eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Remont budynku koszarowego nr 43



Ogłoszenie z dnia 2024-06-28

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont budynku koszarowego nr 43

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Skarb Państwa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku koszarowego nr 43

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ef9c65b-346c-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387470

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00207750/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont budynku koszarowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=69810480

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W trakcie procedowania postępowania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Portal e-Usług Smart PZP, dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=69810480.

Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub ich cyfrowego odwzorowania musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 r. poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415; zm. Dz. U. 2023 r. poz. 1824).

Poprzez Portal e-Usług SmartPZP, Zamawiający będzie przekazywał wezwania i zawiadomienia, informacje, odpowiedzi na pytania w ramach postępowania, itp. W trakcie procedowania postępowania Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania kontaktu z Zamawiającym w sprawie wyjaśnień w zakresie złożonej oferty. Co więcej, Wykonawca ma obowiązek śledzić powiadomienia w skrzynce odbiorczej swojego konta na Portalu SmartPZP.

Instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Portalu e-Usług SmartPZP znajdują się w zakładce E-LEARNING, dostępnej pod adresem internetowym: https://portal.smartpzp.pl/elearning

Korzystanie z Systemu możliwe jest, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:
1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości, nie mniejszej niż 1Mb/s.
2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje.
3. Przeglądarki internetowe: Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11. Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek;
4. Dodatkowe oprogramowanie: zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre), w przypadku arek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web, oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.

W sytuacji awarii Systemu Platformy SmartPzp, niedostępności Systemu lub trudności związanych z jego użytkowaniem, uniemożliwiających prawidłową lub/i skuteczną komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez ten System, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: 32bltprz@ron.mil.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). Zaleca się aby w korespondencji kierowanej do Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej Wykonawca posługiwał się nazwą i numerem postępowania.

Osobami ze strony Zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach przedmiotowego postępowania są pracownicy Sekcji Zamówień Publicznych: (+48) 261 554 592, (+48) 261 554 591-593, e-mail: 32bltprz@ron.mil.pl

Oferta oraz oświadczenia własne Wykonawcy składane są pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. postaci elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (certyfikat zainstalowany w e-dowodzie) osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentów będzie nieczytelna lub będzie budzić uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii tych dokumentów - nie dotyczy oferty/wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z przetwarzaniem danych osobowych Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Łasku jest Pan Paweł Rogala, tel. 261 554 639, email: p.rogala@ron.mil.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr referencyjny: 45/TP2/2024.
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”.
5. Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy lub osób występujących w jego imieniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Wykonawcy przysługuje:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9. Wykonawcy nie przysługuje:
−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 45/TP2/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1319780,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia: robota budowlana polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz remoncie budynku nr 43 w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ z podziałem na części:
Część 1 – remont pionów sanitarnych w budynku 43;

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający wymagania jakościowe w zakresie przygotowania dokumentacji projektowej i wykonania roboty budowlanej zawiera „Program Funkcjonalno -Użytkowy” – stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
3. Przedmiot Umowy w obu częściach postępowania obejmuje:
wykonanie projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego, uzgodnionego z Zamawiającym, wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień wymaganych przepisami prawa, opracowaniami, odstępstwami, zgodami, niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót,
wykonanie robót wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją tych robót.
4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać powyższe prace zgodnie z Umową i Programem Funkcjonalno-Użytkowym (dalej zwanym PFU), zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, decyzjami, opiniami, uzgodnieniami oraz zaleceniami Przedstawiciela Zamawiającego wyznaczonego ze strony Zamawiającego.
5. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt.
6. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami technicznymi przy zachowaniu obowiązujących przepisów bhp oraz standardami i zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami SWZ (i załącznikami do niej).
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
8. Zasady dotyczące sposobu realizacji zamówienia, odbioru i innych elementów zadania zawiera także wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
9. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 45000000-7 Roboty budowlane.
RÓWNOWAŻNOŚĆ
10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentach zamówienia, pochodzące od konkretnych producentów, jeżeli zostały wskazane są wyłącznie zaleceniem dla Wykonawcy określającym minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary/urządzenia, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego.
11. Wykonawca składając ofertę winien przyjąć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne". Jeżeli użyto zapisów wskazujących na minimalne parametry jakościowe wymagań Zamawiający rozumie przez to wymagania zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty/urządzenia równoważne o parametrach jakościowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
12. Wykonawca, który zastosował rozwiązanie równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne.
13. W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w SWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SWZ, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
14. Wykazanie zaoferowania rozwiązań równoważnych, o których mowa w ust. 10 -13 może nastąpić wyłącznie poprzez złożenie dodatkowo z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp i jednoczesne wykazanie w nich, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania dotyczące realizacji zamówienia, określone przez Zamawiającego.

