eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoREMONT CZTERECH LOKALI MIESZKALNYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIASTA WEJHEROWA Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI



Ogłoszenie z dnia 2022-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT CZTERECH LOKALI MIESZKALNYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIASTA WEJHEROWA Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wejherowski Zarząd Nieruchomości Komunalnych

1.3.) Oddział zamawiającego: WZNK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192985797

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 251, 84-200 Wejherowo

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 677-50-00

1.5.8.) Numer faksu: 58 677-50-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wznk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wznk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wznk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT CZTERECH LOKALI MIESZKALNYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIASTA WEJHEROWA Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84f751f3-7f73-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127010

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024574/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont 4 lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miasta Wejherowa z podziałem na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070967/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.1.RB.TPBN.SMA.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 367324,48 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 88798,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Remont lokalu mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. 12 Marca 185/5 w Wejherowie – wykonanie prac rozbiórkowych ogólnobudowlanych – demontaż okien oraz drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, rozebranie ścian działowych, rozebranie podłóg z paneli podłogowych, posadzek ceramicznych, podłóg drewnianych, polep glinianych, rozebranie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, odbicie tynków wewnętrznych, wywiezienie i utylizacja gruzu; wykonanie prac rozbiórkowych instalacji elektrycznych; wykonanie prac rozbiórkowych instalacji sanitarnych; wykonanie prac remontowych ogólnobudowlanych – montaż legarów drewnianych, wykonanie izolacji cieplnej z wełny mineralnej, wykonanie paroizolacji z folii paroizolacyjnej, wykonanie ślepej podłogi z płyt OSB 3 18 mm, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych z folii PE, wykonanie podkładów betonowych, montaż podokienników PCV wewnętrznych, montaż ościeżnic stalowych do drzwi wejściowych do lokalu i drzwi wewnętrznych, montaż drzwi wejściowych do lokalu i drzwi wewnętrznych, ułożenie paneli podłogowych, wykonanie posadzek z płytek gresowych, wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach, wykonanie gładzi szpachlowych na ścianach i sufitach, prace malarskie oraz licowanie ścian płytkami; wykonanie instalacji elektrycznych – montaż rozdzielnicy mieszkaniowej wraz z wyposażeniem, wykucie bruzd ułożenie instalacji elektrycznej zasilającej i oświetleniowej wraz z białym montażem (gniazda, łączniki itp.); wykonanie instalacji sanitarnych zimnej i cieplej wody użytkowej, montaż instalacji gazowej, montaż grzejników pokojowych i łazienkowych, biały montaż – brodzik wraz z kabiną prysznicową, umywalka wraz z baterią oraz szafką, zlewozmywak z baterią oraz szafką, ustęp ceramiczny typu kompakt z deską sedesową wolnoopadającą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 89589,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Remont lokalu mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. Placu Jakuba Wejhera 18/5 w Wejherowie – wykonanie prac rozbiórkowych ogólnobudowlanych – demontaż okien oraz drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, rozebranie ścian działowych, rozebranie podłóg z paneli podłogowych, posadzek ceramicznych, podłóg drewnianych, polep glinianych, rozebranie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, odbicie tynków wewnętrznych, wywiezienie i utylizacja gruzu; wykonanie prac rozbiórkowych instalacji elektrycznych; wykonanie prac rozbiórkowych instalacji sanitarnych; wykonanie prac remontowych ogólnobudowlanych – montaż legarów drewnianych, wykonanie izolacji cieplnej z wełny mineralnej, wykonanie paroizolacji z folii paroizolacyjnej, wykonanie ślepej podłogi z płyt OSB 3 18 mm, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych z folii PE, wykonanie podkładów betonowych, montaż podokienników PCV wewnętrznych, montaż ościeżnic stalowych do drzwi wejściowych do lokalu i drzwi wewnętrznych, montaż drzwi wejściowych do lokalu i drzwi wewnętrznych, montaż stolarki okiennej, ułożenie paneli podłogowych, wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach, wykonanie gładzi szpachlowych na ścianach i sufitach, prace malarskie oraz licowanie ścian płytkami; wykonanie instalacji elektrycznych – montaż rozdzielnicy mieszkaniowej wraz z wyposażeniem, wykucie bruzd ułożenie instalacji elektrycznej zasilającej i oświetleniowej wraz z białym