Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00038537/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Narzędzia walidacji dla wybranych kwalifikacji, w tym pilotażowa realizacja scenariuszy walidacji efektów uczenia się – III przetarg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górczewska 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-180
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Narzędzia walidacji dla wybranych kwalifikacji, w tym pilotażowa realizacja scenariuszy walidacji efektów uczenia się – III przetarg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45bc62e5-7f5e-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129343
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038537/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IBE/03/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 383206,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 1 kompletu narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 1 pilotażu scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych, opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.Lista kwalifikacji rynkowych możliwych do wyboru przez Wykonawców w części 1:
1. Animacja czasu wolnego dzieci i dorosłych w obiektach świadczących usługi noclegowe
2. Dobieranie i podawanie wina
3. Koordynacja świadczeń realizowanych na podstawie karty diagnostyki i leczenia onkologicznego
4. Monitorowanie przestrzegania przepisów w zakresie ochrony danych u podmiotów, które przetwarzają dane osobowe
5.Obsługa zwolnień lekarskich (ZLA) na Platformie Usług Elektronicznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (PUE ZUS)
6. Pilotowanie imprez turystycznych typu incentive
7. Prowadzenie procesu treningowego w koszykówce
8. Prowadzenie zajęć z golfa w ramach sportu dla wszystkich
9. Prowadzenie zajęć z koszykówki w ramach sportu dla wszystkich
10. Przewodnictwo turystyczne dla wybranego obszaru
11. Realizacja usług w zakresie informacji turystycznej wybranego województwa
12. Uprawa ziół
13. Zarządzanie cyberbezpieczeństwem - specjalista
W każdej z 6 części zamówienia zostanie wyłoniony wykonawca, którego zadaniem będzie opracowanie scenariusza walidacji i kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji rynkowej oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu walidacji (zgodnie ze scenariuszem i z użyciem zaprojektowanych narzędzi).
Produktami każdej części zamówienia będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się (np. arkusz testu teoretycznego, arkusz obserwacji) i narzędzia pomocnicze, takie jak: klucze oceny/ opisy sposobów oceny, instrukcje dla poszczególnych uczestników procesu, a także matryca walidacji i dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego recenzenta.
4. Raport techniczny z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 63867,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 1 kompletu narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 1 pilotażu scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych, opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.Lista kwalifikacji rynkowych możliwych do wyboru przez Wykonawców w części 2:
14. Animowanie grup zabawowych
15. Budowanie strategii produktów i usług
16. Demontaż i recykling zespołów pojazdów samochodowych
17. Nauczanie i doskonalenie technik golfowych
18. Obsługa i żywienie koni
19. Planowanie i prowadzenie procesu szkoleniowego w koszykówce
20. Planowanie i prowadzenie treningu we wspinaczce na czas lub w boulderingu i prowadzeniu
21. Planowanie i prowadzenie wieloletniego procesu szkoleniowego w jeździectwie
22. Planowanie i realizowanie przyjęć okolicznościowych
23. Planowanie i realizowanie usług konferencyjnych
24. Prefabrykacja pojedynczych i seryjnych elementów blaszanych instalacji HVAC
25. Projektowanie i wdrażanie procesów rozwoju produktów i usług
26. Prowadzenie ogólnodostępnego poradnictwa obywatelskiego niezależnego od systemu regulowanego przepisami
27. Przygotowywanie i podawanie kawy oraz napojów kawowych
28. Przygotowywanie i serwowanie herbat i naparów
29. Zarządzanie cyberbezpieczeństwem - menedżer
W każdej z 6 części zamówienia zostanie wyłoniony wykonawca, którego zadaniem będzie opracowanie scenariusza walidacji i kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji rynkowej oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu walidacji (zgodnie ze scenariuszem i z użyciem zaprojektowanych narzędzi).
Produktami każdej części zamówienia będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się (np. arkusz testu teoretycznego, arkusz obserwacji) i narzędzia pomocnicze, takie jak: klucze oceny/ opisy sposobów oceny, instrukcje dla poszczególnych uczestników procesu, a także matryca walidacji i dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego recenzenta.
