eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźŚwiadczenie usług doradczych w ramach projektu Rozbudowa Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Łódzkiego (RRSIP WŁ)



Ogłoszenie z dnia 2025-02-28

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług doradczych w ramach projektu Rozbudowa Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Łódzkiego (RRSIP WŁ)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Łódzkie

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472071715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Piłsudskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-051

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.info@lodzkie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług doradczych w ramach projektu Rozbudowa Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Łódzkiego (RRSIP WŁ)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cd4c471-cf75-4e19-af81-c134c01f71b4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126483

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt pn. „Rozbudowa Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Łódzkiego” (RRSIP WŁ) realizowany w ramach Priorytetu FELD.01 Fundusze Europejskie dla innowacyjnego Łódzkiego, Działanie FELD.01.04 Cyfryzacja programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.lodzkie.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umwl.ezamawiajacy.pl/pn/UMWL/demand/190076/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu przekazywanie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji odbywa się za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://umwl.ezamawiajacy.pl poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
3.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie umwl; https://umwl.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
3.2. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3.3. Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
3.3.1. kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
3.3.2. jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane
w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych
3.4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.
Szczegółowe informacje znajdują się w treści SWZ pkt. XII

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OPPIV.272.54.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usług doradczych w ramach projektu Rozbudowa Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Łódzkiego (RRSIP WŁ), w tym:
Część 1 – opracowanie dokumentacji zamówień publicznych dotyczących utworzenia i modernizacji systemów wchodzących w skład Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Łódzkiego (RSIP WŁ),
Część 2 - wsparcie Zamawiającego w procedurze wyboru wykonawców w/w zamówień publicznych,
Część 3 – wsparcie Zamawiającego w realizacji projektu RRSIP WŁ poprzez świadczenie specjalistycznych usług doradczych.
Przedmiot Zamówienia został zawarty w Załączniku nr 7 do SWZ - OPZ oraz projekcie umowy Załącznik nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72246000-1 - Usługi doradcze w zakresie systemów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na 3 Części.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w ramach
Części 3 zamówienia – wsparcie Zamawiającego w realizacji projektu RRSIP WŁ poprzez świadczenie specjalistycznych usług doradczych w wymiarze zgodnym ze złożoną ofertą, z możliwością zwiększenia tej ilości w ramach skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji do łącznie maksymalnie 4000 roboczogodzin.
2. Minimalna ilość roboczogodzin, którą może wykorzystać Zamawiający uruchamiając prawo opcji wynosi 100. Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji wielokrotnie, zaś każdorazowe skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie określane jako zamówienie opcjonalne.
3. Skorzystanie z prawa opcji będzie możliwe pod warunkiem zabezpieczenia stosownych środków finansowych w budżecie Województwa Łódzkiego lub Wieloletniej Prognozie Finansowej.
4. Zamawiający nie jest zobowiązany do skorzystania z prawa opcji.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie.
5. Realizacja prawa opcji zakończy się do dnia 31.12.2027 r.
6. W przypadku każdorazowego skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnego oświadczenia (oświadczeń) o którym mowa w § 12 ust. 2, wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wartości zamówienia objętego prawem opcji podanego w oświadczeniu (brutto). Przepisy ust 1 – 5 stosuje się odpowiednio.
Szczegółowe informacje dotyczące prawa opcji zostały zawarte w dokumentacji postępowania w szczególności w projekcie umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe roboczogodziny wsparcia ponad 2000 roboczogodzin

