Ogłoszenie z dnia 2021-07-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00127196 z dnia 2021-07-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiektach scaleniowych "Tarnopol", "Kotłówka i inne"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Hajnowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksego Zina
1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 856824037
1.5.8.) Numer faksu: 856822042
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wpietruczuk@powiat.hajnowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.hajnowka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.st.hajnowka.wrotapodlasia.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiektach scaleniowych "Tarnopol", "Kotłówka i inne"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9c9ae18-ee3d-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127196
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014691/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Nadzór inwestorski nad budową i przebudową dróg na obiekcie scaleniowym "Tarnopol"
1.3.5 Nadzór inwestorski nad budową i przebudową dróg na obiekcie scaleniowym "Kotłówka i inne"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt dofinansowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Działanie 4 Inwestycje w środki trwałe. Poddziałanie 4.3 Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050125/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA.272.20.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 150406,50 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na Pełnieniu funkcji Inspektora NadzoruInwestorskiego nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Tarnopol",
2. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży drogowej.3.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie dwóch części zamówienia:3.1 I
część zamówienia – nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji prac zagospodarowania
poscaleniowego w zakresie budowy i przebudowy dróg dojazdowych do pól na obiektach
scaleniowych "Tarnopol", gm. Narewka:3.1.1 Drogi gminnej nr 155638B (odcinek 1A) położonej
na działce nr 998 oraz 1006 na terenie gminy Narewka we wsi Tarnopol na odcinku od
skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 688 działka nr 1191 do km 1+387,60 – koniec trasy na
skrzyżowaniu z drogą gminną położoną na działce nr 924. Droga o długości 1387,60 m, o
nawierzchni 4 x powierzchniowe utrwalenie.3.1.2 Drogi gminnej nr 155644B (odcinek 1B)
położonej na działce nr 923 na terenie gminy Narewka we wsi Tarnopol na odcinku od
skrzyżowania z drogą gminną położoną na działce nr 924 do km0+450,90 – koniec trasy. Droga
o długości 450,90 m, o nawierzchni 4 x powierzchniowe utrwalenie.3.1.3 Drogi gminnej nr
107095B (odcinek 2) położonej na działce nr 1137 oraz 1119 na terenie gminy Narewka we wsi
Tarnopol na odcinku od granicy działki nr 829/1 do km 0+602,650 – koniec trasy na
skrzyżowaniu z drogą gminną położoną na działce nr 1098. Droga o długości 652,65 m, o
nawierzchni 4 x powierzchniowe utrwalenie.3.1.4 Drogi gminnej nr 155620B (odcinek 3)
położonej na działce nr 1209 oraz w części na działce nr 1300 na terenie gminy Narewka we wsi
Tarnopol na odcinku od granicy pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 688 działka nr 1191 do
km0+405,19 – koniec trasy. Droga o długości 405,19 m, o nawierzchni 4 x powierzchniowe
utrwalenie.3.1.5 Drogi gminnej nr 107100B (odcinek 4) położonej na działce nr 1300 na terenie
gminy Narewka we wsi Tarnopol na odcinku od granicy pasa drogowego drogi gminnej nr
155620B działka nr 1209 do skrzyżowania z drogami gminnymi położonym na działkach nr 351
oraz 1277. Droga o długości 1405,48 m, o nawierzchni z mieszanki niewiązanej kruszywem.3.1.6
