Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00082253/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
- 2021/BZP 00089206/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129139 z dnia 2021-07-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wymiana odcinków kabli zasilających w kompleksach wojskowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261 554 591/592/593
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana odcinków kabli zasilających w kompleksach wojskowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7a19656-cab7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129139
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003942/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Naprawa 8 odcinków kabla zasilającego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082253/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26/TP1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160034,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na jednorazowej wymianie odcinków kabli zasilających w kompleksach wojskowych w 32 BLT.
2. Szczegółowy opis, standardy jakościowe i zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:
2.1. Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 a, b, c do SWZ
2.2. Formularza cenowego - załącznik nr 3 do SWZ
3. Oferowana usługa musi odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 a, b, c do SWZ, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Usługa ma charakter jednorodny. Usługa wykonywana będzie na terenie jednostki w ramach jednej lokalizacji
i określonym przedziale czasowym (wykonywana będzie na terenie jednostki i nie ma potrzeby dzielenia jej na części, aby każdy odcinek kabla wymieniał inny podmiot).
5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót:
5.1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscu zabudowania starych kabli na terenie Zamawiającego, 32 Baza Lotnictwa Taktycznego, w kompleksie: Gucin 58A, 98-113 Buczek oraz 98-100 Łask, 9-go Maja 95.
5.2. Dostarczone przez Wykonawcę materiały (kable elektroenergetyczne miedziane o izolacji i powłoce polwinitowej norma jakościowa: PN-93/E-90401 oraz PN-93/E-90400, ZN-97/MP-13-K-119 IEC60502-1, PN-HD 603 S1)
i części zamienne muszą być fabrycznie nowe, nie może być to sprzęt
i materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp. Dokumentacja eksploatacyjno-techniczna w języku polskim.
5.3. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu i materiałów zgodnie z parametrami określonymi przez producenta oraz pozytywne wyniki pomiarów elektrycznych.
5.4. Na wykonaną usługę i zamontowane materiały Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancję.
5.4.1. Wymagana gwarancja jakości i rękojmi za wady na wykonane usługi i użyte materiały wynosi 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy.
5.4.2. Wykonanie uprawnień z tytułu rękojmi może nastąpić niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Postanowienia Umowy nie zastępują przepisów powszechnie obowiązujących w zakresie rękojmi, wolą Stron nie jest wyłączenie ani ograniczenie przepisów dotyczących rękojmi wynikających z przepisów Kodeksu cywilnego.
5.4.3. Wykonawca gwarantuje jakościowo dobre wykonanie usług, zgodnie
z warunkami Umowy oraz bez wad pomniejszających ich wartość lub czyniących obiekt nieprzydatnym do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem.
5.4.4. Zamawiający będzie dokonywać konserwacji przedmiotu umowy we własnym zakresie przy zachowaniu uprawnień z gwarancji.
5.4.5. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia wad zgłoszonych przez Zamawiającego.
5.4.6. Droga zgłoszenia reklamacyjnego: w formie pisemnej, telefoniczna, elektronicznej lub ustnej.
5.4.7. Termin zgłoszenia reklamacyjnego: 30 dni od powzięcia wiadomości przez Zamawiającego o istnieniu wady usługi lub wbudowanego materiału.
5.4.8. Gwarancją objęty jest zamontowany kabel elektroenergetyczny oraz wykonana usługa jego ułożenia i podłączenia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
5.4.9. Czas reakcji na zgłoszoną reklamację: 7 dni od dnia wpłynięcia zgłoszenia reklamacyjnego Wykonawca przystąpi do oględzin zgłoszonych przez Zamawiającego wad i sporządzi z nich protokół dla każdej ze stron. Nieprzystąpienie do oględzin przez Wykonawcę nie tamuje terminu na usunięcie stwierdzonej wady. Zamawiający w przypadku nieobecności Wykonawcy sporządzi jednostronnie protokół oględzin.
5.4.10. Wszelkie koszty związane z usunięciem wady pokrywa Wykonawca. Odbiór usunięcia wady prowadzony będzie w miejscu montażu uszkodzonego odcinka, po włączeniu go do systemu zasilania.
