Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00117156/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
- 2022/BZP 00121589/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-13
- 2022/BZP 00178773/01 - Wynik z dnia 2022-05-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego przeznaczonego do kompleksowej obsługi Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368268097
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Zjednoczenia 110
1.4.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.4.3.) Kod pocztowy: 65-120
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.4.7.) Numer telefonu: (+48) 68 353 67 04
1.4.8.) Numer faksu: (+48) 68 353 36 84
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: uzp@gm.zgora.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gm.zgora.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka mieszkaniowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126931
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00117156/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca swym zakresem dostawę i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego przeznaczonego do kompleksowej obsługi Zamawiającego dla 111 użytkowników wraz z udzieleniem bezterminowej komercyjnej licencji, jego instalacją, wdrożeniem (instalacją, migracją danych z obecnie używanych systemów, parametryzacją systemu w uzgodnieniu z Zamawiającym, szkolenia z obsługi Zintegrowanego Systemu Informatycznego wraz z asystą podczas pracy) i wsparciem oraz aktualizacją z tytułu nadzoru autorskiego.
Dostawa, wdrożenie i uruchomienie wraz z migracja danych Zintegrowanego Systemu Informatycznego musi być poprzedzone wykonaniem analizy przedwdrożeniowej systemów oraz infrastruktury informatycznej wykonanej przez Dostawcę. Analiza przedwdrożeniowa ma na celu uzyskanie wiedzy przez Dostawcę o infrastrukturze technicznej i informatycznej Zamawiającego niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
Zintegrowany System Informatyczny swym zakresem obejmować ma w szczególności:
o obsługa finansów i księgowości dla jednostki sektora finansów publicznych (zakład budżetowy),
o obsługa kontroli budżetu,
o obsługa obrotu gotówkowego, banków i płatności,
o obsługa faktur zakupu,
o obsługa obszaru czynszów dla mieszkaniowego zasobu gminnego, lokali użytkowych stanowiących własność gminy,
o obsługa obszaru wspólnot mieszkaniowych,
o obsługa wielowymiarowa analiz i sprawozdawczości, w tym sprawozdawczości budżetowej,
o obsługa środków trwałych,
o obsługa gospodarki magazynowej,
o obsługa obszaru kadr i płac wraz z kasą zapomogowo-pożyczkową,
o obsługa techniczna nieruchomości – awarie, przeglądy, remonty wraz z mobilna obsługą ,
o elektroniczne biuro obsługi klienta,
o elektroniczny system powiadomień.
Podany powyżej podział na obszary ma jedynie charakter wyłączenie informacyjny pozwalający Dostawcy na określenie obszarów działania Zintegrowanego Systemu Informatycznego jakiego oczekuje Zamawiający.
Szczegółowy opis zamówienia zamieszczony jest w załączniku nr 7 pn. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ).
Szczegółowy opis wymagań technicznych i funkcjonalnych Zintegrowanego Systemu Informatycznego został określony w załączniku nr 8.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy zawarcia umowy z Zamawiającym na wykonanie usługi opieki serwisowej w zakresie wsparcia powdrożeniowego dla wszystkich dostarczonych modułów.
Zawarcie umowy na opiekę serwisową nastąpi nie później niż w terminie 30 dni od dnia odbioru końcowego realizacji przedmiotu zamówienia na okres 12 miesięcy z zastrzeżeniem, że łącznie wynagrodzenie za całą przedmiotową umowę na opiekę serwisową nie przekroczy 1,8% netto wartości zawartej umowy na dostawę i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca swym zakresem dostawę i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego przeznaczonego do kompleksowej obsługi Zamawiającego dla 111 użytkowników wraz z udzieleniem bezterminowej komercyjnej licencji, jego instalacją, wdrożeniem (instalacją, migracją danych z obecnie używanych systemów, parametryzacją systemu w uzgodnieniu z Zamawiającym, szkolenia z obsługi Zintegrowanego Systemu Informatycznego wraz z asystą podczas pracy) i wsparciem oraz aktualizacją z tytułu nadzoru autorskiego.