KLAUZULA ZATRUDNIENIA
Zamawiający, na podstawie art. 95 ustawy Pzp, wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił, do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące tzw. prace fizyczne na terenie budowy w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu pracy. Obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. Obowiązek nie dotyczy także osób wykonujących samodzielne funkcje w budownictwie w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725) oraz osób wykonujących dokumentację projektową. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w niniejszym punkcie, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

WIZJA LOKALNA:
Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej na wniosek Wykonawcy. Wykonawca w celu wyznaczenia terminu wizji lokalnej zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu wniosek najpóźniej 7 dnia od dnia publikacji postępowania poprzez platformę Smart Pzp. W przypadku gdy wniosek wpłynie po tym terminie, Zamawiający nie ma obowiązku wyznaczania terminu dla Wykonawcy do odbycia wizji lokalnej. Wniosek Wykonawca składa zgodnie z postanowieniami rozdziału 18 SWZ, który reguluje zasady komunikacji wykonawców z Zamawiającym.

4.2.5.) Wartość części: 1179780,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą w każdej części zamówienia, zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium CENA 100%.
Kryterium „Cena oferty” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru wskazanego w SWZ:


Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych.
Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.


SPOSÓB OBLICZENIA CENY:

Cena podana w ofercie to cena ryczałtowa i powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego w ramach zamówienia.
Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem dopuszczalnych zmian w umowie.
Wartość netto to wartość przedmiotu zamówienia, bez kwoty podatku VAT.
Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.
Wartość brutto to całkowita wartość przedmiotu zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT), na którą składa się koszt wykonania dokumentacji projektowej oraz wykonanie roboty budowlanej zgodnie z dokumentacją zamówienia.
Koszty wskazane w formularzu ofertowym dotyczące sporządzenia dokumentacji projektowej nie mogą w żadnej z części przekraczać kwoty 5,75 % wartości całkowitej zamówienia.
Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto wyliczona wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ).
Brak wypełnienia pozycji w kosztorysie ślepym lub/i niezałączenie go do oferty spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
W przypadku rozbieżności w zakresie udziału procentowego kwoty za przygotowanie dokumentacji projektowej w wartości zamówienia Zamawiający dokona poprawienia oferty w każdej z części w następujący sposób: z całkowitej ceny brutto zaoferowanej za wykonanie zamówienia w Formularzu ofertowym obliczy wskazany w ust. 9 maksymalny dopuszczony przez Zamawiającego próg procentowy dla dokumentacji projektowej tj. 5,75 % całkowitej wartości brutto, a resztę kwoty tj. 94,25 % wartości całkowitej Zamawiający przyjmie jako cenę oferowaną przez Wykonawcę za realizację robót budowlanych przy czym wartość całkowita w ofercie za realizację zamówienia pozostanie bez zmian.
W przypadku rozbieżności kwoty netto oraz kwoty brutto Zamawiający przyjmie, że Wykonawca za realizację zamówienia oferuje wskazaną w formularzu ofertowym kwotę netto, do której doliczony zostanie należny podatek Vat.
Przy wyliczaniu poszczególnych wartości netto i brutto należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny. Kwoty wykazane w ofercie zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia: robota budowlana polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz remoncie budynku nr 43 w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ z podziałem na części:

