eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskUsługi weterynaryjne dla Schroniska dla bezdomnych zwierząt "PROMYK" i dla Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego



Ogłoszenie z dnia 2022-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi weterynaryjne dla Schroniska dla bezdomnych zwierząt "PROMYK" i dla Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Ogród Zoologiczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190560361

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karwieńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-328

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58/5520041

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubliczne@zoo.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.gda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ogród zoologiczny

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi weterynaryjne dla Schroniska dla bezdomnych zwierząt "PROMYK" i dla Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78015103-b18d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187944

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020636/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi weterynaryjne: a) usługi dla ZOO b) usługi dla Schroniska c) sterylizacja i kastracja wolno bytujących kotów d) identyfikacja psów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126496/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.U.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 109000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych przez zakład weterynaryjny dla potrzeb Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Gdańsku, w zakresie przeprowadzania diagnostyki, udzielania pierwszej pomocy oraz innych zabiegów niemożliwych do wykonania w warunkach Schroniska, albo świadczonych podczas nieobecności schroniskowego lekarza weterynarii.
Istotne warunki zamówienia:
a) maksymalna odległość dojazdu samochodem do zakładu weterynaryjnego ze Schroniska: 15 km, ze względu na ograniczenie kosztów oraz czasu dojazdu,
b) godziny prowadzenia działalności przez zakład weterynaryjny:
24 godziny/dobę,
c) świadczenie usług weterynaryjnych przez wszystkie dni tygodnia,
d) zwierzęta przywożone przez Schronisko przyjmowane są poza kolejnością
( chodzi tylko o przyjęcie, a nie leczenie zwierzęcia ),
e) zakres świadczonych usług ( podane ilości są orientacyjne ):

1. Wizyta (postawienie diagnozy + ustalenie leczenia) - 140
2. Kontynuacja leczenia - 40
3. Hospitalizacja – 60
4. Zastrzyk – 30
5. Toaleta rany – 10
6. Opatrunek – 10
7. Toaleta uszu - 5
8. RTG – 120 zdjęć wraz z opisem
9. USG – 10
10. Echo serca - 10
11. Kroplówka - 30
12. Cewnikowanie
13. Lewatywa
14. Eutanazja – 8 zwierząt o średniej masie ciała 20 kg
15. Eutanazja (ślepy miot) – 150 zwierząt
16. RTG stomatologiczne 10


ZABIEGI CHIRURGICZNE

1. Usunięcie ropomacicza
2. Skręt żołądka
3. Osteosynteza kończyny przedniej lub tylnej - 4
4. Szycie rany – 15
5.Szycie podniebienia twardego 2
6. Rhinoskopia 2
7. Usunięcie gałki ocznej
8. Osteosynteza żuchwy
9. Szycie jelit
10. Usunięcia kamicy pęcherza moczowego
11. Usunięcie nerki
12. pomoc przy porodzie
13. Plastyka powiek
14. Amputacja kończyny przedniej
15. Amputacja kończyny tylnej
16. Amputacja palca
17. Amputacja ogona
18, Amputacja ucha
19. Usunięcie krwiaka ucha
20. Usunięcie śledziony
21. Usunięcie wypadnięcia pochwy
22. Usunięcie guzów pochwy
23. Usunięcie przepukliny pourazowej : pachwinowej, brzusznej
24. Usunięcie ciała obcego z żołądka lub jelit
25. Usunięcie fragmentu jelita
26. Sterylizacja suki
27. Kastracja psa
28. Usunięcie głowy kości udowej
29. Repozycja jelita – 2
30. Opatrunek usztywniający – 7
31. Sanacja jamy ustnej
32. Badanie diagnostyczne specjalistyczne (tomografia komputerowa, rezonans magnetyczny)
33. W wyjątkowych sytuacjach przy nieobecności (dłużej niż 4 dni ) obojga lekarzy weterynarii zatrudnionych w schronisku udzielenia wsparcia weterynaryjnego na terenie jednostki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 49680 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi weterynaryjne dla ogrodu Zoologicznego;
Badanie USG dla małych zwierząt 8
Badania RTG dla małych zwierząt 2
Badanie USG dla dużych zwierząt 2
Badanie RTG dla dużych zwierząt 2
szczegóły w załaczniku 1b

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 2160 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi sterylizacji i kastracji wolno bytujących kotów na obszarze administracyjnym miasta Gdańska w 2022r. - szczególy w załaczniku nr 1c
Przedmiotem zamówienia jest usługa sterylizacji i kastracji wykonana przez lekarzy weterynarii posiadających prawo wykonywania zawodu, spełniających wymogi ustawy
z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. Z 2004 r. Nr 11, poz. 95)

1. Sterylizacja i kastracja winna odbywać się w zakładach leczniczych znajdujących się na terenie Miasta Gdańska.
1.1. Przewidywana (orientacyjna) ilość sterylizacji i kastracji w danych rejonach w okresie obowiązywania umowy:

Rejonu Rejon Miasta Orientacyjna ilość sterylizacji kotek/ilość kastracji kotów
1. Osowa, Matarnia, Kokoszki 38 s / 63 k
2. Orunia - Św.Wojciech - Lipce, Ujeścisko, Chełm, Jasień 38 s / 63 k
3. Wzgórze Mickiewicza, Piecki -Migowo, Suchanino, Siedlce 38 s / 63 k
4. Śródmieście, Olszynka, Rudniki, Wyspa Sobieszowska, Krakowiec – Górki Zachodnie, Stogi, Przeróbka 38 s / 63 k
5. Aniołki, Młyniska, Letnica, Nowy Port, Brzeźno, Zaspa – Rozstaje, Zaspa – Młyniec, Wrzeszcz Dolny i Górny 38 s / 63 k
6. Brętowo, VII Dwór, Strzyża, Przymorze Małe, Przymorze Wielkie, Żabianka – Wejhera – Jelitkowo, Tysiąclecia, Oliwa 38 s / 63 k
1.3. Ilość sterylizacji i kastracji w okresie obowiązywania umowy w zależności
od posiadanych środków finansowych i potrzeb może ulec zmniejszeniu.
Ilość sterylizacji i kastracji, dla wszystkich rejonów, nie może przekroczyć planowanej liczby 606 zabiegów.
1.3.a. Zamawiający odrzuci ofertę z najniższą ceną, jeżeli ta cena będzie niższa o ponad 30% od średniej cen złożonych ofert dla wszystkich rejonów.

2. Realizacja usług, o których mowa w pkt.1 polega na:
2.1. Wykonaniu sterylizacji i kastracji kotów w rejonach Miasta wskazanych w pkt. 1.1.
2.1.a. Wykonanie usługi powinno odbywać się w zakładach weterynaryjnych
posiadających pomieszczenia do wykonywania zabiegu sterylizacji i kastracji oraz
warunki do opieki nad chorym kotem. Na terenie zakładu weterynaryjnego powinny
znajdować się klatki kennelowe, umożliwiające leczenie stacjonarne chorych kotów w
czasie pobytu w lecznicy. Zakłady muszą posiadać wyposażenie w legowisko, kuwetę,
miski.
2.2. Badaniu ogólnego stanu zdrowia kotów, które stanowi czynnik dopuszczający do wykonania właściwego zabiegu.
2.3. Wykonaniu zabiegu sterylizacji i kastracji kotów zgodnie z zasadami profesjonalnego świadczenia usług weterynaryjnych.
2.4. Zapewnieniu 24-godzinnej właściwej opieki weterynaryjnej po wykonaniu zabiegu, do chwili przekazania kotów społecznemu opiekunowi.
2.5. Przekazaniu kota społecznemu opiekunowi, który kota dostarczył.
2.6. Prowadzeniu rejestru wykonanych usług wg. wzorów kart wykonanych sterylizacji i kastracji kotów dostarczonych przez Zamawiającego.
2.7. Przesłaniu (wraz z fakturami za wykonane usługi) w okresie trwania umowy do Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Gdańsku – Kokoszkach ul. Przyrodników 14, oryginału kart wykonanych sterylizacji i kastracji kotów. Ostatnia karta wykonanych zabiegów winna być przekazana nie później niż do 10 grudnia 2022 r.
2.8. Wynagrodzenie za wykonaną usługę będzie uiszczane przelewem na konto bankowe Wykonawcy na podstawie dostarczonej raz na miesiąc faktury w terminie 21 dni od daty jej otrzymania.
3. W przypadku stwierdzenia przez lekarza weterynarii (podczas badania klinicznego ogólnego) chorób przewlekłych, zagrażających życiu kota, zakaźnych lub innych czynników, które mogą mieć wpływ na nieprawidłowe funkcjonowania kota na wolności, dopuszcza się uśpienie zwierzęcia i przekazanie jego zwłok do utylizacji.
Decyzję o konieczności eutanazji zwierzęcia podejmuje lekarz weterynarii.
4. Koty do zabiegu sterylizacji lub kastracji będą w terminie ustalonym z lekarzem weterynarii wykonującym usługę dostarczane, a po wykonanym zabiegu i 24-godzinnym okresie opieki odbierane we własnym zakresie przez Społecznych Opiekunów zwierząt, których lista ustalona zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy. (Stanowi załącznik do umowy).
5. Społeczni Opiekunowie dostarczający koty do sterylizacji lub kastracji nie będą obciążani żadnymi kosztami z tytułu realizacji przez wykonawcę niniejszej umowy oraz nie będą otrzymywać wynagrodzenia za wykonane czynności.
6. Zamawiający zezwala na składanie ofert częściowych na poszczególne rejony
(dzielnice).
Wykonawcy muszą posiadać:
Wpis do rejestru zakładów leczniczych dla zwierząt.
Rejestr prowadzi Kaszubsko-Pomorska Izba Lekarsko-Weterynaryjna.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2022 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 49680 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wszczepienie elektronicznych identyfikatorów psom właścicieli zamieszkałych na obszarze administracyjnym Miasta Gdańska w 2022 roku. -
Przedmiotem zamówienia jest usługa wszczepiania elektronicznych identyfikatorów przez lekarzy weterynarii wykonana przez lekarzy weterynarii posiadających prawo wykonywania zawodu, spełniających wymogi ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r.
o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. Z 2004 r. Nr 11, poz. 95).

