eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia¦wiadczenie us³ug ca³odobowego podejmowania interwencji w zakresie ograniczania bytowania zwierzyny ³ownej, realizacji od³owu, od³owu z u¶mierceniem lub odstrza³u redukcyjnego dzików na terenie Gdyni.



Og³oszenie z dnia 2025-03-04

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ca³odobowego podejmowania interwencji w zakresie ograniczania bytowania zwierzyny ³ownej, realizacji od³owu, od³owu z u¶mierceniem lub odstrza³u redukcyjnego dzików na terenie Gdyni.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasta Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Al. Marsza³ka Pi³sudskiego 52/54

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-382

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 585273712

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzkiol@gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.um.gdynia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug ca³odobowego podejmowania interwencji w zakresie ograniczania bytowania zwierzyny ³ownej, realizacji od³owu, od³owu z u¶mierceniem lub odstrza³u redukcyjnego dzików na terenie Gdyni.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a368fe4c-0b2d-4727-a465-7cb44196f042

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00129606

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00041480/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.25 Redukcja i od³awianie dzikich zwierz±t

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://portal.smartpzp.pl/umgdynia/public/postepowanie?postepowanie=79070774

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/umgdynia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, odbywa siê za po¶rednictwem Platformy Portal Smart PZP, która jest dostêpna pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/umgdynia
2. W sytuacji awarii Platformy lub przerwy technicznej dzia³ania Platformy Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres: e-mail wskazany w rozdziale I (nie dotyczy sk³adania ofert i zwi±zanych z ni± dokumentów).
3. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Platformy.
4. Zadawanie pytañ przez Wykonawców odbywa siê w zak³adce „Pytania do postêpowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za po¶rednictwem Platformy, w zak³adce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zak³adce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru z³o¿onej oferty. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z G³ównym Urzêdem Miar, wy¶wietlane s± w prawym górnym rogu Platformy.
5. Korzystanie z Platformy mo¿liwe jest pod warunkiem spe³nienia przez sprzêt, z którego korzystaj± u¿ytkownicy Wykonawcy nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych i specyfiki po³±czenia:
- posiadanie komputera o parametrach umo¿liwiaj±cych zainstalowanie nastêpuj±cego oprogramowania:
5.1. w zakresie podstawowych funkcjonalno¶ci – przegl±d, pobieranie i za³±czanie dokumentów:
5.1.1. komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje,
5.1.2. przegl±darka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera w ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edge ver 18 i pó¼niejsze, Internet Explorer 11,
5.1.3. lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji przegl±darek
5.2. w zakresie sk³adania podpisu kwalifikowanego (za po¶rednictwem platformy SmartPZP):
5.2.1. zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
5.2.2. w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web,
5.2.3. oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.
Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach 7.5.2.1., 5.2.2. i 7.5.2.3. powy¿ej znajduje siê na Platformie w zak³adce E-learning.
6. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg., przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf.
7. W przypadku zastosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego Zamawiaj±cy zaleca podpisywanie dokumentów formatem PAdES lub XAdES.
8. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesy³anych za po¶rednictwem Platformy wynosi 100 MB. Za po¶rednictwem Platformy mo¿na przes³aæ wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (format ZIP) zawieraj±cy wiele pojedynczych plików.
9. U¿ycie przez Wykonawcê do kontaktu z Zamawiaj±cym ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Platformie jest uzale¿nione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcê Regulaminu korzystania z us³ug Platformy na witrynie internetowej przy zak³adaniu profilu Wykonawcy.
10. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie, ani logowania siê.

