eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Wymiana odcinków kabli zasilających w kompleksach wojskowych



Ogłoszenie z dnia 2021-07-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129139 z dnia 2021-07-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wymiana odcinków kabli zasilających w kompleksach wojskowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261 554 591/592/593

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana odcinków kabli zasilających w kompleksach wojskowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7a19656-cab7-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129139

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003942/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Naprawa 8 odcinków kabla zasilającego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082253/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 26/TP1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160034,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na jednorazowej wymianie odcinków kabli zasilających w kompleksach wojskowych w 32 BLT.
2. Szczegółowy opis, standardy jakościowe i zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:
2.1. Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 a, b, c do SWZ
2.2. Formularza cenowego - załącznik nr 3 do SWZ
3. Oferowana usługa musi odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 a, b, c do SWZ, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Usługa ma charakter jednorodny. Usługa wykonywana będzie na terenie jednostki w ramach jednej lokalizacji
i określonym przedziale czasowym (wykonywana będzie na terenie jednostki i nie ma potrzeby dzielenia jej na części, aby każdy odcinek kabla wymieniał inny podmiot).
5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót:
5.1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscu zabudowania starych kabli na terenie Zamawiającego, 32 Baza Lotnictwa Taktycznego, w kompleksie: Gucin 58A, 98-113 Buczek oraz 98-100 Łask, 9-go Maja 95.
5.2. Dostarczone przez Wykonawcę materiały (kable elektroenergetyczne miedziane o izolacji i powłoce polwinitowej norma jakościowa: PN-93/E-90401 oraz PN-93/E-90400, ZN-97/MP-13-K-119 IEC60502-1, PN-HD 603 S1)
i części zamienne muszą być fabrycznie nowe, nie może być to sprzęt
i materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp. Dokumentacja eksploatacyjno-techniczna w języku polskim.
5.3. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu i materiałów zgodnie z parametrami określonymi przez producenta oraz pozytywne wyniki pomiarów elektrycznych.
5.4. Na wykonaną usługę i zamontowane materiały Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancję.
5.4.1. Wymagana gwarancja jakości i rękojmi za wady na wykonane usługi i użyte materiały wynosi 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy.
5.4.2. Wykonanie uprawnień z tytułu rękojmi może nastąpić niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Postanowienia Umowy nie zastępują przepisów powszechnie obowiązujących w zakresie rękojmi, wolą Stron nie jest wyłączenie ani ograniczenie przepisów dotyczących rękojmi wynikających z przepisów Kodeksu cywilnego.
5.4.3. Wykonawca gwarantuje jakościowo dobre wykonanie usług, zgodnie
z warunkami Umowy oraz bez wad pomniejszających ich wartość lub czyniących obiekt nieprzydatnym do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem.
5.4.4. Zamawiający będzie dokonywać konserwacji przedmiotu umowy we własnym zakresie przy zachowaniu uprawnień z gwarancji.
5.4.5. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia wad zgłoszonych przez Zamawiającego.
5.4.6. Droga zgłoszenia reklamacyjnego: w formie pisemnej, telefoniczna, elektronicznej lub ustnej.
5.4.7. Termin zgłoszenia reklamacyjnego: 30 dni od powzięcia wiadomości przez Zamawiającego o istnieniu wady usługi lub wbudowanego materiału.
5.4.8. Gwarancją objęty jest zamontowany kabel elektroenergetyczny oraz wykonana usługa jego ułożenia i podłączenia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
5.4.9. Czas reakcji na zgłoszoną reklamację: 7 dni od dnia wpłynięcia zgłoszenia reklamacyjnego Wykonawca przystąpi do oględzin zgłoszonych przez Zamawiającego wad i sporządzi z nich protokół dla każdej ze stron. Nieprzystąpienie do oględzin przez Wykonawcę nie tamuje terminu na usunięcie stwierdzonej wady. Zamawiający w przypadku nieobecności Wykonawcy sporządzi jednostronnie protokół oględzin.
5.4.10. Wszelkie koszty związane z usunięciem wady pokrywa Wykonawca. Odbiór usunięcia wady prowadzony będzie w miejscu montażu uszkodzonego odcinka, po włączeniu go do systemu zasilania.
5.4.11. Wykonawca usunie wady stwierdzone w okresie gwarancji niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 21 dni od daty zgłoszenia wady, z prawem do wystąpienia o jego przedłużenie, jeżeli technologia usunięcia wady wymaga dłuższego terminu.
5.4.12. W przypadku nieprzystąpienia przez Wykonawcę w terminie wynikającym z ust. 7 do usunięcia wady Zamawiający może powierzyć usunięcie wad osobom trzecim na koszt i ryzyko Wykonawcy zachowując uprawnienia z gwarancji.
5.4.13. Strony potwierdzą usunięcie wady protokolarnie.
5.5. W związku ze specyfiką wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do:
5.5.1. ustalenia z osobami funkcyjnymi wskazanymi przez Zamawiającego harmonogramu prac, który nie będzie kolidował ze szkoleniem lotniczym
i innymi zadaniami jednostki;
5.5.2. przestrzegania zasad wjazdu na teren jednostki;
5.5.3. bezwzględnego wykonywania poleceń służby dyżurnej i innych osób funkcyjnych jednostki;
5.6. W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych sytuacji Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie lub odwołania prac
w konkretnym dniu po powiadomieniu Wykonawcy.
5.7. Pojazdy Wykonawcy po terenie Zamawiającego mogą poruszać się tylko
i wyłącznie po wyznaczonych drogach, określonych podczas instruktażu przed rozpoczęciem prac z zachowaniem środków ostrożności i bezpieczeństwa
w ruchu drogowym.
5.8. Wykonawca bierze pełna odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez jego pojazdy w mieniu Zamawiającego.
5.9. Wykonawcy zabrania się używać na terenie Jednostki Wojskowej urządzeń latających, zdolnych do przetwarzania obrazu i dźwięku.
5.10. Ilościowy i jakościowy odbiór usługi będącej przedmiotem umowy będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego wykonania osobno dla każdego odcinka (protokół Wykonawcy z pomiarów i uruchomienia) i zbiorczo (protokół odbioru robót Zamawiającego)
5.11. Zamawiający wymaga, aby wraz z protokołem uruchomienia Wykonawca dostarczył „Deklarację zgodności WE” ;
6. Zamawiający zastosował w opisie przedmiotu wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50532400-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznego sprzętu przesyłowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180823,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 475026,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180823,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mieczysław Muszyński Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "EMMA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311117346