4. Raport techniczny z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 63867,68 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 1 kompletu narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 1 pilotażu scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych, opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.Lista kwalifikacji rynkowych możliwych do wyboru przez Wykonawców w części 3:
30. Badanie stóp i kończyn dolnych oraz dobór i projektowanie indywidualnych wkładek ortopedycznych
31. Nauczanie samodzielnego prowadzenia łodzi żaglowej
32. Obsługa systemów agrotronicznych w maszynach rolniczych
33. Planowanie i prowadzenie procesu treningu golfowego
34. Planowanie i prowadzenie zajęć z narciarstwa wysokogórskiego
35. Planowanie i prowadzenie zajęć z turystyki wysokogórskiej
36. Programowanie procesu treningowego w snowboardzie
37. Projektowanie aplikacji wspomagających wdrażanie rozwojowych systemów w przemyśle
38. Projektowanie systemów zabezpieczeń wizyjnych na terenach portów lotniczych
39. Prowadzenie spływów kajakowych
40. Prowadzenie superwizji w psychoterapii
41. Prowadzenie treningu w snowboardzie
42. Prowadzenie zajęć freeride’owych i skitourowych
43. Przeprowadzanie ewaluacji
44. Przygotowywanie pojazdów do lakierowania naprawczego - pomocnik lakiernika
45. Serwisowanie małych oczyszczalni ścieków
46. Zarządzanie bezpieczeństwem informacji cyfrowej w lotnictwie
47. Zarządzanie cyberbezpieczeństwem - ekspert
W każdej z 6 części zamówienia zostanie wyłoniony wykonawca, którego zadaniem będzie opracowanie scenariusza walidacji i kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji rynkowej oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu walidacji (zgodnie ze scenariuszem i z użyciem zaprojektowanych narzędzi).
Produktami każdej części zamówienia będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się (np. arkusz testu teoretycznego, arkusz obserwacji) i narzędzia pomocnicze, takie jak: klucze oceny/ opisy sposobów oceny, instrukcje dla poszczególnych uczestników procesu, a także matryca walidacji i dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego recenzenta.
4. Raport techniczny z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 63867,68 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 1 kompletu narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 1 pilotażu scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych, opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.Lista kwalifikacji rynkowych możliwych do wyboru przez Wykonawców w części 4:
48. Komunikowanie się za pomocą tworzenia, opowiadania i wysłuchiwania historii (storytelling)
49. Mentoring przygotowania praktycznego do wykonywania działań zawodowych
50. Modelowanie termiczne systemów kosmicznych
51. Montaż podzespołów elektronicznych dla branży kosmicznej
52. Montaż, diagnostyka i naprawa systemów agrotronicznych w maszynach rolniczych
53. Montowanie zespołów i podzespołów pojazdów samochodowych
54. Planowanie i prowadzenie doskonalenia kadr szkoleniowych w jeździectwie
55. Planowanie i prowadzenie procesu treningowego w żeglarstwie wyczynowym w cyklu rocznym
56. Planowanie i prowadzenie zajęć z alpinizmu jaskiniowego
57. Planowanie i prowadzenie zajęć ze wspinaczki górskiej
58. Planowanie i prowadzenie zajęć ze wspinaczki górskiej w terenie lodowcowym
59. Projektowanie autorskiej koncepcji treningowej i zarządzanie procesem szkoleniowym w koszykówce
60. Projektowanie elektroniki dla systemów kosmicznych
61. Projektowanie i wdrażanie systemów kosmicznych (inżynieria systemowa)
62. Projektowanie i zarządzanie procesem treningu golfowego
63. Prowadzenie psychoterapii osób dorosłych
64. Przeprowadzanie procesu renowacji i naprawy powłoki lakierowej
65. Samodzielne planowanie i realizacja kształcenia żeglarskiego oraz egzaminowanie w żeglarstwie
W każdej z 6 części zamówienia zostanie wyłoniony wykonawca, którego zadaniem będzie opracowanie scenariusza walidacji i kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji rynkowej oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu walidacji (zgodnie ze scenariuszem i z użyciem zaprojektowanych narzędzi).
Produktami każdej części zamówienia będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się (np. arkusz testu teoretycznego, arkusz obserwacji) i narzędzia pomocnicze, takie jak: klucze oceny/ opisy sposobów oceny, instrukcje dla poszczególnych uczestników procesu, a także matryca walidacji i dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego recenzenta.
4. Raport techniczny z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 63867,68 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 1 kompletu narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 1 pilotażu scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych, opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.Lista kwalifikacji rynkowych możliwych do wyboru przez Wykonawców w części 5:
66. Diagnozowanie psychologicznych uwarunkowań potrzeb edukacyjnych dzieci
67. Diagnozowanie psychologicznych uwarunkowań potrzeb edukacyjnych młodzieży
68. Lakierowanie w lakierniach przemysłowych
69. Montaż, obsługa i naprawa podzespołów oraz zespołów napędów, zasilanych alternatywnymi paliwami gazowymi, stosowanych w pojazdach samochodowych
70. Montowanie, diagnozowanie i naprawa systemów mechatronicznych podnoszących komfort użytkowania pojazdów samochodowych
71. Obsługa, diagnostyka i naprawa układów automatyki przemysłowej w produkcji motoryzacyjnej
72. Organizacja i zarządzanie w tenisie stołowym
73. Planowanie i prowadzenie procesu treningowego w jeździectwie
74. Popularyzacja i instruktaż w tenisie stołowym
75. Programowanie i obsługa zintegrowanych stanowisk zrobotyzowanych dla wybranych procesów technologicznych
76. Projektowanie i realizacja badań satysfakcji klienta
77. Prowadzenie jednostki treningowej i zgrupowania sportowego w sporcie osób z niepełnosprawnościami
W każdej z 6 części zamówienia zostanie wyłoniony wykonawca, którego zadaniem będzie opracowanie scenariusza walidacji i kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji rynkowej oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu walidacji (zgodnie ze scenariuszem i z użyciem zaprojektowanych narzędzi).
