eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinPrace związane z utrzymaniem właściwych warunków siedliskowych na stanowiskach susłów perełkowanych tj. wykonanie usługi dwukrotnego (wiosenne i jesienne) na obszarach Natura 2000 [...]



Ogłoszenie z dnia 2021-07-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126569 z dnia 2021-07-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace związane z utrzymaniem właściwych warunków siedliskowych na stanowiskach susłów perełkowanych tj. wykonanie usługi dwukrotnego (wiosenne i jesienne) na obszarach Natura 2000 [...]

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060418276

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bazylianówka 46

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-144

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48817106500

1.5.8.) Numer faksu: +48817106501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.lublin@rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.rdos.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace związane z utrzymaniem właściwych warunków siedliskowych na stanowiskach susłów perełkowanych tj. wykonanie usługi dwukrotnego (wiosenne i jesienne) na obszarach Natura 2000 [...]

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08ea442b-d8b6-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126569

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007644/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Dwukrotne lub jednokrotne koszenie lub dokaszanie roślinności

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

POIS.02.04.00-00-0024/16 „Lubelska Natura 2000 – wdrażanie planów zadań ochronnych”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099188/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOF.261.13.8.2021.WM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 75482,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część I - Prace związane z utrzymaniem właściwych warunków siedliskowych na stanowisku susła perełkowanego w miejscowości Gliniska, tj. na części obszaru Natura 2000 Gliniska PLH060006 o powierzchni 8 ha (część rezerwatu Gliniska).
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Część I
Dwukrotne koszenie roślinności lub dokaszanie w przypadku równoczesnego prowadzenia wypasu zwierząt gospodarskich wraz z zebraniem skoszonej biomasy i wywiezieniem poza wyznaczony teren.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

4.5.5.) Wartość części: 14269,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część II - Prace związane z utrzymaniem właściwych warunków siedliskowych na stanowisku susła perełkowanego w miejscowości Chochłów, tj. na części obszaru Natura 2000 Suśle Wzgórza PLH060019 o powierzchni 15 ha (część rezerwatu Suśle Wzgórza).
2. Część II
Dwukrotne koszenie roślinności lub dokaszanie w przypadku równoczesnego
prowadzenia wypasu zwierząt gospodarskich wraz z zebraniem skoszonej biomasy
i wywiezieniem poza wyznaczony teren.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ, będący
jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

4.5.5.) Wartość części: 26884,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część IV - Prace związane z utrzymaniem właściwych warunków siedliskowych na
stanowisku susła perełkowanego w mieście Świdnik, tj. na części obszaru Natura 2000 Świdnik
PLH060021 o powierzchni 31 ha.
2. Część IV
Dwukrotne koszenie roślinności wraz z zebraniem skoszonej biomasy i wywiezieniem poza
wyznaczony teren.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ, będący
jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 28952,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część IV - Prace związane z utrzymaniem właściwych warunków siedliskowych na
stanowisku susła perełkowanego w miejscowości Grabowiec Góra, tj. na części obszaru Natura
2000 Wygon Grabowiecki PLH060027 o powierzchni 3 ha (część rezerwatu Wygon
Grabowiecki).
2. Część IV
Dwukrotne koszenie roślinności lub dokaszanie w przypadku równoczesnego prowadzenia
wypasu zwierząt gospodarskich wraz z zebraniem skoszonej biomasy
i wywiezieniem poza wyznaczony teren.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ, będący
jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

4.5.5.) Wartość części: 5376,8 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część I - postępowanie zostało unieważnione na podstawie art 255 pkt. 3) ustawy
z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2019, poz. 2019 ze zm.) – oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część II - postępowanie zostało unieważnione na podstawie art 255 pkt. 3) ustawy
z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2019, poz. 2019 ze zm.) – oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Skrobas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781007933

7.3.4) Miejscowość: Józefów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-007

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-24

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część IV - postępowanie zostało unieważnione na podstawie art 255 pkt. 3) ustawy
z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2019, poz. 2019 ze zm.) – oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

2021-07-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.