Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług konsultacyjno-doradczych oraz usług nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego na terenie gminy Racławice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RACŁAWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010613
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 32-222
1.5.2.) Miejscowość: Racławice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-222
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413067230
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@raclawice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.raclawice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług konsultacyjno-doradczych oraz usług nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego na terenie gminy Racławice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d66b1625-d88a-4ffb-989f-115a10ff2eaa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00663099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00112976/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług konsultacyjno-doradczych oraz usług nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego na terenie gminy Racławice
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/raclawice3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/raclawice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl - https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Racławice.
2. Obsługę Gminy Racławice prowadzi Urząd Gminy w Racławicach, Racławice 15, 32-222 Racławice kontakt: pod adresem e-mail gmina@raclawice.pl lub pocztą tradycyjną na adres: Urząd Gminy w Racławicach, Racławice 15, 32-222 Racławice
3. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych na adres: iod@raclawice.pl lub pocztą tradycyjną na adres urzędu.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na postawie art. 6 ust 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Świadczenie usług konsultacyjno-doradczych oraz usług nadzoru inwestorskiego
w ramach inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego na terenie gminy Racławice.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym osobom lub podmiotom.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r.
poz. 1320 t.j.), zwaną „ustawą PZP”;
7. Ponadto dane publikowane będą na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/raclawice
8. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
9. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
10. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących - na podstawie art. 15 RODO,
b) sprostowania Pani/Pana danych osobowych - na podstawie art. 16 RODO;
c) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych - na podstawie art. 18 RODO z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 11. nie przysługuje Pani/Panu
a) prawo do usunięcia danych osobowych - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
12. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RO.271/042.24.21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konsultacyjno-doradczych oraz usług nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego na terenie gminy Racławice, realizowanego przez wybranego
w postępowaniu Wykonawcę zadania w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług konsultacyjno-doradczych oraz pełnienie usług nadzoru inwestorskiego przy realizacji przez Wykonawcę w/w zadania dokumentacji projektowej, a następnie wykonaniu na jej podstawie robót budowlanych. Nadzór ma być pełniony przez zespół inspektorów posiadających wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi
w następujących specjalnościach:
• drogowej (inspektor nadzoru posiadający uprawnienia bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej);
Ponadto Inspektor nadzoru w branży drogowej, będzie pełnił funkcję Kierownika Zespołu Nadzoru. Będzie ponosił odpowiedzialność oraz koordynował czynności wszystkich inspektorów nadzoru przy realizacji zadania.
• mostowej (inspektor nadzoru posiadający uprawnienia bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej)
• konstrukcyjno–budowlanej (inspektor nadzoru posiadający uprawnienia bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej)
• instalacyjnej (inspektor nadzoru posiadający uprawnienia bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych);
• elektrycznej (inspektor nadzoru posiadający uprawnienia bez ograniczeń budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych),
• teletechnicznej (inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych)
3. Usługę należy wykonywać zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, warunkami decyzji administracyjnej umożliwiającej realizację zadania, warunkami SWZ oraz wzorem umowy na wykonywanie nadzoru inwestorskiego (załącznik nr 6 do SWZ).
4. Do zadań Kierownika Zespołu Nadzoru (inspektor branży drogowej) należy działanie w ramach obowiązków określonych w ustawie Prawo Budowlane, a także w szczególności:
1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
2) sprawowanie stałego nadzoru w trakcie wykonywania robót budowlanych;
3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych,
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, oraz przygotowanie
i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
5) weryfikowanie i potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych zgodnie
z postępem robót;
6) kontrola usunięcia wad;
7) kontrolowanie i potwierdzanie rozliczeń budowy, w tym również dokumentacji związanej z płatnościami częściowymi na rzecz wykonawcy robót budowlanych;
8) w przypadku ubiegania się o wsparcie zewnętrzne współpraca z Inwestorem
w zakresie przygotowania dokumentacji niezbędnej do uzyskania/rozliczenia dofinansowania na przedmiotową inwestycję;
9) posiadanie stałej łączności telefonicznej, mailowej, z Wykonawcą Robót Budowlanych i Zamawiającym oraz Inspektorem Nadzoru z ramienia Zarządu Dróg Wojewódzkich;
10) Kierownik Zespołu Nadzoru (inspektor branży drogowej) powinien być na terenie budowy minimum 3 razy w tygodniu oraz każdorazowo w ramach zaistniałych potrzeb. Swoją obecność Inspektor potwierdza na liście obecności znajdującej się u pracownika wyznaczonego ze strony Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Racławicach. Zamawiający będzie sprawdzał obecność minimum raz w miesiącu w wybranym przez siebie momencie. Inspektorzy specjalności: mostowej, konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i teletechnicznej powinni być na terenie budowy każdorazowo w ramach zaistniałych potrzeb na wezwanie Zamawiającego, jednak nie później niż w ciągu 3 godzin od wezwania.
