Ogłoszenie z dnia 2025-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00053718/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi zdalnego dostępu do Katalogu publikacji elektronicznych dla czytelników Biblioteki Miejskiej w Łodzi w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Biblioteka Miejska w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369129529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Wolności 4
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-415
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@biblioteka.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d051d792-b6be-11ee-b7da-22bd761ba7f31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi zdalnego dostępu do Katalogu publikacji elektronicznych dla czytelników Biblioteki Miejskiej w Łodzi w 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d051d792-b6be-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126772
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00053718
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
[Numeracja zgodna z SWZ]
5.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kodów umożliwiających aktywację usługi zdalnego dostępu do Katalogu publikacji elektronicznych dla czytelników Biblioteki Miejskiej w Łodzi.
5.2. Katalog publikacji elektronicznych powinien posiadać w swojej ofercie co najmniej 40 tys. tytułów literatury pięknej oraz literatury faktu w formie e-book oraz co najmniej 80 tys. tytułów obejmujących literaturę piękną, literaturę faktu, podcasty i słuchowiska w formie audiobook, a także dostęp do e-komiksów.
5.3. Czytanie udostępnionych publikacji nie może wymagać od czytelnika stałego połączenia internetowego.
5.4. Katalog publikacji elektronicznych powinien być dostępny poprzez odpowiednie aplikacje dla urządzeń mobilnych pracujących pod kontrolą systemu Android od wersji 5 i IOS od wersji 12 oraz zapewnia aplikację do synchronizacji dla czytnika Kindle umożliwiającą czytanie e-booków dostępnych w ramach Katalogu Publikacji elektronicznych na czytnikach Kindle.
5.5. Czytelnik Biblioteki uzyska dostęp do wybranych tytułów za pomocą kodów dostępowych przekazanych przez Dostawcę zgodnie ze składanymi przez Bibliotekę zamówieniami.
5.6. Kod aktywować można w przypisanym do niego okresie ważności, po aktywacji kod umożliwić ma dostęp do usługi przez maksymalnie 30 dni.
5.7. W ramach Kodu czytelnik może pobrać do swojej biblioteki w aplikacji do 8 nowych publikacji elektronicznych w jednym okresie rozliczeniowym.
5.8. Powyższe ograniczenie dotyczyć może: audiobooków, e-booków oraz seriali audio.
5.9. Dostawca musi zapewnić możliwość zapoznania się z dowolnym tytułem niepowodującą zaliczenia tytułu do liczby 8 tytułów wybranych w jednym okresie rozliczeniowym.
5.10. W ramach usługi wszystkie udostępnione tytuły muszą być jednocześnie dostępne dla liczby czytelników Biblioteki zgodnej z liczbą aktywnych kodów.
5.11. Czytelnik musi mieć możliwość uzyskania wielokrotnego dostępu do każdego z zaoferowanych tytułów, w tym pobrania go w ramach działania aplikacji.
5.12. Czytelnik po aktywacji kodu dostarczonego przez Wykonawcę uzyskuje dostęp do publikacji elektronicznych w ramach usługi objętej kodem.
5.13. Wykonawca udostępnia Zamawiającemu dane statystyczne dotyczące ilości udostępnionych czytelnikom tytułów oraz kodów dostępowych za okres minimum jednego miesiąca.
5.14. Zamawiający planuje zakup minimum 4350 kodów, z dostawą w kolejnych miesiącach do wyczerpania dostępnych kodów.
5.15. Dostawca kodów zobowiązany jest do zapewnienia pełnej obsługi w zakresie dostawy kodów jak i procedury reklamacji kodów dostępu do Katalogu Publikacji elektronicznych oraz przedstawienia instrukcji aktywacji kodu oraz korzystania z Katalogu Publikacji elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLATON Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272397698
7.3.3) Ulica: Sławęcińska 16
7.3.4) Miejscowość: Macierzysz, Ożarów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Dostawa wyposażenia gastronomicznego" w ramach projektu "Młodzi z pasją"
- Zimowe utrzymanie jezdni w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa poleasingowego urządzenia wielofunkcyjnego, sprzętu RTV i AGD oraz audio-wideo dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa koszul i bluz jednorazowych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Kursy na prawo jazdy i zawodowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Świadczenie usług doradczych w ramach projektu Rozbudowa Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Łódzkiego (RRSIP WŁ)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- AKTUALIZACJA ZBIORÓW DANYCH BAZY DANYCH OBIEKTÓW TOPOGRAFICZNYCH BDOT10K WRAZ Z OPRACOWANIEM OBIEKTÓW KATEGORII "RZEŹBA TERENU" W NIEJ GROMADZONYCH, DLA OBSZARU WYBRANYCH POWIATÓW ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- 48-2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu usługi sieciowego dostępu do platformy internetowej Qualtrics LLC
- Utworzenie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) w zakresie sieci elektroenergetycznej dla obszaru Miasta Gorzów Wielkopolski.
- Zestaw aparatury do wysokosprawnej chromatografii cieczowej/spektrometrii masowej.
więcej: Usługi bazy danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.