Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276788
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jackowskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-509
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b7fe852-b43d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Na podstawie Aneksu nr 2 z dnia 16.01.2023 r., do umowy nr ZP.272.00010.2022, na dostawę energii elektrycznej na potrzeby jednostek Powiatu Poznańskiego oraz Szpitala w Puszczykowie, obiekt zlokalizowany w Skrzynkach, Plac Parkowy 1, został objęty dostawą. Konieczne jest również zapewnienie umowy na świadczenie usług dystrybucji dla danego obiektu, która zostanie zawarta, w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.).
Operatorem systemu dystrybucyjnego dla punktu odbioru zlokalizowanego na terenie Powiatu Poznańskiego w Skrzynkach, Plac Parkowy 1, oraz właścicielem sieci elektroenergetycznej, do której przyłączony jest obiekt Zamawiającego, jest ENEA Operator Sp. z o.o., ul. Strzeszyńska 58, 60 – 479 Poznań.
Wykonawca ten jest jedynym Podmiotem, który może świadczyć usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.00009.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 149923,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby jednostki organizacyjnej Powiatu Poznańskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENEA Operator Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 300455398
7.3.3) Ulica: ul. Strzeszyńska 58
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-479
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184405,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- prace remontowe w żłobku Balbinka - placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa artykułów alkoholowych dla spółki Termy Maltańskie sp. z o.o.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Modrzejewskiej w Poznaniu
- Dostawa kamizelek kuloodpornych do Oddziału Zewnętrznego w Koziegłowach Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Modernizacja sali gimnastycznej
- Odnowienie części elewacji Gmachu Głównego Muzeum Narodowego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.