eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskUsługi weterynaryjne dla Schroniska dla bezdomnych zwierząt "PROMYK" i dla Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego



Ogłoszenie z dnia 2022-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi weterynaryjne dla Schroniska dla bezdomnych zwierząt "PROMYK" i dla Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Ogród Zoologiczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190560361

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karwieńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-328

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58/5520041

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoo.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.gda.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

ogród zoologiczny

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi weterynaryjne dla Schroniska dla bezdomnych zwierząt "PROMYK" i dla Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78015103-b18d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126496

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020636/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi weterynaryjne: a) usługi dla ZOO b) usługi dla Schroniska c) sterylizacja i kastracja wolno bytujących kotów d) identyfikacja psów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim,. 2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:- miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
- elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP - /ZOO Gdańsk/Skrytka ESP
- poczty elektronicznej – zpubliczne@zoo.gda.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Opis sposobu przygotowania ofert:
1)Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, oraz złożona pod rygorem nieważności , w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Składanie ofert odbywa się przy użyciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/
2)Zamawiający wymaga, żeby oferta została sporządzona na formularzach załączonych do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia: - formularz ofertowy oraz formularze cenowe.
3)Załącznikami do oferty, stanowiącymi jej integralną część, są dokumenty wymienione w SWZ. Oferta i każdy z załączników powinny zostać podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do jego reprezentowania i składania w jego imieniu oświadczenia woli. Wyjątek stanowi zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia które kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podpisuje podmiot udostępniający zasoby.
4)W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje inna osoba (pełnomocnik), do oferty musi być załączone pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Dokument składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy.
5. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na miniPortalu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział 16 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział 16 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.U.271.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych przez zakład weterynaryjny dla potrzeb Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Gdańsku, w zakresie przeprowadzania diagnostyki, udzielania pierwszej pomocy oraz innych zabiegów niemożliwych do wykonania w warunkach Schroniska, albo świadczonych podczas nieobecności schroniskowego lekarza weterynarii.
Istotne warunki zamówienia:
a) maksymalna odległość dojazdu samochodem do zakładu weterynaryjnego ze Schroniska: 15 km, ze względu na ograniczenie kosztów oraz czasu dojazdu,
b) godziny prowadzenia działalności przez zakład weterynaryjny:
24 godziny/dobę,
c) świadczenie usług weterynaryjnych przez wszystkie dni tygodnia,
d) zwierzęta przywożone przez Schronisko przyjmowane są poza kolejnością
( chodzi tylko o przyjęcie, a nie leczenie zwierzęcia ),
e) zakres świadczonych usług ( podane ilości są orientacyjne ):

1. Wizyta (postawienie diagnozy + ustalenie leczenia) - 140
2. Kontynuacja leczenia - 40
3. Hospitalizacja – 60
4. Zastrzyk – 30
5. Toaleta rany – 10
6. Opatrunek – 10
7. Toaleta uszu - 5
8. RTG – 120 zdjęć wraz z opisem
9. USG – 10
10. Echo serca - 10
11. Kroplówka - 30
12. Cewnikowanie
13. Lewatywa
14. Eutanazja – 8 zwierząt o średniej masie ciała 20 kg
15. Eutanazja (ślepy miot) – 150 zwierząt
16. RTG stomatologiczne 10


ZABIEGI CHIRURGICZNE

1. Usunięcie ropomacicza
2. Skręt żołądka
3. Osteosynteza kończyny przedniej lub tylnej - 4
4. Szycie rany – 15
5.Szycie podniebienia twardego 2
6. Rhinoskopia 2
7. Usunięcie gałki ocznej
8. Osteosynteza żuchwy
9. Szycie jelit
10. Usunięcia kamicy pęcherza moczowego
11. Usunięcie nerki
12. pomoc przy porodzie
13. Plastyka powiek
14. Amputacja kończyny przedniej
15. Amputacja kończyny tylnej
16. Amputacja palca
17. Amputacja ogona
18, Amputacja ucha
19. Usunięcie krwiaka ucha
20. Usunięcie śledziony
21. Usunięcie wypadnięcia pochwy
22. Usunięcie guzów pochwy
23. Usunięcie przepukliny pourazowej : pachwinowej, brzusznej
24. Usunięcie ciała obcego z żołądka lub jelit
25. Usunięcie fragmentu jelita
26. Sterylizacja suki
27. Kastracja psa
28. Usunięcie głowy kości udowej
29. Repozycja jelita – 2
30. Opatrunek usztywniający – 7
31. Sanacja jamy ustnej
32. Badanie diagnostyczne specjalistyczne (tomografia komputerowa, rezonans magnetyczny)
33. W wyjątkowych sytuacjach przy nieobecności (dłużej niż 4 dni ) obojga lekarzy weterynarii zatrudnionych w schronisku udzielenia wsparcia weterynaryjnego na terenie jednostki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: możliwość leczenia stacjonarnego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi weterynaryjne dla ogrodu Zoologicznego;
Badanie USG dla małych zwierząt 8
Badania RTG dla małych zwierząt 2
Badanie USG dla dużych zwierząt 2
Badanie RTG dla dużych zwierząt 2
szczegóły w załaczniku 1b