7.3.3) Ulica: Teodory 108

7.3.4) Miejscowość: Łask

7.3.5) Kod pocztowy: 98-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi dwa miesiące liczone od dnia
podpisania umowy.
2. Za rzetelnie wykonaną usługę Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę według jednostkowych cen podanych przez Wykonawcę, zgodnie z Protokołem postępowania o udzielenie zamówienia. Wartość brutto umowy nie może przekroczyć kwoty 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych 00/100) VAT w kwocie 37 398,37 zł, w tym:
2.1 jeden metr bieżący kabla, który zostanie faktycznie wykorzystany w czasie realizacji usługi w zależności od rodzaju: YKY 4 x 95 mm2 - 202,64 zł brutto (słownie dwieście dwa złote 64/100), w tym VAT w kwocie 37,89 zł,
YKY 4 x 70 mm2 -149,94 zł brutto (słownie sto czterdzieści dziewięć złotych 94/100), w tym VAT w kwocie 28,04 zł,
YKY 4 x 50 mm2 - 124,18 zł brutto (słownie sto dwadzieścia cztery złote 18/100), w tym VAT w kwocie 23,22 zł;
2.2 za wykonaną usługę zgodnie z „szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia” (robocizna, wykorzystanie maszyn i urządzeń, zabezpieczenie logistyczne, inne) 53 801,43 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt trzy złote osiemset jeden 43/100), w tym VAT w kwocie 10 060,43 zł;
2021-07-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.