Ogłoszenie z dnia 2025-03-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016321074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księżycowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-934
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@lpr.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99f481b7-d54c-4a6a-8492-a5ae39a6ecaf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00129722
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00093142/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa artykułów spożywczych w tym wody
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-99f481b7-d54c-4a6a-8492-a5ae39a6ecaf3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): https://www.lpr.com.pl/pl/rodo
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): https://www.lpr.com.pl/pl/rodo
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/5/II/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych, wyszczególnionych w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1 do SWZ). Sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
2. Ilości zamawianych artykułów spożywczych, określone w Formularzu asortymentowo-cenowym, są ilościami szacunkowymi, które Zamawiający planuje zakupić w okresie obowiązywania umowy i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do zakupu całego asortymentu. Produkty będą zamawiane sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Zamawiającemu przysługuje prawo zmiany liczby zamawianego asortymentu pod warunkiem nieprzekroczenia wartości umowy.
3. Składanie zamówień będzie odbywać się za pośrednictwem platformy zakupowej Wykonawcy. Przez pojęcie „platforma zakupowa” rozumie się narzędzie, w formie aplikacji internetowej z wykorzystaniem przeglądarki internetowej umożliwiającej dokonywanie zakupów Zamawiającemu tylko produktów określonych w umowie, z kontami dla użytkowników (min. 11). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania innych, nieujętych w Formularzu asortymentowo-cenowym artykułów spożywczych do 10% wartości umowy, pod warunkiem, że Wykonawca będzie oferował inne artykuły spożywcze, a ich cena będzie rynkowa.
4. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę artykuły spożywcze powinny spełniać wymagania ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 r. poz. 1448, z późn. zm.), ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1980, z późn. zm.) oraz inne wynikające z obowiązujących w Polsce i Unii Europejskiej przepisów prawnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku posiadania środków finansowych na realizację opcjonalnego przedmiotu umowy na poniższych zasadach:1) prawo opcji dotyczyć będzie zamawiania dodatkowych ilości artykułów spożywczych, wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym i wydłużeniu trwania umowy o maksymalnie 6 kolejnych miesięcy;
2) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy
dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
3) Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji drogą elektroniczną, na adres e-mail Wykonawcy, wskazany w § 4 ust. 2 Projektowanych postanowień umowy. Zawiadomienie będzie zawierało maksymalne liczbę asortymentu zamawianego w ramach prawa opcji wraz z ich maksymalną wartością. Osobami uprawnionymi do przekazania Wykonawcy informacji o zamiarze skorzystania z prawa opcji są osoby wskazane w § 4 ust. 1 Projektowanych postanowieniach umowy;
4) warunki realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym;
5) Zamawiający zastrzega, że maksymalna wartość zamawianych artykułów spożywczych w ramach prawa opcji nie przekroczy 40% wartości zamówienia podstawowego;
6) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy na warunkach i w zakresie określonym w załączniku nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-12 12:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-12 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-10
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie składu tekstu Suplementu 2025 do Farmakopei Polskiej wyd. XIII i druku tej publikacji jako jednotomowych książek oraz wersji elektronicznej kumulatywnego wyd. FP XIII na pendrive, z dostawą
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rozwój infrastruktury kultury Muzeum Wnętrz w Otwocku Wielkim"
- Wykonanie badań instalacji elektrycznej i piorunochronnej zgodnie z ustawą Prawo budowlane, w budynkach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-015/2025
- Wykonanie robót remontowych wraz z wykonaniem instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach GE300, GE310 i GE311 w Gmachu Elektrotechniki.
- Remont oświetlenia terenu w Leśmierzu
- Świadczenie na rzecz Teatru Narodowego usług informatycznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Dostawy napojów bezalkoholowych "
- Dostawa artykułów spożywczych oraz warzyw i owoców (18)
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 6 im. Antoniego Abrahama w Gdyni z podziałem na 4 części: dla części 1, części 2, części 4, części 5
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Wiśniowej Górze
- Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych do COS-OPO w Giżycku
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.