Drogi gminnej nr 155645B (odcinek 5) położonej na działce nr 1190 oraz w części na działce nr
1232 na terenie gminy Narewka we wsi Tarnopol na odcinku od granicy pasa drogowego drogi
wojewódzkiej nr 688 znajdującej się na działce geodezyjnej nr 1191 do skrzyżowania z drogą
gminną położoną na działce nr geodezyjny 1242. Droga o długości 760,20 m. Na odcinku od km
0+009,71 do km 0+601,00 o nawierzchni 4 x powierzchniowe utrwalenie, a na dalszym odcinku
tj. do km 0+760,20 o nawierzchni z mieszanki niezwiązanej kruszywemŁączna długość dróg to
5,06 km.5. Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego obejmuje: 5.1 Inspektor Nadzoru
zobowiązuje się zrealizować przedmiot niniejszej umowy zgodnie z wymaganiami
Zamawiającego, dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy
technicznej i należytą starannością5.2 Inspektor nadzoru zobowiązuje się do przybycia
niezwłocznie, tj. w ciągu 1 doby od powiadomienia na każde uzasadnione wezwanie telefoniczne
lub inne Zamawiającego lub Wykonawcy prac zagospodarowania poscaleniowego (zwanego
dalej Wykonawcą prac) objętych nadzorem, również podczas kontroli prac w terenie przez
Zamawiającego.5.3 Inspektor Nadzoru nie będzie żądać zwrotu kosztów dojazdu na teren
prac.5.4 Przygotowanie, na żądanie Zamawiającego, wszelkich informacji i wyjaśnień
związanych z realizacją zamówienia w wyznaczonym przez niego terminie.5.5 Wydawanie
poleceń Wykonawcy prac należy również utożsamiać z wydawaniem poleceń powołanemu
przez Wykonawcę prac kierownika robót.5.6 Bez pisemnej zgody Zamawiającego, Inspektor
Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót
budowlanych.5.7 Kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji.5.8
Koordynowanie, na budowie, robót realizowanych przez Wykonawców poszczególnych
kontraktów.5.9 Administrowanie i zarządzanie robotami będącymi przedmiotem umowy na
wykonanie robót budowlanych, w zakresie wynikającym z warunków zawartych w tej
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
umowie.5.10 Reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw
technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz
umowy na realizację inwestycji.5.11 Monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem
okresowych raportów je określających, w których będą wzięte pod uwagę zarówno wskaźniki
fizyczne, jak i finansowe;5.12 Zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru
inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi;5.13 Nadzór i akceptacja
przeprowadzonych prób, badań i sprawdzeń;5.14 Zapewnienie zgodności wykonanych robót z
technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót. 5.15 Rzeczowe i finansowe
rozliczenie robót wynikających z zawartej umowy.5.16 Przygotowanie dokumentacji do
ewentualnego postępowania sadowego (ekspertyzy itp.).5.17 Zachowanie poufności
informacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na Pełnieniu funkcji Inspektora NadzoruInwestorskiego nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiektach scaleniowych
"Tarnopol", "Kotłówka i inne"2. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru
Inwestorskiego branży drogowej.3.2 II część zamówienia – nadzór inwestorski nad realizacją
inwestycji prac zagospodarowania poscaleniowego w zakresie budowy i przebudowy dróg
dojazdowych do pól na obiektach scaleniowych "Kotłówka i inne", gm. Narew:3.2.1 Drogi
gminnej (odcinek 1) położonej na działce nr 253 w obrębie Koweła, gmina Narew, w lok.
0+000,00 – 1+360,23 km. Droga o długości 1360,23 m, o nawierzchni asfaltobetonowej.3.2.2
Drogi gminnej (odcinek 2) położonej na działce nr 331 w obrębie Kotłówka, gmina Narew, w lok.
0+000,00 – 0+502,19 km. Droga o długości 502,19 m, o nawierzchni asfaltobetonowej.3.2.3
Drogi gminnej (odcinek 3) położonej na działce nr 331 w obrębie Kotłówka, gmina Narew, w lok.