Dostawa, wdrożenie i uruchomienie wraz z migracja danych Zintegrowanego Systemu Informatycznego musi być poprzedzone wykonaniem analizy przedwdrożeniowej systemów oraz infrastruktury informatycznej wykonanej przez Dostawcę. Analiza przedwdrożeniowa ma na celu uzyskanie wiedzy przez Dostawcę o infrastrukturze technicznej i informatycznej Zamawiającego niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
Zintegrowany System Informatyczny swym zakresem obejmować ma w szczególności:
o obsługa finansów i księgowości dla jednostki sektora finansów publicznych (zakład budżetowy),
o obsługa kontroli budżetu,
o obsługa obrotu gotówkowego, banków i płatności,
o obsługa faktur zakupu,
o obsługa obszaru czynszów dla mieszkaniowego zasobu gminnego, lokali użytkowych stanowiących własność gminy,
o obsługa obszaru wspólnot mieszkaniowych,
o obsługa wielowymiarowa analiz i sprawozdawczości, w tym sprawozdawczości budżetowej,
o obsługa środków trwałych,
o obsługa gospodarki magazynowej,
o obsługa obszaru kadr i płac wraz z kasą zapomogowo-pożyczkową,
o obsługa techniczna nieruchomości – awarie, przeglądy, remonty wraz z mobilna obsługą ,
o elektroniczne biuro obsługi klienta,
o elektroniczny system powiadomień.
Podany powyżej podział na obszary ma jedynie charakter wyłączenie informacyjny pozwalający Dostawcy na określenie obszarów działania Zintegrowanego Systemu Informatycznego jakiego oczekuje Zamawiający.
Szczegółowy opis zamówienia zamieszczony jest w załączniku nr 7 pn. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ).
Szczegółowy opis wymagań technicznych i funkcjonalnych Zintegrowanego Systemu Informatycznego został określony w załączniku nr 8.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy zawarcia umowy z Zamawiającym na wykonanie usługi opieki serwisowej w zakresie wsparcia powdrożeniowego dla wszystkich dostarczonych modułów.
Zawarcie umowy na opiekę serwisowa nastąpi nie później niż w terminie 30 dni od dnia odbioru końcowego realizacji przedmiotu zamówienia na okres 12 miesięcy z zastrzeżeniem, że łącznie wynagrodzenie za całą przedmiotową umowę na opiekę serwisową nie przekroczy 1,8% netto miesięcznie od wartości zawartej umowy na dostawę i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania oferty a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, dostarczył i wdrożył Zintegrowany System Informatyczny w minimum dwóch (2) podmiotach zarządzających nieruchomościami będących samorządowymi zakładami budżetowymi i każdy z nich zarządza/administruje zasobem minimum 5.000,00 lokali. Jednocześnie każde z tych dostaw i wdrożeń obejmowało co najmniej obsługę nieruchomości gminnych w zakresie naliczania opłat, rozliczania mediów, wystawiania umów, obsługę obszaru finansów i księgowości dla samorządowego zakładu budżetowego wraz z sprawozdawczością budżetową, a co najmniej jedno obejmowało także obsługę wspólnot mieszkaniowych.
Dostawy powinny być potwierdzone dowodami ich należytego wykonania.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia zdolności technicznej w zakresie doświadczenia określonej w pkt. a) wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, tzn. w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przynajmniej jeden z członków musi spełniać warunek wymaganej zdolności technicznej w całości. W przypadku korzystania z potencjału podmiotu trzeciego w zakresie spełnienia tego warunku, podmiot ten także musi samodzielnie spełniać warunek udziału w postępowaniu.
b) posiada zdolności zawodowe (w zakresie potencjału personelu) tj. Wykonawca musi dysponować zasobami osobowymi w postaci:
a) kierownika projektu z co najmniej 7 letnim stażem w zakresie wdrażania Zintegrowanego Systemu Informatycznego z obszaru zarządzania nieruchomościami,
b) 2 konsultantów z co najmniej 5-letnim doświadczeniem we wdrażaniu modułów z obszaru czynszów dla wspólnot mieszkaniowych, mieszkaniowego zasobu gminnego, lokali użytkowych stanowiących własność gminy,
c) 2 konsultantów z co najmniej 5-letnim doświadczeniem we wdrażaniu modułów z obszaru finansowo-księgowego,
d) 1 konsultantem z co najmniej 5-letnim doświadczeniem we wdrażaniu modułów z obszaru środki trwałe,
e) 1 konsultantem z co najmniej 5-letnim doświadczeniem we wdrażaniu modułów z obszaru kadr i płac, kasy zapomogowo-pożyczkowej,
f) 1 konsultantem z co najmniej 5-letnim doświadczeniem we wdrażaniu modułów z obszaru obsługi technicznej nieruchomości – awarie, przeglądy, remonty wraz z mobilna obsługą,
g) 1 konsultantem z co najmniej 5-letnim doświadczeniem we wdrażaniu modułów z obszaru analiz i sprawozdawczości.
Zamawiający nie dopuszcza wskazywania jednej osoby do wdrażania kilku obszarów funkcjonalnych.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowych (w zakresie potencjału personelu) – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
Osoby wskazane przez Wykonawcę w Formularzu „Wykaz osób” zobowiązane są uczestniczyć w realizacji zamówienia.
