Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00520443/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
- 2023/BZP 00025453/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zapobieganie kryzysowi wodnemu na terenie Gminy Łazy poprzez budowę i modernizację sieci wodociągowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 15
1.5.2.) Miejscowość: Łazy
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 5729422
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wirum@lazy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umlazy.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.umlazy.finn.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapobieganie kryzysowi wodnemu na terenie Gminy Łazy poprzez budowę i modernizację sieci wodociągowej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81e19d8e-86b6-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129404
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017874/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Zapobieganie kryzysowi wodnemu na terenie Gminy Łazy poprzez budowę i modernizację sieci wodociągowej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00520443
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WID. 271. 21. 2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 9212669,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa: Zadanie nr 1- Budowa i modernizacja 8 odcinków sieci wodociągowej na terenie Gminy Łazy w formule zaprojektuj i wybuduj.2. Realizacja dotyczy łącznie następujących odcinków sieci wodociągowej :
1) Łazy ul. Akacjowa, ul. Źródlana, ul. Gajowa i ul. Klonowa;
2) Wysoka ul. Żeromskiego;
3) Kuźnica Masłońska ul. Topolowa, ul. Słoneczna i ul. Zwycięstwa;
4) Niegowonice ul. Nowowiejska, ul. Kościuszki, ul. Starowiejska, ul. Źródlana, ul. Pilicka i ul. Jurajska;
5) Niegowonice ul. Kościuszki, ul. Szkolna i ul. Grabowska;
6) Rokitno Szlacheckie ul. 1 Maja;
7) Turza ul. Zwycięstwa, ul. Ogrodowa i ul. Sobieskiego;
8) Wiesiółka ul. Jagodowa i droga bez nazwy o numerze ewidencyjnym 916.
3. Szczegółowy opis zawiera dokumentacja PFU wykonana przez: Usługi Inżynieryjne Grzegorz Kowalczuk, Giebło ul. Częstochowska 118A, 42-440 Ogrodzieniec :
Program Funkcjonalno-Użytkowy dla zadania pn.: „Budowa/modernizacja wodociągu rozdzielczego wraz z przyłączami wody zakończonymi studniami wodomierzowymi w granicy działek odbiorców oraz zabudowa studni strefowej. Lokalizacja zadania, ulice: Akacjowa, Źródlana, Gajowa i Klonowa w miejscowości Łazy”;
Program Funkcjonalno-Użytkowy dla zadania pn.: „Budowa/modernizacja wodociągu rozdzielczego wraz z przyłączami wody zakończonymi studniami wodomierzowymi w granicy działek odbiorców oraz zabudowa studni strefowej. Lokalizacja zadania, ulice: Topolowa, Słoneczna i Zwycięstwa w miejscowości Kuźnica Masłońska”
Program Funkcjonalno-Użytkowy dla zadania pn.: „Budowa/modernizacja wodociągu rozdzielczego wraz z przyłączami wody zakończonymi studniami wodomierzowymi w granicy działek odbiorców, montaż kontenerowej pompowni sieciowej oraz zabudowa studni strefowej. Lokalizacja zadania, ulice: Nowowiejska, Kościuszki, Starowiejska, Źródlana, Pilicka i Jurajska w miejscowości Niegowonice”
Program Funkcjonalno-Użytkowy dla zadania pn.: „Budowa/modernizacja wodociągu rozdzielczego wraz z przyłączami wody zakończonymi studniami wodomierzowymi w granicy działek odbiorców oraz zabudowa studni strefowej. Lokalizacja zadania, ulice: Kościuszki, Szkolna i Grabowska w miejscowości Niegowonice”
Program Funkcjonalno-Użytkowy dla zadania pn.: „Budowa/modernizacja wodociągu rozdzielczego wraz z przyłączami wody zakończonymi studniami wodomierzowymi w granicy działek odbiorców oraz zabudowa studni strefowej. Lokalizacja zadania, ulica: 1 Maja w miejscowości Rokitno Szlacheckie”
Program Funkcjonalno-Użytkowy dla zadania pn.: „Budowa/modernizacja wodociągu rozdzielczego wraz z przyłączami wody zakończonymi studniami wodomierzowymi w granicy działek odbiorców oraz zabudowa studni strefowej. Lokalizacja zadania, ulice: Zwycięstwa, Ogrodowa i Sobieskiego w miejscowości Turza”
Program Funkcjonalno-Użytkowy dla zadania pn.: „Budowa/modernizacja wodociągu rozdzielczego wraz z przyłączami wody zakończonymi studniami wodomierzowymi w granicy działek odbiorców. Lokalizacja zadania, ulice: Jagodowa i droga bez nazwy o numerze ewidencyjnym 916 w miejscowości Wiesiółka”
Program Funkcjonalno-Użytkowy dla zadania pn.: „Budowa/modernizacja wodociągu rozdzielczego wraz z przyłączami wody zakończonymi studniami wodomierzowymi w granicy działek odbiorców. Lokalizacja zadania, ulica: Żeromskiego w miejscowości Wysoka”.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
1) dokumentacji projektowej tj:
Projektu budowlano-wykonawczego wszystkich branż (w tym projektów specjalistycznych takich których konieczność opracowania może wyniknąć w trakcie projektowania) wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 4 egz.;