0+000,00 – 1+669,80 km. Droga o długości 1669,80 m, o nawierzchni z kruszywa
łamanego.3.2.4 Drogi gminnej (odcinek 4) położonej na działce nr 386 w obrębie Łopuchówka,
gmina Narew, w lok. 0+000,00 – 1+320,58 km. Droga o długości 1 320,58 m, o nawierzchni
asfaltobetonowej.3,2.5 Drogi gminnej (odcinek 5) położonej na działce nr 386 w obrębie
Łopuchówka, gmina Narew, w lok. 0+000,00 – 0+629,69 km. Droga o długości 629,69 m, o
nawierzchni asfaltobetonowej.3.2.6 Drogi gminnej (odcinek 6) położonej na działce nr 481 w
obrębie Łopuchówka, gmina Narew, w lok. 0+000,00 – 0+383,20 km. Droga o długości 383,20
m, o nawierzchni asfaltobetonowejŁączna długość dróg to 5,87 kmCzęść II zamówienia:5.
Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego obejmuje: 5.18 Inspektor Nadzoru zobowiązuje się
zrealizować przedmiot niniejszej umowy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją
techniczną, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej i należytą
starannością.5.19 Inspektor nadzoru zobowiązuje się do przybycia niezwłocznie, tj. w ciągu 1
doby od powiadomienia na każde uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Zamawiającego
lub Wykonawcy prac zagospodarowania poscaleniowego (zwanego dalej Wykonawcą prac)
objętych nadzorem, również podczas kontroli prac w terenie przez Zamawiającego.5.20
Inspektor Nadzoru nie będzie żądać zwrotu kosztów dojazdu na teren prac.5.21 Przygotowanie,
na żądanie Zamawiającego, wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją
zamówienia w wyznaczonym przez niego terminie.5.22 Wydawanie poleceń Wykonawcy prac
należy również utożsamiać z wydawaniem poleceń powołanemu przez Wykonawcę prac
kierownika robót.5.23 Bez pisemnej zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może
wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych.5.24
Kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji.5.25 Koordynowanie, na budowie,
robót realizowanych przez Wykonawców poszczególnych kontraktów.5.26 Administrowanie i
zarządzanie robotami będącymi przedmiotem umowy na wykonanie robót budowlanych, w
zakresie wynikającym z warunków zawartych w tej umowie.5.27 Reprezentowanie interesów
Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach
dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji.5.28
Monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem okresowych raportów je określających, w
których będą wzięte pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne, jak i finansowe;5.29
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
Zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi
robotami budowlanymi;5.30 Nadzór i akceptacja przeprowadzonych prób, badań i
sprawdzeń;5.31 Zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi
wymaganiami wykonania robót. 5.32 Rzeczowe i finansowe rozliczenie robót wynikających z
zawartej umowy.5.33 Przygotowanie dokumentacji do ewentualnego postępowania sadowego
(ekspertyzy itp.).5.34 Zachowanie poufności informacji.6. Do Inspektora nadzoru, w ramach
pełnionych obowiązków, należeć będzie w szczególności:6. Do Inspektora nadzoru, w ramach
pełnionych obowiązków, należeć będzie w szczególności:Część II zamówienia6.20
Reprezentowanie Zamawiającego - Inwestora na terenie prac zagospodarowania
poscaleniowego przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją
projektową, w szczególności z projektem wykonawczym zagospodarowania poscaleniowego,
specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przepisami prawa, w zakresie BHP,
normami, zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy o roboty budowlane z Wykonawcą
prac,6.21 Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z
warunkami umowy zawartej z Wykonawcą prac i dokumentacją projektową, w tym również
specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót,6.22 Rozstrzyganie w porozumieniu z
Wykonawcą prac i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych
w trakcie realizacji zamówienia,6.23 Opiniowanie wniosków Wykonawcy prac w sprawie zmiany
sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń i technologii,6.24
Udzielenie na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji prac objętych nadzorem, o
napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich
przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin
zakończenia robót),6.25 Nadzór nad przeprowadzeniem badań próbek składu i stopnia
zagęszczenia oraz grubości samej nawierzchni z kruszywa łamanego - 3 próbki (lub 4 próbki w
przypadku braku nawierzchni bitumicznej) oraz próbki grubości warstwy bitumicznej - 1 próbka,
wykonanych dróg poscaleniowych na koszt Nadzoru. Badanie próbek musi wykonać niezależne
Laboratorium Drogowe – wybór należy uzgodnić z Zamawiającym,6.26 Wydawanie Wykonawcy
