istniejącym stanie znajduje się na drodze jednojezdniowej, dwukierunkowej o szerokości od 3,0 do 3,50 m. Jezdnia posiada nawierzchnię z tłucznia kamiennego o szer.3,0 m i dwustronne pobocza tłuczniowe o zmiennej szerokości. 0,5 m – 07 m Nawierzchnia jest uszkodzona – nierówności i wypłukane kruszywa. Przebudowę zaplanowano na odcinku o długości 65,0 m w tym na łuku drogi 38,0 m.
4) Dane charakterystyczne przyjętych rozwiązań technicznych:
- Długość odcinka – 65,0 m w tym 38,0 m łuk
- Szerokość jezdni – od 2,75 do 3,00 m
- szerokość drogi na poszerzeniu łuku od 3,50 do 6,50 m
- Szerokość poboczy – 0,50 cm x2
- Rodzaj nawierzchni - płyty żelbetowe YOMB
- Konstrukcja nawierzchni jezdni:
a) płyty żelbetowych wielootworowe 100x75x12,5 podwójnie zbrojone typu YOMB
b) podsypka cementowo-piaskowa – 5 cm
c) podbudowa tłucznia kamiennego łamanego 0/31,5 gr. 15 cm
d) podbudowa istniejąca z tłucznia i kruszywa naturalnego po wykonaniu profilowania i korytowania w celu dostosowania do wymaganych rzędnych.

4.2.5.) Wartość części: 74633,12 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Przebudowa drogi leśnej nr 56 Młada Hora w leśnictwie Danielka
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi leśnej nr 56 „Młada Hora” w leśnictwie Danielka na odcinku o długości 700,0mb. Zakres robót obejmuje przebudowę istniejącej drogi tłuczniowej, odmulenie istniejących rowów, przebudowę istniejących uszkodzonych przepustów, naprawę uszkodzonej kapy chodnikowej na mostku żelbetowym. Zakres robót obejmuje wykonanie nawierzchni bitumicznej w granicach istniejącej drogi o nawierzchni tłuczniowej.
2) Droga przeznaczona do przebudowy zlokalizowana jest na terenie działek nr 3035/6, 3040 i 3045/4 w miejscowości Danielka na terenie Gminy Ujsoły, powiat żywiecki w województwie śląskim. W/w działki stanowią własność Skarbu Państwa.
3) Początek przebudowywanego odcinak to istniejący mostek żelbetowy o nawierzchni bitumicznej. Przedmiotowa droga w istniejącym stanie jest drogą jednojezdniową, dwukierunkową o szerokości 4,0 m i jezdni o szer. 3,0 m. Jezdnia posiada nawierzchnię z tłuczniową. Wzdłuż jezdni znajdują się rowy, które odprowadzają wody do istniejących przepustów. Pobocza tłuczniowe posiadają zmienną szerokości od 0,40 do 0,60 m. Na odcinku do przebudowy zlokalizowane są dwa mostki żelbetowe w km 0+00 - 0+013 i 0+357 – 0+368. Na końcu opracowania w km 0+630 do 0+700 po stronie lewej, plac manewrowy o nawierzchni tłuczniowej zabrudzony ziemią.
4) Przebudowa będzie polegała na wymianie uszkodzonej i zabrudzonej nawierzchni i podbudowy tłuczniowej, wykonaniu nawierzchni z asfaltobetonu (warstwa wiążąca 5 cm, warstwa ścieralna 4 cm), przebudowie uszkodzonych przepustów, oczyszczeniu i odmuleniu istniejących rowów, remoncie kap chodnikowych na jednym mostku.
5) Wody opadowe odprowadzane będą poprzez spadki poprzeczne jezdni i poboczy do rowów istniejących. Projektuje się przebudowę uszkodzonych przepustów betonowych fi 600 mm na betonowe fi 600 mm, odbudowę ścianek czołowych przepustu, przebudowę rowów poprzez ich wyprofilowanie i nadanie odpowiednich spadków.
6) Po wykonaniu robót droga posiadać powinna jezdnię twardą ulepszoną – asfaltobetonową , jednopasową (jednojezdniową) o szerokości na prostej 3.00 m. Pochylenie poprzeczne jezdni będzie wynosiło 2-3%. Szerokość poboczy jest zmienna i wynosić będzie od 0,40 -0,60 m. Pobocza należy uformować ze spadkiem 5%.
7) Dane charakterystyczne przyjętych rozwiązań technicznych:
- Długość do przebudowy – 700,0 mb
- Szerokość pasa drogowego – 4,00 m
- Szerokość jezdni – 3,00 m
- Szerokość poboczy zmienna – 0,40 - 0,60 m
- Pochylenie poprzeczne jezdni – 2% do 3%
- Pochylenie poprzeczne poboczy - 5%
- Rodzaj nawierzchni - beton asfaltowy
- Konstrukcja nawierzchni drogi :
a) podbudowa z kruszywa naturalnego 35 cm - w km 0+570-0+700 oraz na placu manewrowym
b) podbudowa tłuczniowa 0/31 mm– 15 cm (km 0+570-0+700 i plac manewrowy)
c)podbudowa warstwa górna 0/31 mm – 8 cm - 0+013-0+570
d) warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych 5 cm
e) warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych 4 cm
f) pobocza z tłucznia kamiennego fr. 32-63 mm o gr. 9 cm
8) Naprawa mostków żelbetowych. Na trasie planowanej przebudowy znajdują się dwa mostki żelbetowe Nr 1w km 0+000 - 0+013 i Nr 2 w km 0+357-0+368. Mostki posiadają nawierzchnię asfaltobetonową oraz metalowe poręcze. Planuje się rozbiórkę uszkodzonych kap chodnikowych poprzez ich skucie i ponowne wykonanie. Uszkodzone poręcze metalowe należy naprawić i pomalować.

