Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00074999/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00128830 z dnia 2021-07-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług udostępniania informacji gospodarczych oraz wysyłki wezwań do zapłaty i powiadomień o wpisie dłużnika do Rejestru Dłużników BIG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słonimska 1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bkm@um.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastobialystok.ezamawiający.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług udostępniania informacji gospodarczych oraz wysyłki wezwań do zapłaty i powiadomień o wpisie dłużnika do Rejestru Dłużników BIG2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d53131c-a8c0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000363/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Udostępnianie informacji gospodarczych o zobowiązaniu dłużników BKM do rejestru dłużników oraz wysyłka wezwań do zapłaty i powiadomień o dokonaniu wpisu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074999/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BKM-I.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 261800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług udostępniania informacji gospodarczych
w rozumieniu ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych (Dz. U. z 2020 r. poz. 389 ze zm.) oraz wysyłki wezwań do zapłaty i powiadomień o wpisie dłużnika do Rejestru Dłużników BIG..
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) dodanie do Rejestru Dłużników BIG informacji gospodarczych o dłużnikach.
2) aktualizację oraz usunięcie dodanych do Rejestru Dłużników BIG informacji gospodarczych
o dłużnikach.
3) wysłanie ustawowego wezwania do zapłaty do dłużnika listem poleconym.
4) wysłanie do dłużnika powiadomienia o dopisaniu do Rejestru Dłużników BIG listem zwykłym.
5) zapewnienie mechanizmu elektronicznej wymiany danych niezbędnych do realizacji zlecanych usług, kompatybilnego z systemem informatycznym Zamawiającego.
6) zapewnienie przeszkolenia w niezbędnym zakresie, każdego pracownika za pośrednictwem którego wykonywane będą zlecone usługi, co stanowi warunek niezbędny dopuszczenia tej osoby do przetwarzania danych osobowych powierzonych przez Zleceniodawcę.
7) prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych w związku z wykonywaniem powierzenia, zgodnie z treścią art. 42 ustawy z dnia 14 grudnia 2018 r.
o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 125 ze zm.).
8) zapewnienie technicznych i organizacyjnych środków ochrony określonych w ustawie z dnia 14 grudnia 2018 r. o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 125 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317475,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317475,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 317475,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krajowy Rejestr Długów Biuro Informacji Gospodarczej S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951794707
7.3.3) Ulica: Danuty Siedzikówny 12
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-214
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KRAJOWY REJESTR DŁUGÓW BIURO INFORMACJI GOSPODARCZEJ" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
"KRAJOWY REJESTR DŁUGÓW BIURO INFORMACJI GOSPODARCZEJ" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317475,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu z podziałem na 3 zadania.
- Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 1393B ul. Jurowiecka w Wasilkowie - Etap II
- "Budowa i rozbudowa odcinków drogi gminnej ul. Bitwy Białostockiej w Białymstoku wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej"
- Dostawa wraz z montażem instalacji systemu kontroli dostępu KD wraz z integracją systemów teletechnicznych w budynku Białostockich Prokuratur Rejonowych ul. Adama Mickiewicza 103 - etap II i III
- Dostawa stengraftu
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa harmonizacji baz danych dla miasta Głowno"
- Aktualizacja i uzupełnienie danych bazy ewidencji gruntów i budynków dotyczącą: budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej: Gmina Małomice oraz Gmina Niegosławice
- Przetworzenie do postaci cyfrowej (digitalizacji) dokumentacji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) w podziale na cztery części.
więcej: Usługi przetwarzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.