Produktami każdej części zamówienia będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się (np. arkusz testu teoretycznego, arkusz obserwacji) i narzędzia pomocnicze, takie jak: klucze oceny/ opisy sposobów oceny, instrukcje dla poszczególnych uczestników procesu, a także matryca walidacji i dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego recenzenta.
4. Raport techniczny z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 63867,68 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 1 kompletu narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 1 pilotażu scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych, opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.Lista kwalifikacji rynkowych możliwych do wyboru przez Wykonawców w części 6:
78. Administrowanie systemem ochrony wydzielonej przestrzeni powietrznej przed nieuprawnionym wlotem bezzałogowych statków powietrznych
79. Budowanie architektury głębokiego uczenia maszynowego (deep learning)
80. Budowanie architektury modeli uczenia maszynowego (machine learning)
81. Eksploatacja i utrzymanie floty wielowirnikowców bezzałogowych w gotowości do wykonywania lotów
82. Kreowanie sytuacji edukacyjnych
83. Kształtowanie polityki niezawodności i cyberbezpieczeństwa w przemyśle w zakresie zasobów ludzkich i technicznych
84. Naprawa i uruchamianie wielowirnikowców bezzałogowych
85. Programowanie modeli uczenia maszynowego
86. Programowanie sieci głębokiego uczenia maszynowego (deep learning)
87. Projektowanie architektury systemów sztucznej inteligencji
88. Wdrażanie zasad organizacji turkusowych
89. Zapewnienie jakości w projektach kosmicznych
90. Zarządzanie niezawodnością i cyberbezpieczeństwem w przemyśle w zakresie zasobów ludzkich i proceduralnych
91. Zarządzanie niezawodnością i cyberbezpieczeństwem w zakresie urządzeń oraz technologii w przemyśle
92. Zarządzanie strategiczne zespołem ukierunkowane na osiąganie najwyższych celów sportowych w piłce ręcznej
W każdej z 6 części zamówienia zostanie wyłoniony wykonawca, którego zadaniem będzie opracowanie scenariusza walidacji i kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji rynkowej oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu walidacji (zgodnie ze scenariuszem i z użyciem zaprojektowanych narzędzi).
Produktami każdej części zamówienia będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się (np. arkusz testu teoretycznego, arkusz obserwacji) i narzędzia pomocnicze, takie jak: klucze oceny/ opisy sposobów oceny, instrukcje dla poszczególnych uczestników procesu, a także matryca walidacji i dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego recenzenta.
4. Raport techniczny z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 63867,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kadry Turystyki spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272738159
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 47 lok. 47
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-210
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polskim Związkiem Alpinizmu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272139619
7.3.3) Ulica: ul. Mokotowska 24
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-561
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60885,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powiatowym Centrum Edukacji Zawodowej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7891689402
7.3.3) Ulica: Ul. Wojska Polskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Września
7.3.5) Kod pocztowy: 62-302
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWIATOWE CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ
jakie przetargi wygrała firma
POWIATOWE CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASESO Sabina Nikodemska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121724812
7.3.3) Ulica: ul. Drzeworytników, nr 49, lok. 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-341
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7891689402
7.3.3) Ulica: Ul. Wojska Polskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Września
7.3.5) Kod pocztowy: 62-302
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWIATOWE CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ
jakie przetargi wygrała firma
POWIATOWE CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60885,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASESO Sabina Nikodemska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121724812
7.3.3) Ulica: ul. Drzeworytników, nr 49, lok. 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-341
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych - numer sprawy: 9/ZP/2025
- Dostawa wraz z montażem urządzeń do Teatru Wysokich Napięć w Centrum Nauki Kopernik
- Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej remont elewacji i balkonów budynków mieszkalnych przy ul. Pawiej 71 i ul. Żytniej 61 w Warszawie.
- Wykonanie usługi geodezyjnej
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Kuratorium Oświaty w Warszawie
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 618 od km 47+111 do km 47+544 na terenie m. Wyszków, gmina Wyszków, powiat wyszkowski" - nr postępowania 074/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie uczniów zdolnych przez kadrę ekspercką: specjalistów do spraw diagnozy, specjalistę ds. doradztwa zawodowego, Opiekuna Talentów, w ramach Projektu Zdolni z Pomorza - Gdańsk.
- Realizacja rekomendowanego programu profilaktycznego Poruszające Bajki o Emocjach
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Pełnienie funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- Organizacja i przeprowadzenie kursu języka polskiego jako obcego dla cudzoziemców (w trzech częściach).
- Organizacja usług szkoleniowych dla Uczestników projektu ,,KLAMERKA"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.