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika projektu

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas opracowania dokumentacji przetargowej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
2. Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
3. Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4. W zakresie zdolności zawodowej Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
a) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał:
1.1. Co najmniej dwie usługi doradcze zrealizowane dla zamówienia publicznego obejmującego powierzchnię jednostki samorządowej szczebla wojewódzkiego lub jednostki podziału administracyjnego kraju spełniającej kryteria klasyfikacji dla poziomu NUTS 1 lub NUTS 2,
gdzie w skład każdej z nich wchodziło:
- opracowanie architektury rozwiązania dla Systemu Informacji Przestrzennej,
- opracowanie dokumentacji przetargowej Systemu Informacji Przestrzennej,
- nadzorowanie wdrożenia e-usług,
- uczestnictwo w testach i odbiorach Systemu Informacji Przestrzennej
o wartości usług doradczych co najmniej 1 000 000,00 zł brutto, gdzie usługa dotyczyła budowy lub rozbudowy systemu informacji przestrzennej dla tematów danych przestrzennych wymienionych w ustawie z dnia 4 marca 2010 o infrastrukturze informacji przestrzennej oraz gdzie wartość budowanego systemu wynosiła co najmniej 5.000.000,00 zł brutto, z wyłączeniem kosztów infrastruktury IT (komputery, serwery, macierze, przełączniki, etc.).
1.2. Jedną usługę doradczą o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto zrealizowaną dla zamówienia publicznego dotyczącego jednostki samorządowej szczebla wojewódzkiego lub jednostki podziału administracyjnego kraju spełniającej kryteria klasyfikacji dla poziomu NUTS 1 lub NUTS 2, w skład którego wchodziło w szczególności zaprojektowanie i wdrożenie architektury korporacyjnej zawierającej minimum:
- Diagramy architektury,
- Standardy Architektoniczne,
- Pryncypia Architektoniczne,
- Model Przepływu Danych,
- Model Jakości Danych,
która to architektura korporacyjna umożliwiała i definiowała przechowywanie i udostępnianie danych przestrzennych oraz danych gromadzonych, przetwarzanych, o których mowa w ustawie z dnia 4 marca 2010 o infrastrukturze informacji przestrzennej.
1.3. Co najmniej dwie usługi doradztwa prawnego o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda, wykonane dla jednostki sektora finansów publicznych polegające na wsparciu przygotowania i przeprowadzenia oraz realizacji zamówienia publicznego którego przedmiotem było zbudowanie systemów teleinformatycznych i które zostało zakończone zawarciem umowy o wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł brutto każda z nich, z wyłączeniem kosztów infrastruktury IT (komputery, serwery, macierze, przełączniki, etc.)., co oznacza wykonywanie takich usług doradczych dla co najmniej dwóch takich postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty publikowany przez NBP na dzień opublikowania SWZ na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Jeżeli w dniu publikacji SWZ na stronie internetowej prowadzonego postępowania NBP nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia po dniu publikacji SWZ na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
b) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na okres realizacji zamówienia następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.:
2. 2.1. Co najmniej 1 osobą pełniącą rolę Kierownika projektu, spełniającego poniższe wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- znajomość zasad zarządzania projektami zgodnie z metodyką „PRINCE2” lub IPMA min. Level „C” lub Project Management Professional (PMP) lub innej metodyki publicznie dostępnej (opis metodyki jest publikowany i dostępny) i stosowanej, która stanowi zbiór reguł i zasad postępowania, stanowiący spójne pojęciowo podejście do wykonywania i zarządzania projektem potwierdzone ukończeniem szkolenia w tym zakresie,
- doświadczenie: w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję kierownika projektu lub zastępcy kierownika projektu, w projekcie informatycznym o wartości projektu co najmniej 2 000 000,00 złotych brutto, w ramach którego wdrażane były e-usługi dla Systemu Informacji Przestrzennej realizującego zapisy ustawy z dnia 4 marca 2010 o infrastrukturze informacji przestrzennej, w projekcie obejmującym powierzchnię jednostki samorządowej szczebla wojewódzkiego lub jednostki podziału administracyjnego kraju spełniającej kryteria klasyfikacji dla poziomu NUTS 1 lub NUTS 2,
- doświadczenie: w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, w pełnieniu funkcji kierownika projektu lub zastępcy kierownika projektu przy wdrożeniu lub rozbudowie minimum 1 systemu zarządzania państwowym zasobem geodezyjnym i kartograficznym;
2.2. Co najmniej 1 osobą pełniącą rolę Architekta IT, spełniającego poniższe wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- znajomość metodyki projektowania architektury systemów zorientowanych na usługi TOGAF (The Open Group Architecture Framework) lub innej metodyki zapewniającej kompleksowe podejście do projektowania planowania, implementacji oraz zarządzania informacyjną architekturą organizacji, potwierdzone ukończeniem szkolenia w tym zakresie,