11) organizowanie narad koordynacyjnych w imieniu Zamawiającego. Celem narad koordynacyjnych będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania robót. Narady koordynacyjne należy zorganizować minimum jeden raz w miesiącu w siedzibie Zamawiającego lub placu budowy. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest powiadomić mailowo lub telefonicznie Zamawiającego i Wykonawcę robót budowlanych o terminie i miejscu narady na minimum 3 dni robocze przed naradą. Na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych odbędzie się Narada koordynacyjna doraźna, o jej terminie i miejscu Inspektor Nadzoru powiadomi wszystkich zainteresowanych na co najmniej jeden dzień przed wyznaczonym terminem. Narady koordynacyjne doraźne zwoływane są zawsze w przypadku wprowadzania zmian – z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiany są przedstawione na zwykłej naradzie. Narady będą prowadzone i protokołowane przez Inspektora Nadzoru, a kopia protokołu będzie przekazana przedstawicielowi Zamawiającego oraz Wykonawcy robót budowlanych.
12) Kierownik Zespołu Nadzoru (inspektor branży drogowej) wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu, za zgodą z Zamawiającego i w porozumieniu z Zamawiającym będzie upoważniony wyłącznie w porozumieniu z Zamawiającym do wydawania Wykonawcy wszelkich poleceń związanych z jakością i ilością robót budowlanych;
13) kontrola zgodności przebiegu robót oraz terminowości ich wykonania;
14) uczestnictwo w okresie trwania gwarancji i rękojmi w przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenie usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwo w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji;
15) weryfikacja przedstawianej dokumentacji projektowej na poszczególnych etapach jej realizacji przez Wykonawcę robót budowlanych pod kątem jej zgodności z założeniami PFU i SWZ i wydawanie opinii w tym zakresie Zamawiającemu.
16) wykonuje wszelkie czynności niezbędne do prawidłowego przebiegu zadania w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
5. Do zadań Kierownika Zespołu Nadzoru (inspektor branży drogowej) łącznie z Inspektorami Nadzoru poszczególnych branż należeć będzie m.in.
1) działanie w ramach obowiązków określonych w ustawie Prawo Budowlane,
2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych,
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, oraz przygotowanie
i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
4) weryfikowanie i potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych zgodnie
z postępem robót;
5) kontrola usunięcia wad;
6) weryfikacja przedstawianej dokumentacji projektowej na poszczególnych etapach jej realizacji przez Wykonawcę robót budowlanych pod kątem jej zgodności z założeniami PFU i SWZ i wydawanie opinii w tym zakresie Zamawiającemu.
7) wykonuje wszelkie czynności niezbędne do prawidłowego przebiegu zadania w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej w oparciu o obowiązujące akty formalnoprawne i normatywne.
7. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania wartości zamówienia jako ceny ryczałtowej za wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem zamówienia łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie niżej wymienionych kryteriów oraz przypisanych im wag:
• Cena (C) – waga 60 %
• Czas stawienia się na placu budowy od zgłoszenia Zamawiającego (T) – waga 40%
• 1 % = 1 punkt
1) według kryterium „cena oferty” ofercie zostaną przyznane punkty zgodnie ze wzorem:
C= (Cmin / Cob ) x 60 pkt
gdzie:
Cmin – najniższa cena spośród cen ofert niepodlegających odrzuceniu
Cob – cena badanej oferty
2) według kryterium „Czas stawienia się na placu budowy Kierownika Zespołu Nadzoru od zgłoszenia Zamawiającego” – T, ocena dokonana zostanie w poniższy sposób:
1) jeżeli Wykonawca zadeklaruje stawienie się na placu budowy w ciągu do
T = 2,0 godzin od momentu powiadomienia przez Zamawiającego otrzyma 0 pkt.
2) jeżeli Wykonawca zadeklaruje stawienie się na placu budowy w ciągu do
T = 1,0 godziny od momentu powiadomienia przez Zamawiającego otrzyma 20 pkt.
3) jeżeli Wykonawca zadeklaruje stawienie się na placu budowy w ciągu do
T = 0,5 godziny od momentu powiadomienia przez Zamawiającego otrzyma 40 pkt.
