Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWY POMP DO MECHANICZNEGO WSPOMAGANIA LEWEJ KOMORY SERCA
ORAZ KOMPATYBILNYCH Z NIMI URZĄDZEŃ STERUJĄCYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390999441
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Iwaszkiewicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@szpital.legnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWY POMP DO MECHANICZNEGO WSPOMAGANIA LEWEJ KOMORY SERCA
ORAZ KOMPATYBILNYCH Z NIMI URZĄDZEŃ STERUJĄCYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2254018f-19b7-474e-8123-f7e91622f0f0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127483
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_legnica3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_legnica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się w godzinach pracy od 7.25 do 15.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
2. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_legnica i formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
3. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku działania https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_legnica Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej na adres marta.kropiwnicka@szpital.legnica.pl
4. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
5. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_legnica jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXV SWZ. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WSZSL/FZ-12/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pomp do mechanicznego wspomagania lewej komory serca oraz kompatybilnych z nimi urządzeń sterujących.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku 2A do SWZ (stanowiącym jednocześnie Formularz asortymentowo-cenowy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewidział w ogłoszeniu prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1. uPzp:1) Prawo opcji polegać będzie na możliwości dokonywania zamówień objętych przedmiotem zamówienia w maksymalnej liczbie określonej w kolumnie „Ilość maksymalna” Załącznika 2A do SWZ. Minimalną ilością przedmiotu zamówienia, którą zrealizuje Zamawiający będzie ilość produktów określona w kolumnie „Ilość minimalna” Załącznika 2A do SWZ.
2) Zamawiający będzie miał prawo do korzystania z prawa opcji w zakresie określonym w pkt 1 zdanie pierwsze powyżej, w przypadku wystąpienia takiej potrzeby związanej ze zwiększoną liczbą pacjentów powodującą zwiększone zużycie przedmiotu zamówienia.
3) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta, bądź skorzysta w ilości mniejszej niż określona w kolumnie „Ilość minimalna” w Załączniku 2A do SWZ,
4) Wykonawca nie może odmówić Zamawiającemu wykonania zamówienia, w zakresie opisanym pkt 1) zdanie pierwsze.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty spełniają określone przez Zamawiającego wymagania wraz z ofertą należy złożyć poniższe przedmiotowe środki dowodowe:1) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada aktualne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022r.
2) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017r. w sprawie wyrobów medycznych – jeśli objęte są powyższym postanowieniem.
3) Dokumenty dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia w postaci: katalogów, ulotek, etykiet, instrukcji stosowania (lub fragmenty tych dokumentów) zawierających opis lub/i wskazanie kluczowych cech, parametrów, właściwości itp. Oferowanego przedmiotu zamówienia, w szczególności w kontekście opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego przez Zamawiającego.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający korzysta z możliwości opisanej w art. 107 ust. 2 uPzp i przewiduje wezwanie Wykonawcy do złożenia przedmiotowych środków dowodowych w przypadku ich niezłożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą lub w przypadku, gdy złożone z ofertą przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§5 umowy1. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową jego odpowiednikiem, w przypadku:
a) zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową,
b) wstrzymania lub wycofania asortymentu decyzją właściwego organu,
c) wygaśnięcia świadectwa rejestracji,
d) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego,
2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż:
a) odpowiednik znajduje zastosowanie w tych samych wskazaniach, co asortyment objęty umową i będzie posiadał jakość oraz cechy użytkowe nie gorsze niż produkt zastępowany,
b) w przypadkach wskazanych w ust. 1 pkt. a)-c) cena odpowiednika będzie nie wyższa niż cena zastępowanego asortymentu,
c) w przypadku wskazanym ust. 1 pkt. d) zaoferowania niższej ceny asortymentu umownego
3. Zmiany umowy mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia i/lub ilości sztuk w opakowaniu asortymentu.
4. Wykonawca zobowiązany jest wraz z propozycją zmiany doręczyć Zamawiającemu aktualne dokumenty przedmiotowe dla nowo proponowanego asortymentu.
5. Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania), w przypadku wystąpienia mniejszej ilości przypadków chorobowych leczonych w jednostce Zamawiającego w okresie, o którym mowa w §8 jednak nie dłużej niż na okres dalszych 3 miesięcy i nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-10 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_legnica
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-10 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-01
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, wobec których brak jest podstaw wykluczenia, o których mowaw art. 108 ust. 1 uPzp oraz w 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Stosowne
oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą; wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- DOSTAWY POMP DO MECHANICZNEGO WSPOMAGANIA LEWEJ KOMORY SERCA ORAZ KOMPATYBILNYCH Z NIMI URZĄDZEŃ STERUJĄCYCH
- "Bieżące utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Legnica"
- "Zakup z dostawą tonerów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, CHEMII GOSPODARCZEJ ORAZ INNYCH WYROBÓW HIGIENICZNYCH
- Usuwanie skutków powypadkowych lub innych zdarzeń losowych zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie m. Legnicy w okresie do 31.12.2025r.
- Zakup z dostawą urządzeń peryferyjnych wraz z materiałami eksploatacyjnymi
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą artykułów medycznych
- DOSTAWY POMP DO MECHANICZNEGO WSPOMAGANIA LEWEJ KOMORY SERCA ORAZ KOMPATYBILNYCH Z NIMI URZĄDZEŃ STERUJĄCYCH
- dostawa i dzierżawa analizatora BenchMark ULTRA, oraz dostawa przeciwciał i odczynników
- Dostawa materiałów i sprzętów medycznych jednorazowego użytku do Magazynu SP ZOZ w Łapach
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego(ureterorenoskopy j. u., włókna laserowe wielokrotnego użytku, cewniki Foleya, Tiemana, Couvelaira) na potrzeby Oddziału Urologicznego WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- dostawy drobnego sprzętu medycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.