- doświadczenie: w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, w pełnieniu funkcji architekta w co najmniej 2 zakończonych projektach, z których każdy obejmował swym zakresem budowę architektury rozproszonych systemów geoinformatycznych opartych o architekturę SOA, uwzględniających mechanizmy bezpieczeństwa oraz udostępniających usługi sieciowe OGC oraz wykorzystujące brokery e-usług, gdzie wartość zaprojektowanych systemów wynosiła co najmniej
5 000 000,00 złotych brutto każdy;
2.3. Co najmniej 1 osobą pełniącą rolę Architekta GIS, spełniającego poniższe wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania (tworzenia) architektury systemów informacji przestrzennej oraz doświadczenie w udziale w co najmniej 2 projektach w ramach których projektowane były Systemy Informacji Przestrzennej realizujące zapisy ustawy z dnia 4 marca 2010 o infrastrukturze informacji przestrzennej dla szczebla wojewódzkiego lub centralnego,
- doświadczenie: w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, w pełnieniu funkcji architekta w co najmniej 2 zakończonych projektach, z których każdy obejmował swym zakresem budowę systemów informacji geograficznej (GIS) udostępniających usługi sieciowe OGC
w architekturze rozproszonej, będąc odpowiedzialnym za zaprojektowanie architektury IT systemu zorientowanego na usługi (SOA), gdzie wartość zaprojektowanych systemów wynosiła co najmniej 5 000 000,00 złotych brutto każdy,
- doświadczenie: w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, w zaprojektowaniu architektury dla minimum 1 systemu zarządzania państwowym zasobem geodezyjnym
i kartograficznym;
2.4. Co najmniej 1 osobę pełniącą rolę Specjalisty ds. IT, spełniającego poniższe wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- posiada znajomość co najmniej jednej z technologii wykorzystywanej do tworzeniu architektury typu Data Center zawierającej co najmniej rozwiązania: switching and routing, storage, serwery, backup oraz wirtualizacja, potwierdzoną posiadanymi certyfikatami producenta w zakresie znajomości technologii: switching and routing, storage, serwery,
- posiada doświadczenie w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w zakresie projektowania lub nadzoru nad realizacją wdrożenia architektury typu Data Center;
2.5. Co najmniej 2 osoby pełniące role Analityków biznesowych spełniające poniższe wymagania:
- posiadające wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu analiz biznesowych, modelowaniu z wykorzystaniem języka UML, potwierdzone ukończeniem szkolenia w tym zakresie,
- doświadczenie: w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w pełnieniu funkcji analityka w realizacji co najmniej 2 projektów związanych z budową lub rozbudową systemu informatycznego związanych z modelowaniem procesów biznesowych, z wykorzystaniem języka BPMN lub UML,
- doświadczenie: w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w pełnieniu funkcji analityka w zakresie zbierania i specyfikacji wymagań (funkcjonalnych i niefunkcjonalnych) w co najmniej 1 projekcie obejmującym powierzchnię jednostki samorządowej szczebla wojewódzkiego lub jednostki podziału administracyjnego kraju spełniającej kryteria klasyfikacji dla poziomu NUTS 1 lub NUTS 2, związanym z budową lub rozbudową systemu informatycznego, w którym: wykorzystano rozwiązania analityczne, zastosowano rozwiązania dotyczące e-usług, gdzie wartość projektu była nie mniejsza niż 5 000 000,00 złotych brutto
- doświadczenie: w okresie 5 lat przed terminem składania ofert, w pełnieniu funkcji analityka w realizacji co najmniej 2 projektów związanych z budową lub rozbudową systemu informatycznego związanych z modelowaniem procesów biznesowych, z wykorzystaniem języka BPMN lub UML,
- doświadczenie: w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, w zdefiniowaniu wymagań dla budowy lub rozbudowy minimum 1 systemu zarządzania państwowym zasobem geodezyjnym i kartograficznym;
UWAGA: ze względu na ograniczoną liczbę znaków dalsza część warunków została opisana w Informacjach dodatkowych ogłoszenia, a także w SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w SWZ.
Uwaga: w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców z osobna.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda:
a) wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 2 do SWZ
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi załącznik
nr 2A do SWZ.
UWAGA: Okres wyrażony w latach/miesiącach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Formularzu ofertowym :
-Dodatkowych Roboczogodzin Wsparcia (DRGW),
-Doświadczenia Kierownika projektu (DKP),
-Czasu opracowania dokumentacji przetargowej (CO),
Oferta w zakresie informacji żądanych we wskazanym powyżej zakresie nie będzie podlegała uzupełnieniu. Szczegółowe wymogi co do powyższych środków dowodowych wskazane zostały
w pkt XX SWZ w zakresie poszczególnych kryteriów.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty składane wraz z ofertą (Formularz oferty Załącznik nr 1 do SWZ):
a) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy) Załącznik Nr 8 do SWZ,
b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (jeśli dotyczy),
c) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, z którego wynika, które
usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeśli dotyczy) - Załącznik Nr 5 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Przepisy dotyczące wykonawcy w zakresie podstaw wykluczenia stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
2. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na podstawach wskazanych w SWZ. Na wezwanie Zamawiającego każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna przedkłada dokumenty, potwierdzające, że nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa odpowiednio w pkt. IX.4a ppkt. 1.1 oraz odpowiednio w pkt. IX.4a ppkt. 1.3 SWZ musi spełnić samodzielnie jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim wypadku zobowiązani są do złożenia oświadczenia o którym mowa w pkt XVI ust. 3 d).
5.W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (np. lider konsorcjum).
Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa powyżej, powinno być w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upoważnionych do reprezentowania wykonawców lub w kopii potwierdzonej notarialnie, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez notariusza oraz zostać przekazane w ofercie wspólnej wykonawców.
6. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy Wykonawcy mogą zostać wezwani do złożenia umowy regulującej ich współpracę.
Szczegółowe informacje w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami umowy - umowa stanowi załącznik Nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://umwl.ezamawiajacy.pl/pn/UMWL/demand/190076/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-17 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Ponadto Zamawiający wyklucza również z postępowania Wykonawców wymienionych w art. 7 ust. 1 pkt 1)-3) Ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Wszelkie szczegółowe informacje zostały zawarte w SWZ
2.6. Co najmniej 1 osobę pełniącą rolę Specjalisty ds. geodezji, spełniającą poniższe wymagania:
- posiadanie uprawnień zawodowych z zakresu geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne – dowolny zakres
- doświadczenie polegające na udziale w 2 usługach obejmujących sporządzenie części merytorycznej dla specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami, których przedmiotem było zaprojektowanie, budowa i wdrożenie systemów informacji przestrzennej szczebla wojewódzkiego lub centralnego, o wartości co najmniej 5 000 000,00 zł brutto każdy z nich;
2.7. Co najmniej 1 osobę pełniącą rolę Specjalisty ds. geologii, spełniającą poniższe wymagania:
- dowolne, co najmniej jedne kwalifikacje w zakresie geologii, o których mowa w art. 50 w ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze,
- doświadczenie: w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w pełnieniu funkcji analityka w zakresie zbierania i specyfikacji wymagań (funkcjonalnych i niefunkcjonalnych) w co najmniej 1 projekcie związanym z budową lub rozbudową systemu informatycznego;
2.8. Co najmniej 1 osobę pełniącą rolę Specjalisty ds. zamówień publicznych, spełniającego poniższe wymagania:
- wykształcenie wyższe
- znajomość regulacji prawnych dotyczących zamówień publicznych,
- doświadczenie: w obsłudze procedury odwoławczej w co najmniej 3 projektach informatycznych związanych z projektowaniem, przygotowaniem lub wdrożeniem systemów informacji przestrzennej szczebla wojewódzkiego lub centralnego, o wartości co najmniej 5 000 000,00 zł brutto każdy z nich,
- doświadczenie polegające na udziale w co najmniej 2 usługach obejmujących sporządzenie dokumentacji niezbędnej do uruchomienia zamówienia publicznego w tym specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami, których przedmiotem było lub jest zaprojektowanie, budowa i wdrożenie systemów informacji przestrzennej szczebla wojewódzkiego lub centralnego, o wartości co najmniej 5 000 000,00 zł brutto każdy z nich;
2.9. Co najmniej 1 osobę spełniającą rolę Eksperta ds. prawnych, spełniającego poniższe wymagania:
- wykształcenie wyższe prawnicze,
- znajomość regulacji prawnych dotyczących zamówień publicznych oraz finansów publicznych,
- znajomość regulacji prawnych dotyczących geodezji, kartografii i geologii,
- doświadczenie w sporządzaniu projektów umów z zakresu wdrożeń Systemu Informacji Przestrzennej realizujących zapisy ustawy z dnia 4 marca 2010 o infrastrukturze informacji przestrzennej dla szczebla wojewódzkiego lub centralnego,
- doświadczenie polegające na obsłudze prawnej co najmniej 3 projektów informatycznych związanych z projektowaniem, przygotowaniem lub wdrożeniem tych systemów.
UWAGA: W przypadku warunku dotyczącego wymaganego zespołu (kadry) Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza łączenie przez tą samą osobę najwyżej 2 funkcji.
UWAGA:
Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane
w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty publikowany przez NBP na dzień opublikowania SWZ na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Jeżeli w dniu publikacji SWZ na stronie internetowej prowadzonego postępowania NBP nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia po dniu publikacji SWZ na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
UWAGA: W przypadku zaistnienia w trakcie wykonywania zamówienia okoliczności uniemożliwiających lub utrudniających (...) - z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały opisane w SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.