4.2.5.) Wartość części: 502131,08 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Przebudowa drogi leśnej Odnoga Stara Piła w leśnictwie Okrągłe
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie istniejącej drogi leśnej „Odnoga Stara Piła” w leśnictwie Okrągłe na odcinku o długości 130,0 m o nawierzchni tłuczniowej na nawierzchnię z płyt typu YOMB.
2) Odcinek drogi przeznaczony do przebudowy zlokalizowany jest na terenie leśnictwa Okrągłe na działkach nr 17961/2 i 17953/2 obręb Złatna na terenie Gminy Ujsoły, powiat żywiecki w województwie śląskim. W/w działki stanowią własność Skarbu Państwa.
3) Przedmiotowa droga w istniejącym stanie jest drogą jednojezdniową, dwukierunkową o szerokości od 3,0 do 3,20m. Jezdnia posiada nawierzchnię z tłucznia kamiennego o szer.3,0m i dwustronne pobocza tłuczniowe o zmiennej szerokości. 0,5 – 07m. Konstrukcja drogi – podbudowa posiada właściwą nośność. Nawierzchnia jest uszkodzona – nierówności i wypłukane kruszywa. Po prawej stronie wzdłuż odcinka do przebudowy występują rowy. Niweleta drogi dostosowana jest do przyległego terenu. Wody deszczowe z drogi spływają do rowów znajdujących się wzdłuż drogi lub na tereny leśne.
4) Dane charakterystyczne przyjętych rozwiązań technicznych:
- Długość odcinka – 130,00m
- Szerokość jezdni – 2,75m – 3,0 m
- Szerokość poboczy – 0,50cm x2
- Konstrukcja – istniejąca podbudowa – stan dobry
- Rodzaj nawierzchni - płyty żelbetowe YOMB gr.12,5cm
- Konstrukcja nawierzchni jezdni:
a) płyty żelbetowych wielootworowe 100x75x12,5 podwójnie zbrojone typu YOMB
b) podsypka cementowo-piaskowa – 5 cm
c) podbudowa tłucznia kamiennego łamanego 0/31,5 gr. 10 cm
d) podbudowa istniejąca z tłucznia i kruszywa naturalnego po wykonaniu profilowania i korytowania w celu dostosowania do wymaganych rzędnych.

