eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RacławiceŚwiadczenie usług konsultacyjno-doradczych oraz usług nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego na terenie gminy Racławice



Ogłoszenie z dnia 2025-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług konsultacyjno-doradczych oraz usług nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego na terenie gminy Racławice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RACŁAWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010613

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 32-222

1.5.2.) Miejscowość: Racławice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-222

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413067230

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@raclawice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.raclawice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/raclawice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług konsultacyjno-doradczych oraz usług nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego na terenie gminy Racławice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d66b1625-d88a-4ffb-989f-115a10ff2eaa

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127374

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00112976/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie usług konsultacyjno-doradczych oraz usług nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego na terenie gminy Racławice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00663099

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RO.271/042.24.21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konsultacyjno-doradczych oraz usług nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego na terenie gminy Racławice, realizowanego przez wybranego
w postępowaniu Wykonawcę zadania w formule zaprojektuj i wybuduj.

2. Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług konsultacyjno-doradczych oraz pełnienie usług nadzoru inwestorskiego przy realizacji przez Wykonawcę w/w zadania dokumentacji projektowej, a następnie wykonaniu na jej podstawie robót budowlanych. Nadzór ma być pełniony przez zespół inspektorów posiadających wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi
w następujących specjalnościach:

• drogowej (inspektor nadzoru posiadający uprawnienia bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej);
Ponadto Inspektor nadzoru w branży drogowej, będzie pełnił funkcję Kierownika Zespołu Nadzoru. Będzie ponosił odpowiedzialność oraz koordynował czynności wszystkich inspektorów nadzoru przy realizacji zadania.

• mostowej (inspektor nadzoru posiadający uprawnienia bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej)
• konstrukcyjno–budowlanej (inspektor nadzoru posiadający uprawnienia bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej)
• instalacyjnej (inspektor nadzoru posiadający uprawnienia bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych);
• elektrycznej (inspektor nadzoru posiadający uprawnienia bez ograniczeń budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych),
• teletechnicznej (inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych)

3. Usługę należy wykonywać zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, warunkami decyzji administracyjnej umożliwiającej realizację zadania, warunkami SWZ oraz wzorem umowy na wykonywanie nadzoru inwestorskiego (załącznik nr 6 do SWZ).
4. Do zadań Kierownika Zespołu Nadzoru (inspektor branży drogowej) należy działanie w ramach obowiązków określonych w ustawie Prawo Budowlane, a także w szczególności:
1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
2) sprawowanie stałego nadzoru w trakcie wykonywania robót budowlanych;
3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych,
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, oraz przygotowanie
i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
5) weryfikowanie i potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych zgodnie
z postępem robót;
6) kontrola usunięcia wad;
7) kontrolowanie i potwierdzanie rozliczeń budowy, w tym również dokumentacji związanej z płatnościami częściowymi na rzecz wykonawcy robót budowlanych;
8) w przypadku ubiegania się o wsparcie zewnętrzne współpraca z Inwestorem
w zakresie przygotowania dokumentacji niezbędnej do uzyskania/rozliczenia dofinansowania na przedmiotową inwestycję;
9) posiadanie stałej łączności telefonicznej, mailowej, z Wykonawcą Robót Budowlanych i Zamawiającym oraz Inspektorem Nadzoru z ramienia Zarządu Dróg Wojewódzkich;
10) Kierownik Zespołu Nadzoru (inspektor branży drogowej) powinien być na terenie budowy minimum 3 razy w tygodniu oraz każdorazowo w ramach zaistniałych potrzeb. Swoją obecność Inspektor potwierdza na liście obecności znajdującej się u pracownika wyznaczonego ze strony Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Racławicach. Zamawiający będzie sprawdzał obecność minimum raz w miesiącu w wybranym przez siebie momencie. Inspektorzy specjalności: mostowej, konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i teletechnicznej powinni być na terenie budowy każdorazowo w ramach zaistniałych potrzeb na wezwanie Zamawiającego, jednak nie później niż w ciągu 3 godzin od wezwania.
11) organizowanie narad koordynacyjnych w imieniu Zamawiającego. Celem narad koordynacyjnych będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania robót. Narady koordynacyjne należy zorganizować minimum jeden raz w miesiącu w siedzibie Zamawiającego lub placu budowy. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest powiadomić mailowo lub telefonicznie Zamawiającego i Wykonawcę robót budowlanych o terminie i miejscu narady na minimum 3 dni robocze przed naradą. Na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych odbędzie się Narada koordynacyjna doraźna, o jej terminie i miejscu Inspektor Nadzoru powiadomi wszystkich zainteresowanych na co najmniej jeden dzień przed wyznaczonym terminem. Narady koordynacyjne doraźne zwoływane są zawsze w przypadku wprowadzania zmian – z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiany są przedstawione na zwykłej naradzie. Narady będą prowadzone i protokołowane przez Inspektora Nadzoru, a kopia protokołu będzie przekazana przedstawicielowi Zamawiającego oraz Wykonawcy robót budowlanych.
12) Kierownik Zespołu Nadzoru (inspektor branży drogowej) wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu, za zgodą z Zamawiającego i w porozumieniu z Zamawiającym będzie upoważniony wyłącznie w porozumieniu z Zamawiającym do wydawania Wykonawcy wszelkich poleceń związanych z jakością i ilością robót budowlanych;
13) kontrola zgodności przebiegu robót oraz terminowości ich wykonania;
14) uczestnictwo w okresie trwania gwarancji i rękojmi w przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenie usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwo w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji;
15) weryfikacja przedstawianej dokumentacji projektowej na poszczególnych etapach jej realizacji przez Wykonawcę robót budowlanych pod kątem jej zgodności z założeniami PFU i SWZ i wydawanie opinii w tym zakresie Zamawiającemu.
16) wykonuje wszelkie czynności niezbędne do prawidłowego przebiegu zadania w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
5. Do zadań Kierownika Zespołu Nadzoru (inspektor branży drogowej) łącznie z Inspektorami Nadzoru poszczególnych branż należeć będzie m.in.
1) działanie w ramach obowiązków określonych w ustawie Prawo Budowlane,
2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych,
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, oraz przygotowanie
i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
4) weryfikowanie i potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych zgodnie
z postępem robót;
5) kontrola usunięcia wad;
6) weryfikacja przedstawianej dokumentacji projektowej na poszczególnych etapach jej realizacji przez Wykonawcę robót budowlanych pod kątem jej zgodności z założeniami PFU i SWZ i wydawanie opinii w tym zakresie Zamawiającemu.
7) wykonuje wszelkie czynności niezbędne do prawidłowego przebiegu zadania w formule „zaprojektuj i wybuduj”.

6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej w oparciu o obowiązujące akty formalnoprawne i normatywne.

7. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania wartości zamówienia jako ceny ryczałtowej za wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem zamówienia łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 415740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TD-INWESTYCJE TOMASZ DĄBROWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591454060

7.3.4) Miejscowość: Dziewięcioły

7.3.5) Kod pocztowy: 32-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-12-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.