4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: specjalista chorób zwierzat nieudomowionych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi sterylizacji i kastracji wolno bytujących kotów na obszarze administracyjnym miasta Gdańska w 2022r. - szczególy w załaczniku nr 1c
Przedmiotem zamówienia jest usługa sterylizacji i kastracji wykonana przez lekarzy weterynarii posiadających prawo wykonywania zawodu, spełniających wymogi ustawy
z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. Z 2004 r. Nr 11, poz. 95)

1. Sterylizacja i kastracja winna odbywać się w zakładach leczniczych znajdujących się na terenie Miasta Gdańska.
1.1. Przewidywana (orientacyjna) ilość sterylizacji i kastracji w danych rejonach w okresie obowiązywania umowy:

Rejonu Rejon Miasta Orientacyjna ilość sterylizacji kotek/ilość kastracji kotów
1. Osowa, Matarnia, Kokoszki 38 s / 63 k
2. Orunia - Św.Wojciech - Lipce, Ujeścisko, Chełm, Jasień 38 s / 63 k
3. Wzgórze Mickiewicza, Piecki -Migowo, Suchanino, Siedlce 38 s / 63 k
4. Śródmieście, Olszynka, Rudniki, Wyspa Sobieszowska, Krakowiec – Górki Zachodnie, Stogi, Przeróbka 38 s / 63 k
5. Aniołki, Młyniska, Letnica, Nowy Port, Brzeźno, Zaspa – Rozstaje, Zaspa – Młyniec, Wrzeszcz Dolny i Górny 38 s / 63 k
6. Brętowo, VII Dwór, Strzyża, Przymorze Małe, Przymorze Wielkie, Żabianka – Wejhera – Jelitkowo, Tysiąclecia, Oliwa 38 s / 63 k
1.3. Ilość sterylizacji i kastracji w okresie obowiązywania umowy w zależności
od posiadanych środków finansowych i potrzeb może ulec zmniejszeniu.
Ilość sterylizacji i kastracji, dla wszystkich rejonów, nie może przekroczyć planowanej liczby 606 zabiegów.
1.3.a. Zamawiający odrzuci ofertę z najniższą ceną, jeżeli ta cena będzie niższa o ponad 30% od średniej cen złożonych ofert dla wszystkich rejonów.