Po zmianie:
Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania oferty a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, dostarczył i wdrożył Zintegrowany System Informatyczny w minimum dwóch (2) podmiotach zarządzających nieruchomościami będących samorządowymi zakładami budżetowymi i każdy z nich zarządza/administruje zasobem minimum 5.000,00 lokali. Jednocześnie każde z tych dostaw i wdrożeń obejmowało co najmniej obsługę nieruchomości gminnych w zakresie naliczania opłat, rozliczania mediów, wystawiania umów, obsługę obszaru finansów i księgowości dla samorządowego zakładu budżetowego wraz z sprawozdawczością budżetową, a co najmniej jedno obejmowało także obsługę wspólnot mieszkaniowych.
Dostawy powinny być potwierdzone dowodami ich należytego wykonania.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia zdolności technicznej w zakresie doświadczenia określonej w pkt. a) wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, tzn. w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przynajmniej jeden z członków musi spełniać warunek wymaganej zdolności technicznej w całości. W przypadku korzystania z potencjału podmiotu trzeciego w zakresie spełnienia tego warunku, podmiot ten także musi samodzielnie spełniać warunek udziału w postępowaniu.
b) posiada zdolności zawodowe (w zakresie potencjału personelu) tj. Wykonawca musi dysponować zasobami osobowymi w postaci:
a) kierownika projektu z co najmniej 7 letnim stażem w zakresie wdrażania Zintegrowanego Systemu Informatycznego z obszaru zarządzania nieruchomościami,
b) 2 konsultantów z co najmniej 5-letnim doświadczeniem we wdrażaniu modułów z obszaru czynszów dla wspólnot mieszkaniowych, mieszkaniowego zasobu gminnego, lokali użytkowych stanowiących własność gminy,
c) 2 konsultantów z co najmniej 5-letnim doświadczeniem we wdrażaniu modułów z obszaru finansowo-księgowego,
d) 1 konsultantem z co najmniej 5-letnim doświadczeniem we wdrażaniu modułów z obszaru środki trwałe,
e) 1 konsultantem z co najmniej 5-letnim doświadczeniem we wdrażaniu modułów z obszaru kadr i płac, kasy zapomogowo-pożyczkowej,
f) 1 konsultantem z co najmniej 5-letnim doświadczeniem we wdrażaniu modułów z obszaru obsługi technicznej nieruchomości – awarie, przeglądy, remonty wraz z mobilna obsługą,
g) 1 konsultantem z co najmniej 5-letnim doświadczeniem we wdrażaniu modułów z obszaru analiz i sprawozdawczości.
Zamawiający nie dopuszcza wskazywania jednej osoby do wdrażania kilku obszarów funkcjonalnych.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowych (w zakresie potencjału personelu) – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
Osoby wskazane przez Wykonawcę w Formularzu „Wykaz osób” zobowiązane są uczestniczyć w realizacji zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-04-26 11:00
Po zmianie:
2022-05-04 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-04-26 11:30
Po zmianie:
2022-05-04 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-05-25
Po zmianie:
2022-06-02
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Sukcesywne dostawy asortymentu na potrzeby badań Zakładu Patomorfologii
- Budowa drogi do Domu Seniora w m. Zielona Góra-Jarogniewice w ramach zadania Przebudowa i rozbudowa sieci dróg na terenie Miasta Zielona Góra
- Przeprowadzenie diagnozy potrzeb i barier w dostępie do usług społecznych dla osób z niepełnosprawnościami oraz ich opiekunów w województwie lubuskim oraz sporządzenie raportu (badania/opracowania)
- Wykonywanie usług ochrony na rzecz Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze-Ochli
- Przeprowadzenie kursu kelnerskiego oraz baristycznego ( powiat gorzowski)
- Roboty konserwacyjne oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zad. 1 - RDWZG Zad. 2 - RDWK Zad. 3 - RDWKŁ
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie (implementacja i wdrożenie) kompleksowego systemu informatycznego w zakresie ochrony przyrody w województwie podkarpackim
- Zakup oprogramowania informatycznego związany z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni językowych na potrzeby szkół podstawowych w Gminie Puck w związku z realizacją projektu.
- ZAKUP OPROGRAMOWANIA BAZODANOWEGO w ramach projektu pn. Modernizacja i rozbudowa systemów dziedzinowych oraz e-usług wraz z pozyskaniem danych do baz danych BDOT500 i GESUT w ramach projektu PEUG II
- "Rozwój cyberbezpieczeństwa oraz uzupełnienie infrastruktury sprzętowej w Gminie Poniatowa"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.