Część 2 – remont instalacji elektrycznej w budynku 43.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający wymagania jakościowe w zakresie przygotowania dokumentacji projektowej i wykonania roboty budowlanej zawiera „Program Funkcjonalno -Użytkowy” – stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
3. Przedmiot Umowy w obu częściach postępowania obejmuje:
wykonanie projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego, uzgodnionego z Zamawiającym, wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień wymaganych przepisami prawa, opracowaniami, odstępstwami, zgodami, niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót,
wykonanie robót wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją tych robót.
4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać powyższe prace zgodnie z Umową i Programem Funkcjonalno-Użytkowym (dalej zwanym PFU), zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, decyzjami, opiniami, uzgodnieniami oraz zaleceniami Przedstawiciela Zamawiającego wyznaczonego ze strony Zamawiającego.
5. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt.
6. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami technicznymi przy zachowaniu obowiązujących przepisów bhp oraz standardami i zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami SWZ (i załącznikami do niej).
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
8. Zasady dotyczące sposobu realizacji zamówienia, odbioru i innych elementów zadania zawiera także wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
9. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 45000000-7 Roboty budowlane.
RÓWNOWAŻNOŚĆ
10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentach zamówienia, pochodzące od konkretnych producentów, jeżeli zostały wskazane są wyłącznie zaleceniem dla Wykonawcy określającym minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary/urządzenia, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego.
11. Wykonawca składając ofertę winien przyjąć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne". Jeżeli użyto zapisów wskazujących na minimalne parametry jakościowe wymagań Zamawiający rozumie przez to wymagania zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty/urządzenia równoważne o parametrach jakościowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
12. Wykonawca, który zastosował rozwiązanie równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne.
13. W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w SWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SWZ, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
14. Wykazanie zaoferowania rozwiązań równoważnych, o których mowa w ust. 10 -13 może nastąpić wyłącznie poprzez złożenie dodatkowo z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp i jednoczesne wykazanie w nich, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania dotyczące realizacji zamówienia, określone przez Zamawiającego.

KLAUZULA ZATRUDNIENIA
Zamawiający, na podstawie art. 95 ustawy Pzp, wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił, do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące tzw. prace fizyczne na terenie budowy w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu pracy. Obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. Obowiązek nie dotyczy także osób wykonujących samodzielne funkcje w budownictwie w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725) oraz osób wykonujących dokumentację projektową. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w niniejszym punkcie, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

WIZJA LOKALNA:
Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej na wniosek Wykonawcy. Wykonawca w celu wyznaczenia terminu wizji lokalnej zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu wniosek najpóźniej 7 dnia od dnia publikacji postępowania poprzez platformę Smart Pzp. W przypadku gdy wniosek wpłynie po tym terminie, Zamawiający nie ma obowiązku wyznaczania terminu dla Wykonawcy do odbycia wizji lokalnej. Wniosek Wykonawca składa zgodnie z postanowieniami rozdziału 18 SWZ, który reguluje zasady komunikacji wykonawców z Zamawiającym.

4.2.5.) Wartość części: 140000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą w każdej części zamówienia, zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium CENA 100%.
Kryterium „Cena oferty” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru wskazanego w SWZ:


Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych.
Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.


SPOSÓB OBLICZENIA CENY:

Cena podana w ofercie to cena ryczałtowa i powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego w ramach zamówienia.
Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem dopuszczalnych zmian w umowie.
Wartość netto to wartość przedmiotu zamówienia, bez kwoty podatku VAT.
Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.
Wartość brutto to całkowita wartość przedmiotu zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT), na którą składa się koszt wykonania dokumentacji projektowej oraz wykonanie roboty budowlanej zgodnie z dokumentacją zamówienia.
Koszty wskazane w formularzu ofertowym dotyczące sporządzenia dokumentacji projektowej nie mogą w żadnej z części przekraczać kwoty 5,75 % wartości całkowitej zamówienia.
Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto wyliczona wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ).
Brak wypełnienia pozycji w kosztorysie ślepym lub/i niezałączenie go do oferty spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
W przypadku rozbieżności w zakresie udziału procentowego kwoty za przygotowanie dokumentacji projektowej w wartości zamówienia Zamawiający dokona poprawienia oferty w każdej z części w następujący sposób: z całkowitej ceny brutto zaoferowanej za wykonanie zamówienia w Formularzu ofertowym obliczy wskazany w ust. 9 maksymalny dopuszczony przez Zamawiającego próg procentowy dla dokumentacji projektowej tj. 5,75 % całkowitej wartości brutto, a resztę kwoty tj. 94,25 % wartości całkowitej Zamawiający przyjmie jako cenę oferowaną przez Wykonawcę za realizację robót budowlanych przy czym wartość całkowita w ofercie za realizację zamówienia pozostanie bez zmian.
W przypadku rozbieżności kwoty netto oraz kwoty brutto Zamawiający przyjmie, że Wykonawca za realizację zamówienia oferuje wskazaną w formularzu ofertowym kwotę netto, do której doliczony zostanie należny podatek Vat.
Przy wyliczaniu poszczególnych wartości netto i brutto należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny. Kwoty wykazane w ofercie zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112-117 ustawy Pzp.

