Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00070967/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-01
- 2022/BZP 00093712/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT CZTERECH LOKALI MIESZKALNYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIASTA WEJHEROWA Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wejherowski Zarząd Nieruchomości Komunalnych
1.3.) Oddział zamawiającego: WZNK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192985797
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 251, 84-200 Wejherowo
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 677-50-00
1.5.8.) Numer faksu: 58 677-50-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wznk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wznk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wznk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT CZTERECH LOKALI MIESZKALNYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIASTA WEJHEROWA Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84f751f3-7f73-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127010
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024574/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont 4 lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miasta Wejherowa z podziałem na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070967/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.1.RB.TPBN.SMA.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 367324,48 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 88798,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Remont lokalu mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. 12 Marca 185/5 w Wejherowie – wykonanie prac rozbiórkowych ogólnobudowlanych – demontaż okien oraz drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, rozebranie ścian działowych, rozebranie podłóg z paneli podłogowych, posadzek ceramicznych, podłóg drewnianych, polep glinianych, rozebranie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, odbicie tynków wewnętrznych, wywiezienie i utylizacja gruzu; wykonanie prac rozbiórkowych instalacji elektrycznych; wykonanie prac rozbiórkowych instalacji sanitarnych; wykonanie prac remontowych ogólnobudowlanych – montaż legarów drewnianych, wykonanie izolacji cieplnej z wełny mineralnej, wykonanie paroizolacji z folii paroizolacyjnej, wykonanie ślepej podłogi z płyt OSB 3 18 mm, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych z folii PE, wykonanie podkładów betonowych, montaż podokienników PCV wewnętrznych, montaż ościeżnic stalowych do drzwi wejściowych do lokalu i drzwi wewnętrznych, montaż drzwi wejściowych do lokalu i drzwi wewnętrznych, ułożenie paneli podłogowych, wykonanie posadzek z płytek gresowych, wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach, wykonanie gładzi szpachlowych na ścianach i sufitach, prace malarskie oraz licowanie ścian płytkami; wykonanie instalacji elektrycznych – montaż rozdzielnicy mieszkaniowej wraz z wyposażeniem, wykucie bruzd ułożenie instalacji elektrycznej zasilającej i oświetleniowej wraz z białym montażem (gniazda, łączniki itp.); wykonanie instalacji sanitarnych zimnej i cieplej wody użytkowej, montaż instalacji gazowej, montaż grzejników pokojowych i łazienkowych, biały montaż – brodzik wraz z kabiną prysznicową, umywalka wraz z baterią oraz szafką, zlewozmywak z baterią oraz szafką, ustęp ceramiczny typu kompakt z deską sedesową wolnoopadającą.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 89589,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Remont lokalu mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. Placu Jakuba Wejhera 18/5 w Wejherowie – wykonanie prac rozbiórkowych ogólnobudowlanych – demontaż okien oraz drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, rozebranie ścian działowych, rozebranie podłóg z paneli podłogowych, posadzek ceramicznych, podłóg drewnianych, polep glinianych, rozebranie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, odbicie tynków wewnętrznych, wywiezienie i utylizacja gruzu; wykonanie prac rozbiórkowych instalacji elektrycznych; wykonanie prac rozbiórkowych instalacji sanitarnych; wykonanie prac remontowych ogólnobudowlanych – montaż legarów drewnianych, wykonanie izolacji cieplnej z wełny mineralnej, wykonanie paroizolacji z folii paroizolacyjnej, wykonanie ślepej podłogi z płyt OSB 3 18 mm, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych z folii PE, wykonanie podkładów betonowych, montaż podokienników PCV wewnętrznych, montaż ościeżnic stalowych do drzwi wejściowych do lokalu i drzwi wewnętrznych, montaż drzwi wejściowych do lokalu i drzwi wewnętrznych, montaż stolarki okiennej, ułożenie paneli podłogowych, wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach, wykonanie gładzi szpachlowych na ścianach i sufitach, prace malarskie oraz licowanie ścian płytkami; wykonanie instalacji elektrycznych – montaż rozdzielnicy mieszkaniowej wraz z wyposażeniem, wykucie bruzd ułożenie instalacji elektrycznej zasilającej i oświetleniowej wraz z białym montażem (gniazda, łączniki itp.); wykonanie instalacji sanitarnych zimnej i cieplej wody użytkowej, montaż instalacji gazowej, montaż grzejników pokojowych i łazienkowych, biały montaż – brodzik wraz z kabiną prysznicową, umywalka wraz z baterią oraz szafką, zlewozmywak z baterią oraz szafką, ustęp ceramiczny typu kompakt z deską sedesową wolnoopadającą.