2. Realizacja usług, o których mowa w pkt.1 polega na:
2.1. Wykonaniu sterylizacji i kastracji kotów w rejonach Miasta wskazanych w pkt. 1.1.
2.1.a. Wykonanie usługi powinno odbywać się w zakładach weterynaryjnych
posiadających pomieszczenia do wykonywania zabiegu sterylizacji i kastracji oraz
warunki do opieki nad chorym kotem. Na terenie zakładu weterynaryjnego powinny
znajdować się klatki kennelowe, umożliwiające leczenie stacjonarne chorych kotów w
czasie pobytu w lecznicy. Zakłady muszą posiadać wyposażenie w legowisko, kuwetę,
miski.
2.2. Badaniu ogólnego stanu zdrowia kotów, które stanowi czynnik dopuszczający do wykonania właściwego zabiegu.
2.3. Wykonaniu zabiegu sterylizacji i kastracji kotów zgodnie z zasadami profesjonalnego świadczenia usług weterynaryjnych.
2.4. Zapewnieniu 24-godzinnej właściwej opieki weterynaryjnej po wykonaniu zabiegu, do chwili przekazania kotów społecznemu opiekunowi.
2.5. Przekazaniu kota społecznemu opiekunowi, który kota dostarczył.
2.6. Prowadzeniu rejestru wykonanych usług wg. wzorów kart wykonanych sterylizacji i kastracji kotów dostarczonych przez Zamawiającego.
2.7. Przesłaniu (wraz z fakturami za wykonane usługi) w okresie trwania umowy do Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Gdańsku – Kokoszkach ul. Przyrodników 14, oryginału kart wykonanych sterylizacji i kastracji kotów. Ostatnia karta wykonanych zabiegów winna być przekazana nie później niż do 10 grudnia 2022 r.
2.8. Wynagrodzenie za wykonaną usługę będzie uiszczane przelewem na konto bankowe Wykonawcy na podstawie dostarczonej raz na miesiąc faktury w terminie 21 dni od daty jej otrzymania.
3. W przypadku stwierdzenia przez lekarza weterynarii (podczas badania klinicznego ogólnego) chorób przewlekłych, zagrażających życiu kota, zakaźnych lub innych czynników, które mogą mieć wpływ na nieprawidłowe funkcjonowania kota na wolności, dopuszcza się uśpienie zwierzęcia i przekazanie jego zwłok do utylizacji.
Decyzję o konieczności eutanazji zwierzęcia podejmuje lekarz weterynarii.
4. Koty do zabiegu sterylizacji lub kastracji będą w terminie ustalonym z lekarzem weterynarii wykonującym usługę dostarczane, a po wykonanym zabiegu i 24-godzinnym okresie opieki odbierane we własnym zakresie przez Społecznych Opiekunów zwierząt, których lista ustalona zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy. (Stanowi załącznik do umowy).
5. Społeczni Opiekunowie dostarczający koty do sterylizacji lub kastracji nie będą obciążani żadnymi kosztami z tytułu realizacji przez wykonawcę niniejszej umowy oraz nie będą otrzymywać wynagrodzenia za wykonane czynności.
6. Zamawiający zezwala na składanie ofert częściowych na poszczególne rejony
(dzielnice).
Wykonawcy muszą posiadać:
Wpis do rejestru zakładów leczniczych dla zwierząt.
Rejestr prowadzi Kaszubsko-Pomorska Izba Lekarsko-Weterynaryjna.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2022 roku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: dostępność zakładów leczniczych w rejonie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wszczepienie elektronicznych identyfikatorów psom właścicieli zamieszkałych na obszarze administracyjnym Miasta Gdańska w 2022 roku. -
Przedmiotem zamówienia jest usługa wszczepiania elektronicznych identyfikatorów przez lekarzy weterynarii wykonana przez lekarzy weterynarii posiadających prawo wykonywania zawodu, spełniających wymogi ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r.
o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. Z 2004 r. Nr 11, poz. 95).

1. Wszczepienie elektronicznych identyfikatorów winno odbywać się w zakładach leczniczych znajdujących się na terenie Miasta Gdańska.
1.1. Przewidywana (orientacyjna) ilość identyfikacji w danych rejonach w okresie obowiązywania umowy:

Rejonu Rejon Miasta Ilość zabiegów
1. Kokoszki, Matarnia, Osowa 100
2. Chełm, Jasień, Orunia-Św. Wojciech – Lipce, Ujeścisko 100
3. Wzgórze Mickiewicza, Piecki-Migowo, Suchanino, Siedlce 100
4. Śródmieście, Olszynka, Rudniki, Wyspa Sobieszowska, Krakowiec – Górki Zachodnie, Stogi, Przeróbka 100
5. Aniołki, Młyniska, Letnica, Nowy Port, Brzeźno, Zaspa – Rozstaje, Zaspa – Młyniec, Wrzeszcz Dolny i Górny 100
6. Brętowo, VII Dwór, Strzyża, Przymorze Małe, Przymorze Wielkie, Żabianka – Wejhera – Jelitkowo - Tysiąclecia, Oliwa 100

1.3 Ilość identyfikacji w okresie obowiązywania umowy w zależności od posiadanych środków finansowych i potrzeb może ulec zmniejszeniu.
Ilość identyfikacji, dla wszystkich rejonów, nie może przekroczyć planowanej liczby 600 zabiegów.
1.3.a. Zamawiający odrzuci ofertę z najniższą ceną, jeżeli ta cena będzie niższa o ponad 30% od średniej cen złożonych ofert dla wszystkich rejonów.

2. Realizacja usług, o których mowa w pkt.1 polega na:
2.1. Wszczepianie musi być potwierdzone wydaniem właścicielom psów poddanych
wszczepieniu zaświadczenia o wszczepieniu elektronicznych identyfikatorów.