Za podanie dłuższego czasu reakcji niż wskazany do oceny, Wykonawcy przyznaje się 0 punktów.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta która uzyskał łącznie największą liczbę punktów (Q) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem”
Q = C + T *
* gdzie:
Q – łączna liczba punktów oferty ocenianej,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas stawienia się na placu budowy Kierownika Zespołu Nadzoru od zgłoszenia Zamawiającego”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
A. Warunki udziału w postępowaniu1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
b) uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
1. dysponuje osobami w postaci:
1) Inspektor nadzoru branży drogowej:
a) posiadający uprawnienia budowlane, do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
b) posiadający doświadczenie zawodowe minimum 5 lat po uzyskaniu w/w uprawnień,
c) posiadającego doświadczenie jako inspektor nadzoru przy realizacji przynajmniej jednej inwestycji obejmującej budowę / przebudowę / ścieżki/trasy/ciągu pieszo-rowerowego lub rowerowego/drogi o wartości robót minimum 5 000 000,00 zł brutto.
d) wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zadania obejmującego nadzór budowy / przebudowy / ścieżki/trasy/ciągu pieszo-rowerowego lub rowerowego/drogi, o nawierzchni z betonu asfaltowego o długości nie mniejszej niż 5000 mb. (okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert)
2) Inspektor nadzoru branży instalacyjnej:
a) posiadającą uprawnienia budowlane, do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
b) posiadającą doświadczenie zawodowe minimum 5 lat po uzyskaniu uprawnień,
c) posiadającej doświadczenie jako inspektor nadzoru branży sanitarnej przy realizacji przynajmniej jednej inwestycji obejmującą budowę / przebudowę / remont kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości robót minimum 500 000,00 zł brutto
3) Inspektor nadzoru branży elektrycznej:
a) posiadającą uprawnienia budowlane, do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
b) posiadającą doświadczenie zawodowe minimum 5 lat po uzyskaniu uprawnień,
c) posiadającej doświadczenie jako inspektor nadzoru branży elektrycznej przy realizacji przynajmniej jednej inwestycji obejmującej budowę / przebudowę / remont oświetlenia drogowego lub sygnalizacji świetlnej o wartości robót minimum
1 000 000,00 zł brutto
4) Inspektor nadzoru branży teletechnicznej:
a) posiadającą uprawnienia budowlane, do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
b) posiadającą doświadczenie zawodowe minimum 5 lat po uzyskaniu uprawnień,
c) posiadającej doświadczenie jako inspektor nadzoru branży teletechnicznej przy realizacji przynajmniej jednej inwestycji obejmującej budowę urządzeń/infrastruktury teletechnicznej o wartości robót minimum 500 000,00 zł brutto
5) Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej:
a) posiadającą uprawnienia budowlane, do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowalnej, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
b) posiadającą doświadczenie zawodowe minimum 5 lat po uzyskaniu uprawnień,
c) posiadającej doświadczenie jako inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji przynajmniej jednej inwestycji o wartości robót minimum 500 000,00 zł brutto.
6) Inspektor nadzoru branży mostowej:
a) posiadającą uprawnienia budowlane, do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
b) posiadającą doświadczenie zawodowe minimum 5 lat po uzyskaniu uprawnień,
c) posiadającej doświadczenie jako inspektor nadzoru branży mostowej przy realizacji przynajmniej jednej inwestycji obejmującej m.in. budowę / przebudowę / remont mostów i przepustów o wartości robót minimum 500 000,00 zł brutto.
Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie usług nadzoru, wraz z informacjami na temat ich: kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 4 do SWZ;
W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość zgodnie ze średnim kursem walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia podmiotowych środków dowodowych, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień ich złożenia:
a) Oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust.1. pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ
b) wykazu osób, o których mowa w części XIV ustęp 1, pkt d, ppkt. 1), zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ
c) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania wskazanych przez Zamawiającego
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienia i każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenia oraz dokumenty dotyczące Wykonawcy składa każdy z nich.2. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie.
4. Do oferty należy dołączyć oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy PZP,
z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Wszelka korespondencja między zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umownych, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
3. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/raclawice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-14 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI RACŁAWICE
- Świadczenie usług konsultacyjno-doradczych oraz usług nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego na terenie gminy Racławice
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń służbowych należących do Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy
więcej: przetargi RACŁAWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie Projektem pt.: Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 163 na odcinku Kołobrzeg - Pyszka
- Świadczenie usług konsultacyjno-doradczych oraz usług nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego na terenie gminy Racławice
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego podczas realizacji inwestycji pn. "Rozbudowa i przebudowa z niezbędnymi rozbiórkami budynku zlokalizowanego w Skarżysku-Kamiennej przy ul. 1 go Maja 105 (....)"
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa metropolitalnego układu dróg pieszo-rowerowych wraz z budową kładki pieszo-rowerowej przez rzekę Wartę w Czerwonaku"
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Zamówienie na usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi mającymi na celu doprowadzenie budynków Domu Wczasów Dziecięcych w Piwnicznej - Zdroju do zgodności z obowiązującymi przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.