5.4.11. Wykonawca usunie wady stwierdzone w okresie gwarancji niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 21 dni od daty zgłoszenia wady, z prawem do wystąpienia o jego przedłużenie, jeżeli technologia usunięcia wady wymaga dłuższego terminu.
5.4.12. W przypadku nieprzystąpienia przez Wykonawcę w terminie wynikającym z ust. 7 do usunięcia wady Zamawiający może powierzyć usunięcie wad osobom trzecim na koszt i ryzyko Wykonawcy zachowując uprawnienia z gwarancji.
5.4.13. Strony potwierdzą usunięcie wady protokolarnie.
5.5. W związku ze specyfiką wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do:
5.5.1. ustalenia z osobami funkcyjnymi wskazanymi przez Zamawiającego harmonogramu prac, który nie będzie kolidował ze szkoleniem lotniczym
i innymi zadaniami jednostki;
5.5.2. przestrzegania zasad wjazdu na teren jednostki;
5.5.3. bezwzględnego wykonywania poleceń służby dyżurnej i innych osób funkcyjnych jednostki;
5.6. W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych sytuacji Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie lub odwołania prac
w konkretnym dniu po powiadomieniu Wykonawcy.
5.7. Pojazdy Wykonawcy po terenie Zamawiającego mogą poruszać się tylko
i wyłącznie po wyznaczonych drogach, określonych podczas instruktażu przed rozpoczęciem prac z zachowaniem środków ostrożności i bezpieczeństwa
w ruchu drogowym.
5.8. Wykonawca bierze pełna odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez jego pojazdy w mieniu Zamawiającego.
5.9. Wykonawcy zabrania się używać na terenie Jednostki Wojskowej urządzeń latających, zdolnych do przetwarzania obrazu i dźwięku.
5.10. Ilościowy i jakościowy odbiór usługi będącej przedmiotem umowy będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego wykonania osobno dla każdego odcinka (protokół Wykonawcy z pomiarów i uruchomienia) i zbiorczo (protokół odbioru robót Zamawiającego)
5.11. Zamawiający wymaga, aby wraz z protokołem uruchomienia Wykonawca dostarczył „Deklarację zgodności WE” ;
6. Zamawiający zastosował w opisie przedmiotu wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50532400-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznego sprzętu przesyłowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180823,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 475026,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180823,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mieczysław Muszyński Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "EMMA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311117346
7.3.3) Ulica: Teodory 108
7.3.4) Miejscowość: Łask
7.3.5) Kod pocztowy: 98-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Mieczysław Muszyński PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "EMMA"
jakie przetargi wygrała firma
Mieczysław Muszyński PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "EMMA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
podpisania umowy.
2. Za rzetelnie wykonaną usługę Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę według jednostkowych cen podanych przez Wykonawcę, zgodnie z Protokołem postępowania o udzielenie zamówienia. Wartość brutto umowy nie może przekroczyć kwoty 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych 00/100) VAT w kwocie 37 398,37 zł, w tym:
2.1 jeden metr bieżący kabla, który zostanie faktycznie wykorzystany w czasie realizacji usługi w zależności od rodzaju: YKY 4 x 95 mm2 - 202,64 zł brutto (słownie dwieście dwa złote 64/100), w tym VAT w kwocie 37,89 zł,
YKY 4 x 70 mm2 -149,94 zł brutto (słownie sto czterdzieści dziewięć złotych 94/100), w tym VAT w kwocie 28,04 zł,
YKY 4 x 50 mm2 - 124,18 zł brutto (słownie sto dwadzieścia cztery złote 18/100), w tym VAT w kwocie 23,22 zł;
2.2 za wykonaną usługę zgodnie z „szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia” (robocizna, wykorzystanie maszyn i urządzeń, zabezpieczenie logistyczne, inne) 53 801,43 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt trzy złote osiemset jeden 43/100), w tym VAT w kwocie 10 060,43 zł;
2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Remont budynku koszarowego nr 43
- Dostawę urządzeń warsztatowych do stacji diagnostycznych
- "Konserwacja i naprawa cystern paliwowych"
- Zakup i dostawa urządzeń warsztatowych
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Orchów gmina Łask
więcej: przetargi w Łasku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.