Zapis całości opracowania na nośniku elektronicznym (płyta CD) – w formacie pdf;
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich danych wyjściowych do projektowania, w szczególności: mapy do celów projektowych, wykonania badań gruntowo-wodnych, wykonania opracowań przyrodniczych;
Kosztorysów wykonawczych;
Wykonania wszelkich niezbędnych prac z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych zamówieniem;
Dokumentacja projektowa powinna obejmować wszystkie branże i zakresy robót zgodnie z PFU;
Obowiązki Wykonawcy w zakresie dokumentacji projektowej obejmują ponadto przygotowanie wniosku o uzyskanie dla Zamawiającego pozwolenia odpowiedniego organu na prowadzenie robót budowlanych, zapewnienie sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót oraz przygotowanie dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją eksploatacyjną. Realizacja powyższego zakresu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45221250-9 - Roboty podziemne inne niż dotyczące tuneli, szybów i kolei podziemnej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 7945352,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Budowa i modernizacja odcinka sieci wodociągowej oraz odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Kolejowej i Mickiewicza w Łazach na podstawie dokumentacji projektowej.1. Zadanie nr 2 podzielone jest na dwie zasadnicze części:
1) Budowę sieci wodociągowej – dofinansowana z programu POLSKI ŁAD Budowę sieci kanalizacji sanitarnej.
Ad 1) Realizacja obejmuje budowę wodociągu rozdzielczego w rejonie ulicy Kolejowej, Mickiewicza i Kochanowskiego w miejscowości Łazy, obejmującą swym zakresem budowę wodociągu rozdzielczego z rur PE SDR 11 Ø160/90[mm], typ RC oraz odcinków przyłączy wodociągowych do granicy działki.
Zadanie szczegółowo opisuje następująca dokumentacja projektowa:
a) Projekt Budowlany branża sanitarna „Projekt rozdzielczej sieci wodociągowej PE∅160/90[mm] wraz z odcinkami przyłączy wodociągowych do granic działek w rejonie ulic Mickiewicza i Kolejowa w miejscowości Łazy” wykonany przez Usługi Inżynieryjne Grzegorz Kowalczuk, Giebło ul. Częstochowska 118A, 42-440 Ogrodzieniec;
b) Przedmiary (pomocniczo)
Ad 2) Realizacja obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej w ulicy Kolejowej i Mickiewicza w Łazach wraz z odcinkami przyłączy do granic pasa drogowego ulic.
Zakres inwestycji:
- kanał sanitarny Dn200 – 435,0 m
- kanały przyłączeniowe Dn160 – 75,5 m
Zadanie szczegółowo opisuje następująca dokumentacja projektowa:
a) Projekt budowlany branża sanitarna „BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W UL. KOLEJOWEJ I MICKIEWICZA W ŁAZACH” wykonany przez =ECON= Marek Michalczyk, 25-237 Kielce ul. Gen. T. Klimeckiego 10;
b) Projekt architektoniczno budowlany branża sanitarna „BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W UL. KOLEJOWEJ I MICKIEWICZA W ŁAZACH” wykonany przez =ECON= Marek Michalczyk, 25-237 Kielce ul. Gen. T. Klimeckiego 10;
c) STWIOR
d) przedmiary robót (tylko pomocniczo)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 1267317,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11431804,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11431804,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11431804,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych Insbud Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 993-02-68-813
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 27
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
PHU „INKO 2001” K. Łukasik, K. Kaczor, J. Majewski spółka jawna
33-300 Nowy Sącz
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACJI SANITARNYCH INSBUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACJI SANITARNYCH INSBUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11431804,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1564910,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2311364,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1564910,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „GUDREX” s.c. Piotr Gunia, Arkadiusz Drejowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6490011148
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 10
7.3.4) Miejscowość: Pilica
7.3.5) Kod pocztowy: 42-436
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1564910,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ŁAZY
więcej: przetargi ŁAZY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn: Przebudowa drogi powiatowej nr 1154K na odcinku od granicy z powiatem krakowskim oraz odcinkiem drogi powiatowej nr 1090K.
- "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudziniec - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Rudziniec" z podziałem na zadania
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kanałem Gliwickim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.