Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00061113/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
- 2021/BZP 00075873/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126050 z dnia 2021-07-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Słowackiego, ul. Tuwima i ul. Matejki w Pszczółkach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczółki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pomorska 18
1.5.2.) Miejscowość: Pszczółki
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-032
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@pszczolki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/02b7ec5d-0de7-4fce-bc74-26796f0446861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Słowackiego, ul. Tuwima i ul. Matejki w Pszczółkach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f688ed1e-b96b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126050
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002130/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Przebudowa ul. Słowackiego, ul. Tuwima, ul. Matejki w Pszczółkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
PROW 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061113/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPZ.271.1.9.2021.EK/AG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przebudowa ul. Słowackiego, ul. Tuwima i ul. Matejki w Pszczółkach
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.1 Zakres I - Przebudowa ul. J. Słowackiego w Pszczółkach
Ulica J. Słowackiego, zlokalizowana na działkach oznaczonych geodezyjnie nr 89/6, 90/5, 101/2, 103/6, 530, 571/1, 630 i 459/2, obejmuje trzy odcinki: główny o długości 210 m i dwa boczne o długości 86 m oraz 52 m. W ramach przebudowy drogi należy wykonać jezdnię, zjazdy i chodniki.
2.2. Zakres II - Przebudowa ul. J. Matejki w Pszczółkach
W ramach przebudowy ul. J. Matejki, zlokalizowanej na działkach oznaczonych geodezyjnie nr103/6 i 459/2, należy wykonać jezdnię, zjazdy i chodniki. Kable teletechniczne należy zabezpieczyć rurami dwudzielnymi z PEHD, zgodnie z dokumentacją projektową oraz opisem przedmiotu zamówienia.
2.3 Zakres III - Przebudowa ul. J. Tuwima w Pszczółkach
W ramach przebudowy ul. J. Tuwima, zlokalizowanej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 558, należy wykonać jezdnię oraz zjazdy.
Zadania do wykonania w ramach realizacji zakresu I, II i III zamówienia:
1) tereny zielone w granicach działek pasa drogowego, po wykonaniu prac, należy umocnić poprzez humusowanie i obsianie trawą - grubość warstwy humusu po zagęszczeniu - 10 cm (zakup i dostawa humusu na koszt Wykonawcy);
2) należy wyregulować napotkane istniejące urządzenia - obudowy zaworów, wpustów, hydrantów, zasuw wodociągowych oraz włazów studni, zarówno tych znajdujących się w nawierzchni jezdni, chodnika i zjazdów, jak i w poboczach oraz terenach zielonych, będących w zakresie niniejszego opracowania;
Nie wyklucza się występowania dodatkowej sieci uzbrojenia terenu, niezinwentaryzowanej na mapie oraz nie wyklucza się usytuowania istniejących sieci w innym miejscu niż jest to pokazane na mapie (lokalne przesunięcia). W przypadku uszkodzenia istniejącej sieci należy natychmiast przerwać prace, opuścić strefę robót oraz wezwać gestora sieci i inne służby (w zależności od sytuacji);
3) należy dostosować wysokościowo projektowane nawierzchnie z nawierzchnią istniejących jezdni, zjazdów, parkingów, chodników i dojść do furtek;
4) wody opadowe i roztopowe z projektowanych powierzchni odprowadzić, poprzez system wpustów deszczowych i przykanalików oraz studni kanalizacyjnych, do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej;
5) wykopy pod kanały i studnie wykonać w pełnym umocnieniu szalunkami - wykopy ogrodzić, oznakować oraz zastosować kładki dla pieszych;
6) wywieźć grunt z wykopu oraz zasypać nowym zagęszczalnym materiałem (pospółką) - pełna wymiana gruntu pod roboty kanalizacji deszczowej wraz z zagęszczeniem warstwami do 30 cm;
7) istniejące elementy odwodnienia, przeznaczone do demontażu, należy rozebrać i wywieźć oraz zutylizować, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
8) otwory po rozbiórkach należy zaślepić i uszczelnić;
9) niesprawne zasuwy wodociągowe i hydranty należy wymienić na nowe, po uzgodnieniu z inspektorem nadzoru.
2.4. Zakres IV - Budowa miejsc postojowych przy ul. J. Matejki w Pszczółkach wraz budową kanalizacji deszczowej oraz oświetlenia.
W ramach robót na ulicy zlokalizowanej na działce geodezyjnej nr 103/9, należy wykonać:
- drogę manewrową z kostki betonowej koloru szarego,
- parking o nawierzchni z płyt betonowych ażurowych,
- sieć kanalizacji deszczowej z wpięciem do istniejącej sieci ,
-oświetlenie parkingu lampami LED o mocy min. 16W z przekaźnikiem zmierzchowym, zamontowanymi na słupach stalowych ocynkowanych o wys. 6,0 m,
- nasadzenie żywopłotu - 108 krzewów tawuły van Houtte’a (różne odmiany) na długości 36 mb (3 szt. na mb) oraz 4 szt. klonu zwyczajnego (zmiana w stosunku do projektu!) o obwodzie na wys. 100 cm wynoszącym minimum 8 cm.
