Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00091415/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126849 z dnia 2021-07-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Wieluniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNE PRZEDSZKOLE NR 4 W WIELUNIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731012900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 44
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 8435862
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat-pp4@oswiata.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-przedszk4.um.wielun.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przedszkole4-wielun.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Wieluniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30cc78b5-d036-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126849
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003167/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Wieluniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091415/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PP4.261.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 443858,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Wieluniu.
Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne wymienione w załączniku XIV do dyrektywy 2014/24/UE Usługi hotelowe i restauracyjne. Przedmiot zamówienia dotyczy usług związanych z „Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Wieluniu” polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla około 224 dzieci Publicznego Przedszkola nr 4 w Wieluniu dla (zapotrzebowanie na posiłki trzydaniowe – ok. 204 dzieci w grupach przedszkolnych, a zapotrzebowanie na posiłki dwudaniowe w grupach przedszkolnych - ok. 20). Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnego świadczenia usług w terminie funkcjonowania przedszkola w roku szkolnym, począwszy od dnia 1 września 2021 r. do dnia 31 sierpnia 2022 r. Wymagane jest dostarczanie posiłków dwa i trzy razy dziennie - śniadanie od 8.15 do 8.30, obiad od 11.30 do 11.45, podwieczorek od 14.00 do 14.15.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Rozdziale 5 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492099,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498873,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 492099,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELŻBIETA ŁABUZ EUROPA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 730024308
7.3.3) Ulica: Laskowa
7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 98-220
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 492099,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Wieluniu
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie przygotowania i dostarczania całodziennego wyżywienia dla pacjentów hospitalizowanych w SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- Przygotowanie, wydawanie i umożliwienie spożycia obiadów oraz zorganizowanie kolacji wigilijnej na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
- Usługi cateringowe na potrzeby Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Starym Kobrzyńcu
- Przygotowanie i dowóz posiłków dla uczestników Dziennego Domu Pomocy
- "Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne oraz świadczenie usług cateringowych w związku z realizacją projektu "Dziś uczeń - jutro student"
- Świadczenie usług cateringowych w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.