prac poleceń, w formie pisemnej oraz potwierdzonych przez Wykonawcę, dotyczących:
usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających
odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących
prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w
budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych,6.27 Niezwłocznego informowania
Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń w terminie 3 dni od
daty stwierdzenia konieczności ich wykonania,6.27 Żądanie od Wykonawcy prac dokonania
poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania
dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie
bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową,6.28 W razie
zaistnienia robót dodatkowych niezwłocznego zgłoszenia na piśmie konieczności wykonania
tych robót wraz z uzasadnieniem, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonanie
uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub niezbędnej
dokumentacji na prace dodatkowe,6.29 Potwierdzenie wykonanych prac objętych nadzorem
przez Wykonawcę prac, przygotowania w porozumieniu z Wykonawcą prac zestawienia
wybudowanej infrastruktury (długości, szerokości, powierzchni, szt., itp.),6.30 Bieżąca kontroli
ilości i terminowości realizacji zadania w szczególności w zakresie dotrzymywania terminu
zakończenia prac oraz podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji
inwestycji6.31 Systematyczne informowanie Zamawiającego o stanie zaawansowania prac
objętym nadzorem o ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również
informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji zadania z określeniem ich przyczyn oraz
nieuzasadnionym opuszczeniem terenu prac przez Wykonawcę prac. Niezwłoczne
informowanie Zamawiającego o wszelkich pracach wykonywanych przez nie zgłoszonych
podwykonawców umowy z Wykonawcą prac zagospodarowania poscaleniowego,6.32
Uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego związanych z realizacją
nadzorowanych zadań,6.33 Udział w odbiorach częściowych: robót zanikających i ulegających
zakryciu i końcowym odbiorze robót objętych nadzorem i przyjmowania od Wykonawcy prac
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenia kompletności
dokumentów),6.34 Kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenia
faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad także na żądanie Zamawiającego,
kontrolowania rozliczeń budowy,6.35 Nadzór nad kompletowaniem i kontrola wszelkich
dokumentów wymaganych od Wykonawcy prac koniecznych do odbioru,6.36 Uczestnictwo w
okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych (1 raz w roku) na zawiadomienie
Zamawiającego, potwierdzenia usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi,
uczestnictwa w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 69105,69 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19406,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów i Usług Budowlanych Mirosław Jerzy Iwaniuk, ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200230538
7.3.3) Ulica: ul. Skarpowa 3
7.3.4) Miejscowość: Hajnówka
7.3.5) Kod pocztowy: 17-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAW JERZY IWANIUK BIURO PROJEKTÓW I USŁUG BUDOWLANYCH
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAW JERZY IWANIUK BIURO PROJEKTÓW I USŁUG BUDOWLANYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14486,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów i Usług Budowlanych Mirosław Jerzy Iwaniuk, ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200230538
7.3.3) Ulica: ul. Skarpowa 3
7.3.4) Miejscowość: Hajnówka
7.3.5) Kod pocztowy: 17-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAW JERZY IWANIUK BIURO PROJEKTÓW I USŁUG BUDOWLANYCH
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAW JERZY IWANIUK BIURO PROJEKTÓW I USŁUG BUDOWLANYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-07-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Stacji Dializ i OAiIT SPZOZ w Hajnówce
- Wybór operatora zarządzającego Punktem Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Hajnówce
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż instalacji fotowoltaicznej w ramach projektu "Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń"
- Utworzeniu Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Czarniecka Góra - etap 1
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja Oczyszczalni Ścieków Praszka
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa DW nr 190 na odc. od skrzyżowania z DW nr 188 w miejscowości Krajenka do skrzyżowania z DK nr 10 - etap I odcinek Podróżna-Bądecz
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.