1. Wszczepienie elektronicznych identyfikatorów winno odbywać się w zakładach leczniczych znajdujących się na terenie Miasta Gdańska.
1.1. Przewidywana (orientacyjna) ilość identyfikacji w danych rejonach w okresie obowiązywania umowy:

Rejonu Rejon Miasta Ilość zabiegów
1. Kokoszki, Matarnia, Osowa 100
2. Chełm, Jasień, Orunia-Św. Wojciech – Lipce, Ujeścisko 100
3. Wzgórze Mickiewicza, Piecki-Migowo, Suchanino, Siedlce 100
4. Śródmieście, Olszynka, Rudniki, Wyspa Sobieszowska, Krakowiec – Górki Zachodnie, Stogi, Przeróbka 100
5. Aniołki, Młyniska, Letnica, Nowy Port, Brzeźno, Zaspa – Rozstaje, Zaspa – Młyniec, Wrzeszcz Dolny i Górny 100
6. Brętowo, VII Dwór, Strzyża, Przymorze Małe, Przymorze Wielkie, Żabianka – Wejhera – Jelitkowo - Tysiąclecia, Oliwa 100

1.3 Ilość identyfikacji w okresie obowiązywania umowy w zależności od posiadanych środków finansowych i potrzeb może ulec zmniejszeniu.
Ilość identyfikacji, dla wszystkich rejonów, nie może przekroczyć planowanej liczby 600 zabiegów.
1.3.a. Zamawiający odrzuci ofertę z najniższą ceną, jeżeli ta cena będzie niższa o ponad 30% od średniej cen złożonych ofert dla wszystkich rejonów.

2. Realizacja usług, o których mowa w pkt.1 polega na:
2.1. Wszczepianie musi być potwierdzone wydaniem właścicielom psów poddanych
wszczepieniu zaświadczenia o wszczepieniu elektronicznych identyfikatorów.

2.2. Zakładom weterynaryjnym, które będą wykonywały zabiegi wszczepienia
elektronicznych identyfikatorów druki zaświadczeń wszczepień zapewnia Zamawiający.

2.3. Lekarze świadczący usługi według zawartej umowy zobowiązują się do propagowania wśród klientów swoich zakładów będących właścicielami lub dzierżycielami psów idei trwałego znakowania swoich psów.

2.4. Przed dokonaniem zabiegu wszczepienia elektronicznego identyfikatora lekarz winien dokonać sprawdzenia czy pies jest już oznakowany i czy identyfikator przeznaczony do wszczepienia jest sprawny.

2.5. Nie dopuszcza się pobierania od właścicieli psów opłat za usługę wszczepiania
elektronicznych identyfikatorów w ramach programu.

2.6. Zakłady weterynaryjne zapewniają sobie we własnym zakresie posiadanie czytników elektronicznych identyfikatorów.

2.7. Zakłady weterynaryjne są bezwzględnie zobowiązane do comiesięcznego
przekazywania wypełnionych druków identyfikacji i rejestracji zwierzęcia do Schroniska
dla Bezdomnych Zwierząt w Gdańsku - Kokoszkach przy ul. Przyrodników 14.
Ostatnia karta wykonanych zabiegów winna być przekazana nie później
niż do 10 grudnia 2022 roku.

2.8. Wynagrodzenie za wykonaną usługę będzie uiszczane przelewem na konto bankowe Wykonawcy na podstawie dostarczonej raz na miesiąc faktury w terminie 21 dni od daty
jej otrzymania.

2.9. Zamawiający zezwala na składanie ofert częściowych na poszczególne rejony
(dzielnice).

2.10. Wymagane dokumenty: dokument rejestracji (wpis) do Kaszubsko-Pomorskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2022 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 16200 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54378 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54378 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54378 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lecznicą Weterynaryjną ZWIERZYNIEC II s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862339621

7.3.3) Ulica: Kartuska 249

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-125

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54378 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-25 do 2023-05-25

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

jedyna złożona oferta została złozona bez podpisu elektronicznego

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46332 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98172 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46332 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Weterynaryjny Jacek Słowikowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621195623

7.3.3) Ulica: Piecewska 33/6

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-288

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46332 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lecznicą Weterynaryjną ZWIERZYNIEC II s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862339621

7.3.3) Ulica: Kartuska 249

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-125

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.