Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług stałego dosyłu i rozpowszechniania programu radiowego Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Kielcach „Radio Kielce” S.A. w likwidacji z Dobromierza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Kielcach „Radio Kielce” S.A. w likwidacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290396875
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Radiowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-317
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radio.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radio.kielce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług stałego dosyłu i rozpowszechniania programu radiowego Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Kielcach „Radio Kielce” S.A. w likwidacji z Dobromierza
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f42a7e00-e340-4771-bbaf-7556487c7d74
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127274
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://radiokielce.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://radiokielce.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z wymogami SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający informuje, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Artur Chruściel, nr tel. tel. (+48) 41 363 05 12 mob. (+48) 501 443 398, adres email iod@polskieradio.pl
3) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu:
a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,
c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,
d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,
e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,
f) archiwizacji postępowania.
4) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.
5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.
6) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO:
a) prawo dostępu do danych (art. 15),
b) prawo sprostowania danych (art. 16),
c) prawo do usunięcia danych (art. 17),
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18).
e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
a) prawo do usunięcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,
c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO,
8) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
9) Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy.
10) Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych
osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RK- 01/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest świadczenie usług stałego dosyłu i rozpowszechniania programu radiowego Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Kielcach "Radio Kielce" S.A. w likwidacji z Dobromierza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia do SWZ oraz w Załączniku nr 4 - projekcie umowy stanowiącym integralną część niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 64228200-2 - Usługi transmisji sygnału radiowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-04-01 do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 85
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający w tym zakresie nie stawia warunków.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, jeżeli posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli złoży on:
a) oświadczenie w tym zakresie, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ
b) dokument potwierdzający wpis wykonawcy do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, zgodnie z art. 10 i 11 ustawy - Prawo telekomunikacyjne z dnia16.07.2004 r. (j.t Dz.U.2024.34)
Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający w tym zakresie nie stawia warunków.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Wiedza i doświadczenie wykonawcy
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub należycie wykonuje co najmniej jedną usługę o takim samym lub podobnym charakterze tj.
a) świadczenie usług stałego rozpowszechniania programu radiowego przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, poprzez nadajniki UKF z dwóch obiektów nadawczych o wartości co najmniej 100.000,00 PLN brutto.
lub
b) świadczenie usług stałego dosyłu sygnałów modulacyjnych programu radiowego oraz transmisji danych na potrzeby tzw. dynamicznego RDS, przez 24 godziny na dobę, 7 dni w
tygodniu o wartości co najmniej 100.000,00 PLN brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – załącznik nr 6
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)koncesja, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego ustawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – załącznik nr 5.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę.- Dokument, o którym mowa w pkt. VI.3. ppkt. 3) (zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów.
- W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 składa każdy z Wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
- Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z własnym oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
- Pełnomocnictwo – gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów
rejestrowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom:a) Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
b) W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w
formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
c) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca
obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia
podwykonawcy.
d) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte
wykonanie zamówienia.
2. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spółki cywilne):
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty.
3) Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
5) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej oferty w następujących przypadkach:1) zmiany warunków zawartej umowy w następujących przypadkach:
a) skrócenie okresu trwania Umowy zawartej na podstawie niniejszego postępowania lub ograniczenie zakresu zamówienia w przypadku zmiany parametrów technicznych niezbędnych do wykonania zamówienia,
b) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeżeli zmiana ta ma wpływ na wykonanie umowy, a w szczególności zmiany przepisów ustawy Pzp oraz ustawy Kodeks Cywilny, w szczególności w przypadku zmiany decyzji administracyjnych warunkujących wykonanie Umowy. Powyższe postanowienie nie uchybia przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
c) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
d) siły wyższej, która będzie miała wpływ na termin realizacji umowy, sposób realizacji lub przedmiot zamówienia, pod warunkiem powiadomienia drugiej Strony na piśmie o fakcie wystąpienia takiej okoliczności oraz udokumentowania jej właściwymi dowodami, zaistnienie okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
e) w zakresie warunków technicznych świadczenia usług określonych w Załączniku nr 1 do Umowy, bez zwiększenia wynagrodzenia, o którym mowa w Załączniku nr 2 do Umowy i pod warunkiem, że zasięg powierzchniowy emisji wynikający ze zmienionych parametrów będzie obejmować, co najmniej 90% obszaru określonego w Załączniku nr 1 do Umowy oraz że zmiana parametrów nie będzie skutkowała zmniejszeniem zasięgu powierzchniowego emisji, jaki był przed dokonaniem przedmiotowej zmiany, z wyłączeniem przypadku, gdy zmiana warunków technicznych świadczenia usług, jest następstwem sytuacji określonej w pkt 3;
f) w zakresie monitorowanych parametrów pracy stacji nadawczej – w przypadku powtarzalnych błędnych odczytów wartości tych parametrów i pod warunkiem, że służyć to będzie zwiększeniu bezpieczeństwa prowadzonej emisji, szybszemu wykrywaniu awarii sprzętu lub zminimalizowaniu liczby błędnych alarmów odczytywanych z poszczególnych urządzeń;
g) w zakresie monitoringu, poprzez rozszerzenie jego zakresu o badanie stanu stabilności łączy dosyłowych i pod warunkiem, że służyć to będzie zwiększeniu bezpieczeństwa świadczenia usług, szybszemu wykrywaniu awarii lub zminimalizowaniu liczby błędnych alarmów odczytywanych z poszczególnych urządzeń;
h) w zakresie przedmiotu zamówienia, poprzez rozszerzenie zasięgu emisji w obszarach wskazanych w Załączniku nr 1 do Umowy.
i) w zakresie klauzul dotyczących ochrony danych osobowych – w przypadku zmiany stanu prawnego dotyczącego ochrony danych osobowych lub przetwarzania tych danych, w zakresie, w jakim zmiany te wpływać będą na treść klauzul zawartych w Umowie, w celu zapewnienia jej zgodności z przepisami prawa;
j) zastosowanie klauzuli waloryzacyjnej zgodnie z projektem umowy
2) zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:
a) rozpoczęcie wykonania zamówienia - o okres rozstrzygania postępowania,
b) zmiany będące następstwem działania osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie wykonania zamówienia,
c) wydłużenie terminu wykonania zamówienia w przypadku, gdy u Zamawiającego wystąpi zapotrzebowanie na usługę stanowiącą przedmiot zamówienia wraz ze stosowną zmianą wynagrodzenia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem platformy zakupowej
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-12 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-13
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług stałego dosyłu i rozpowszechniania programu radiowego Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Kielcach "Radio Kielce" S.A. w likwidacji z Dobromierza
- Modernizacja lokali mieszkalnych
- Opracowanie graficzne, druk i sukcesywne dostarczanie materiałów poligraficznych na potrzeby Politechniki Świętokrzyskiej
- AKTUALIZACJA ZBIORÓW DANYCH BAZY DANYCH OBIEKTÓW TOPOGRAFICZNYCH BDOT10K WRAZ Z OPRACOWANIEM OBIEKTÓW KATEGORII "RZEŹBA TERENU" W NIEJ GROMADZONYCH, DLA OBSZARU WYBRANYCH POWIATÓW ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Budowa siłowni zewnętrznej przy Szkole Podstawowej nr 28 w Kielcach, ul. Szymanowskiego 5
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.