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 104944,23 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont lokalu mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. Kopernika 22/2A w Wejherowie – wykonanie prac rozbiórkowych ogólnobudowlanych – demontaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, rozebranie ścian działowych, rozebranie podłóg z paneli podłogowych, posadzek ceramicznych, podłóg drewnianych, polep glinianych, rozebranie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, odbicie tynków wewnętrznych, wywiezienie i utylizacja gruzu; wykonanie prac rozbiórkowych instalacji elektrycznych; wykonanie prac rozbiórkowych instalacji sanitarnych; wykonanie prac remontowych ogólnobudowlanych – montaż legarów drewnianych, wykonanie izolacji cieplnej z wełny mineralnej, wykonanie paroizolacji z folii paroizolacyjnej, wykonanie ślepej podłogi z płyt OSB 3 18 mm, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych z folii PE, wykonanie podkładów betonowych, wymurowanie ściany działowej oraz zamurowanie otworu drzwiowego, montaż podokienników PCV wewnętrznych, montaż ościeżnic stalowych do drzwi wejściowych do lokalu i drzwi wewnętrznych, montaż drzwi wejściowych do lokalu i drzwi wewnętrznych, montaż stolarki okiennej, ułożenie paneli podłogowych, wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach, wykonanie gładzi szpachlowych na ścianach i sufitach, prace malarskie oraz licowanie ścian płytkami; wykonanie instalacji elektrycznych – montaż rozdzielnicy mieszkaniowej wraz z wyposażeniem, wykucie bruzd ułożenie instalacji elektrycznej zasilającej i oświetleniowej wraz z białym montażem (gniazda, łączniki itp.); wykonanie instalacji sanitarnych zimnej i cieplej wody użytkowej, montaż instalacji gazowej, montaż grzejników pokojowych i łazienkowych, biały montaż – brodzik wraz z kabiną prysznicową, umywalka wraz z baterią oraz szafką, zlewozmywak z baterią oraz szafką, ustęp ceramiczny typu kompakt z deską sedesową wolnoopadającą.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 83992,06 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont lokalu mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. 10 Lutego 3/5 w Wejherowie – wykonanie prac rozbiórkowych ogólnobudowlanych – demontaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, rozebranie ścian działowych, rozebranie podłóg z paneli podłogowych, posadzek ceramicznych, podłóg drewnianych, polep glinianych, rozebranie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, odbicie tynków wewnętrznych, wywiezienie i utylizacja gruzu; wykonanie prac rozbiórkowych instalacji elektrycznych; wykonanie prac rozbiórkowych instalacji sanitarnych; wykonanie prac remontowych ogólnobudowlanych – montaż legarów drewnianych, wykonanie izolacji cieplnej z wełny mineralnej, wykonanie paroizolacji z folii paroizolacyjnej, wykonanie ślepej podłogi z płyt OSB 3 18 mm, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych z folii PE, wykonanie podkładów betonowych, wymurowanie ściany działowej oraz ściany wydzielającej pomieszczenia, montaż podokienników PCV wewnętrznych, montaż ościeżnic stalowych do drzwi wejściowych do lokalu i drzwi wewnętrznych, montaż drzwi wejściowych do lokalu i drzwi wewnętrznych, montaż stolarki okiennej, ułożenie paneli podłogowych, wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach, wykonanie gładzi szpachlowych na ścianach i sufitach, prace malarskie oraz licowanie ścian płytkami; wykonanie instalacji elektrycznych – montaż rozdzielnicy mieszkaniowej wraz z wyposażeniem, wykucie bruzd ułożenie instalacji elektrycznej zasilającej i oświetleniowej wraz z białym montażem (gniazda, łączniki itp.); wykonanie instalacji sanitarnych zimnej i cieplej wody użytkowej, montaż instalacji gazowej, montaż grzejników pokojowych i łazienkowych, biały montaż – brodzik wraz z kabiną prysznicową, umywalka wraz z baterią oraz szafką, zlewozmywak z baterią oraz szafką, ustęp ceramiczny typu kompakt z deską sedesową wolnoopadającą.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 88798,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLTAR Piotr Bianga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881884472
7.3.3) Ulica: ul. H. Kołłątaja 1/13
7.3.4) Miejscowość: Wejherowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. Martis-Bud Bogumiła Chrabkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881792451
7.3.3) Ulica: ul. Harcerska 6
7.3.4) Miejscowość: Wejherowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.U.H MARTIS-BUD Bogumiła Chrabkowska
jakie przetargi wygrała firma
P.U.H MARTIS-BUD Bogumiła Chrabkowska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H Martis-Bud Bogumiła Chrabkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881792451
7.3.3) Ulica: ul. Harcerska 6
7.3.4) Miejscowość: Wejherowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.U.H MARTIS-BUD Bogumiła Chrabkowska
jakie przetargi wygrała firma
P.U.H MARTIS-BUD Bogumiła Chrabkowska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLTAR Piotr Bianga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881884472
7.3.3) Ulica: ul. H. Kołłątaja 1/13
7.3.4) Miejscowość: Wejherowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- 1/24. ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Dokonywanie oględzin zwłok osób zmarłych, stwierdzanie zgonu i jego przyczyny oraz wystawiania karty zgonu na terenie powiatu wejherowskiego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wejherowie w 2025 r. z opcją
- Świadczenie usług ochrony oraz dozoru osób i mienia wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych dla potrzeb Wejherowskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych w roku 2025
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 2 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.