Pe³ny opis wymagañ w rozdziale VII SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 i 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), zwanym dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio Wykonawca pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu [dalej jako „dane osobowe”], jest Gmina Miasta Gdyni reprezentowana przez Prezydenta Miasta Gdyni, Gdynia 81-382, al. Marsza³ka Pi³sudskiego 52/54, umgdynia@gdynia.pl, tel.: +48 58 626 26 26.
2. W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem ochrony danych osobowych za po¶rednictwem adresu: e-mail: iod@gdynia.pl, do korespondencji: 81-382 Gdynia, Al. Marsza³ka Pi³sudskiego 52/54.
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym - podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.
4. Odbiorcami danych osobowych mog± byæ: podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, w tym podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, firmy ¶wiadcz±ce us³ugi z zakresu serwisu i asysty technicznej systemów informatycznych i programów dziedzinowych w Urzêdzie Miasta Gdyni oraz operator pocztowy, z którym zawarta zosta³a umowa na ¶wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich.
5. Dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi przepisami ustawy Pzp (art. 78-80) oraz odpowiednimi rozporz±dzeniami wydanymi w tym zakresie. Zamawiaj±cy przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy, jej rozliczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeñ z niej wynikaj±cych przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, jej rozliczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeñ z niej wynikaj±cych.
6. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. Niepodanie danych osobowych mo¿e uniemo¿liwiæ Zamawiaj±cemu dokonanie oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zdolno¶ci Wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia, co skutkowaæ mo¿e wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania lub odrzuceniem jego oferty.
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Osoby, których dane osobowe dotycz±, posiadaj±:
8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych,
8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych,
8.3. na podstawie art.18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, i¿ przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9. Osobom, których dane osobowe dotycz±, nie przys³uguje:
9.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Pe³ny opis wymagañ w rozdziale XXIII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EZP 15/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ug ca³odobowego podejmowania interwencji w zakresie ograniczania bytowania zwierzyny ³ownej, usuwania zagro¿eñ ¿ycia lub zdrowia ludzi lub innych zwierz±t powodowanych przez zwierzynê ³own± oraz realizacji od³owu, od³owu z u¶mierceniem lub odstrza³u redukcyjnego dzików na terenie Gminy Miasta Gdyni z wy³±czeniem terenów wchodz±cych w sk³ad obwodów ³owieckich

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 77600000-6 - Us³ugi my¶liwskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-04-01 do 2026-03-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. w kryterium cena oferty brutto:
Maksymaln± liczbê punktów w tym kryterium (60 pkt) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najni¿sz± cenê za wykonanie ca³o¶ci zamówienia podan± przez Wykonawcê w Formularzu Oferty (Za³±cznik nr 2 do SWZ), natomiast pozostali Wykonawcy otrzymaj± odpowiednio mniejsz± liczbê punktów obliczon± zgodnie z poni¿szym wzorem:
(C min/C of) x 60 = C - liczba punktów otrzymanych w kryterium cena
C min – najni¿sza cena z zaoferowanych
C of – cena w badanej ofercie
2. w kryterium Czas reakcji na zg³oszenie potrzeby podjêcia interwencji:
T – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Czas reakcji na zg³oszenie potrzeby podjêcia interwencji”, zgodnie z poni¿sz± tabel±:

L.p. Czas reakcji na zg³oszenie Liczba punktów (T)
1. 75 minut (wymaganie obligatoryjne) 0 pkt
2. Od 61 do 74 minut 10 pkt
3. Od 46 do 60 minut 20 pkt
4. Od 31 do 45 minut 30 pkt
5. Do 30 minut 40 pkt

Uwaga:
W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie poda deklarowanego czasu na reakcji na zg³oszenie – Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca oferuje maksymalny obligatoryjny czas 75 minut.
W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu ofertowym poda deklarowany czas reakcji na zg³oszenie krótszy ni¿ 30 minut – nie spowoduje to zwiêkszenia ilo¶ci uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zg³oszenie potrzeby podjêcia interwencji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ oraz
1.2. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1.2.1. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie:

1.2.1.1) do¶wiadczenia Wykonawcy: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat, od z³o¿enia oferty, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej 1 zamówienia polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug w zakresie ca³odobowego podejmowania interwencji w zakresie usuwania zagro¿eñ dla ¿ycia i zdrowia ludzi lub zwierz±t ze strony zwierzyny ³ownej na terenie miasta na prawach powiatu/powiatu o liczbie ludno¶ci równej lub przekraczaj±cej 100 000 mieszkañców, w okresie realizacji us³ugi nie krótszym ni¿ 12 miesiêcy wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy ta us³uga zosta³a nale¿ycie wykonana.