1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

4. Zdolność techniczna lub zawodowa.
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje:

4.1. W zakresie części 1 i 2 zamówienia o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości minimum:
w części 1 – 1 000 000,00 zł brutto (jeden milion złotych);
w części 2 – 100 000 zł brutto (sto tysięcy złotych);
która polegała na remoncie:
w części 1 - lub realizacji prac wykończeniowych wewnątrz budynku/ów;
w części 2 – lub budowie lub przebudowie instalacji elektrycznej
wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie.

4.2 W zakresie części 2 zamówienia o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji minimum:
jedną osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku EKSPLOATACJA do obsługi instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV;
jedną osobę zdolną do realizacji zamówienia posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku DOZÓR do obsługi instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV;
- przy czym Zamawiający dopuszcza posiadanie obu uprawnień przez jedną osobę (łączenie potencjału).
Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 10. SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda złożenia dokumentów w celu potwierdzenia niepodleganiu wykluczeniu. Weryfikacja odbędzie się na podstawie badania treści oświadczenia będącego załącznikiem nr 2 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych Wykonawcę, którego oferta będzie najkorzystniejsza. Wówczas Wykonawca przedłoży następujące dokumenty:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli
Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
– według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
– w odniesieniu do warunku określonego w rozdziale 6 pkt 4.1 SWZ (zdolność techniczna lub zawodowa);
2 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami w zakresie części 2 zamówienia
– według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
– w odniesieniu do warunku określonego w rozdziale 6 pkt 4.2 SWZ (zdolność techniczna lub zawodowa).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych z zastrzeżeniem zapisów dotyczących rozwiązań równoważnych, o których mowa w rozdziale 3 SWZ w ust. 14 .
Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i załączniki:

1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem – załącznik nr 1 do SWZ;
2. oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu przygotowany zgodnie ze wzorem – załącznik nr 2 do SWZ;
oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ (jeśli dotyczy) składają także odrębnie:
2.1. każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; w takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
2.2. podmiot udostępniający, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy;
3. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów (jeśli dotyczy);
pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy).
4. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 6 do SWZ - jeśli dotyczy.
5. oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ - jeśli dotyczy.



Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Jeżeli dokumenty składane wraz z ofertą są wystawione w języku obcym, Wykonawca obligatoryjnie załącza do nich tłumaczenie.
Treść i forma złożenia oferty musi odpowiadać warunkom zamówienia, określonym przez Zamawiającego w niniejszym dokumencie.
Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego2, profilu zaufanego3 lub podpisu osobistego4 (warstwa elektroniczna na dowodzie osobistym, tzw. e-dowód). Portal e-Usług SmartPZP jest kompatybilny ze wszystkimi podpisami elektronicznymi.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Powyższe dotyczy także wspólników spółki cywilnej chyba, że zakres umocowania wynika z załączonej do oferty umowy spółki.
2. Oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SWZ każdy z Wykonawców składa osobno.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy obowiązani są także złożyć wraz z ofertą oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ, z którego będzie wynikać które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w niniejszym rozdziale zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie dopuszczone zmiany umowy przewidziane zostały w treści załącznika nr 4 do SWZ - wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy SmartPzp dostępnej na stronie internetowej przedmiotowego postępowania w zakładce prowadzonego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-16 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-14

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana w systemie zaprojektuj i wybuduj.
2. Okres realizacji zamówienia w części 1 i 2 wynosi 100 dni od dnia podpisania umowy przy czym nie później niż do dnia 30.11.2024 r.
3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
5. Każdy Wykonawca samodzielnie lub jako Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie ma prawo złożyć tylko jedną ofertę w zakresie każdej z części. Dopuszczalne jest wycofanie oferty lub jej zmiana przed upływem terminu składania ofert.
6. Wykonawca przed podpisaniem umowy winien przedłożyć Zamawiającemu aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w związku z realizacją zamówienia na czas trwania umowy lub na okres krótszy z zobowiązaniem jego przedłużenia w wysokości min.
- dla części 1 - 1 500 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych);
- dla części 2 - 200 000 zł brutto( słownie dwieście tysięcy złotych)
7. Wykonawca przed podpisaniem umowy winien przedłożyć Zamawiającemu kopię świadectw kwalifikacji osób skierowanych do realizacji umowy, o których mowa w Rozdziale 6 SWZ w pkt 4 ppkt 4.2.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.