Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129836 z dnia 2021-07-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa tłumaczeniowa przez native speakera tekstów naukowych z obszaru nauk ścisłych i przyrodniczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Waszyngtona 4/8
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.bojarska@ujd.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa tłumaczeniowa przez native speakera tekstów naukowych z obszaru nauk ścisłych i przyrodniczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5775453b-ef99-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129836
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000772/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.30 Usługa tłumaczenia z/na język obcy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W przedmiotowym postępowaniu ( uprzednio ZP.26.1.14.2021 dla zadania nr 15) Wykonawca złożył Zamawiającemu formularz cenowy w zakresie zadania nr 15 - załącznik nr 2 do SWZ, oświadczenie – załącznik nr 3 oraz wykaz osób – załącznik nr 5. Biorąc pod uwagę fakt, że zasadnicza treść oświadczenia woli stanowiącego ofertę jest zawarta w załączniku nr 1 do SWZ – formularz oferty, to ten dokument należy traktować jako ofertę sensu stricto, gdyż znajdują się w nim elementy przedmiotowo istotne dla uznania, na jakich warunkach Wykonawca składa oświadczenie woli. W treści złożonych dokumentów brak informacji o terminie i warunkach realizacji przedmiotowego zamówienia przyjętych przez Wykonawcę.
W związku z powyższym oferta w zakresie zadania nr 15 podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 pzp – jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-ba62aaec-906f-11eb-86b1-a64936a8669f
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.56.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7525 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obsługa tłumaczeniowa tekstów naukowych z obszaru nauk ścisłych i przyrodniczych przez native speakera języka angielskiego, w zakresie:
1) Tłumaczenia pisemne wraz z weryfikacją,
2) Weryfikacja językowa obcojęzycznych tekstów przez tłumacza
3) Język angielski
4.5.3.) Główny kod CPV: 79530000-8 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6017,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6017,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6017,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOGADAMYCIE.PL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692518347
7.3.3) Ulica: Generała Władysława Andersa
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-017
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6017,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Prace remontowo-instalacyjne w budynkach szkół w Złotym Potoku oraz Koniecpolu w ramach projektu "Modernizacja bazy dydaktycznej kształcenia zawodowego w ZS w Złotym Potoku i ZS w Koniecpolu".
- Zakup i dostawa samochodu osobowo-ciężarowego 5+1 oraz samochodu BUS 8+1 dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie.
- Sukcesywne dostawy wędlin i tłuszczy zwierzęcych do AŚ w Częstochowie.
- Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Informatyki i Sztucznej Inteligencji
- Remont nawierzchni utwardzonych i schodów zewnętrznych przy budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Waszyngtona 4/8
- świadczenie usług psychologicznych i terapeutycznych na potrzeby realizacji projektu pn. Rozwiń skrzydła - 12 części.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie sukcesywnej korekty językowej tekstów w języku angielskim przez native speakera języka angielskiego
- Inne usługi (uługi dodatkowe w stosunku do rybołówstwa; usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych; usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów).
- usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji 535 000,00 PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.