1.2.1.2) dysponowania co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± aktualne uprawnienia do wykonywania polowañ potwierdzone wpisem do legitymacji Polskiego Zwi±zku £owieckiego zgodnie z art. 42 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 13 pa¼dziernika 1995 r. Prawo £owieckie. Osoba wykonuj±c± odstrza³ redukcyjny, od³ów z u¶mierceniem musi posiadaæ pozwolenie na posiadanie broni my¶liwskiej

1.2.1.3) dysponowania niezbêdnym do wykonywania zamówienia sprzêtem:
a) co najmniej jedn± sztuk± broni my¶liwskiej spe³niaj±c± warunki okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dnia 23 marca 2005 r. w sprawie szczegó³owych warunków wykonywania polowania i znakowania tusz w zakresie odstrza³u zwierz±t stanowi±cych nadzwyczajne zagro¿enie dla ¿ycia, zdrowia lub gospodarki cz³owieka;
b) co najmniej dwoma urz±dzeniami (od³owniami) ¿ywo³ownymi niezbêdnymi do realizacji od³owu zwierzyny ³ownej;
c) co najmniej dwoma fotopu³apkami umo¿liwiaj±cymi prowadzenie nadzoru nad wskazanym obszarem miasta w porze nocnej;
d) co najmniej jednym pojazdem mechanicznym przystosowanym do transportu zwierzyny ³ownej, ubocznych produktów pochodzenia zwierzêcego w przypadku transportu martwych zwierz±t do utylizacji t.j. posiadaj±cym Weterynaryjny

wraz z informacj± o sposobie dysponowania powy¿szymi zasobami.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ (sk³adane wraz z ofert±)
O¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie:
a) Wykonawca/ka¿dy spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
b) podmiot trzeci, na którego potencja³ powo³uje siê wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby Wykonawcy, stanowi±cy za³±cznik nr 3a do SWZ, (sk³adane wraz ofert±).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1)wykazu us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, od z³o¿enia oferty, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej 1 zamówienia polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug w zakresie ca³odobowego podejmowania interwencji w zakresie usuwania zagro¿eñ dla ¿ycia i zdrowia ludzi lub zwierz±t ze strony zwierzyny ³ownej na terenie miasta na prawach powiatu/powiatu o liczbie ludno¶ci równej lub przekraczaj±cej 100 000 mieszkañców, w okresie realizacji us³ugi nie krótszym ni¿ 12 miesiêcy wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy ta us³uga zosta³a nale¿ycie wykonana. (wzór stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ);
Przez „jedn± us³ugê” nale¿y rozmieæ jedn± umowê
W przypadku powo³ania siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
2) wykazu osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia (wzór stanowi Za³±cznik nr 5a do SWZ).
Warunek zostanie uznany za spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± aktualne uprawnienia do wykonywania polowañ potwierdzone wpisem do legitymacji Polskiego Zwi±zku £owieckiego zgodnie z art. 42 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 13 pa¼dziernika 1995 r. Prawo £owieckie. Osoba wykonuj±c± odstrza³ redukcyjny, od³ów z u¶mierceniem musi posiadaæ pozwolenie na posiadanie broni my¶liwskiej.
3) Wykazu narzêdzi niezbêdnych do wykonywania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi urz±dzeniami (wzór stanowi Za³±cznik nr 5b do SWZ).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umownymi Za³. nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-12 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://smartpzp.pl/umgdynia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-12 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.