2.2. Zakładom weterynaryjnym, które będą wykonywały zabiegi wszczepienia
elektronicznych identyfikatorów druki zaświadczeń wszczepień zapewnia Zamawiający.

2.3. Lekarze świadczący usługi według zawartej umowy zobowiązują się do propagowania wśród klientów swoich zakładów będących właścicielami lub dzierżycielami psów idei trwałego znakowania swoich psów.

2.4. Przed dokonaniem zabiegu wszczepienia elektronicznego identyfikatora lekarz winien dokonać sprawdzenia czy pies jest już oznakowany i czy identyfikator przeznaczony do wszczepienia jest sprawny.

2.5. Nie dopuszcza się pobierania od właścicieli psów opłat za usługę wszczepiania
elektronicznych identyfikatorów w ramach programu.

2.6. Zakłady weterynaryjne zapewniają sobie we własnym zakresie posiadanie czytników elektronicznych identyfikatorów.

2.7. Zakłady weterynaryjne są bezwzględnie zobowiązane do comiesięcznego
przekazywania wypełnionych druków identyfikacji i rejestracji zwierzęcia do Schroniska
dla Bezdomnych Zwierząt w Gdańsku - Kokoszkach przy ul. Przyrodników 14.
Ostatnia karta wykonanych zabiegów winna być przekazana nie później
niż do 10 grudnia 2022 roku.

2.8. Wynagrodzenie za wykonaną usługę będzie uiszczane przelewem na konto bankowe Wykonawcy na podstawie dostarczonej raz na miesiąc faktury w terminie 21 dni od daty
jej otrzymania.

2.9. Zamawiający zezwala na składanie ofert częściowych na poszczególne rejony
(dzielnice).

2.10. Wymagane dokumenty: dokument rejestracji (wpis) do Kaszubsko-Pomorskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2022 roku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: dostępność zakładów leczniczych w rejonie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1.1 spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej , o ile wynika to z odrębnych
przepisów
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada prawo wykonywania zawodu spełniając wymogi
Ustawy z dnia 18.12.2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz.U. z 2004 r. Nr 11, poz. 95)
Posiada wpis przychodni/lecznicy/kliniki weterynaryjnej do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt

1.1.2. posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:
Dysponuje potencjałem technicznym tj.
- przychodnią/lecznicą/klinika weterynaryjną w której będzie realizowany przedmiot umowy, zlokalizowany na terenie miasta Gdańska, wyposażony w taki sposób aby mógł wykonywać usługi opisane w przedmiocie zamówienia a także miejscem do przetrzymywania zwierząt w okresie rekonwalescencji – zał. Nr 5 do SWZ
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej – o ile wynika to z odrębnych przepisów – w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać, że :
- posiada aktualny wpis do ewidencji Zakładów Leczniczych dla Zwierząt, prowadzonej przez właściwą Radę Lekarsko-Weterynaryjną, zgodnie z ustawa z dnia 18 grudnia 2003r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz.U. z 2019 r., poz. 24) , według formuły spełnia/nie spełnia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i przesłanek wykluczenia – wg wzoru - załącznik nr 3 do oferty.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i przesłanek wykluczenia – wg wzoru - załącznik nr 3 do oferty.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Wykonawca składa wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe w postaci:
- wykazu adresów zakładów leczniczych dla zwierząt ( w danym rejonie) wraz z nadanym numerem wpisu do rejestru zakładu leczniczych dla zwierząt – załącznik własny – dla zadania nr 3 i 4
- opisu zakładu leczniczego w zakresie spełnienia warunków niezbędnych do wykonania zakresu usług opisanych w przedmiocie zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ ( wyposażenie zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia)- dla wszystkich zadań.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

- wykazu adresów zakładów leczniczych dla zwierząt ( w danym rejonie) wraz z nadanym numerem wpisu do rejestru zakładu leczniczych dla zwierząt – załącznik własny – dla zadania nr 3 i 4
- opisu zakładu leczniczego w zakresie spełnienia warunków niezbędnych do wykonania zakresu usług opisanych w przedmiocie zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ ( wyposażenie zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia)- dla wszystkich zadań

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

11 Wykonawcy występujący wspólnie.
1.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
1.2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 8.1 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z tym składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika.
1.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
1.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
1.5. W przypadku, o którym mowa w ust. 10.4., wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-29 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.