montażem (gniazda, łączniki itp.); wykonanie instalacji sanitarnych zimnej i cieplej wody użytkowej, montaż instalacji gazowej, montaż grzejników pokojowych i łazienkowych, biały montaż – brodzik wraz z kabiną prysznicową, umywalka wraz z baterią oraz szafką, zlewozmywak z baterią oraz szafką, ustęp ceramiczny typu kompakt z deską sedesową wolnoopadającą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 104944,23 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont lokalu mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. Kopernika 22/2A w Wejherowie – wykonanie prac rozbiórkowych ogólnobudowlanych – demontaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, rozebranie ścian działowych, rozebranie podłóg z paneli podłogowych, posadzek ceramicznych, podłóg drewnianych, polep glinianych, rozebranie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, odbicie tynków wewnętrznych, wywiezienie i utylizacja gruzu; wykonanie prac rozbiórkowych instalacji elektrycznych; wykonanie prac rozbiórkowych instalacji sanitarnych; wykonanie prac remontowych ogólnobudowlanych – montaż legarów drewnianych, wykonanie izolacji cieplnej z wełny mineralnej, wykonanie paroizolacji z folii paroizolacyjnej, wykonanie ślepej podłogi z płyt OSB 3 18 mm, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych z folii PE, wykonanie podkładów betonowych, wymurowanie ściany działowej oraz zamurowanie otworu drzwiowego, montaż podokienników PCV wewnętrznych, montaż ościeżnic stalowych do drzwi wejściowych do lokalu i drzwi wewnętrznych, montaż drzwi wejściowych do lokalu i drzwi wewnętrznych, montaż stolarki okiennej, ułożenie paneli podłogowych, wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach, wykonanie gładzi szpachlowych na ścianach i sufitach, prace malarskie oraz licowanie ścian płytkami; wykonanie instalacji elektrycznych – montaż rozdzielnicy mieszkaniowej wraz z wyposażeniem, wykucie bruzd ułożenie instalacji elektrycznej zasilającej i oświetleniowej wraz z białym montażem (gniazda, łączniki itp.); wykonanie instalacji sanitarnych zimnej i cieplej wody użytkowej, montaż instalacji gazowej, montaż grzejników pokojowych i łazienkowych, biały montaż – brodzik wraz z kabiną prysznicową, umywalka wraz z baterią oraz szafką, zlewozmywak z baterią oraz szafką, ustęp ceramiczny typu kompakt z deską sedesową wolnoopadającą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 83992,06 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont lokalu mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. 10 Lutego 3/5 w Wejherowie – wykonanie prac rozbiórkowych ogólnobudowlanych – demontaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, rozebranie ścian działowych, rozebranie podłóg z paneli podłogowych, posadzek ceramicznych, podłóg drewnianych, polep glinianych, rozebranie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, odbicie tynków wewnętrznych, wywiezienie i utylizacja gruzu; wykonanie prac rozbiórkowych instalacji elektrycznych; wykonanie prac rozbiórkowych instalacji sanitarnych; wykonanie prac remontowych ogólnobudowlanych – montaż legarów drewnianych, wykonanie izolacji cieplnej z wełny mineralnej, wykonanie paroizolacji z folii paroizolacyjnej, wykonanie ślepej podłogi z płyt OSB 3 18 mm, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych z folii PE, wykonanie podkładów betonowych, wymurowanie ściany działowej oraz ściany wydzielającej pomieszczenia, montaż podokienników PCV wewnętrznych, montaż ościeżnic stalowych do drzwi wejściowych do lokalu i drzwi wewnętrznych, montaż drzwi wejściowych do lokalu i drzwi wewnętrznych, montaż stolarki okiennej, ułożenie paneli podłogowych, wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach, wykonanie gładzi szpachlowych na ścianach i sufitach, prace malarskie oraz licowanie ścian płytkami; wykonanie instalacji elektrycznych – montaż rozdzielnicy mieszkaniowej wraz z wyposażeniem, wykucie bruzd ułożenie instalacji elektrycznej zasilającej i oświetleniowej wraz z białym montażem (gniazda, łączniki itp.); wykonanie instalacji sanitarnych zimnej i cieplej wody użytkowej, montaż instalacji gazowej, montaż grzejników pokojowych i łazienkowych, biały montaż – brodzik wraz z kabiną prysznicową, umywalka wraz z baterią oraz szafką, zlewozmywak z baterią oraz szafką, ustęp ceramiczny typu kompakt z deską sedesową wolnoopadającą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 88798,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLTAR Piotr Bianga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881884472

7.3.3) Ulica: ul. H. Kołłątaja 1/13

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. Martis-Bud Bogumiła Chrabkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881792451

7.3.3) Ulica: ul. Harcerska 6

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H Martis-Bud Bogumiła Chrabkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881792451

7.3.3) Ulica: ul. Harcerska 6

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLTAR Piotr Bianga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881884472

7.3.3) Ulica: ul. H. Kołłątaja 1/13

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.