4.2.5.) Wartość części: 77412,76 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Przebudowa mostu na drodze leśnej nr 47 w leśnictwie Bendoszka
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające przebudowie mostu na drodze leśnej nr 47 w leśnictwie Bendoszka
2) Istniejący obiekt mostowy zlokalizowany jest na potoku górskim Ciapków w miejscowości Rycerka Górna, gmina Rajcza, powiat żywiecki, województwo śląskie. Leśnictwo Bendoszka. Działki Nr 9144/2, 9124.. W/w działki stanowią własność Skarbu Państwa.
3) Przebudowa przewiduje wykonanie nowego ustroju nośnego o konstrukcji stalowej składającej się ze stalowych 5 sztuk IPN 500 o długości 9500 mm, elementy te będą stężone belkami stalowymi [160 połączone za pomocą spawów.
4) Przedmiot zamówienia obejmuje całkowitą wymianę elementów nośnych oraz nawierzchni. Nawierzchnia - dylina w-wa drewno iglaste o grubości 20 cm oraz warstwa jezdnia deski grubość 5cm.
5) Dane charakterystyczne przyjętych rozwiązań technicznych
- Długość całkowita 9,50 m
- Rozpiętość przęsła 8,50 m
- Światło pionowe 2,30 m
6) Zakres robót
- Rozbiórka drewnianych elementów /nawierzchnia oraz bariery.
- Rozbiórka starych przyczółków mostu.
- Wykonanie fundamentu betonowego pod przyczółki.
- Wykonanie przyczółków murowanych z kamienia naturalnego na zaprawie cementowej.
- Wykonanie podlewki pod belki nośne oraz izolacji.
- Montaż konstrukcji nośnej belki stalowe I 500 5 sztuk długość 9,50 m.
- Montaż stężeń belki stalowe [160.
- Malowanie konstrukcji stalowej.
- Montaż nawierzchni dyliny 20x20 cm - elementy drewniane.
- Montaż warstwy jezdnej deski grubość 5 cm.
- Montaż barier – konstrukcja drewniana.
- Malowanie konstrukcji drewnianej.
- Wykonanie najazdów na most z kruszywa naturalnego – podbudowa 15 cm,
- Wykonanie najazdów na most z kruszywa łamanego – podbudowa 15 cm,

4.2.5.) Wartość części: 150608,13 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji finansowej, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż odpowiednio dla części zamówienia:
1.1. Część 1 zamówienia - 91000,00 PLN.
1.2. Część 2 zamówienia - 617000,00 PLN.
1.3. Część 3 zamówienia - 95000,00 PLN.
1.4. Część 4 zamówienia - 185000,00 PLN.

2. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:

2.1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia, jeśli Wykonawca okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane w zakresie:
2.1.1. dla Części 1, 2 i 3 zamówienia - budowy, przebudowy lub remontu drogi na terenach górskich o wartości co najmniej odpowiednia dla części zamówienia:
1) Część 1 zamówienia - 91000,00 PLN.
2) Część 2 zamówienia - 617000,00 PLN.
3) Część 3 zamówienia - 95000,00 PLN.
brutto każda.
2.1.2. dla Części 4 zamówienia -
budowy, przebudowy lub remontu mostu na terenach górskich o wartości co najmniej 150 000,00 PLN brutto każda.

2.2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane z ograniczeniami lub bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi odpowiednio dla części zamówienia:
2.2.1. Część 1, 2 i 3 - w specjalności drogowej.
2.2.2. Części 4 - w specjalności mostowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Prawa zamówień publicznych, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości odpowiedni w dla części zamówienia:
1.1. Części 1 zamówienia - 1100,00 PLN,
1.2. Części 2 zamówienia - 7500,00 PLN,
1.3. Części 3 zamówienia - 1100,00 PLN,
1.4. Części 4 zamówienia - 2200,00 PLN.
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Prawa zamówień publicznych.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 Prawa zamówień publicznych, tj.:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Rajczy Oddział w Ujsołach
nr rachunku: 93 8125 1018 0000 0101 2000 0020
z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu Nr S.270.7.2021 „Przebudowa trzech dróg leśnych oraz mostu na terenie Nadleśnictwa Ujsoły. Część …… zmówienia”
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Państwowe Gospodarstwo leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ujsoły, 34-371 Ujsoły, ul. Św. Huberta 2
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją /poręczeniem,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) termin ważności gwarancji/poręczenia,
5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 Prawa zamówień publicznych.
6. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Prawa zamówień publicznych.
7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Prawa zamówień publicznych.
8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 Prawa zamówień publicznych.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 Prawa zamówień publicznych.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy określone zostały we Wzorze umowy stanowiącej załącznik Nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-09 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-07

2021-07-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.