Teren zielone w granicy działki należy umocnić poprzez humusowanie i obsianie trawą (grubość warstwy humusu po zagęszczeniu - 10 cm). Przed dokonaniem nasadzeń pozostały teren działki należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń (kamienie, gruz, śmieci, chwasty, gałęzie, liście i korzenie po wyciętych roślinach itp.), wysypać warstwę urodzajnej ziemi (min. 10 cm), wyrównać, obficie podlać i wysiać mieszankę traw.
Rośliny przeznaczone do nasadzeń muszą być zdrowe, prawidłowo uformowane oraz mieć dobrze wykształcony i odpowiedni do wieku system korzeniowy. Sadzonki o wysokości min. 30 cm w pojemniku c2 należy sadzić do wcześniej przygotowanych dołów co najmniej dwa razy większych niż bryła korzeniowa oraz zaprawionych urodzajną ziemią, nawozem i hydrożelem.
Sadzonki drzew powinny być szkółkowane (nie dopuszcza się sadzonek z odkrytym korzeniem), zdrowe, prawidłowo uformowane, z zachowaniem charakterystycznego dla gatunku pokroju, wysokości, średnicy i długości pędów. Muszą też mieć dobrze wykształcony, odpowiedni do wieku roślin system korzeniowy. Drzewa należy sadzić do przygotowanych wcześniej dołów, co najmniej dwa razy większych niż bryła korzeniowa, zaprawionych urodzajną ziemią i hydrożelem. Po posadzeniu drzewa należy opalikować w celu ich ustabilizowania w gruncie (trzy paliki połączone poprzeczkami i taśmą mocującą pień drzewa do palików). Po posadzeniu należy je wyściółkować warstwą kory i podlać.
Przed wykonaniem nasadzeń należy uzyskać akceptację sadzonek przez Zamawiającego i przedstawić paszporty roślin.
3. Zamawiający przewiduje, że na obszarze objętym, należy wymienić 10 zasuw wodociągowych i 3 hydranty.
4. Przed zgłoszeniem zakończenia robót należy zamontować 2 tablice informacyjne o wymiarach 120 cm x 80 cm, wg wzoru uzgodnionego z Zamawiającym i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Tablice muszą być wykonane z blachy ocynkowanej, montowanej w gruncie
na dwóch słupach stalowych.
5. Po zakończeniu robót należy wykonać czyszczenie studni, rurociągów kanalizacji sanitarnej i deszczowej przebudowywanych ulic oraz inspekcję TV kamerą z czujnikiem pomiaru spadków.
Po oczyszczeniu sieci protokół z wykonanej inspekcji TV, wraz z płytą CD należy dołączyć do dokumentacji odbiorowej.
6. Płyty betonowe, pochodzące z rozebranej nawierzchni ulic, nadające się do wykorzystania, należy złożyć zesztaplowane, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Miejsce składowania będzie zlokalizowane w odległości do 3 km od miejsca realizacji inwestycji. Stan płyt nadających się do ponownego wykorzystania należy uzgodnić z inspektorem nadzoru. Uszkodzone, nienadające
się do powtórnego wbudowania, płyty betonowe należy zutylizować w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami.
Zamawiający nie dopuszcza zastosowania w podbudowie zasadniczej zjazdów, chodników i parkingów oraz w podbudowie pomocniczej konstrukcji jezdni kruszyw innych niż opisane w dokumentacji projektowej – kruszywa łamane SM uzyskane w wyniku przekruszenia skał litych. Zamawiający nie dopuszcza zamiennego stosowania materiałów pochodzących z odzysku, posiadających certyfikaty oraz badania, zezwalające na stosowanie w budownictwie drogowym.
Podczas prowadzenia robót należy (w miarę możliwości) zapewnić dojazd do wszystkich nieruchomości w obrębie prowadzonych robót, w szczególności dla pojazdów komunalnych i służb ratunkowych.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załączniki nr 8 i 9 do SWZ.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, Dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem,
że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji.
Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1285350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1493131,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1285350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Budowlana Witold Cygert
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891448666
7.3.3) Ulica: Wygoda Sierakowska 210
7.3.4) Miejscowość: Sierakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 83-340
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WITOLD CYGERT Firma Usługowo -Budowlana
jakie przetargi wygrała firma
WITOLD CYGERT Firma Usługowo -Budowlana
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1285350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
2021-07-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej na odcinku Szymany - Górowo - Bartki
- Wykonanie dróg na terenie sołectw Gminy Grabów
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2103 L (ul. Krępiecka) w miejscowości Świdnik i Krępiec na odcinku od km 0+438,59 do km 1+433,19
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno - Ośno Lubuskie od km 1+180 do km 2+980
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. LEŚNEJ POLANY, W ULICY BOCZNEJ OD UL. ŻWIROWEJ, W UL. SOŁECKIEJ I W UL. WYDMOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TRZCIANY, GMINA JABŁONNA"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 w Żyrardowie.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.